<< مقالات فارسي >>
<< بر اساس عنوان >>
1
چاپ اندامهاي بدن، رويا يا واقعيت؟
2
چاپ جديد لغت نامه دهخدا و واژه آمار
3
چاپ كردن بافت زنده
4
چاپ كنيد و استفاده كنيد: معرفي برخي از جذاب ترين وسايلي كه با چاپگرهاي سه بعدي چاپ و به كار گرفته شده اند
5
چاپگر سه بعدي سطح يا حجم؟!
6
چاپگرهاي خلاق
7
چاپگرهاي سه بعدي
8
چارچوب TPACK: مروري بر دوران آموزش و پرورش نسل چهارم و ضرورت به كارگيري دانش پداگوژيكي فناورانه
9
چارچوب برنامه ريزي درسي رياضي مبتني بر اصول دوگاني، نيازهاي فكورانه و استدلال پي در پي: DNR
10
چارچوب يادگيري در فرايند آموزش
11
چارچوبي براي نوشتن گزارش اقدام پژوهي
12
چارچوبي نظري براي الگوي طراحي آموزشي ارتباط گرا
13
چاره اي بحران ساز يا بحران كاه
14
چاشني
15
چاشني : از چپ به راست
16
چاشني : به نقل از كليات عبيد زاكاني
17
چاشني : پرس و جو
18
چاشني : پيرمرد و پسرش
19
چاشني : دو قورباغه
20
چاشني : راست يا دروغ
21
چاشني : مال خودمان بهتر است
22
چاشني : مي خواهم خودم باشم
23
چاشني : يك زندان با دو در
24
چاشني هاي تدريس
25
چاشني: آيا راه ديگري هم وجود دارد؟
26
چاشني: انفاق
27
چاشني: بازي با منطق
28
چاشني: جهانگرد حكيم
29
چاشني: درسي از بهلول
30
چاشني: سوختن شمع
31
چاشني: قانون دانه
32
چاشني: قطب نما
33
چاشني: من املت مي خوام!
34
چاقي در كرونا: كنترل وزن و چاقي دانش آموزان با رويكرد ترويج سبك زندگي فعال و سالم ويژه والدين
35
چاقي زير تيغ جراحي: گفت و گو با دكتر محمد كرمان ساروي، دبير انجمن جراحي چاقي و متابوليك ايران
36
چالش آموزش در "عصر جديد"
37
چالش آموزش در خانه
38
چالش بزرگ يك بازي روميزي: پروژه «ديپ مايند» گوگل قهرمان يك بازي روميزي را شكست داد، اما چگونه؟
39
چالش بزرگي به نام مالاريا ﴿پرونده اي براي نوبل پزشكي 2015 كه دارويي براي كاهش مرگ و مير ناشي از مالاريا ارائه كرد﴾
40
چالش تربيت فرزندان در جهان پيش رو
41
چالش جديد معني داري در اخبار ساينس
42
چالش دماي خوب براي محيط كار خوب: راه حل هاي كوچك محيط زيستي، احوال خوش ما را با حال خوب زمين توأم ميكند
43
چالش دنياي كوچكي به نام "نانو ذرات نقره" ﴿كاربردهاي نانو ذرات نقره در حوزه بهداشت و موانع آن از نگاه سيد مجتبي عليزاده دربندي، پژوهشگر حوزه فناوري نانو﴾
44
چالش عمده آموزش كشور، تبديل آموزش از رده خدمات به رده توليد
45
چالش عمده آموزش كشور، تبديل آموزش از رده خدمات به رده توليد است
46
چالش مربع و خط هاي موازي
47
چالش ها و چشم اندازهاي هدايت تحصيلي
48
چالش ها و فرصتهاي پيش آمده در پي بحران كرونا و اهميت تجربه نگاري: كرونا نگاري
49
چالش ها و مسائل مهم آموزش رياضي مدرسه اي در ايران
50
چالش ها و مشكلات و عوامل موجود در يادگيري دروس رياضيات
51
چالش هاي آموزش رياضي درحوزه حسابان
52
چالش هاي آموزش رياضي درحوزه حسابان
53
چالش هاي آموزش مجازي
54
چالش هاي آموزش مجازي
55
چالش هاي احياي درياچه اروميه
56
چالش هاي ارتباطي
57
چالش هاي اساسي برنامه ريزي در وزارت آموزش و پرورش: براي اطلاع مسئولان، برنامه ريزان و اوليا و مربيان
58
چالش هاي اقتصاد ايران: دانش، فناوري و سرمايه
59
چالش هاي ايران در قرن تازه: آيا براي بحران هاي قرن تازه آماده هستيم؟
60
چالش هاي پژوهش در كشور: گزارش ميزگرد خانه رياضيات اصفهان، روز جبر، آبان 1393
61
چالش هاي تدريس احتمال: ارائه شده در سيزدهمين كنفرانس آموزش رياضي كشور
62
چالش هاي تعامل با تخته ي تعاملي!!
63
چالش هاي جامعه آماري و سازمان نظام آمارشناسي كشور
64
چالش هاي دوران گذار در دانشگاه فرهنگيان (گفت و گو با خانم مهري اعزازي عضو هيأت علمي پرديس شهيد هاشمي نژاد مشهد)
65
چالش هاي رو در روي علوم رياضي در كشور (از حساسيت و مسأله و آسيب تا معضل و بحران و فاجعه)
66
چالش هاي طراحي آموزشي
67
چالش هاي فراروي كارشناسان آمار شاغل در دستگاه هاي اجرايي
68
چالش هاي فرهنگي فاوا در آموزش و پرورش
69
چالش هاي فرهنگي فاوا در آموزش و پرورش(2)
70
چالش هاي كاربست فناوري اطلاعات در يادگيري
71
چالش هاي معلمي در دنياي صفر و يك ها: پژوهش هاي دانش آموزي در عصر ديجيتال
72
چالش هاي معلمي در دنياي صفر و يك ها: دام شبه علم
73
چالش هاي معلمي در دنياي صفر و يك ها: ويكي پديا
74
چالش هاي نظام خانواده را جدي بگيريم
75
چالشهاي آب و خشكسالي در ايران: ضرورت تغيير نگرش از ديدگاه تاب آوري
76
چالشهاي جامعه آماري كشور
77
چالشهاي دستكاري ژن انسان ﴿جدال اخلاقي دانشمندان براي ايجاد انساني عاري از بيماري﴾
78
چالشهايي براي نگاه چند بعدي به جهان: گفتگو با سيده ستايش ضيا و بهار آب خو، دانش آموزان برگزيده مقاله نويسي و مخاطبان امروز مجله
79
چت جي پي تي
80
چت روم هاي ايراني جوانان و اوليا
81
چتر دولت هاي پيشرو بر سر پژوهش
82
چرا "مسأله هاي كلامي" لازم اند؟
83
چرا 10√ گنگ است ؟
84
چرا 14 مارس روز عدد پي نامگذاري شده است
85
چرا 260 درجه؟ چرا محيط دايره را به 360 بخش تقسيم كرده اند و نام هر بخش را در يك درجه گذاشته اند؟
86
چرا 360 درجه؟ چرا محيط دايره را به 360 برابر تقسيم كرده اند و نام هر بخش را در يك درجه گذاشته اند؟
87
چرا e يك عدد گنگ است
88
چرا n+1 + n-1 گنگ است
89
چرا آقاي علي اصغر خانبان رشته پزشكي را ادامه نداد
90
چرا آمار در برنامه هاي آموزش و پرورش كشور ما جايگاهي ندارد؟چرا در آموزش و پرورش دبير آمار نداريم؟
91
چرا آموزش خانواده مهم و ضروري است؟
92
چرا آنها را خواندم
93
چرا اتحاد؟ چرا تجزيه؟
94
چرا اثبات؟
95
چرا اثبات؟
96
چرا ادراك عمومي از "افزايش مداوم سطح عمومي قيمت ها" متفاوت از نرخ تورم رسمي است؟
97
چرا از موسيقي لذت ميبريم؟
98
چرا امكان يكسان شدن نرخ تورم و نرخ رشد اقتصادي بانك مركزي و مركز آمار ايران وجود ندارد؟
99
چرا انيشتين راست ميگفت
100
چرا اين برنامه نصب نمي شود؟
101
چرا اين قدر عصباني هستيم؟ (آيا فرهنگ هميشه آنلاين بودن ما را عصبي تر كرده است؟)
102
چرا بازي هاي رايانه اي معلماني قهار هستند؟
103
چرا بايد توقع داشته باشيم كه معلم از تخته ي تعاملي (هوشمند) استفاده كند؟
104
چرا بايد رياضي؟
105
چرا بايد نماز را به عربي و صحيح بخوانيم؟
106
چرا بچه ها لجباز مي شوند؟
107
چرا بر وگان بودن اصرار بورزيم؟
108
چرا برخي از ما در فضاي آنلاين حرمت ها را نگه نميداريم
109
چرا برخي از معلمان حرفه مند نيستند؟: موانع مهم در توسعه شايستگي هاي حرفه اي معلمان
110
چرا برقراري رابطه انساني با فرزندان اهميت دارد؟
111
چرا بعضي از دانش آموزان در آزمون تيمز بهتر عمل ميكنند؟
112
چرا بعضي ها بهينه تر كار ميكنند؟
113
چرا بعضي ها همه را عصباني ميبينند؟
114
چرا به بحران آب گرفتار شديم؟
115
چرا به فشار خون مبتلا شدم؟: نگاه ويژه به دلايل ابتلاء به فشار خون و راههاي كنترل آن
116
چرا تبصره
117
چرا تدريس رياضي دشوار است
118
چرا ترويج علم
119
چرا تعداد اعداد اول نامتناهي است؟ برهان لئونارد اويلر
120
چرا تقلب در انتشار مقالات علمي بحث روز شده است؟
121
چرا توپولوژي حاصلضرب؟
122
چرا جايزه نوبل رياضيات نداريم؟، جايزه نوبل
123
چرا جمعيت كلاس هايتان بيشتر از ميانگين است؟
124
چرا جهش تحصيلي، نه؟
125
چرا جوانان خلاقيت بيشتري دارند؟
126
چرا چندجمله اي ها را تجزيه ميكنيم؟
127
چرا حساب ديفرانسيل و انتگرال ﴿ حسابان را تدريس مي كنيم
128
چرا خوب گوش دادن اهميت دارد؟
129
چرا دانش آموزان از ابتداي ورود به دبيرستان انتخاب رشته نمي كنند ؟
130
چرا دانش آموزان مانند گذشته براي معلمان خود احترام قائل نيستند؟
131
چرا در سياره هاي ديگر دنبال خانه ميگرديم؟
132
چرا درد ضروري است؟
133
چرا درهاي اين اتاق باز نيست؟
134
چرا روز جهاني خانواده ؟
135
چرا روز معلم؟
136
چرا رياضي مي خوانيم ؟
137
چرا رياضيات مي خوانيم ؟
138
چرا زمين متلاشي نمي شود؟
139
چرا سرشماري؟
140
چرا طول عمر موجودات متفاوت است؟
141
چرا ظرف آش را كج مي كنيم؟
142
چرا عبارت هاي جبري را ساده ميكنيم؟
143
چرا عملكرد دانش آموزان ايراني در تيمز منحصر به فرد بود؟
144
چرا فرونشست زمين در ايران رخ ميدهد؟
145
چرا فضا سه بعدي است؟ تلاش فيزيكدانان براي بررسي وضعيت جهان لحظاتي پس از پيدايش
146
چرا فلسفه هاي سه گانه مشهور رياضي مهم هستند؟
147
چرا كتابخانه كلاسي درست كرديم؟
148
چرا كودك آزاري
149
چرا كودكان دچار بي اشتهايي رواني مي شوند؟
150
چرا كودكان ما به مطالعه علاقه مند نيستند؟
151
چرا مادران شغل خود را رها ميكنند؟
152
چرا مجلات رشد براي مديران ،معلمان و مربيان مدارس منتشر مي شود؟
153
چرا مردم به علم اعتماد نميكنند؟
154
چرا معلم رياضي شد م
155
چرا معلم رياضي شدم؟
156
چرا مقاله بخوانيم؟
157
چرا ملت ها سقوط ميكنند؟ چگونه بازي آيو آنلاين بزرگترين جهان همراه با اقتصاد مجازي را شكل داد
158
چرا منطبق اند؟
159
چرا موي سر ما به رشد ادامه مي دهند ، در حالي كه آنهايي كه روي بازوهاي ما هستند اين حالت را ندارند ؟
160
چرا نبايد درس بخوانيم؟!
161
چرا نميتوانيم عددها را بر صفر تقسيم كنيم؟
162
چرا نوبل اقتصاد به نظريه قرارداد اعطا شد؟
163
چرا نوزاد شما گريه ميكند؟
164
چرا نوشتن از علم مهم است؟
165
چرا و چطور يك محيط كار بي كاغذ بسازيم
166
چرا و چگونه آموزش مي دهيم؟: آسيب شناسي يادگيري
167
چرا ويژه نامه ي (( اثبات ))؟
168
چرا يك معلم فيلمساز بشود؟ اهميت و ضرورت ساخت فيلم آموزشي توسط معلمان
169
چراغي كه روشن است
170
چرامعلم شدم
171
چرايي چيستي و چگونگي استقرار نظام 3-3-6 در دوره تحصيل ابتدايي
172
چرايي و چگونگي تلفيق آموزش عمومي و آموزش فني و حرفه اي
173
چربي سوزها، افسانه يا واقعيت
174
چرتكه زدن به آب ﴿معلمان رياضي و كمبود آب﴾
175
چرخ گردون، بخش دوم
176
چرخ گردون، قسمت اول
177
چرخ و فلك عددي
178
چرخش
179
چرخش از عالم دو قطبي به جهان سه درجه اي
180
چرخش جريان آب به روشي ساده
181
چرخه بي پايان توليد- مصرف- زباله (بررسي انواع زباله ها و ماهيت آنها)
182
چرخه معيوب ارتباطي: گفت و گو با پروين يزدانيان مدير مركز مشاوره ناحيه پنج اصفهان
183
چرخه ي بنيادين ساخت مفهوم: زيربناي چارچوب هاي نظري گوناگون
184
چرخه ي غذايي جانداران
185
چرخيدن تا ته دنيا: مقايسه حجم هاي منشوري و هرمي با يكديگر
186
چرخيدن شبح ها و ساعت خانه مادربزرگ
187
چريك هاي انقلابي
188
چسب، قيچي، رايانه
189
چشم انداز آموزش خانواده در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش
190
چشم انداز پسماندهاي الكترونيكي در مدارس كشور
191
چشم انداز توافق پاريس پس از خروج از آمريكا
192
چشم انداز جهاني آموزش و پرورش
193
چشم انداز معلمي من
194
چشم اندازهاي جهاني مواد غذايي در دهه 1990
195
چشم اندازهاي رياضيات (رياضيات: هنر و علم)
196
چشم اندازهاي فلسفي در آموزش رياضي و تاثير آن بر يادگيري رياضي
197
چشم اندازي از بيست و يكمين كنفرانس بين المللي روانشناسي آموزش رياضي
198
چشم اندازي از علوم اعصاب شناختي
199
چشم اندازي از مثلثي سازي همزمان
200
چشم اندازي از نظريه گرافها
201
چشم اندازي از هشتمين كنگره جهاني آموزش رياضي در اسپانيا
202
چشم اندازي به تلفيق برنامه هاي درسي
203
چشم اندازي وسيعتر
204
چشم بندي جالب با اعداد
205
چشم سرخ گربه جهنمي
206
چشمها دريچه قلب اند لااقل براي گوگل
207
چشمها را بايد شست
208
چشمي براي نظاره آسمان
209
چطور بر آتش غلبه كنيم؟ از فعل و انفعالات شيميايي شمع تا شعله هاي آتش در فضا، علم پشت اين موضوع داغ را كشف كنيد
210
چطور حيات سرچشمه واحدي دارد؟
211
چطور درست بنويسيم؟: اشتباه بزرگ راديكالي (قسمت هشتم)
212
چطور رسم كنيم؟ ترفندي براي رسيدن به متوازي الاضلاع
213
چطور رسم كنيم؟ تساوي ضلع و ساق
214
چطور رسم كنيم؟ دنياي قائم الزاويه ها
215
چطور رسم كنيم؟ راههاي رسيدن به ذوزنقه
216
چطور رسم كنيم؟ راههاي رسيدن به لوزي
217
چطور رسم كنيم؟ رسم راست گوشه ها
218
چطور رسم كنيم؟ مثلث غير خاص
219
چطور رسم كنيم؟ هندسه مربع ها
220
چطور روت نميشه؟ (درباب فوايد روت و مضرات روت كردن گوشي ها)
221
چقدر بزرگه؟
222
چقدر به پاسخ هاي خودتان اطمينان داريد؟ گزارش ديدار با دانش آموزان مدرسه راهنمايي باقرالعلوم شهر ري ، 68
223
چقدر زمين ميخواهي؟
224
چقدر مفاخر خود را مي شناسيد؟
225
چقدر وقت داريم؟ بياييد كمي فكر كنيم
226
چكرز: بازي هايي براي كلاس درس
227
چكش كاري استدلال (قسمت اول)
228
چكش كاري استدلال (قسمت دوم)
229
چكش كاري استدلال (قسمت سوم)
230
چكه چكه ﴿طرحي براي استفاده بهينه از آب﴾
231
چكيده اي از سخنراني غلامرضا خسروشاهي و فرهاد اردلان در مراسم آغاز سال تحصيلي 89
232
چكيده پايان نامه كارشناسي ارشد: آموزش رياضي
233
چكيده پايان نامه كارشناسي ارشد: آموزش رياضي
234
چكيده پايان نامه هاي كارشناسي ارشد آموزش رياضي
235
چكيده پايان نامه هاي كارشناسي ارشد آموزش رياضي
236
چكيده گسترده رساله دكتري : طراحي چارجوبي براي ايجاد تعادل در برنامه درسي متوسطه در ايران
237
چكيده گسترده رساله دكتري رياضي با گرايش آموزش رياضي
238
چكيده يافته هاي مهم طرح هاي آمارگيري از هزينه و درآمد خانوارهاي شهري و روستايي سال 1378
239
چگالي اعداد
240
چگالي بودن گروه وارون پذير در جبرهاي فرشه يكنواخت
241
چگالي تصاوير اعداد صحيح تحت توابع پيوسته با تناوب غيرگويا
242
چگالي را بشناسيم
243
چگالي را چند بگيريم
244
چگالي سنج بسازيد
245
چگالي هاي پيشين با ساختار معين براي تحليل بيزي جدول هاي پيشايندي كامل و ناقص
246
چگونگي اثبات برابري دو پاره خط: قسمت چهارم
247
چگونگي اثبات برابري دو پاره خط: قسمت دوم
248
چگونگي اثبات برابري دو پاره خط: قسمت سوم
249
چگونگي اجراي ميزگرد آموزشي
250
چگونگي ارتباط با دبير يك مجله رياضي
251
چگونگي ارجاع به منابع مورد استفاده در يك اثر
252
چگونگي استفاده از خاصيت مغناطيسي
253
چگونگي بهره گيري از فناوري اطلاعات و ارتباطات ﴿ فاوا ﴾ در انجام دادن تكاليف درسي علوم دوره ابتدايي كشور انگلستان : بررسي كتاب هاي راهنماي تدريس ﴿ معلم ﴾
254
چگونگي پرسيدن سوال هاي حساسيت برانگيز
255
چگونگي ترغيب و ايجاد علاقه به تحقيق و پژوهش
256
چگونگي تشكيل اتحاديه انجمن هاي معلمان رياضي ايران و اهداف آن
257
چگونگي توسعه دانش حرفه اي معلمان رياضي
258
چگونگي توسعه مشاركت هاي همه جانبه مردم ،معلمان و دانش آموزان در آموزش و پرورش
259
چگونگي حل دو مساله ترسيمي جالب از هندسه، به شيوه دانش آموز فعال
260
چگونگي داوري مقاله براي چاپ درمجله رشداموزش رياضي
261
چگونگي دستيابي به راه حل در يك مسأله در هندسه
262
چگونگي دستيابي به راه حل يك مسأله
263
چگونگي دستيابي به راه حل يك مسأله در هندسه (5)
264
چگونگي دستيابي به راه حل يك مسأله: قسمت 4
265
چگونگي ذخيره كردن روي "سي دي"
266
چگونگي شكل گيري ويژه نامه آموزش رياضي در جنوب شرقي آسيا
267
چگونگي مشاهده ي تك ياختگان
268
چگونگي و فايده ي توصيف نتايج ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
269
چگونه GPS بسازيم؟ تصور كنيم GPS اختراع كنيم ، بخش اول
270
چگونه آداب غذاخوردن را بهبود ببخشيم
271
چگونه آزمون الكترونيكي بسازيم؟
272
چگونه آسيموف بخوانيم؟: راهنماي قدم به قدم براي ورود به دنياي جادويي ايزاك آسيموف
273
چگونه آموزگار خوبي باشيم؟
274
چگونه ارتباط بي سيم مودم را بهبود ببخشيم
275
چگونه ارزشيابي به بهبود يادگيري كمك مي كند؟
276
چگونه از اطلاعات رايانه اي خود در مدرسه محافظت كنيم؟
277
چگونه از ايجاد مشاجره در خانواده پيشگيري كنيم؟
278
چگونه از فضاي ديسك رايانه ي خود محافظت كنيم؟
279
چگونه از ماشين حساب خود استفاده كنيم ؟
280
چگونه از ماشين حساب خود استفاده كنيم ؟، 6
281
چگونه از ماشين حساب خود استفاده كنيم ؟3
282
چگونه از ماشين حساب خود استفاده كنيم ؟8
283
چگونه از ماشين حساب خود استفاده كنيم؟
284
چگونه از نوه خود مراقبت كنيم؟
285
چگونه امن ترين ساختمان جهان به بزرگ ترين مشكل قرن بدل شد؟ (بخش اول)
286
چگونه امن ترين ساختمان جهان به بزرگترين مشكل قرن بدل شد؟ وقتي خطاي انساني ساده كارگران جوشكار، ساختمان عظيم چند ميليارد دلاري را در معرض نابودي قرار ميدهد (بخش دوم)
287
چگونه انجام كارهاي نيك را در فرزندانمان دروني كنيم؟
288
چگونه اندرويد طي 10 سال زندگي ما را تغيير داد؟
289
چگونه انگيزه دانش آموزان را ارتقا دهيم
290
چگونه اولين مقاله خود را بنويسيد
291
چگونه ايران براي سكونت دايناسورها آماده شد؟: نگاهي به فرايند تشكيل سرزميني كه امروز در آن زندگي ميكنيم
292
چگونه اين فيلم آموزشي را ذخيره كنم؟
293
چگونه با كودكان عصباني خود صحبت كنيم؟
294
چگونه بازي با يك بشقاب به دريافت جايزه نوبل منجر شد؟ (ريچارد فاينمن فيزيكداني كه در پروژه منهتن بمب اتم ساخت)
295
چگونه بايد نوشته هاي مربوط به روشهاي آماري را مطالعه كرد: راهنمايي براي دانشجويان
296
چگونه براي مدرسه مان وبلاگ بسازيم؟
297
چگونه برچسب زدن را كنترل كنيم؟
298
چگونه برنامك بسازيم
299
چگونه بفهميم نفهم هستيم
300
چگونه بنشينيم؟
301
چگونه بنويسيم
302
چگونه به دانش آموزان بازخورد مناسب بدهيم؟
303
چگونه به كلاس اولي ها كمك كنيم؟
304
چگونه به كودكان علوم را بهتر بياموزيم
305
چگونه به كودكان كمك كنيم خوب را از بد تشخيص بدهند؟
306
چگونه بيضي رسم كنيم؟
307
چگونه پاورپوينت تعليم و تربيت را نابود ميكند؟!
308
چگونه پرسش كردن از منظر رويكرد ياددهي - يادگيري
309
چگونه پنج ضلعي منتظم تو در تو رسم ميشود؟
310
چگونه تسلط بر تكنولوژي مي تواند كلاس هاي رياضي را تغيير دهد؟
311
چگونه تصويرها را متحرك كنيم؟
312
چگونه تعطيلات را كش بدهيم؟
313
چگونه تغيير كنيم، چگونه تغيير دهيم. آموزش و پرورش در وراي مرزها
314
چگونه تفكر انتقادي را در دانش آموزان پرورش دهيم؟
315
چگونه تقريب بهتري بزنيم ؟
316
چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس رياضي علاقه مند كنم؟
317
چگونه توانستم همكاران را به استفاده از تابلوي هوشمند ترغيب كنم
318
چگونه توپ ها را جابه جا كنيم؟
319
چگونه جذر مي گيريم ؟
320
چگونه حل كنيم؟ (گزارشي از چهلمين كنفرانس بين المللي روانشناسي آموزش رياضي 3 تا 7 آگوست، سگد، مجارستان)
321
چگونه حل مسئله را وارد فرايند آموزش سازيم؟
322
چگونه خودكارآمدي را در نوجوانان پرورش دهيم؟: زندگي، روي پاي خود
323
چگونه دادگاهي توضيحي غيرممكن را پذيرفت
324
چگونه داده هاي بزرگ زندگي ما و شناخت از آن را تغيير ميدهند؟
325
چگونه دانش آموز شنوا شد؟
326
چگونه دانش آموزانم را در كلاس درس تشويق كردم كه سوال كنند؟
327
چگونه دانشمندان اثر ضربات سنگهاي آسماني را روي جدار سخت ماهواره ها مورد مطالعه قرار مي دهند ؟
328
چگونه در سيلاب تغييرات دنياي خبرنگاري علمي دوام بياوريم؟
329
چگونه در كلاس بنشينيم و راه برويم؟: بررسي خصوصيات فيزيكي معلم در كلاس درس
330
چگونه درست بنويسيم؟ (استفاده درست از علامت تساوي)
331
چگونه درست بنويسيم؟ (استفاده درست از نماد براي نمايش مقدارهاي نامعلوم)
332
چگونه درست بنويسيم؟ اول ضرب بفرماييد، بعد جمع (قسمت هفتم)
333
چگونه درست بنويسيم؟ تقسيمي كه تعريف نشده (قسمت ششم)
334
چگونه درست بنويسيم؟ كاربرد درست علامت پيكان در عبارت هاي رياضي
335
چگونه درست بنويسيم؟: قسمت پنجم
336
چگونه درست محاسبه كنيم؟ (چرا كسر مساوي با جمع ساخته نميشود)
337
چگونه درست محاسبه كنيم؟ استفاده درست از خاصيت پخشي در ساده كردن
338
چگونه درست محاسبه كنيم؟ اشتباهي وارونه (قسمت هشتم)
339
چگونه درست محاسبه كنيم؟ بخش ناعادلانه! (قسمت هفتم)
340
چگونه درست محاسبه كنيم؟ كسر را غلط ساده كردم: قسمت پنجم
341
چگونه درست محاسبه كنيم؟ كشف دلايل نادرستي برابري ها
342
چگونه درست محاسبه كنيم؟ كم فكر كردم؛ خوب ساده نكردم! (قسمت ششم)
343
چگونه درست محاسبه كنيم؟: قسمت چهارم
344
چگونه رسانه هاي گروهي مي توانند آماردانان را در انجام بهتر كارهايشان ياري دهند
345
چگونه رسم ميشود
346
چگونه رسم ميشود؟
347
چگونه رسم ميشود؟
348
چگونه رسم ميشود؟
349
چگونه رفتار نامطلوب دانش آموز را تغيير دهيم؟
350
چگونه رياضي بخوانيم
351
چگونه رياضي بخوانيم ؟
352
چگونه رياضي بنويسيم
353
چگونه رياضي به حساب مي آيد
354
چگونه رياضيات را آموختيم
355
چگونه رياضيات را مطالعه كنيم
356
چگونه زنگ خطر آتش سوزي به صدا در مي آيد؟
357
چگونه سخنراني كنيم ؟
358
چگونه سوال درست و خوب طراحي كنيم؟
359
چگونه سوال درست وخوب طراحي كنيم؟
360
چگونه صحبت كنيم تا كودكان گوش كنند؟
361
چگونه ضايعات پلاستيكي ارزشمند ميشوند؟
362
چگونه عينك آفتابي مناسب انتخاب كنيم؟
363
چگونه فرزندان را در مقابل خطرهاي اينترنت و تلفن همراه محافظت كنيم؟
364
چگونه فرزندانمان را در انجام تكاليف ياري دهيم؟
365
چگونه فرزنداني با آرامش تربيت كنيم
366
چگونه فرزنداني باعزت نفس داشته باشيم؟
367
چگونه فرزنداني مسئوليت پذير تربيت كنيم؟
368
چگونه فرزنداني مسئوليت پذير تربيت كنيم؟
369
چگونه فرزنداني مسئوليت پذير تربيت كنيم؟
370
چگونه فواره بسازيم
371
چگونه فواره بسازيم؟
372
چگونه كتاب بخوانيم؟
373
چگونه كتاب خانه ي شخصي ديجيتال داشته باشيم
374
چگونه كلاس خود را مديريت كنيم؟
375
چگونه كلاس درس با نشاطي داشته باشيم؟
376
چگونه كلم و چغندر به دادم رسيدند!
