شماره رکورد
10003
شماره راهنما
10003م
پديد آورنده
آن، كارول
عنوان مقاله
سنجش تكويني پلي بين درس امروز و درس فردا
مترجم
احمد شريفان
مشخصات ظاهري
5ص.
توصيفگر فارسي
سنجش تكويني , بازخورد آموزشي , آموزش و سنجش , پيوندهاي آموزشي , بازخورد اثربخش
عنوان نشريه
رشد تكنولوژي آموزشي
شاپا
16069099
وضعيت نشر
تهران وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي، دفتر انتشارات كمك آموزشي 1393
سال
1393
ماه
مهر
دوره
30
جلد
1
شماره سريال
241
صفحه
14-18
لينک به اين مدرک :
http://math.iranlibs.ir/dL/search/default.aspx?Term=10003&Field=0&DTC=10
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد