شماره رکورد
8797
شماره راهنما
8797م
پديد آورنده
هاشمي، تورج
عنوان مقاله
اثربخشي الگوي تفكر انتقادي پاول بر گرايش به تفكر انتقادي و مهارت هاي زندگي دانش آموزان: با توجه به نقش تعديلي سبك هاي تفكر واگرا و همگرا
مشخصات ظاهري
20ص.
عنوان نشريه
نوآوري هاي آموزشي
وضعيت نشر
تهران موسسه پژوهشي برنامه ريزي درسي و نوآوري هاي آموزشي
سال
1393
ماه
پاييز
شماره سريال
51
صفحه
37-56
لينک به اين مدرک :
http://math.iranlibs.ir/dL/search/default.aspx?Term=8797&Field=0&DTC=10
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد