شماره رکورد
16279
شماره راهنما
۱۶۲۷۹م
پديد آورنده
حاجي بابايي، اعظم
عنوان مقاله
يادگيري از طريق طراحي اصول نظريه شناختي استدلال مبتني بر مورد
مشخصات ظاهري
۳ص.
توصيفگر فارسي
ساختارهاي دانش در حافظه , اسكريپت , نظريه شناختي استدلال , كتابخانه هاي مورد , يادگيري از طريق طراحي , طرح آموزشي كلاس درس , فعاليت گفتماني
عنوان نشريه
رشد تكنولوژي آموزشي
شاپا
16069099
وضعيت نشر
تهران وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي، دفتر انتشارات كمك آموزشي ۱۳۹۶
سال
۱۳۹۶
ماه
بهمن
دوره
۳۳
جلد
۵
شماره سريال
۲۶۹
صفحه
۸-۱۰
لينک به اين مدرک :
http://math.iranlibs.ir/dL/search/default.aspx?Term=16279&Field=0&DTC=10
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد