شماره رکورد
16287
شماره راهنما
۱۶۲۸۷م
پديد آورنده
اشميت، كارلوس
عنوان مقاله
مطالعه موردي سنجش ادراك مقايسه نتايج آموزش مستقيم و آموزش بر خط
مترجم
شريفان، احمد
مشخصات ظاهري
۴ص.
توصيفگر فارسي
اقدام پژوهي , رشد حرفه اي , ادراك دانش آموزان , روش تدريس , معلم پژوهنده , آموزش بر خط
عنوان نشريه
رشد تكنولوژي آموزشي
شاپا
16069099
وضعيت نشر
تهران وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي، دفتر انتشارات كمك آموزشي ۱۳۹۶
سال
۱۳۹۶
ماه
بهمن
دوره
۳۳
جلد
۵
شماره سريال
۲۶۹
صفحه
۳۴-۳۷
لينک به اين مدرک :
http://math.iranlibs.ir/dL/search/default.aspx?Term=16287&Field=0&DTC=10
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد