-
شماره رکورد
13824
-
شماره راهنما
13824م
-
پديد آورنده
علي پور، عليرضا
-
عنوان مقاله
نوآوري در آموزش: نگاهي به روش همياري در يادگيري و نقش معلم
-
مشخصات ظاهري
3ص.
-
چکيده
يادگيري از طريق همياري يك چارچوب آموزشي است كه در آن معلم گروههاي دانش آموزي ناهمگني را شكل ميدهد تا به فعاليت بپردازند....
-
توصيفگر فارسي
يادگيري از طريق همياري , نقش معلم , ارزشيابي , تشكيل و تركيب گروهها
-
عنوان نشريه
رشد تكنولوژي آموزشي
-
شاپا
16069099
-
وضعيت نشر
تهران وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي، دفتر انتشارات كمك آموزشي 1394
-
سال
1395
-
ماه
دي
-
دوره
32
-
جلد
4
-
شماره سريال
260
-
صفحه
9-11
-
لينک به اين مدرک :