377
چگونه كودك بيش فعال را در مكان هاي عمومي مديريت كنيم؟
378
چگونه كودكاني متدين تربيت كنيم؟
379
چگونه مثل دانشمندان سفر كنيم؟: تعطيلات نوروزي به سبك آلبرت اينشتين
380
چگونه محتواي الكترونيكي تهيه كنيم؟
381
چگونه مسئله اي در المپيادبين المللي رياضي مطرح مي شود؟
382
چگونه مسأله را حل كنيم؟ (قسمت سوم)
383
چگونه مسأله را حل كنيم؟ قسمت اول
384
چگونه مسأله را حل كنيم؟ قسمت چهارم (پرسشهاي خوب و پرسشهاي بد)
385
چگونه مسأله را حل كنيم؟: قسمت دوم
386
چگونه مساله را حل كنيم؟ ﴿ راهبرهاي مقدماتي براي حل مسائل﴾
387
چگونه مطالعه كنيم؟
388
چگونه معلم حرفه اي باشيم؟
389
چگونه معلمي باشيم؟
390
چگونه معلمي را ياد بگيرم
391
چگونه معماي مكعب هاي رنگي راحل كنيم؟
392
چگونه مقاله آموزشي- تربيتي بنويسيم
393
چگونه مقاله پژوهشي بنويسيم؟: نحوه استفاده از منابع جمع آوري شده
394
چگونه مقاله پژوهشي بنويسيم؟گفتگويي با محمد صال محصليان
395
چگونه مقاله پژوهشي چاپ كنيم
396
چگونه مهارت گوش دادن را به كودكان بياموزيم؟
397
چگونه مهارت هاي زندگي را در دانش آموزان بهبود بخشيم؟
398
چگونه موفقيت خودمان را در برنامه ريزي يك سفر ارزيابي كنيم؟: كارنامه سفر
399
چگونه مولد الكتريكي بسازيم؟
400
چگونه مي توان از ساعت به جاي قطب نما استفاده كرد؟
401
چگونه مي توان با يك حلقه ي نخي ، يك شكل سه بعدي ساخت ؟
402
چگونه مي توان به جنگ عاج ها پايان داد؟
403
چگونه مي توان به مقاله اي پژوهشي دست يافت و اصول نگارش آن چيست
404
چگونه مي توان دانش آموزان را به پژوهش علاقه مندكرد؟
405
چگونه مي توان لم فاركاش را اثبات كرد؟
406
چگونه مي توان مساله طرح كرد؟
407
چگونه مي توان يك معلم رياضي برجسته شد؟
408
چگونه مي توانم مثل تو باشم
409
چگونه مي توانيم ارزش واقعي يادگيري را به دانش آموزان نشان دهيم ؟
410
چگونه مي توانيم بر اضطراب امتحان غلبه كنيم؟
411
چگونه مي توانيم نظم و انضباط را در كلاس ايجاد كنيم؟
412
چگونه ميتوان جسمي را در آب شناور يا غوطه ور كرد؟
413
چگونه ميتوان در كلاس درس سؤالهاي اساسي را مطرح كرد؟
414
چگونه ميتوان كودكاني آزاد و منضبط تربيت كرد؟
415
چگونه ميتوان ميان جوان و نماز پيوند آفريد؟
416
چگونه نرم افزار آموزشي ارزان قيمت توليد كنيم؟: گفت و گو با محمدرضا رجبي متين ، كارشناس آموزش مجازي
417
چگونه نفس مي كشيم؟
418
چگونه نور چشمانمان را براي هميشه زياد كنيم؟
419
چگونه نيازهاي جوانان را بشناسيم
420
چگونه همزن الكتريكي بسازيم
421
چگونه هيجان تصميم گيري ما را شكل مي دهد؟: زير سايه هيجان
422
چگونه وبلاگ بسازيم؟
423
چگونه وبلاگي زيباتر بسازيم؟
424
چگونه يك برنامك بسازيم
425
چگونه يك برنامك بسازيم
426
چگونه يك برنامك بسازيم
427
چگونه يك برنامك بسازيم
428
چگونه يك برنامك بسازيم
429
چگونه يك برنامك بسازيم؟
430
چگونه يك برنامه آموزش دروس با سوالهاي چهار جوابي تهيه كنيم؟ ﴿قسمت دوم﴾
431
چگونه يك برنامه آموزش دروس با سوالهاي چهارجوابي تهيه كنيم؟ ﴿قسمت سوم﴾
432
چگونه يك برنامه كامپيوتري آموزش دروس با سوالهاي چهار جوابي تهيه كنيم؟ ﴿قسمت اول﴾
433
چگونه يك دماسنج يا ترموسكوپ ساده بسازيم؟
434
چگونه يك رياضيدان محسوب شويم
435
چگونه يك سخنراني خوب ارائه دهيم ؟
436
چگونه يك لرزه نگار ساده بسازيم؟
437
چگونه يك مسئله را حل كنيم ؟
438
چگونه يك مسئله را حل كنيم ؟ 42
439
چگونه يك مساله را حل كنيم ؟
440
چگونه يك مساله را حل كنيم ؟ 39
441
چگونه يك موتور حرارتي بسازيم؟
442
چگونه؟!؟
443
چلچراغ اميد و شادي
444
چلو كباب يا دانش بينان؟: روايتي از حاشيه همايشي كه نميخواستم بروم
445
چمدان سفر در قرن 21: نگاهي به مهارت هاي اساسي مورد نياز دانش آموزان
446
چند استنباط آماري بر روي پارامترهاي ركوردهاي توزيع وايبول به كمك آنتروپي
447
چند اشتباه خطرناك معلمان
448
چند بازي با عددها
449
چند برآوردگر نااريب با كمترين واريانس سهل الوصول
450
چند برابر بزرگ تر؟
451
چند برابر كردن اعداد
452
چند برهان براي قضيه همرسي سه ارتفاع مثلث
453
چند برهان ساده واگرايي سري
454
چند پرسش درباره تكليف درسي يا مشق شب
455
چند پيشنهاد براي بازنگري برنامه درسي كارشناسي رشته آمار
456
چند پيشنهاد براي بهتر شدن مسابقه اي كه عالي است
457
چند پيشنهاد درباره كنفارانس هاي رياضي ايران
458
چند تا بازي كني قهرمان ميشي
459
چند تا تيله
460
چند تا زاويه شمرديد؟ بشماريد؛ باز هم هست
461
چند تست موضوع خواص توان و تابع
462
چند تعريف رياضي از ابوريحان بيروني
463
چند توصيه آموزشي از رابرت رمزي
464
چند توصيه براي تدريس چگونگي حل معادله به دانش آموزان متوسط و ضعيف: اصل مديه عيد
465
چند توصيه به پدران و مادران براي بهبود تغذيه فرزندان
466
چند توصيه به زنان: آيين شوهرداري
467
چند توصيه به مادران، پدران و معلمان كلاس اولي ها: آغازي شيرين (بخش دوم)
468
چند جمله اي رنگي و چند جمله اي تطابقهاي گراف
469
چند جمله اي هاي استرلينگ و تعميمي جديد از توزيع وايبول- هندسي
470
چند جمله اي هاي خوش رفتار
471
چند جمله اي هاي رخ
472
چند جور ميانگين مي شناسيد ؟
473
چند حدس هندسي و ارزيابي آنها
474
چند حكايت پر ترافيك
475
چند حكايت خواندني از رياضي دانان معاصر
476
چند حكم رياضي بسيار ساده با نتيجه هاي بسيار جالب و با ارزش
477
چند خاصيت در اعداد مجذور كامل
478
چند خاطره از رياضيدانهايي كه شناخته ام
479
چند درصد از فضاي هر اتم خالي است؟
480
چند دستور براي پي
481
چند دقيقه شارژ، چندين ساعت استفاده (بررسي چالش برانگيزترين فناوري هاي باتري در جهان؛ باتري هايي با قابليت شارژ چند دقيقه اي)
482
چند رابطه مثلثاتي
483
چند راه كار براي جلوگيري از شكست تحصيلي در درس رياضي
484
چند راه، يك مقصد
485
چند رسانه اي سازي
486
چند رسانه اي ها در فرايند ياددهي- يادگيري: مؤلفه هاي آموزشي در طراحي چند رسانه اي ها
487
چند رسانه اي ها عامل تغيير محيط هاي آموزشي
488
چند روايت درباره چرتكه، قديمي ترين ابزار محاسبه
489
چند روز از اين بيست سال
490
چند شگفتانه احتمالا سرگرم كننده
491
چند ضلعي ها و ستاره ها ﴿بخش دوم﴾
492
چند ضلعي ها و ستاره ها: بخش اول
493
چند ضلعي هاي محاسبه گر: روستاي كردوان چند هكتار است؟
494
چند ضلعيهاي منتظم و برخي از ويژگي هاي مهم آن
495
چند عامل تاثيرگذار در يادگيري دانش آموزان
496
چند عامل مؤثر در اجتماع پذيري دانش آموزان
497
چند عامل موثر در بهبود يادگيري رياضي در دانش آموزان
498
چند عامل موثر در ظهور خلاقيت دانش آموزان
499
چند عدد اول وجود دارد؟
500
چند فرهنگي و نسبت آن با آموزش
501
چند قدم با رياضيدانان
502
چند قدم نزديك تر...
503
چند قضيه در هندسه
504
چند قضيه درهندسه
505
چند قلپ فكر بيشتر: فكر بكر
506
چند كاربرد منطق در جبر
507
چند كلمه درباره مباني رياضي
508
چند كيلومتر تا مقصد فاصله داريم؟
509
چند گام روي محور اعداد صحيح به شيوه رياضي دانان
510
چند گوگله حلاجي
511
چند مثال از اثبات بازگشتي
512
چند مثال از قدر مطلق
513
چند مثال از مثلثات
514
چند مثال از مثلثات اول دبيرستان
515
چند مسأله از احتمال در نامساوي ها
516
چند مسأله از تركيبيات
517
چند مسأله از تركيبيات با راه حل
518
چند مسأله از حد در زمينه هاي گوناگون
519
چند مسأله از حدهاي مبهم
520
چند مسأله از ششمين المپياد هندسه ايران
521
چند مسئله از هندسه محاسباتي و نتايج آموزنده آنها
522
چند مسأله برگزيده هندسه
523
چند مسأله برگزيده هندسه ويژه المپيادي ها
524
چند مسئله در جبر هندسه و هندسه تحليلي
525
چند مسأله غير منتظره در رابطه با حدود
526
چند مسئله كاربردي در نامعادله ها
527
چند مسأله مرتبط با كتاب درسي براي دانش آموزان پايه هشتم
528
چند مسأله و يك راه حل
529
چند مساله از استاد دكتر هشترودي
530
چند مساله از حد توابع شامل جزء صحيح
531
چند مساله از نظريه اعداددرباره an ± bn
532
چند مساله ازكتاب : محفلهاي رياضي ﴿ تجربه روسي ﴾
533
چند مساله حل نشده در هندسه مسطحه
534
چند مساله خاص رياضي
535
چند مساله قديمي ونتيجه تازه در مورد فرمهاي درجه دوم
536
چند مساله ي چالش برانگيز
537
چند مطلب درباره عدد طلايي
538
چند مطلب درباره عدد طلايي
539
چند معما و سرگرمي: مقبره ديو فانت
540
چند معماي تصويري، يا بازي با تصاوير
541
چند معماي منطقي از سرزمين بوقلمون صفت ها !
542
چند مفهوم كليدي در رياضي دوره ابتدايي
543
چند مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
544
چند نابرابري كلاسيك
545
چند نامساوي هندسي
546
چند نكته از پروفسور وفا
547
چند نكته در بحث مجموعه ها
548
چند نكته درباره f(x(ها
549
چند نكته درباره بهينه سازي
550
چند نكته درباره تربيت فرزندان
551
چند نكته درباره ي اكسل براي معلمان
552
چند نكته مهم درباره مهارت هاي كتاب خواني و مطالعه براي اوليا و مربيان
553
چند نكته و مثال درباره ماتريس ها
554
چند نمونه از حلقه هاي جابجايي
555
چند نمونه سؤال از توابع زوج و توابع فرد
556
چند وبگاه مرجع درباره آزمون تيمز
557
چندپرسش از آرنولد
558
چندجمله ايهاي درجه سوم، آشوب و روش نيوتون
559
چندراه حل وتعميم از قضيه ويلسون
560
چندضلعي ها و ستاره ها
561
چندضلعي هاي منتظم را با قطرها پايدار كنيم
562
چندضلعي هاي و ستاره ها
563
چندضلعيهاي محدبي كه زاويه هايشان برابرند ﴿ بررسي جبري ﴾
564
چندگانگي نقش معلم ﴿ظرافت هاي چندگانه معلمان آمريكا در راهنمايي و مشاوره﴾
565
چندمساله المپيادي
566
چندمساله ديگر...
567
چندوجهي هاي كاغذي
568
چندوجهي هاي منتظم دست سازه هاي رياضي
569
چنگال نادري به نام ساركوما: گفتگوي اختصاصي دانشمند درباره درمان يكي از نادرترين گونه هاي سرطان با دكتر فرشيد عبدالوهاب ، محقق ايراني دانشگاه وين اتريش
570
چه بازي براي چه سني؟!
571
چه بايد كرد؟ ﴿به منصور معتمدي و اراده معطوف به دانستنش﴾
572
چه بايد كرد؟: 5 چالش آموزش آنلاين در دوره شيوع كوويد 19 و ارائه راهكار به والدين
573
چه بر سر فرزندان ما مي آيد؟
574
چه بگويم؟ چرا بگويم؟ چگونه بگويم؟
575
چه به سر دوشنبه آمد؟: آينده شهرنشيني و ازدياد جمعيت
576
چه تعداد الكترون جابجا ميشود؟
577
چه جوري ميفهمه من چي ميخوام؟ بخر بفروش هاي مجازي
578
چه چيز را ارزيابي كنيم؟: گفتگوي معلمان با دكتر خسرو باقري استاد فلسفه تعليم و تربيت
579
چه چيزي ثابت است ؟
580
چه علامتي را كجا بگذاريم؟ مگر فرقي هم مي كند؟!
581
چه عواملي موجب نگراني و اضطراب ميشود؟
582
چه قدردانش آموزان دربازآفريني رياضيات نقش دارند؟
583
چه كساني براي اولين بار در تاريخ حرف حساب زدند؟
584
چه كسي ، پاسخ گوي عوارض جانبي تجويزات آموزشي است ؟!
