<< مقالات فارسي >>
<< بر اساس عنوان >>
1
دابليو دابليو دابليو دات...
2
دادگاه گوتينگن
3
داده كاوي دانشي در خدمت سنجش
4
داده كاوي در R با استفاده از بسته rattle
5
داده كاوي و كاربرد آن در آمار رسمي
6
داده كاوي و كاربرد آن در كيفيت داده ها
7
داده كاوي و نظام آموزشي
8
داده نگاري: تطبيق خبرنگاري با اقتضائات دوره اقتصاد توجه و اخبار جعلي
9
داده نگاشت و كاربردهاي آن در يادگيري
10
داده هاي پرت، مفهوم و كاربرد آن
11
دارالفنون ديروز، دارالفنون امروز ﴿چگونه به دارالفنون برسيم؟ چگونه دارالفنون به ما رسيد؟﴾
12
دارندگان مدرك دكتري در آموزش رياضي يك كمبود حاد
13
دارو و درمان در سنت اوستايي
14
داروها را بهتر بشناسيم
15
داروها را بهتر بشناسيم : پروبنسيد
16
داروها را بهتر بشناسيم! روي تلكس خبري داروهاي جديد ﴿ ارديبهشت 1390 ﴾
17
داروها را بهتر بشناسيم: تاموكسيفن
18
داروها را بهتر بشناسيم: تولازاميد
19
داروها را بهتر بشناسيم: زيدووودين
20
داروها را بهتر بشناسيم: سفتي زوكسيم
21
داروها را بهتر بشناسيم: كوآموكسي كلاو، روي تلكس خبري داروهاي جديد
22
داروهاي خوراكي به سبد دارويي بيماران ام اس مي رسند؟
23
داروهاي معجزه آسا
24
داروهايي كه كور ميكنند اما شفا نميدهند: برخي از داروها بيش از آن كه التيام بخش باشند، به بدن ضرر مي رسانند
25
داروي روح
26
داروين هنوز هم مهم است؟
27
دارويي براي علاج ب. م. م.
28
داريم يا نداريم
29
داستان " مرد بين المللي سال " و موسسه IBC
30
داستان اختراع وسيله اي كه مي تواند از اشياي تاريخي در برابر آسيب هاي محيطي محافظت كند: نگهبان بي سيم موزه
31
داستان اعداد
32
داستان جبر: منافع و دام هاي شي ء انگاري، 2
33
داستان جبر: منافع و دام هاي شيء انگاري، 1
34
داستان جبر: منافع و دام هاي شيء انگاري، 3
35
داستان چرخ در رياضي جديد
36
داستان دو انتگرال
37
داستان رياضي دان حواس پرت و خواهران دوقلو
38
داستان رياضي: ژن هاي ما
39
داستان سلامان و ابسال در نظر خواجه نصير
40
داستان شكل گيري گروههاي تروريستي در خاور ميانه (خط خشونت)
41
داستان شيرين رياضيات
42
داستان شيرين صفر، قسمت اول
43
داستان طرح يك مساله ﴿ قسمت دوم﴾
44
داستان طرح يك مساله﴿ قسمت اول ﴾
45
داستان عقايد: باور و عقيده دوران جواني براي هميشه با ما همراه خواهد بود؟
46
داستان فرايند وينر
47
داستان كشف لگاريتم
48
داستان گويي ديجيتال در برنامه ي درسي معاصر
49
داستان مختصات
50
داستان مدادم
51
داستان مربعي كه سه تا بود
52
داستان ها عمارت مجلل: كسرهاي واحد
53
داستان هاي آقاي فاكتوريل(قسمت دوم)
54
داستان هاي جالب تر را ديرتر باور كن
55
داستان هاي راستان
56
داستان هاي رياضي: استدلال بدون قيافه
57
داستان هاي رياضي: استدلالهاي مشاهده اي
58
داستان هاي رياضي: استدلالهاي نادرست، نتيجه درست!
59
داستان هاي رياضي: فرض در لباس حكم
60
داستان هاي رياضي: همه يا هيچ، منظورت چيست؟
61
داستان هاي مريم (داستان اول: دستگاه)
62
داستان هاي مريم (داستان پنجم: دستگاه جديد)
63
داستان هاي مريم (داستان چهارم: رياضيات در آزمايشگاه)
64
داستان هاي مريم (داستان سوم: كبوترخانه)
65
داستان هاي مريم (داستان هشتم: ديدار با خورشيد)
66
داستان هاي مريم (داستان هفتم: رياضيات در خيابان)
67
داستان يك بيگانه: چرا جنين در بدن مادر به عنوان عامل بيگانه شناسايي و حذف نميشود؟
68
داستان يك خودباوري
69
داستان يك سيمرغ: افكار عمومي در چه صورت از تحقيقات فضايي حمايت ميكند؟
70
داستان يك كيوبيت: بررسي رايانه هاي كوآنتومي و اميد دانشمندان سراسر جهان به نسل آينده دستگاههاي پردازش داده ها
71
داستان يك مرد عادي: مروري بر زندگي مخترع ايميل، ري تاملينسون
72
داستان يك مساله
73
داستانهاي گاهي واقعي
74
داستانهاي مريم (داستان دوم: نوبل يا فيلدز)
75
داشتن چشم انداز: پيش فرض آينده نگري در دنياي رياضي
76
داشتن يا نداشتن دفتر رياضي
77
داشتن يا نداشتن دفتررياضي
78
داشستان شير و موش در هندسه
79
داعش و معماري جديد خشونت (راز جذابيت افراطي گري براي جوانان هزاره سوم در جهان)
80
دافعه ها در ارتباط كلامي
81
دام رقابت: الگوي تشديد رقابت
82
دام هاي اعتيادآور بازي هاي برخط
83
دامپزشكي حيات وحش ضرورت فراموش شده
84
دامنه تغييرات ركورد توزيع يكنواخت
85
دامنه هاي ايده آل اصلي تقريبا اقليدسي هستند
86
دامنه و برد توابع
87
دامنه، برد، دوره تناوب، صفرها و نمودار 6 تابع مثلثاتي
88
دانسته هاي دانشمندان مسلمان درباره بيماري قيصر در حيوانات
89
دانش آموختگان دوره دكتري
90
دانش آموختگي از دوره هاي دكتري: چند پرسش و تامل كوتاه
91
دانش آموز با نياز ويژه
92
دانش آموز پرخاشگر: چند مرحله ساده براي آرام كردن دانش آموزان پرخاشگر
93
دانش آموز جزء يا عضو كلاس درس: گفت و گوي معلمان با دكتر خسرو باقري درباره مديريت كلاس درس
94
دانش آموز ضرورت ها را كشف مي كند
95
دانش آموز ما ايده پردازي مي كند
96
دانش آموز ما تحليلگري و محاسبه را تمرين مي كند
97
دانش آموز مخترع: مصاحبه با خانم نرگس قنبري مخترع كرمانشاهي پرگار بيضي
98
دانش آموز مشكل دار: شيوه هاي رواني-اجتماعي اثربخش
99
دانش آموز معدني گرانبها
100
دانش آموزان امروز، شهروندان فردا
101
دانش آموزان ايراني به دشواري انتخاب رشته ميكنند: علاقه بهتر است يا ثروت؟
102
دانش آموزان ايراني در شصت و چهارمين المپياد جهاني رياضي يازدهم شدند
103
دانش آموزان با نيازهاي ويژه و آموزش فراگير: نقش اوليا و معلمان
104
دانش آموزان برنامه نويس
105
دانش آموزان چه ميگويند؟: نگاهي به پيامدهاي تعطيلي مدارس بر آموزش
106
دانش آموزان ديرآموز: ارزيابي پويا، ويژگي ها، شناسايي، شيوه هاي تدريس و بهبود ظرفيت يادگيري
107
دانش آموزان هر سؤالي مي خواستند مي پرسيدند!
108
دانش آموزان و استفاده ي امن از اينترنت
109
دانش آموزان و اقتصاد مقاومتي
110
دانش آموزان و بحث هاي گروهي
111
دانش آموزان و ساخت پروژه هاي چندرسانه اي
112
دانش آموزان و معضل دست شويي در مدارس
113
دانش بنيان پايدار: با نگاهي بر ديدگاههاي دانشمند زيست بوم گراي ايراني دكتر مرتضي فرهاد
114
دانش تركيبي براي رفع نياز كشور
115
دانش خود را بسازيد: طراحي آموزشي مبتني بر ساختن گرايي
116
دانش رياضي در چشم انداز آموزش دو فرهنگي (گزيده اي از يك سخنراني)
117
دانش رياضي مورد نياز براي تدريس در دوره هاي ابتدايي
118
دانش فراشناختي
119
دانش نامه ي نرم افزار
120
دانش نظري و مهارت هاي حرفه اي معلمان دوره ابتدايي از نظريه يادگيري: معلمان دوره اتبدايي شهر همدان
121
دانش و دانشگاه را باور كنيم
122
دانش و مهارت تربيتي والدين: تحصيلات والدين چقدر در مسئوليت پذيري دانش آموزان ابتدايي در دوران بيماري كرونا نقش ايفا كرد؟
123
دانش و نشاط با بازي آموزشي دور
124
دانش؛ نخستين نشريه دانشگاهي ايران (قسمت دوم)
125
دانشجو معلمان كارگردان
126
دانشجو معلميم
127
دانشجوي زني كه گره 50 ساله رياضي را باز كرد!
