<< مقالات فارسي >>
<< بر اساس عنوان >>
1
دابليو دابليو دابليو دات...
2
دادگاه گوتينگن
3
داده كاوي دانشي در خدمت سنجش
4
داده كاوي در R با استفاده از بسته rattle
5
داده كاوي و كاربرد آن در آمار رسمي
6
داده كاوي و كاربرد آن در كيفيت داده ها
7
داده كاوي و نظام آموزشي
8
داده نگاري: تطبيق خبرنگاري با اقتضائات دوره اقتصاد توجه و اخبار جعلي
9
داده نگاشت و كاربردهاي آن در يادگيري
10
داده هاي پرت، مفهوم و كاربرد آن
11
دارالفنون ديروز، دارالفنون امروز ﴿چگونه به دارالفنون برسيم؟ چگونه دارالفنون به ما رسيد؟﴾
12
دارندگان مدرك دكتري در آموزش رياضي يك كمبود حاد
13
دارو و درمان در سنت اوستايي
14
داروها را بهتر بشناسيم
15
داروها را بهتر بشناسيم : پروبنسيد
16
داروها را بهتر بشناسيم! روي تلكس خبري داروهاي جديد ﴿ ارديبهشت 1390 ﴾
17
داروها را بهتر بشناسيم: تاموكسيفن
18
داروها را بهتر بشناسيم: تولازاميد
19
داروها را بهتر بشناسيم: زيدووودين
20
داروها را بهتر بشناسيم: سفتي زوكسيم
21
داروها را بهتر بشناسيم: كوآموكسي كلاو، روي تلكس خبري داروهاي جديد
22
داروهاي خوراكي به سبد دارويي بيماران ام اس مي رسند؟
23
داروهايي كه كور ميكنند اما شفا نميدهند: برخي از داروها بيش از آن كه التيام بخش باشند، به بدن ضرر مي رسانند
24
داروي روح
25
داروين هنوز هم مهم است؟
26
دارويي براي علاج ب. م. م.
27
داريم يا نداريم
28
داستان " مرد بين المللي سال " و موسسه IBC
29
داستان اعداد
30
داستان جبر: منافع و دام هاي شي ء انگاري، 2
31
داستان جبر: منافع و دام هاي شيء انگاري، 1
32
داستان جبر: منافع و دام هاي شيء انگاري، 3
33
داستان چرخ در رياضي جديد
34
داستان دو انتگرال
35
داستان رياضي دان حواس پرت و خواهران دوقلو
36
داستان رياضي: ژن هاي ما
37
داستان سلامان و ابسال در نظر خواجه نصير
38
داستان شكل گيري گروههاي تروريستي در خاور ميانه (خط خشونت)
39
داستان شيرين رياضيات
40
داستان شيرين صفر، قسمت اول
41
داستان طرح يك مساله ﴿ قسمت دوم﴾
42
داستان طرح يك مساله﴿ قسمت اول ﴾
43
داستان عقايد: باور و عقيده دوران جواني براي هميشه با ما همراه خواهد بود؟
44
داستان فرايند وينر
45
داستان كشف لگاريتم
46
داستان گويي ديجيتال در برنامه ي درسي معاصر
47
داستان مختصات
48
داستان مدادم
49
داستان مربعي كه سه تا بود
50
داستان ها عمارت مجلل: كسرهاي واحد
51
داستان هاي آقاي فاكتوريل(قسمت دوم)
52
داستان هاي جالب تر را ديرتر باور كن
53
داستان هاي راستان
54
داستان هاي رياضي: استدلال بدون قيافه
55
داستان هاي رياضي: استدلالهاي مشاهده اي
56
داستان هاي رياضي: استدلالهاي نادرست، نتيجه درست!
57
داستان هاي رياضي: فرض در لباس حكم
58
داستان هاي رياضي: همه يا هيچ، منظورت چيست؟
59
داستان هاي مريم (داستان اول: دستگاه)
60
داستان هاي مريم (داستان پنجم: دستگاه جديد)
61
داستان هاي مريم (داستان چهارم: رياضيات در آزمايشگاه)
62
داستان هاي مريم (داستان سوم: كبوترخانه)
63
داستان هاي مريم (داستان هشتم: ديدار با خورشيد)
64
داستان هاي مريم (داستان هفتم: رياضيات در خيابان)
65
داستان يك بيگانه: چرا جنين در بدن مادر به عنوان عامل بيگانه شناسايي و حذف نميشود؟
66
داستان يك خودباوري
67
داستان يك سيمرغ: افكار عمومي در چه صورت از تحقيقات فضايي حمايت ميكند؟
68
داستان يك كيوبيت: بررسي رايانه هاي كوآنتومي و اميد دانشمندان سراسر جهان به نسل آينده دستگاههاي پردازش داده ها
69
داستان يك مرد عادي: مروري بر زندگي مخترع ايميل، ري تاملينسون
70
داستان يك مساله
71
داستانهاي گاهي واقعي
72
داستانهاي مريم (داستان دوم: نوبل يا فيلدز)
73
داشتن چشم انداز: پيش فرض آينده نگري در دنياي رياضي
74
داشتن يا نداشتن دفتر رياضي
75
داشتن يا نداشتن دفتررياضي
76
داشستان شير و موش در هندسه
77
داعش و معماري جديد خشونت (راز جذابيت افراطي گري براي جوانان هزاره سوم در جهان)
78
دافعه ها در ارتباط كلامي
79
دام رقابت: الگوي تشديد رقابت
80
دام هاي اعتيادآور بازي هاي برخط
81
دامپزشكي حيات وحش ضرورت فراموش شده
82
دامنه تغييرات ركورد توزيع يكنواخت
83
دامنه هاي ايده آل اصلي تقريبا اقليدسي هستند
84
دامنه و برد توابع
85
دامنه، برد، دوره تناوب، صفرها و نمودار 6 تابع مثلثاتي
86
دانسته هاي دانشمندان مسلمان درباره بيماري قيصر در حيوانات
87
دانش آموختگان دوره دكتري
88
دانش آموختگي از دوره هاي دكتري: چند پرسش و تامل كوتاه
89
دانش آموز با نياز ويژه
90
دانش آموز پرخاشگر: چند مرحله ساده براي آرام كردن دانش آموزان پرخاشگر
91
دانش آموز جزء يا عضو كلاس درس: گفت و گوي معلمان با دكتر خسرو باقري درباره مديريت كلاس درس
92
دانش آموز ضرورت ها را كشف مي كند
93
دانش آموز ما ايده پردازي مي كند
94
دانش آموز ما تحليلگري و محاسبه را تمرين مي كند
95
دانش آموز مخترع: مصاحبه با خانم نرگس قنبري مخترع كرمانشاهي پرگار بيضي
96
دانش آموز مشكل دار: شيوه هاي رواني-اجتماعي اثربخش
97
دانش آموز معدني گرانبها
98
دانش آموزان امروز، شهروندان فردا
99
دانش آموزان ايراني به دشواري انتخاب رشته ميكنند: علاقه بهتر است يا ثروت؟
100
دانش آموزان ايراني در شصت و چهارمين المپياد جهاني رياضي يازدهم شدند
101
دانش آموزان با نيازهاي ويژه و آموزش فراگير: نقش اوليا و معلمان
102
دانش آموزان برنامه نويس
103
دانش آموزان چه ميگويند؟: نگاهي به پيامدهاي تعطيلي مدارس بر آموزش
104
دانش آموزان ديرآموز: ارزيابي پويا، ويژگي ها، شناسايي، شيوه هاي تدريس و بهبود ظرفيت يادگيري
105
دانش آموزان هر سؤالي مي خواستند مي پرسيدند!
106
دانش آموزان و استفاده ي امن از اينترنت
107
دانش آموزان و اقتصاد مقاومتي
108
دانش آموزان و بحث هاي گروهي
109
دانش آموزان و ساخت پروژه هاي چندرسانه اي
110
دانش آموزان و معضل دست شويي در مدارس
111
دانش بنيان پايدار: با نگاهي بر ديدگاههاي دانشمند زيست بوم گراي ايراني دكتر مرتضي فرهاد
112
دانش خود را بسازيد: طراحي آموزشي مبتني بر ساختن گرايي
113
دانش رياضي در چشم انداز آموزش دو فرهنگي (گزيده اي از يك سخنراني)
114
دانش رياضي مورد نياز براي تدريس در دوره هاي ابتدايي
115
دانش فراشناختي
116
دانش نامه ي نرم افزار
117
دانش نظري و مهارت هاي حرفه اي معلمان دوره ابتدايي از نظريه يادگيري: معلمان دوره اتبدايي شهر همدان
118
دانش و دانشگاه را باور كنيم
119
دانش و مهارت تربيتي والدين: تحصيلات والدين چقدر در مسئوليت پذيري دانش آموزان ابتدايي در دوران بيماري كرونا نقش ايفا كرد؟
120
دانش و نشاط با بازي آموزشي دور
121
دانش؛ نخستين نشريه دانشگاهي ايران (قسمت دوم)
122
دانشجو معلمان كارگردان
123
دانشجو معلميم
124
دانشجوي زني كه گره 50 ساله رياضي را باز كرد!
125
دانشجوي مجازي
126
دانشجويان مركز شرافت: تغيير نگاه به معلم وظيفه آموزش و پرورش است
127
دانشكده ي مجازي اخلاق
128
دانشكده ي مجازي علوم حديث
129
دانشگاه صنعتي اصفهان
130
دانشگاه صنعتي اصفهان
131
دانشگاه فرهنگيان
132
دانشگاه فرهنگيان
133
دانشگاهها به چه نوع فارغ التحصيل آمار نياز دارند
134
دانشگاههاي علوم پزشكي صدرنشين در جهان
135
دانشگاهي براي فرهنگيان: گفتگو با دكتر عباس حق اللهي رئيس دانشگاه شهيد رجايي
136
دانشمند ايراني كه الهام بخش كوپرنيك شد: خواجه نصير الدين طوسي؛ فيلسوف، رياضيدان و منجم
137
دانشمند در 32 سال پيش
138
دانشمند در 32 سال پيش﴿ ارديبهشت 1390 ﴾
139
دانشمند در دهه 1340
140
دانشمند وارد ميشود
141
دانشمند، دانشمند ماند
142
دانشمندان اين ماه : نگاهي گذرا بر تاريخ علم
143
دانشمندان جهان اسلام: ابوبكر محمد بن حسين كرجي ﴿ كرخي ﴾
144
دانشمندان جهان اسلام: امير فخرالسادات سيد ركن الدين حسين بن عالم بن حسن حسيني غوري هروي
145
دانشمندان جهان اسلام: خواجه ابوالفضل محمد بن حسين بيهقي
146
دانشمندان جهان اسلام: ظهيرالدين ابوالحسن علي بن ابوالقاسم زيدين محمد البيهقي
147
دانشمندان جهان اسلام: عميد اجل ابوالعلا عطا بن يعقوب رازي
148
دانشمندان جهان اسلام: غياث الدين خواجه همام الدين محمد بن خواجه جلال الدين محمد بن خواجه برهان الدين محمد حسيني شيرازي هروي
149
دانشمندان جهان اسلام: نظام الدين عبدالعلي بن محمد حسين بيرجندي حنفي
150
دانشمندان سلولهاي مغز انسان را به موش پيوند زدند
151
دانشمندان نقش آفرينان جنگ و صلح (به مناسبت بيستم آبان روز جهاني علم در خدمت صلح و توسعه)
152
دانشمندي با آرزوهاي دوربرد: چند روايت از سه دهه فعاليتهاي موشكي شهيد طهراني مقدم
153
دانشمندي كه بناي باشكوهي از امواج ساخت: جيمز كلارك ماكسول؛ كاشف معادلات ماكسول و بنيانگذار نظريه الكترو مغناطيس
154
دانشمندي كه جهان را از يك فروپاشي فرضي نجات داد
155
دانشمندي كه نيروها و فيزيكدانان را وحدت بخشيد
156
دانشنامگي آمار
157
دانشنامه رشد
158
داوراني كه با فناوري به جنگ اشتباهات ميروند
159
داوينچي ايراني: آشنايي با رياضيدان هنرمند، حميد نادري يگانه
160
داياموز: نرم افزار ارتباطي خانه و مدرسه
161
دايره
162
دايره
163
دايره تبديل و كاربرد آن در ساده كردن عبارت هاي جبري
164
دايره شكل يا مفهوم؟
165
دايره مثلثاتي متحرك
166
دايره مثلثاتي و نسبت هاي مثلثاتي ﴿تعريف 4 نسبت مثلثاتي به روش دايره ي به شعاع﴾
167
دايره نزد فلاسفه و رياضيدانان يونان
168
دايره هاي محاط در بيضي
169
دايره هاي محاطي دروني
170
دايره و زاويه ، 4
171
دايره و مثلث
172
دايناسورها در ايران
173
دايناسورهاي خوش شانس و برگرهاي بدون گوشت
174
دايه گري ديجيتالي و اختلال طيف اتيسم
175
دبير رياضي
176
دبير ستاد كنترل آسيب هاي اجتماعي قوه قضائيه: در مقابل آسيب هاي نوپديد تأخر فرهنگي داريم
177
دبيران و شاگردان متقلب
178
دبيران و فناوري اطلاعات و ارتباطات
179
دبيرستان آينده
180
دبيرستان علوم و فناوري تايلند نمونه اي از يك مدرسه ي فردا
181
دترمينان : قضايا، نتايج ، نكته ها و مساله ها
182
دترمينان در سرزمين رياضيات !
183
دخالت در حيات وحش اجتناب ناپذير است
184
دختر اكسير خانواده ي پايدار
185
دختران سرزمين من
186
دختران فوتسالي، بالاي جدول آماري
187
دخترها در همه شهرها از پسرها درس خوان تر هستند ﴿گفت و گو با رئيس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش﴾
188
در ۱۴ كيلومتري ماه: برنامه آپولو- ۱۰ كه به ۱۴ كيلومتري ماه رسيد، در واقع تلاشي بود براي رقابت با شوروي.
189
در آرايشگاه
190
در آستانه قرن جديد: نظام آموزش و پرورش در قرن پيش رو با چه مسايلي روبرو است؟
191
در استخدام فرهنگ
192
در اشتياق يادگيري بهتر: گزارشي از اولين دوره خلاقيت و رياضي در خانه رياضيات كرمان
193
در اطرافمان چه ميگذرد؟ تنوع زيستي ما
194
در اظهار نظر شتاب نكنيم
195
در اعماق آب هاي قطبي شمال چه ميگذرد؟
196
در امتحان دادن به فرزندتان كمك كنيد
197
در انتخاب رشته از مد روز پرهيز كنيد
198
در انتظار پيوند (ديروز دستگاه كمكي بطن و امروز غلاف رباتيك اميد تازه بيماران نارسايي قلب)
199
در اين مدرسه تجهيزات دكوري نيستند
200
در باب برنامه درسي رياضيات دبيرستان
201
در باب پژوهش رياضي
202
در باب پژوهش رياضي در ايران
203
در باب همراه هاي آماره هاي ترتيبي و كاربرد آنها در تعريف نمونه گيري مجموعه رتبه ار از توزيع لوماكس دو متعيره فارلي- گامبل- مورگنسترن
204
در باغ تجربه ها : قسمت اول، گفتگو با آقاي ميرزا جليلي
205
در باغ تجربه ها : گفتگو با محمدطاهر معيري
206
در باغ تجربه ها : مصاحبه با معلمين شما
207
در باغ تجربه ها قسمت دوم: گفتگو با آقاي ميرزا جليلي
208
در باغ تجربه ها: گفت و گو با زنده ياد عبدالحسين مصحفي
209
در باغ تجربه ها: گفتگو با استاد محمد صفايي يزدي
210
در باغ تجربه ها: مصاحبه با تلاشگري پيروز، يعقوب فرجامي
211
در باغ تجربه ها: نشستي با استاد عبدالحسين مصحفي
212
در باغ تجربه ها، پاي صحبت استاد احمد بيرشك
213
در بحث موضوع پژوهش و مقاله نويسي يا به اصطلاح فارسي «اصالت موضوع داشتن» به چه معناست؟
214
در برنامه هاي ترويج علم، طرز تفكر علمي هم ترويج شود ﴿اهميت و روشهاي ترويج علم در گفت و گو با دكتر رضا منصوري﴾
215
در بهار اتفاق مي افتد!
216
در بوداپست چه گذشت؟
217
در پاييز اتفاق مي افتد
218
در پهنه گسل هاي تهران
219
در پيرامون منظومه شمسي : يك معماي شگفت انگيز ، قسمت اول
220
در پيرامون منظومه شمسي: قسمت سوم
221
در پيرامون منظومه شمسي: يك معماي شگفت انگيز، دنباله مطلب شماره قبل
222
در تابستان همراه با معلم اجتماعي
223
در تابستان همراه با معلم رياضي
224
در تحكيم روابط خانه و مدرسه نقش انجمن اوليا و مربيان
225
در تحول براي صيرورت﴿ شدن آدمي﴾
226
در تدارك تاسيس پژوهشكده فلسفه تحليلي
227
در ترتيب شدت متوسط معكوس
228
در تشخيص و درمان سرطان به جلو مي روند
229
در تعطيلات نوروز، 153 ميليون سفر
230
در تماس باشيم
231
در تمناي يادگيري
232
در تمناي يادگيري: جلوه هايي از زندگي و انديشه هاي تربيتي دكتر سركاراراني
233
در تنور تبعيض نژادي ندميم
234
در جام جهاني چه كرده ايم؟ آمار فوتبال ايران در پنج دوره جام جهاني
235
در جست و جوي آينده: آينده پژوهي چيست؟ و فناوري چه آينده اي را براي انسان ها رقم خواهد زد
236
در جست و جوي حيات مريخي: پس از 15 سال جستجو در مريخ و در خلال مأموريت هاي متفاوت، كشفيات جديد كورياسيتي دريچه تازه اي به جستجوي حيات فرازميني گشوده است
237
در جست و جوي دنياي مولانا
238
در جست و جوي راز پنهان حيات در توالي هاي غيررمزگذار ژنتيكي
239
در جست و جوي زمين دوم: ۱۹ آوريل ۲۰۱۸ تس در جستجوي نشانه هاي حيات به آسمان فرستاده شد تا مأموريت همتاي كهنه كار خود كپلر را تكميل كرده و لوازم اوليه حيات شامل هواي قابل تنفس و آب را در گوشه ديگر كيهان بيابد
240
در جست و جوي ضلع هاي دايره
241
در جست و جوي قاره هاي گمشده: آيا قاره هاي گمشده اي چون آتلانتيس وجود خارجي دارند؟
242
در جست و جوي كمان: چرا با همه پيشرفتهاي علمي هنوز براي تعيين شروع و پايان ماههاي قمري با چالش روبرو هستيم؟
243
در جست و جوي ماده تاريك (بررسي خواص و ويژگي هاي بخش مرموز جهان)
244
در جست و جوي معكوس سياه چاله ها
245
در جست و جوي نشاني درست براي توسعه علمي: مقاله علمي پژوهشي تا چه ميزان شاخصي براي توسعه علمي است؟
246
در جستجوي اشكال: از هندسه هذلولوي تا مجتمع هاي مكعبي و برعكس (بخش دوم و پاياني)
247
در جستجوي اشكال: از هندسه هذلولي تا مجتمع هاي مكعبي و برعكس
248
در جستجوي پادماده مفقوده
249
در جستجوي ديگران: جستجوي حيات فرازميني از نوع ابتدايي و هوشمندش وارد مرحله جديدي شده و برآورد ميشود كه مال آنها را كمتر از دو دهه خواهيم يافت
250
در جستجوي ذرات ماده
251
در جستجوي راهي براي كشف ايده هاي بزرگ باشيم
252
در جستجوي ساتوشي: چرا تا اسم بلاك چين به گوش مان مي رسد ياد بيت كوين مي افتيم؟
253
در جستجوي گروههاي ساده متناهي
254
در جهان بيوتكنولوژي: تشخيص ايدز، واكسن هاي خوراكي، نقشه برداري دي.ان.اي، برچسب مواد غذايي
255
در چنين بحري كه بحر اعظم است عالمي ذره است و ذره عالم است
256
در چهارسوق ايده ها
257
در حاشيه تابع : قسمت ششم
258
در حاشيه تابع و مفهوم تابع : قسمت سوم
259
در حاشيه تابع و مفهوم تابع: قسمت اول، رياضي 3 نظام جديد و حسابان 1
260
در حاشيه تابع و مفهوم تابع: قسمت دوم، رياضي 3نظام جديد و حسابان 1
261
در حاشيه تابع: قسمت پنجم
262
در حاشيه تابع: قسمت چهارم
263
در حاشيه رياضيات
264
در حاشيه سخنراني استاد پرويز شهرياري
265
در حاشيه مثلثات : اتحادهاي مثلثاتي، نامساويهاي مثلثاتي، قسمت سوم
266
در حاشيه مثلثات : دايره مثلثاتي و رابطه بين نسبت هاي مثلثات، قسمت دوم
267
در حاشيه مثلثات : قسمت چهارم، معادله هاي مثلثاتي
268
در حاشيه مثلثات، قسمت اول: زاويه و مقياسهاي اندازه گيري آن
269
در حاشيه مجموعه ها: مورد استفاده دانش آموزان سال اول
270
در حاشيه مسابقه المپياد رياضي
271
در حاشيه مشتق و مشتق پذيري
272
در حاشيه هندسه تحليلي: بازتابندگي مقاطع مخروطي
273
در حاشيه هندسه تحليلي: صفحه نيمساز در فضا
274
در حل مسأله ها اشتباه نكنيم
275
در خانه شما چه كسي رئيس است؟
276
در دانشگاه مجازي چه خبر است؟
277
در دايره گردش ايام
278
در دبستان عماد تجربه هاي تربيتي همسو با برنامه درس ملي
279
در دنياي اوليه ساعت چند بود؟: بررسي سناريويي علمي كه در پي يافتن اولين ساعت هاي كيهاني است
280
در دنياي اينترنت
281
در دنياي سايبر هم به دزدگير احتياج داريم
282
در دنياي سيال چاه ها و اژدها ﴿يك بازي روميزي براي دورهمي هاي طولاني نوروز كه هر كس در آن نقشي را بازي ميكند﴾
283
در دهكده ي جهاني
284
در راه هدف خود كوشا باشيم
285
در رثاي جزوه گويي و جزوه خواني
286
در رياضيات هرگز نگوييد: هرگز
287
در سالگرد دريافت معتبرترين جايزه رياضي جهان: مدال فيلدز در دستان رياضي دان ايراني تبار
288
در سايه بمب هاي هسته اي: نگاهي به تاريخچه و شيوه ساخت نخستين بمب هاي هسته اي جهان به مناسبت سالگرد بمباران هسته اي هيروشيما و ناگازاكي
289
در سايه فوران دماوند
290
در ستايش تغيير
291
در ستايش تمرين مداوم
292
در ستايش شكست
293
در ستايش علامت منفي
294
در ستايش يك معلم
295
در سراسر طيف: از خيلي كوچك تا خيلي بزرگ
296
در سمينار رشد و بقاي كودك: فرداي روشن براي تيره بختان امروز
297
در سوگ "شهريار" رياضيات
298
در سوگ امام
299
در سوگ بتول باقري : موسس خانه رياضيات كرمان و همسر دكتر رجبعلي پور
300
در سوگ درگذشت حسن سالاري در سانحه اتوبوس 19 دي ماه 98: نه مأيوس بود، نه خسته و دلسرد
301
در سوگ دكتر منصور معتمدي
302
در سوگ دوره هاي كارشناسي: فقر كمال گرايي در آموزش عالي
303
در سوگ سه بانوي رياضيدان نامدار
304
در سوگ نشريات رياضي ايران!: مروري بر برآمدن و غروب مجلات رياضي ايران (1)
305
در ضرورت ارتقاي جايگاه اجتماعي معلمان
306
در فضا به چه حرفه هايي نياز است؟ كاري در آن سوي ابرها
307
در فضا چه بر سر بدن انسان مي آيد؟
308
در فضيلتِ بازي
309
در قامت يك دانشمند اصيل (منش و شخصيت علمي مريم ميرزاخاني، اسطوره جهاني رياضي)
310
در قطب چه خبر؟: گفتگو با زهرا نيكويي مدير پژوهش سراي دانش آموزي ملاصدرا و دبير قطب كشوري سلول هاي بنيادي و پزشكي بازساختي
311
در قلمرو قارچ ها (با دنياي مستقل موجوداتي شگفت انگيز آشنا شويد)
312
در كارايي براوردگرهاي بيشينه شبه درستنمايي و بيشينه درستنمايي در مدلهاي ماركوفي مرتبه دوم
313
در كالبد حوادث هوايي: سوانح هوايي چگونه بررسي ميشوند؟
314
در كتابچه آموزشي انجمن بين المللي آموزش و پرورش مربوط به هيجان هاي يادگيري دكتر پكرون ده اصل با عنوان دستورالعمل...
315
در كجا اشتباه كرده ايم ؟!
316
در كشويي
317
در كلاس درس هندسه
318
در كلاس درس هندسه
319
در كلاس درس هندسه
320
در كلاس درس هندسه : مثلثات در خدمت هندسه
321
در كلاس درس: اصول شمارش
322
در كلاس درس: مقسوم عليه هاي عددها
323
در كلاس فلسفه
324
در كلاس قدم نزن، ورق بزن
325
در كلاس من چه مي گذرد؟
326
در كنار سعيده
327
در گذشت ايروين جان گود
328
در گذشت كاي لاي چانگ
329
در گفت و گو با دكتر ميثم هاشم خاني عنوان شد: آموزش با كيفيت را در مدارس جاري كنيم
330
در گفت و گو با گروه سازندگان بازي هارموني: رياضيات هارموني
331
در گفت و گو با محسن ايماني روانشناس و عضو هيئت علمي دانشگاه تربيت مدرس مطرح شد؛ خانواده هاي پر مشغله مانع ارتباط خانه و مدارس
332
در گفت و گو با مديرعامل خانه نوآوري تعليم و تربيت عنوان شد: "مسأله" براي ما مهم است
333
در گفت و گو با معاون پرورشي آموزش و پرورش منطقه 5 تهران به بحث گذاشته شد: نقش خانه و مدرسه پل ارتباطي انجمن اوليا و مربيان
334
در گفت و گوي پيوند با دكتر علي انتظاري به بحث گذاشته شد: ضرورت، جايگاه، ابعاد و چگونگي تربيت اجتماعي
335
در گفتگو با معلمان تهران درباره مديريت كلاس درس گفتار و افكار معلمان ﴿2﴾
336
در گيم نت ها چه مي گذرد؟
337
در لايگو چه گذشت؟: گفت و گوي اختصاصي «دانشمند» با دكتر لاله صادقيان، عضو ايراني تيم پژوهشي رصدخانه امواج گرانشي لايگو، كه وظيفه تحليل داده ها و سيگنالهاي دريافتي را بر عهده دارد
338
در متن وحاشيه ششمين كنفرانس آموزش رياضي كشور چه گذشت؟
339
در محفل ياران: به مناسبت نشست « ربع قرن با مجله ي رشد تكنولوژي آموزشي»
340
در محيط كار با ديگران چگونه رفتار كنيم؟
341
در مدرسه ي حكيمانه
342
در مراسم اهداي "جايزه دكتر مجتهدي": به زيارت شرف تو آمده ام، دانشگاه شريف
343
در مرز بزرگسالي
344
در مسأله زندگي كنيم: مهارت حل مسأله و طراحي آموزشي
345
در مستطيل، طول كدام است ؟
346
در مستعمره مريخ سيب زميني بكاريم ﴿موشكافي فيلم تازه اكران شده «مريخي» اثر ريدلي اسكات﴾
347
در مسلك ما عدد پي كم از 4 ندارد!: آشنايي با هندسه تاكسي
348
در مسير اكتشاف: پنج روش براي آموزش مهارت سواد رسانه اي به دانش آموزان در كلاس درس
349
در مسير تعالي وظيفه مان چيست ؟
350
در مسير حل مسأله
351
در مسير خلاقيت ﴿گزارشي از برگزاري سمينار شكوفايي استعداد رياضي، بدون يك صندلي خالي﴾
352
در مسير طوفان: بحران اطلاعاتي كه زير پوست همه گيري ويروس كرونا، دنياي ما را درنورديد
353
در مسير قرار گيريم...
354
در مسير نجات: تاريخ پزشكي در قاب ۲۲ تصوير
355
در مسير يك انقلاب: جزاير دورافتاده اركني به پيشگاماني در توليد انرژي تجديد پذير تبديل شده اند. در موفقيت آنها چه درسهايي براي ساير كشورهاي جهان وجود دارد؟
356
در مصرف آنتي بيوتيك احتياط كنيد!
357
در مغز ما چه ميگذرد؟
358
در مقام دانش آموز
359
در مورد توزيع هلمرت (توزيع توأم X و S به توان 2)
360
در مورد گروه هايي كه با زيرگروهي محض از خود يكريخت اند
361
در ميانه راه: گزارشي از نشست تخصصي شاخص هاي جهاني پايگاه اجتماعي و منزلت معلمان
362
در ميدان خردورزي
363
در ميزگرد نشريه پيوند مطرح شد: تكاليف درسي: محور مشاركتي
364
در ميزگرد نشريه پيوند مطرح شد: هماهنگي عاملان تربيتي بررسي الگوهاي كاربردي براي تربيت خانه و مدرسه
365
در ميزگردي با چند تن از معلمان درباره سايت هاي علمي و آموزشي مطرح شد: تدريس بهتر با بهره گيري از منابع اينترنتي
366
در ميزگردي با حضور اوليا و مربيان يك مدرسه مطرح شد: كارهاي فرمايشي و فرسايشي اثر ندارد
367
در نسل ششم الهام زيستي به سر ميبريم: گفت و گو با دكتر علي اكبر موسوي موحدي، رئيس مركز تحقيقات بيوشيمي و بيوفيزيك دانشگاه تهران، استاد ممتاز دانشگاه تهران و چهره ماندگار سال 1383
368
در نكوداشت حسين دانشفر: ثمره پنجاه سال برنامه ريزي آموزشي علوم تجربي
369
در نگاه به آن چه كه نادرست است، چه چيز درست است؟
370
در هزار توي بردبار خمينه ها و خطوط: از مريم ميرزاخاني چه در خاطر تاريخ علم خواهد ماند؟
371
در و ديوار ياددهنده: نگاهي به نقش معماري مدرسه در يادگيري
372
در يك اقدام خوب و كم سابقه روي داد
373
در يك چشم بر هم زدن: بررسي ويژگي هاي قطارهاي مگلو، ركورددار سرعت و فناوري
374
درآمدي بر اخلاق حرفه اي معلمان
375
درآمدي بر گروههاي تبديلي
376
درآمدي برآنتروپي وقانون دوم ترموديناميك
377
درآمدي به آناليز بينهايت اويلر
378
درآمدي به مباني اسلامي روش تحقيق
379
دراكولاي ترانسيلوانياي كهن: كشف فسيل دايناسوري از خانواده اژدر اسطوره اي ايران
380
درباب آموزش رياضي: انقلاب لاكاتوش
381
درباره "غلامرضا ياسي پور" و چالش "چند بعدي بودن"
382
درباره اتحاد و معادله3: نمادهاي رياضي و اتحادها
383
درباره استاد ايراني رياضيات، فيزيك و علوم فضايي دكتر «ابوالقاسم غفاري» راه دور و دراز ماه
384
درباره اصل تماميت ﴿كمال﴾
385
درباره اصول هندسي
386
درباره اصول هندسي
387
درباره اصول هندسي
388
درباره اصول هندسي
389
درباره اعداد اول
390
درباره اعداد فيبوناتچي و عدد طلايي
391
درباره انتخاب تيم المپياد كامپيوتر آمريكا
392
درباره اندازه زاويه فضايي
393
درباره ايدز بيشتر بدانيم
394
درباره اينترنت(نگاهي فلسفي به اينترنت)، آنچه اينترنت نمي تواند انجام دهد
395
درباره بازنمايي علم و فناوري در سينما و تلويزيون: ابري با احتمال بارش راديواكتيو
396
درباره برآوردگرهاي درستنمايي ماكزيمم براي بعضي توزيع هاي شبه پارتو تعميم يافته
397
درباره بعد كو-نوتري حلقه ها
398
درباره بوي بد: به بهانه بوي بد تهران
399
درباره پداگومتري ﴿ آموزش سنجي ﴾
400
درباره پدر "خط توليد انبوه" چه ميدانيد؟ (اهميت هنري فورد بودن
401
درباره پلي گروه هاي پوچ توان و حل پذير
402
درباره ترجمه اي از مقدمه بر فلسفه رياضي
403
درباره تصاعدهاي حسابي رنگين كماني به طول چهار
404
درباره تفاوت ساختار و كاركرد مغز زنان و مردان: فرمانروايي دوگانه بر تن و احساس
405
درباره توانهاي 2
406
درباره چند مثال از استدلال هاي اشتباه آميز هندسي
407
درباره چهارضلعي هاي محيطي و محاطي بيشتر بدانيم
408
درباره حرفهاي همينگ
409
درباره خانواده نرمال دومدي جديد
410
درباره خوشه بندي، رده بندي، و تحليل تشخيصي مدل پايه
411
درباره درس مثلثات
412
درباره ديدگاه" دوره تحليل و روش تدريس رياضي 2 متوسطه و بازآموي علمي آن"
413
درباره رباتي انسان نما به نام سوفيا
414
درباره رده بندي هاي چند جمله اي تصادفي
415
درباره رفتار مرتبه دوم خودگردان برآوردگرهاي L1-رگرسيون
416
درباره رياضيات دبيرستان : انتخاب روش سهلتر دراثبات وبررسي بعضي مباحث رياضي
417
درباره رياضيات كوچر بيركار
418
درباره رياضيات متوسطه : حل هندسي دو اتحاد مثلثي
419
درباره رياضيات متوسطه : مطالبي چند درباره هذلولي ومجانبهاي آن
420
درباره رياضيات: زنبوران عسل چه نجوا ميكنند؟
421
درباره رياضيات: زنبوران عسل چه نجوا ميكنند؟
422
درباره زنده ياد كرامت اله دهقاني
423
درباره زير گروه هايي با شاخص اول
424
درباره شاهكار تازه كمپاني بوگاتي
425
درباره شبكه: وضعيت شبكه در كره جنوبي
426
درباره شناسايي بيزي دنباله اي نقطه تغيير
427
درباره ضرب اعداد منفي
428
درباره طبيعت ماه لرزه ها
429
درباره عددنويسي هشت انگشتي ها: حساب و كتاب انگشتي
430
درباره فرادرماني و عرفان حلقه دشواري هاي اتصال به شبكه هوشمند كيهاني
431
درباره فرايند ياددهي- يادگيري
432
درباره فعاليت ها در هفته جهاني فضا
433
درباره قابليت اعتماد سيستم هاي پيچيده با سه مؤلفه مستقل به ازاي هر عنصر
434
درباره كتاب درسي رياضيات 1 چاپ 1391
435
درباره كسرهاي مصري
436
درباره كمان دايره و زاويه ، 1
437
درباره كمان دايره و زاويه ، 3
438
درباره مانده هاي رگرسيون گاما
439
درباره مدل بندي آميخته متناهي از طريق توزيع برنبام- ساندرز با ميانگين و واريانس نرمال
440
درباره مدولهاي نيم آرتيني به طور ضعيف هم - نيم ساده
441
درباره مسئله اي در هندسه
442
درباره مساله هاي ساختماني در هندسه فضايي
443
درباره مشخصه هاي رياضي برخي برآوردگرهاي بهبوديافته مولفه هاي ميانگين و واريانس در مدل هاي با خطوط تراز بيضوي
444
درباره معادله ﴿n/m ) = (n+1/m-1 )
445
درباره معادله Xy= Yx
446
درباره معماري گريد
447
درباره معيارهاي انتخاب پراستنادترين رياضيدانان
448
درباره ملاكهاي كارايي در برآورد كردن چگالي
449
درباره مهمترين جايزه علمي ايران در دوران معاصر: ما، "ميرزاخاني" و مدال خوش رنگ او
450
درباره نسبت نامتوازن نوبل زنان به نوبل مردان
451
درباره نمايش اعدادطبيعي به شكل مجموعهايي از مربعها
452
درباره واگرايي سري توافقي
453
درباره ي آزمايشگاه مجازي
454
درباره ي نرم افزار Scratch
455
درباره يك الگوي عددي
456
درباره يك جايزه ترويج علم: آيين «چراغ» خاموشي نيست
457
درباره يك مساله از كتاب هندسه عملي ابوالوفا بوزجاني
458
درباره يكي از نظرهاي هوشمندانه ابوالوفاي بوزجاني در هندسه
459
درپيرامون مساله زيرفضاهاي پايا
460
درج يك تابع گاما-پيوسته
461
درجات در درخت هاي بازگشتي تصادفي k- مينيمال برچسب
462
درجه ي باد: اندازه گيري فشار هوا داخل چرخ خودرو
463
درخت
464
درخت تصميم داده هاي نامطمئن ﴿مطالعه موردي داده هاي نامطمئن طرح اطلاعات اقتصادي خانوار﴾
465
درخت چيست؟
466
درخت حيات: همه جانداران با هم خويشاوندند و برخي خويشاوندتر
467
درخت دانش: هفت مسأله كليدي آموزش و پرورش چيست؟
468
درخت سبز خاطره ها
469
درخت شكوفه درست كنيد: تلفيقي از درس هاي علوم و هنر
470
درخت كُشي را جايگزين درخت كاري كرده ايم
471
درخت ها : گياهاني براي تمام فصول رياضي !