585
چه كسي پاسخگوست
586
چه كسي پژوهش كرد؟
587
چه كسي در طبقه چهارم زندگي ميكند؟
588
چه كسي عينك صورتي را به چشمان ما مي زند
589
چه كسي مردم دار است ؟
590
چه كسي معادله درجه سوم را حل كرد؟
591
چه كسي ميگويد چه كسي كشته شود؟ نگاهي به پيامدهاي اخلاقي و قانوني توسعه ربات هاي قاتل نشان ميدهد پيش از...
592
چه كسي؟ كچا؟
593
چه كنيم هويت فرهنگي فرزندمان گم نشود؟: ده پيشنهاد به خانواده ها
594
چه مطالبي منتشركنيم؟
595
چه موقع دانش آموزان چالش را انتخاب مي كنند؟
596
چه موقعي عدد صحيح n بر عدد k بخش پذير است
597
چه مي دانيم و چگونه مي دانيم؟
598
چه نامي بهتر از برهان (به مناسبت صدمين شماره)
599
چه نكنيد تا مقاله پژوهشي تان رد نشود؟!
600
چه وقت يك تابع c تحليلي است ؟
601
چه وقتي يك گروه مي تواند اجتماعي اززيرگروههاي نرمال سره باشد؟
602
چه؟
603
چه؟ به جاي چرا؟: روشي نوين ساده و موثر در برقراري ارتباط والدين با فرزندان
604
چهار اتحاد مثلثاتي همسان و كاربرد آنها در حل مسائل
605
چهار امتياز حسرت آور: نگاهي به مرحله گروهي جام جهاني فوتبال 2018 روسيه
606
چهار تا برو
607
چهار درس معلمي
608
چهار روش براورد پارامترهاي يك مدل آميخته گاوسي
609
چهار سوار سرنوشت ﴿مروري بر سير تكامل چهار برند نام آشناي دنياي صنعت﴾
610
چهار صورت اصلي: معادلات مثلثاتي
611
چهار ضلعي
612
چهار عمل اصلي در بازخورد مؤثر
613
چهار لنگه كاغذي
614
چهار مسأله از تركيبيات
615
چهار مسأله از تركيبيات
616
چهار مسأله با حل از مسابقات
617
چهار مسأله پيكار جو با پاسخ
618
چهار مسأله متنوع المپيادي
619
چهار مسير اصلي يادگيري
620
چهارده توصيه به دبيران رياضي
621
چهارده مجموعه كراتفسكي
622
چهاردهمين سمينار معادلات ديفرانسيل، سيستم هاي ديناميكي و كاربردها
623
چهاردهمين كنفرانس آموزش رياضي ايران
624
چهاردهمين كنفرانس سيستم هاي فازي ايران 28 ال 30مرداد 1393 دانشگاه صنعتي سهند
625
چهارراه راهنمايي
626
چهارروش اثبات قضيه كوچك فرما
627
چهارسوق تجربه ها
628
چهارسوي چهارسوق
629
چهارشنبه آخر سال تفريح يا تحريف؟
630
چهارضلعي
631
چهارضلعي بازخورد
632
چهارگانها
633
چهارمين درس زندگي
634
چهارمين سمينار نظريه عملگرها
635
چهارمين كنفرانس آموزش رياضي ايران: 13 تا 15 بهمن ماه 1378 تهران
636
چهاروجهي هايي كه خاصيت مركز ارتفاعي دارند
637
چهره ماندگار رياضي، پيام حجت الاسلام دكتر محي الدين بهرام محمديان، معاون وزير ورئيس سازمان پژوهش وبرنامه ريزي آموزشي
638
چهره هاي جهاني تعليم و تربيت
639
چهره هاي نامدار پرواز: درباره دو فضانوردي كه به تازگي در گذشتند
640
چهل عامل تهديدكننده سلامت خانواده
641
چهل مساله از استاد دكتر محسن هشترودي
642
چهل و هفتمين كنفرانس رياضي ايران
643
چهل وانت گل براي يك شهيد: بهروز خاماچي، معلم و محقق پيش كسوت از دوران انقلاب در تبريز ميگويد
644
چهل وپنجمين المپياد بين المللي رياضي ﴿ 12و13 جولاي ، يونان، آتن ﴾
645
چهل وپنجمين المپياد بين المللي رياضي ،2006 همراه با راه حل
646
چهل وچهارمين المپياد بين المللي رياضي ﴿ 13و14 جولاي 2003 ، ژاپن ،توكيو ﴾
647
چهل وچهارمين المپياد بين المللي رياضي تيرماه 1382- توكيو - ژاپن
648
چهل وششمين المپياد بين الماللي رياضي ﴿ 13و14 جولاي 2005 ، ماريدا، مكزيك ﴾
649
چهل وهفتمين المپياد بين المللي رياضي اسلوني - 2006
650
چهل ويكمين المپياد بين المللي رياضي ﴿IMO 2000 Korea﴾
651
چهلمين المپياد بين المللي رياضي 40th IMO
652
چهلمين مسابقه رياضي دانشجويي
653
چو قرآن بخوانند ديگر خموش
654
چوب كبريتهاي نقش آفرين
655
چوب معلم گله
656
چوب هاي شمارش
657
چون نيك بنگري همه فازي است اين جهان (درباره منطق فازي و مرحوم پدرش)
658
چيپس نمكي دردسرساز براي پدربزرگ
659
چيدمان كلاس براي يادگيري
660
چيدمان كلاس براي يادگيري (بخش دوم)
661
چيدمان لحظه اي در فوتبال
662
چيدمان يادگيري: كارآمدي دفتر معلمان با معماري و مبلمان اثربخش
663
چيزهايي كه به ارث ميبريم: راز وراثت چيست؟
664
چيستان هاي ادبي
665
چيستي توانايي فضايي
666
چيستي جهش و مكش در علم فيزيك
667
چيستي و ماهيت بحران هويت
668
چيستي و ماهيت شادي در قرآن و روايات و راهكارهايي براي شاد زيستن
669
چيستي و ماهيت علم در قرآن، روايات و آموزه هاي اسلامي
670
چين در نيمه تاريك ماه
671
چيه؟ اومدم آب بخورم (دور همي در آزمايشگاه چرنديات شناسي)
بازگشت