472
درخت هاي تجزيه چه ميگويند؟ (نمودارهاي متفاوت، تجزيه هاي مشابه)
473
درختاني كه با آتش سازگار شده اند
474
درختهاي بازه اي يكه طرفه
475
درختهاي پسوند فشرده شبيه تراي هاي patricia هستند : توزيع حدي ژرفا
476
درخشش ابدي يك ذهن مشهور
477
درخشش مايروسافت در E3: غول ردموند از ساخت نسل بعد ايكس باكس در نمايشگاه لس آنجلس خبر داد
478
درخواست مقاله
479
درد چيست و چطور كار ميكند؟
480
درد دل
481
درد دل هاي يك معلم رياضي
482
درد دلهاي صميمي بچه ها درباره معلم هايشان: جلوي دوربين مخفي بچه ها
483
دردانه هاي سازمان انتقال خون
484
درددل هاي خواندني
485
دردفاع از المپياد
486
دردنياي اينترنت (2)
487
دردنياي اينترنت (3)
488
دررابطه با رياضي مدرسه اي ، دردنيا چه مي گذرد؟﴿خلاصه مقاله﴾
489
درس آزاد در كتابهاي فارسي
490
درس اپ: تحول در كسب و كار ياددهي يادگيري
491
درس افزار حسابان: قسمت دوم
492
درس افزار سپاهان
493
درس افزارهاي معلم ساخته: تجربه آموزشي درس علوم با روش معكوس
494
درس اول: پيراستن جان
495
درس پژوهي چه چيز نيست؟
496
درس پژوهي شيوه اي نو در طراحي اجرايي برنامه هاي درسي
497
درس پژوهي معجزه ميكند
498
درس پژوهي: راهكارها و راهبردهاي ترويج
499
درس پژوهي: ره آورد ژاپن، ايران يا عقل سليم معلمي؟!
500
درس رياضي دخترم
501
درس شيرين رياضي
502
درس شيرين رياضي
503
درس صداقت
504
درس گفت و گو و جاي خالي آن در مدرسه ها
505
درس معلم ار بود...
506
درس ميدهم ياد ميگيرم
507
درس نامه الكترونيكي دين و زندگي
508
درس نامه اي براي آمارومدل سازي
509
درس نامه جامع انگليسيِِ زبان سال اول متوسطه
510
درس نامه هاي استاد زنده ياد پرويز شهرياري: معادله هاي با توان مجهول و معادله هاي لگاريتمي
511
درس نامه: احتمال شرطي (قسمت اول)
512
درس هائي از تربيت در نهج البلاغه : ديدگاه ها و نقطه نظرها
513
درس هائي از نهج البلاغه : روش هاي تربيت فرزندان در خانواده
514
درس هائي از نهج البلاغه در تربيت انسان ها
515
درس هايي از استاد
516
درس هايي از بيماري همه گير و اهميت محيط زيست جهاني براي بقاء انسان
517
درس هايي از عمليات جبري با راديكال
518
درس هايي از نهج البلاغه اهداف و مقاصد تربيت
519
درس هايي از نهج البلاغه: تربيت در خانواده
520
درس هايي از نهج البلاغه: مراحل تربيت فرزندان در خانواده
521
درس هنر و استفاده ي بهينه از دور ريختني ها
522
درس يا زنگ تفريح؟: نگاهي تحليلي به آموزش كار و فناوري
523
درست نوشتم، چرا نمره كامل نگرفتم؟
524
درست و غلط سرطان
525
درست يا نادرست سنجش، آزمون، اندازه گيري و ارزشيابي
526
درسنامه آمار استنباطي
527
درسنامه اكسترمم نسبي
528
درسنامه: احتمال شرطي (قسمت دوم)
529
درسهايي از آناليز رياضي: چند قضيه درباره توابع پيوسته 1
530
درسهايي از آناليز رياضي: چند قضيه درباره توابع پيوسته 2
531
درسهايي از آناليز عددي ﴿1﴾ خطاها
532
درسهايي از احتمالات و آناليز تركيبي ﴿1﴾
533
درسهايي از احتمالات و آناليز تركيبي ﴿2﴾
534
درسهايي از احتمالات و آناليز تركيبي ﴿3﴾
535
درسهايي از هندسه
536
درسهايي از هندسه ﴿2﴾
537
درسهايي از هندسه ﴿3﴾
538
درسهايي از هندسه ﴿5﴾: قطب و قطبي نسبت به منحني هاي درجه دوم
539
درسهايي از هندسه ﴿6﴾: قطب و قطبي در مقاطع مخروطي
540
درسهايي از هندسه تحليلي2: قرينه يابي در فضا
541
درسهايي از هندسه نااقليدسي ﴿2﴾
542
درسهايي از هندسه نااقليدسي ﴿3﴾
543
درسهايي از هندسه هاي نااقليدسي
544
درسي براي همه فصل ها: دو تجربه براي ايجاد رابطه بين درس انشا با درس هاي ديگر
545
درسي در ﴿بد درس دادن﴾
546
درسي كه آموخته شد
547
درسي كه از آموزش رياضي آموختم!
548
درصدهاي فوتبالي
549
درك بني از قواعد و پاسخ ها در رياضيات مبتني بر "آموزش تجويزي فردي"
550
درك دانش آموزان از مفهوم اصلي تابع
551
درك دانش آموزان پايه اول متوسطه ﴿ نهم ﴾ از مفهوم تساوي در حل معادلات درجه اول
552
درك دانش آموزان پايه اول متوسطه: از مفهوم متغير وپارامتر
553
درك دنياي اطراف با آمار
554
درك شهودي
555
درك مسأله، اولين گام حل مسأله است: غذا هست، اما نه براي همه
556
درك معناي عشق
557
درك مفهوم فشار سيالات با استفاده از فشارسنج بوردون
558
درك موقعيت دانش آموز: با طراحي آموزشي براي درك موقعيت
559
درك نحوي، حافظه فعال و درك متن
560
درك و اشتباهات مفهومي دانش آموزان از مفهوم متغير در جبر مقدماتي
561
درگذشت اريك لي من
562
درگذشت استاد رياضي دانشگاه تهران: علي نقي زند
563
درگذشت پروفسور جواد بهبوديان
564
درگذشت پروفسور عبدالسلام: به ياد عبدالسلام
565
درگذشت محمدحسين پرتوي
566
درگذشت يك رياضيدان برجسته: ژان كريستوف يوكوز (2016- 1957)
567
درماتيت ﴿التهاب پوست﴾
568
درمان باكتري با ويروس
569
درمان به سبك عصر جادوگري: جادوپزشكي، از شمنيسم تا عرفان حلقه
570
درمان بيماريهاي رواني در پيچ و خم روده
571
درمان سرطان بين المللي
572
درمان گوشه گيري دانش آموزان (راهكارهايي براي والدين)
573
درمان هاي بدتر از درد: الگوي راه حل هاي مشكل آفرين
574
درمان هاي هوشمند: آينده براي پزشكي چه خوابي ديده است
575
درمانگاه رياضي
576
درمانگاه رياضي
577
درمانگاه رياضي
578
درمانگاه رياضي
579
درمانگاه رياضي
580
درمانگاه رياضي
581
درمانگاه رياضي
582
درمانگاه رياضي: آيسل و مجذورات كامل
583
درمانگاه رياضي: ارسلان اسير قضيه ها
584
درمانگاه رياضي: پسري كه سنش منفي شد
585
درمانگاه رياضي: داروي استدلال
586
درمانگاه رياضي: دارويي براي شمارش
587
درمانگاه رياضي: درمان با داروي قائم الزاويه
588
درمانگاه رياضي: كتابهاي درسي داروهاي شفابخش آموزش رياضي
589
درمانگاه رياضي: منطق ستودني
590
درمانگاه رياضي: نتيجه به شرط ترسيم
591
درنگاهش نااميدي هيچ معنايي نداشت
592
دره سيليكون، در افقي از نگاه ما
593
درهم تنيدگي آموزش و توانبخشي
594
دروازه باني خبر
595
دروازه مخفي دنياي وب: هر چيزي كه بايد از وب تاريك و پشت پرده دنياي اينترنت بدانيد
596
دروس سرويسي آمار براي دانشجويان غيرآماري: چالش ها و راهكارها
597
دروغ سيزده
598
دروغ!!! نه
599
درون برون: مصاحبه با عباس خليلي عضو گروه آمار دانشگاه مك گيل
600
درونمايي، اصول و كاربرد آن
601
درونيابي دو بعدي مقدار مياني روي دواير با شعاع يكسان
602
درونيابي فضايي براي مدل بندي ناگاوسي داده هاي بارندگي با استفاده از توابع مفصل
603
درونيابي هموگرافيك
604
دريا به دريا (گزارشي از اهداي جايزه دكتر علي محمد كاردان به استاد احمد صافي)
605
دريا تا كي خانه ماهي ها باقي خواهد ماند؟
606
درياچه اروميه: اين نگين فيروزه اي تا ابد در شمال غرب ايران مي درخشد؟
607
درياره مقاله : كتاب تازه تاليف رياضي 1 از منظر مدرسان آن
608
درياي سياه نگهبان تاريخ
609
دريچه اي به پژوه، 84
610
دريچه اي به پژوهش
611
دريچه اي به پژوهش
612
دريچه اي به پژوهش
613
دريچه اي به حلقه هاي تقسيم
614
دريچه اي به روايت هاي گوناگون يادگيري
615
دزدان دريايي و تقسيم نارگيل ها
616
دست آن شيخ ببوسم كه تكفيرم كرد﴿يادداشتي درباره دكترعادل يغما﴾
617
دست آوردهاي نخستين كنفرانس آموزش رياضي ايران
618
دست به رنگ شويد: درباره قضيه چهار رنگ در هندسه
619
دست به كاران (آشنايي با رشته صنايع دستي)
620
دست در دست هم دهيم به مهر، ميهن خويش را كنيم آباد
621
دست در دست هم، براي زندگي: در دوران اين اپيدمي چه فناوري هايي به كمك انسان آمده اند؟
622
دست را بگيريم نه مچ را
623
دست سازه ها
624
دست سازه ها و يادگيري
625
دست سازه ها: انگبيني براي يادگيري رياضي
626
دست سازه هاي رياضي (راز اين چهل تكه چيست؟)
627
دست سازه هاي رياضي از جنس رياضي چراغ خوابي (آشنايي با دوازده وجهي منتظم)
628
دست سازه هاي رياضي: چند وجهي هاي پايدار
629
دست سازه هاي مشكل گشا: گفت و گو با جميله زجاجيان معلم، مؤلف، طراح مسابقه ها و داور جشنواره هاي الگوهاي برتر تدريس
630
دست سازه هايي براي كلاس رياضي
631
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت اول)
632
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت چهارم)
633
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت سوم)
634
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت ششم)
635
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت هشتم)
636
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت هفتم)
637
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس‌ (قسمت پنجم)
638
دست نوشته هاي يك مدير مدرسه، جغرافياي لذت بخش
639
دست هاي من و تو
640
دست هايي كه ميبينند و ميشنوند
641
دستان توانا انگشتان بينا: گفت و گو با ريحانه بابرشمس و هستي زارعي از مجتمع نابينايان دخترانه نرجس
642
دستان كرونا بر گلوي صنعت گردشگري: مروري بر وضعيت گردشگري جهان، در مواجهه با بحران همه گيري بيماري كرونا
643
دستاورد ايران در المپياد رياضي ۲۰۱۷ (پنجاه و هشتمين المپياد بين المللي رياضي ۱۲-۲۳ جولاي يا ۲۱ تير تا ۱ مرداد ۱۳۹۶ ريو دو ژانيرو- برزيل)
644
دستاورد بررسي هاي روش محاسبات تقويم رصد نيمروزي و جدول خيامي
645
دستاورد تحصيلي از راه كيفيت آموزشي، درگيري تحصيلي، يادگيري به كمك همسالان و انگيزش تحصيلي ﴿يك مطالعه دو سطحي﴾
646
دستاورد نيوتن
647
دستاوردهاي ابن سينا در حوزه علم و خدمات او به فلسفه آن
648
دستاوردهاي استفاده از مجلات رشد در بسته هاي آموزشي
649
دستاوردهاي برنامه ريزي آموزشي در جمهوري اسلامي ايران
650
دستاوردهاي پژوهشهاي اخير در رياضيات
651
دستاوردهاي پژوهشهاي اخير در رياضيات ﴿ 2 ﴾
652
دستاوردهاي حوزه ويرايش ژنتيك، اخبار زيست شناسي سال گذشته را تحت تأثير قرار داد: سال ويرايش ژنوم
653
دستاوردهاي درس پژوهي
654
دستاوردهاي رياضي مريم ميرزاخاني
655
دستاوردهاي علمي و فناوري ايران در گام اول انقلاب و ضرورت قوي شدن در گام دوم
656
دستاوردهاي فرهنگي انقلاب اسلامي ايران
657
دستبندهاي هوشمند سنگ صبور انسان مدرن
658
دستكاري حافظه
659
دستكاري ژن ها براي درمان ما
660
دستگاه ايران ساخت كاشت نشا به ايجاد 15 هزار فرصت شغلي كمك كرد
661
دستگاه تنفس انسان چگونه كار مي كند؟
662
دستگاه حشره كش
663
دستگاه دودويي محاسبه و لايب نيتس
664
دستگاه سنجش چگالي مايعات
665
دستگاه شنود، تگ شناسايي درختان و آموزش عمومي
666
دستگاه محورهاي مختصات
667
دستگاه مختصات
668
دستگاه معادلات خطي
669
دستگاه هاي شمار
670
دستگاه هفتم: 10 نما از ساخت توربين گازي در ايران
671
دستگاه، محورهاي مختصات
672
دستگاههاي ديناميكي : ورود به قرن بيست ويكم
673
دستگاههاي ديناميكي گسسته جانشيني براي حساب ديفرانسيل وانتگرال؟
674
دستگاههاي كاشت پذير براي كودكان ناشنوا
675
دستگاههاي معادلات خطي
676
دستگاهي كه حرف اركيده را ميفهمد: گجت هايي كه پرورش گياه و باغباني را آسان ميكنند
677
دستگيري كنيم، نه مچ گيري (دكتر محي الدين بهرام محمديان در همايش ارتباط خانواده با فرزندان تأكيد كرد)
678
دستم بگرفت پابه پا برد ﴿يادداشتي درباره دكترعادل يغما﴾
679
دسته بندي ابر دورهاي صدف وار سلسله وار كوهن-مكالي و كوهن -مكالي
680
دسته بندي داده هاي پيوسته در آمار توصيفي ﴿ درس آمار و مدل سازي دوره دوم متوسطه ﴾
681
دسته بندي مسأله هاي هندسه
682
دسته خط
683
دسته كليد سنجش نوين در آموزشهاي مجازي
684
دسته كليد مديريت كلاسهاي مجازي
685
دستور پخت ستارگان: ستارگان از چه موادي تشكيل شده اند؟ اين سوالي است كه با نگاه كردن به طيف نور ستارگان پاسخي براي آن مي يابيم
686
دستور ثابت قره براي پيدا كردن عددهاي متحاب
687
دستور ساخت ماشين فلوت زن از آپولونيوس
688
دستور سرآشپز براي حل مسئله جدول
689
دستور هرون : محاسبه مساحت مثلث
690
دستورالعمل فرار از سرطان: سبك زندگي چگونه و تا چه حد بر سلامت انسان اثر ميگذارد؟
691
دستوري براي محاسبه مساحت مثلث
692
دستيار معلم
693
دستياران مجازي سلامت
694
دشوارترين معماي منطقي همه دوران ها
695
دشواري نهادسازي علمي با دستهاي خالي (گفت و گوي "دانشمند" دكتر يوسف ثبوتي چهره ماندگار فيزيك)
696
دشواري هاي ساخت ماشين حل مسأله نهايي: روياي محاسبات سريع تر با كامپيوترهاي كوآنتومي كي تعبير ميشود؟
697
دغدغه آبي
698
دغدغه انجمن اوليا و مربيان مدارس
699
دغدغه بزرگ: چگونه دانش آموزان را به درس خواندن ترغيب كنيم؟: اولياي خانه و مدرسه، اصلي ترين متوليان ايجاد انگيزه تحصيلي
700
دغدغه جهاني: تربيت فرزندان در عصر رسانه ها با كمك يك دستيار رسانه اي
701
دغدغه هاي آبي
702
دغدغه هاي تحول در آموزش و پرورش: گفت و گو با منوچهر فضلي خاني، مدير كل دوره ي راهنمايي تحصيلي
703
دغدغه هاي جهاني
704
دغدغه هاي عصر حاضر: مصاحبه با ملندي لووت
705
دغدغه ي خاطر معلمان مبتكر و نوآور
706
دغدغه يادگيري
707
دفاعيه يك رياضي دان
708
دفاعيه يك رياضيدان
709
دفاعيه يك رياضيدان (قسمت 1)
710
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 10
711
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 11
712
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 12
713
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 13
714
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 14
715
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 15
716
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 16
717
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 17
718
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 18
719
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 19
720
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 2
721
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 20
722
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 21
723
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 22
724
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 23
725
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 24
726
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 3
727
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 4
728
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 6
729
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 7
730
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 8
731
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 9
732
دفتر كار مجازي
733
دفتر مشق مچاله
734
دفترچه ايده ها ﴿كشف گنجينه ها﴾
735
دفترچه سلامت "دانشمند": گفت و گو با دكتر مرتضي ايزدي، رئيس مركز بين المللي طب مسافرتي ايران﴾
736
دفتردار خود باشيد
737
دقت اندازه گيري در علم پزشكي
738
دقت براورد نسبتي در نمونه گيري از مجموعه رتبه دار
739
دكتر بهبوديان؛ معلمي توانا، دوستي مهربان
740
دكتر بهرام ميشر در گفت و گو با دانشمند: ارمغان جيمز وب براي دانش بشري
741
دكتر پاشا در مقام معلم
742
دكتر چوپاني مدير مركز مشاوره پيوند شهر نقده مطرح كرد: بازگشت مشاوره به جايگاه اصلي
743
دكتر حيدر رجوي
744
دكتر حيدر رجوي
745
دكتر خسرو باقري در نشست با معلمان مطرح كرد: تربيت از درون يا بيرون
746
دكتر ديجيتال (از راه دور ويزيت شويد و كابوس معطلي هاي زياد در مطب را فراموش كنيد)
747
دكتر رجالي برنده شايسته جايزه پال اردوش 2006
748
دكتر سياوش شهشهاني، چهره ماندگار علوم رياضيات كشور و از افراد تأثيرگذار در راه اندازي اينترنت در ايران
749
دكتر سيد جعفر شهيدي
750
دكتر شكوهي «يك تجربه زيسته»
751
دكتر عبادلله محموديان فوق تخصص رنگ آميزي گراف از زنجان
752
دكتر علي شريعتمداري
753
دكتر علي شريعتي و تعليم و تربيت اسلامي
754
دكتر عليرضا مدقالچي يار ديرين وهميشگي مجله ي رشد آموزش رياضي
755
دكتر عليرضا مدقالچي: آناليزكار رياضي به شكل هماهنگ (هارمونيك)
756
دكتر كرم زاده: رياضي دان و عاشق رياضيات مدرسه اي
757
دكتر محسن هشترودي : بنيانگذار نگرش فلسفي به علم
758
دكتر محمدعلي پور عبدالله نژاد
759
دكتر محمود مهرمحمدي در گفت و گو با نشريه پيوند از ابعاد تربيت غير رسمي ميگويد: مطالبه گري در عصر جديد
760
دكتر مسعود فرزان معلمي علاقه مند، متواضع و خدمتگزار
761
دكتر مهدي بهزاد: پدر گراف ايران
762
دكتر مهدي رجبعلي پور: رياضي دان و دانشمندي چند بعدي
763
دكتر هادي خانيكي در گفت و گو با پيوند: نقش آفريني در كنار هم؛ نه در برابر هم
764
دكتري آموزش رياضي در دانشگاه هاي آمريكا
765
دگرگوني مفهوم هندسه در نيمه دوم قرن نوزدهم
766
دل شكايت هاي يك دانش آموز
767
دل گرم ،نگاه صميمي و زبان صادق
768
دل نگراني لذت بخش والدين: رشد و موفقيت فرزندان
769
دل نوشته اي در فراق يار زنده ياد خليل شكوريان
770
دل نوشته: روزهاي خوب تدريس
771
دل هايي كه به يغما رفت
772
دلالتهاي تربيتي ديدگاه پست مدرنيستي ليوتار و نقد آن
773
دلايل افت رياضيات در ايران چيست؟
774
دلايل رمزگرداني زباني معلمان در كلاس هاي ابتدايي مناطق دوزبانه تركي آذري - فارسي
775
دلايل زردي و مرگ چنارهاي تهران
776
دلايل وجود افت رياضي و برگزاري سمينار علوم رياضي و چالش ها
777
دلتنگي رايانه اي
778
دلم براي چالش هاي شگفت انگيز مي تپد: گفت و گو با اميرحسين اشتري، طراح و داور مسابقه هاي رياضي مدرسه در اليگودرز
779
دليل اين محاسبات چيست ؟
780
دليل محسوس در كنار برهان
781
دم خروس عدالت آموزشي
782
دماسنج خود باشيد
783
دماسنج ساده بسازيم
784
دمانس صرفاً فراموشي نيست
785
دن كيشوت هاي سرزمين علم: يك روايت غيررسمي از فلسفه علم- 9
786
دنباله
787
دنباله : قسمت دوم
788
دنباله ، حد دنباله ها 2
789
دنباله اعداد فيبوناتچي
790
دنباله اعداد فيبوناتچي و نسبت طلايي
791
دنباله تقريبات اعشاري
792
دنباله حسابي
793
دنباله حسابي در كنكور سراسري ﴿پرسش هاي چهار گزينه اي﴾
794
دنباله حسابي در كنكورهاي سراسري
795
دنباله دايره ها
796
دنباله فيبوناتچي
797
دنباله فيبوناتچي و عدد پي
798
دنباله فيبوناتچي وتابع معكوس تانژانت
799
دنباله فيبوناتچي ودنباله هاي ديگر
800
دنباله گرافيك و الگوريتم هاول- حكيمي
801
دنباله مطلب نرم افزارهاي آماري
802
دنباله ها
803
دنباله ها : دنباله هاي حسابي و هندسي
804
دنباله ها ﴿رشته ها﴾
805
دنباله ها: دنباله هاي حسابي و هندسي، 2
806
دنباله هاي اعداد بر اساس رابطه هاي بازگشتي
807
دنباله هاي اعداد بر اساس رابطه هاي بازگشتي
808
دنباله هاي اعداد بر اساس رابطه هاي بازگشتي (قابل استفاده دانش آاموزان سال دهم)
809
دنباله هاي تفاضلي : روشي براي محاسبه جمله عمومي دنباله هاي ساده
810
دنباله هاي عددي
811
دنباله هاي عددي 1
812
دنباله هاي عددي 2
813
دنباله هاي كران دار و دنباله هاي بي كران
814
دنباله هندسي در كنكورها ﴿همراه با كليد تست ها﴾
815
دنباله هندسي، حد مجموع
816
دنباله و تصاعدهاي عددي و هندسي
817
دنباله ي فيبوناتچي
818
دنباله: قسمت اول، براي دانش آموزان دوره پيش دانشگاهي، رياضي و تجربي
819
دنباله، 1
820
دندانپزشكان كوچك: ايفاي نقش، روشي براي آموزش بهتر
821
دنيا آبستن است و به زودي خواهد زاد: تأملاتي تكاملي پيرامون ويروس هاي همه گير
822
دنيا از نگاه ﴿ ذهني زيبا ﴾
823
دنيا را تقلب برداشته است!
824
دنيا كه آخر نشده است ﴿پاي صحبت دانش آموزان داوطلب ورد به دانشگاهها﴾ كنكوري ها
825
دنياي آجرها
826
دنياي اسرار آميز هيولاها
827
دنياي اطراف ما
828
دنياي اطراف ما : يخ ، مرمرها، فلور ميكروبي طبيعي انسان
829
دنياي اطراف ما: چرا خورشيد گرفتگي و ماه گرفتگي به ندرت اتفاق مي افتد؟، كف پاي مسطح ، سد خوني-مغزي
830
دنياي اطراف ما: چگونه علفهاي هرز گسترش پيدا مي كنند، تغذيه و ايمني، انگل شناسي
831
دنياي اطراف ما: فيزيولوژي گياهي، عينك، لنز يا جراحي ليزر؟ ، بيماري خواب
832
دنياي اطراف ما: نمك، ماده اي با ارزش فراوان، معجزه اي به نام درخت نارگيل، ادويه ها، بچه هاي درشت باهوشترند
833
دنياي بازي (بازي آموزشي رايانه اي: تعريف، اهميت، كاربرد و قابليت ها)
834
دنياي بازي و رياضي
835
دنياي بدون خونريزي محقق ميشود؟: توليد گوشت بدون حيوانات
836
دنياي بينهايت
837
دنياي پست مدرن و تعليم و تربيت
838
دنياي پيشرفت هاي كوآنتومي: مهمترين پيشرفتهاي فيزيك در سالي كه گذشت
839
دنياي خالي مرگبار (فرزند سياه چاله، موش هاي آندرومدا)
840
دنياي دروني تدريس
841
دنياي ديوانه ديوانه ديوانه
842
دنياي شگفت انگيز عددها: دلفين هايي كه با GPS رصد ميشوند
843
دنياي عددها: ماشين متفكر
844
دنياي فاصله ها
845
دنياي كودكان و كاربرد آموزشي و تربيتي از فن آوري هاي ارتباطي جديد
846
دنياي مجازي از منظر فلسفه
847
دنياي مجازي جوانان (پاي صحبت دكتر سيما فردوسي درباره جوان و رسانه)
848
دنياي مجازي در كلاس واقعي
849
دنياي نهفته در عكس: آشنايي با تكنولوژي آموزشي واقعيت افزوده در گفت و گو با مهندس پژمان شيرازي
850
دنيايي از رمز و راز اعداد: مربع هاي جادويي
851
دنيايي ديگر: تأملي بر مهارت مديريت فضاي مجازي در خانواده
852
دنيايي كه بايد غذا توليد كند
853
دنيايي كه هست اما نيست: شبيه سازها و بهره گيري از آنها در آموزش
854
ده اصل كلي تفكر ساختن گرايي
855
ده انتظار از رهبر آموزشي
856
ده ايده مهم رياضي
857
ده توصيه به معلمان دانش آموزان با نيازهاي ويژه
858
ده راهكار عالي براي بهبود بخشي حافظه
859
ده رقيب تازه در برابر رابطه زيباي فيثاغورس
860
ده روش كارآمد براي درس خواندن
861
ده قدم براي كمك به بهداشت رواني شما: قدر خود را بدانيد
862
ده كوئيكي از كلامكين
863
ده مسأله مربوط به ترسيم اشكال در هندسه
864
ده نظريه عجيب از جهان هستي
865
ده نقش براي معلمان راهنما
866
دهمين دوره المپياد رياضي آزمون مرحله نهايي
867
دهمين كنفرانس آمار ايران
868
دهمين كنفرانس آموزش رياضي ايران
869
دهمين كنفرانس سيستم هاي فازي ايران
870
دهمين كنفرانس نظريه گراف و تركيبيات جبري
871
دهمين كنفرانس نظريه گروه ها
872
دهه بصيرت و ولايت
873
دهه رياضيات
874
دهه رياضيات : دهه رياضيات نزديك است! آماده شويم!
875
دهه رياضيات در دانشگاه شهيد باهنر كرمان
876
دهه رياضيات در دانشگاه هرمزگان
877
دهه رياضيات وهفته علم در تهران
878
دهيار رياضي دان
879
دو اثبات براي يك نابرابري
880
دو اثبات ديگر براي اتحاد sin(a+b)
881
دو بار بشمار، دو جور بشمار
882
دو پرونده: كوچر بيركار، ميثم نصيري (برندگان جايزه فيلدز در سال 2018: ايران باز هم جهان را مبهوت كرد! اثر بخشي فرهنگ آموزشي دس كاري نشده در ايران)
883
دو پژوهشكده و سه رئيس جديد
884
دو تجربه از كار گروهي در كلاس درس رياضي
885
دو تختي بودن رده خاصي از جبرهاي نيم گروهي
886
دو جايزه جديد انجمن رياضي آمريكا
887
دو جشنواره و دو همايش در دانشگاه فرهنگيان
888
دو چهر بيدار
889
دو حركت نوساني
890
دو خاصيت مهم در انتگرال معين
891
دو خاطره
892
دو خاطره از رياضي دانان بزرگ
893
دو خبر از خانه رياضيات تهران
894
دو خبر از دفتر آموزش هاي نظري و پيش دانشگاهي
895
دو ديدگاه: هندسه ناجابجايي براي شاعران، هندسه ناجابجايي از منظر يك فيزيكدانان
896
دو روايت از تجاربي تأمل برانگيز
897
دو روش در ترسيم نيمساز يك زاويه
898
دو روي سكه تراريخته ها (نگراني درباره سلامت يا زيان بار بودن تراريخته ها همچنان ادامه دارد)
899
دو رياضي دان در چهره هاي ماندگار سال 1389
900
دو زبانگي و رابطه آن با مهارت هاي تفكر انتقادي
901
دو سخنراني پيرامون نظريه اعداد، در گذشته و حال
902
دو قدم جلوتر از دنياي واقعي ﴿فيلم هايي كه عمل جراحي صورت را پيش از ورود آن پيش بيني كرده بودند﴾
903
دو قضيه مشهور در حساب عالي
904
دو قضيه مفيد در مورد مساحتها
905
دو قلب در يك بدن: راهكارهاي تقويت آزمايشگاه و كتاب خانه مدرسه
906
دو قلوها را به هم برسان: با دور ريختني ها معما بسازيد
907
دو گوش و يك دهان! ﴿با ناتواني نوجوانان در برقراري ارتباط با مربيان مدرسه و اوليا چگونه برخورد كنيم﴾
908
دو گونه شمردن
909
دو ماه حياتي: پايان جهان به روايت ويدئو گيم
910
دو مثال از حدهاي صفرصفرم و يافتن پارامتر مجهول
911
دو مسئله
912
دو مسئله از تابع: رياضي 2/ يازدهم تجربي
913
دو مسأله از چهلمين دوره المپياد رياضي ايران- 1401
914
دو مسئله از حساب ديفرانسيل و انتگرال جديد
915
دو مسأله از كاربرد مشتق
916
دو مسأله از نظريه اعداد
917
دو مسأله المپيادي: برگرفته از مرحله دوم سي و هشتمين دوره المپياد رياضي، 1399
918
دو مسأله با راه حل هايي ويژه
919
دو مسأله براي حل
920
دو مسأله برگزيده از هندسه
921
دو مسئله جالب
922
دو مسئله جالب ، 58
923
دو مسأله در نظريه اعداد
924
دو مساله ابتكاري از هندسه
925
دو مساله الگوريتمي
926
دو مساله پيرامون ضرب خارجي بردارها
927
دو مساله نردبان
928
دو معماي منطقي، 55
929
دو مفهوم كليدي رياضي دوره آموزش ابتدايي
930
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
931
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
932
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
933
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي الگوريتم وسنجش براي يادگيري
934
دو نامه از يك معلم رياضي به وزير آموزش و پرورش ﴿ دكتر حاج بابايي ﴾
935
دو نگاه متفاوت به دوجمله اي خيام- پاسكال
936
دو هدف ارزشيابي معلم
937
دو همواري و دو تصويري بودن حاصل ضرب لائوي جبرهاي باناخ
938
دوئل آرام: هر چيزي كه بايد از صنعت بازي در سال 1396 بدانيم
939
دوئل كننده وهيولا
940
دوئل مرگبار ربات ها
941
دوازده مرد خشمگين و خطاهاي نوع اول و دوم
942
دوازدهمين كنگره بين المللي آموزش رياضي
943
دوازدهمين كنگره بين المللي آموزش رياضي( 18 تا 25 تير ماه 1391)
944
دوب، آناليزدان تمام عيار
945
دوباره راه رفتن ديگر يك رويا نيست: معرفي و بررسي جديدترين فناوري ها در عرصه راه رفتن دوباره براي ياري رساني به افراد كم توان يا ناتوان حركتي
946
دوباره نگري به برنامه جبر دبيرستاني
947
دوبازي فكري
948
دوپامين حياتي (چه عواملي به بروز پاركينسون منجر ميشوند؟)
949
دوتذكر به برنامه ريزان آموزش وپرورش
950
دوتعميم مقدماتي از حلقه هاي بولي
951
دود برقي كه به چشم درختان مي رود
952
دور از خانه
953
دور دنيا در كمتر از هشتاد روز
954
دور زدن كرونا: تنظيم روابط خانوادگي در دوران كرونا
955
دور هم دور از هم
956
دور هم يا دور از هم؟ بررسي تأثير فضاي مجازي بر سبك زندگي خانواده ها و لزوم سواد رسانه اي
957
دور همي رياضي (4): افزار مجموعه و تعداد توابع پوشا
958
دور همي رياضي: پيشامدهاي مستقل
959
دور و خيلي دور (تلسكوپ هاي فضايي در آينده نزديك چه خواهند بود و چه ميبينند؟)
960
دوران
961
دوران اعداد اول
962
دوران با اعداد چهار برگي
963
دوران پسا آنتي بيوتيك: مقاومت باكتريايي چيست و آمارها از وضعيت مصرف آنتي بيوتيك در ايران چه ميگويند؟
964
دوران در هندسه تحليلي: مورد استفاده دانش آموزان سوم و چهارم رياضي -فيزيك
965
دوران زندگي و خلاقيت خجندي
966
دوران طلايي آناليز عددي هنوز آغاز نشده است
967
دوران كودكي دوران يادگيري است
968
دوران نوجواني، ويژگي ها و راهكارها: نوجواني و نقش آفريني والدين
969
دوراهي معيشت و سلامت: بلايي كه كرونا ويروس بر سر جوامع آورد
970
دوراهي هاي معلم
971
دوربين بدون حافظه كوچكترين اشتباه ناسا: فراموش كردن كارت حافظه دوربين گوپروي ناسا هر چند اشتباه خنده داري بود، اما ناسا اشتباهات مرگبارتر و بزرگتري هم داشته است
972
دوربين خوب، عكس خوب نميگيرد
973
دوربين ديجيتال
974
دوربين ديجيتال...وبلاگ...تخته ي هوشمند!
975
دوربين گوشي هوشمندتان را ميكروسكوپ كنيد
976
دوربين ها درس مي دهند: نكته هايي براي فيلم سازي در كلاس درس
977
دوربين هاي ديجيتالي ويندوز xp
978
دوربيني با درشتنمايي بي نهايت
979
دوركاري و افراد داراي معلوليت
980
دورگه ماقبل تاريخ
981
دورنماي DVD هاي قابل دوباره نويسي آشكار مي شود
982
دورنماي تلفن همراه آينده
983
دوره بازآموزي رياضي پايه هفتم
984
دوره پيش دبستاني: بستري براي بنا كردن شخصيت كودك
985
دوره تحليل و روش تدريس رياضي 2 متوسطه و بازآموزي علمي آن ، مرداد 1388 تهران، مركز احمد آرام
986
دوره تغييرات طول ماه هلالي حقيقي
987
دوره تناوب
988
دوره تناوب- تابع متناوب
989
دوره تناوب و نمودار توابع مثلثاتي: حسابان دوازدهم رياضي
990
دوره هندسه علمي و عملي
991
دوره ي ضمن خدمت مجازي در خدمت كيست؟
992
دورهاي تحليلي روي خمينه هاي مختلط
993
دورهمي رياضي: استدلالهاي معتبر و نامعتبر
994
دوري از ده اشتباه معلمان در تدريس
995
دوريها و متريكهاي ناوردا در آناليز مختلط
996
دوز اعداد صحيح
997
دوز سه بعدي
998
دوزبانگي وحل مسائل كلامي رياضي
999
دوزخ و شكوفه هاي گيلاس: ماه مارس، يك سي و يك روز هيجان انگيز براي گيمرهايي است كه به دنبال بازي هاي متنوع هستند
1000
دوست من، جئو جبرا
بازگشت