128
دانشجوي مجازي
129
دانشجويان مركز شرافت: تغيير نگاه به معلم وظيفه آموزش و پرورش است
130
دانشكده ي مجازي اخلاق
131
دانشكده ي مجازي علوم حديث
132
دانشگاه صنعتي اصفهان
133
دانشگاه صنعتي اصفهان
134
دانشگاه فرهنگيان
135
دانشگاه فرهنگيان
136
دانشگاهها به چه نوع فارغ التحصيل آمار نياز دارند
137
دانشگاههاي علوم پزشكي صدرنشين در جهان
138
دانشگاهي براي فرهنگيان: گفتگو با دكتر عباس حق اللهي رئيس دانشگاه شهيد رجايي
139
دانشمند ايراني كه الهام بخش كوپرنيك شد: خواجه نصير الدين طوسي؛ فيلسوف، رياضيدان و منجم
140
دانشمند در 32 سال پيش
141
دانشمند در 32 سال پيش﴿ ارديبهشت 1390 ﴾
142
دانشمند در دهه 1340
143
دانشمند وارد ميشود
144
دانشمند، دانشمند ماند
145
دانشمندان اين ماه : نگاهي گذرا بر تاريخ علم
146
دانشمندان جهان اسلام: ابوبكر محمد بن حسين كرجي ﴿ كرخي ﴾
147
دانشمندان جهان اسلام: امير فخرالسادات سيد ركن الدين حسين بن عالم بن حسن حسيني غوري هروي
148
دانشمندان جهان اسلام: خواجه ابوالفضل محمد بن حسين بيهقي
149
دانشمندان جهان اسلام: ظهيرالدين ابوالحسن علي بن ابوالقاسم زيدين محمد البيهقي
150
دانشمندان جهان اسلام: عميد اجل ابوالعلا عطا بن يعقوب رازي
151
دانشمندان جهان اسلام: غياث الدين خواجه همام الدين محمد بن خواجه جلال الدين محمد بن خواجه برهان الدين محمد حسيني شيرازي هروي
152
دانشمندان جهان اسلام: نظام الدين عبدالعلي بن محمد حسين بيرجندي حنفي
153
دانشمندان سلولهاي مغز انسان را به موش پيوند زدند
154
دانشمندان نقش آفرينان جنگ و صلح (به مناسبت بيستم آبان روز جهاني علم در خدمت صلح و توسعه)
155
دانشمندي با آرزوهاي دوربرد: چند روايت از سه دهه فعاليتهاي موشكي شهيد طهراني مقدم
156
دانشمندي كه بناي باشكوهي از امواج ساخت: جيمز كلارك ماكسول؛ كاشف معادلات ماكسول و بنيانگذار نظريه الكترو مغناطيس
157
دانشمندي كه جهان را از يك فروپاشي فرضي نجات داد
158
دانشمندي كه نيروها و فيزيكدانان را وحدت بخشيد
159
دانشنامگي آمار
160
دانشنامه رشد
161
داوراني كه با فناوري به جنگ اشتباهات ميروند
162
داوينچي ايراني: آشنايي با رياضيدان هنرمند، حميد نادري يگانه
163
داياموز: نرم افزار ارتباطي خانه و مدرسه
164
دايره
165
دايره
166
دايره تبديل و كاربرد آن در ساده كردن عبارت هاي جبري
167
دايره شكل يا مفهوم؟
168
دايره مثلثاتي متحرك
169
دايره مثلثاتي و نسبت هاي مثلثاتي ﴿تعريف 4 نسبت مثلثاتي به روش دايره ي به شعاع﴾
170
دايره نزد فلاسفه و رياضيدانان يونان
171
دايره هاي محاط در بيضي
172
دايره هاي محاطي دروني
173
دايره و زاويه ، 4
174
دايره و مثلث
175
دايناسورها در ايران
176
دايناسورهاي خوش شانس و برگرهاي بدون گوشت
177
دايه گري ديجيتالي و اختلال طيف اتيسم
178
دبير رياضي
179
دبير ستاد كنترل آسيب هاي اجتماعي قوه قضائيه: در مقابل آسيب هاي نوپديد تأخر فرهنگي داريم
180
دبيران و شاگردان متقلب
181
دبيران و فناوري اطلاعات و ارتباطات
182
دبيرستان آينده
183
دبيرستان علوم و فناوري تايلند نمونه اي از يك مدرسه ي فردا
184
دترمينان : قضايا، نتايج ، نكته ها و مساله ها
185
دترمينان در سرزمين رياضيات !
186
دخالت در حيات وحش اجتناب ناپذير است
187
دختر اكسير خانواده ي پايدار
188
دختران سرزمين من
189
دختران فوتسالي، بالاي جدول آماري
190
دخترها در همه شهرها از پسرها درس خوان تر هستند ﴿گفت و گو با رئيس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش﴾
191
در ۱۴ كيلومتري ماه: برنامه آپولو- ۱۰ كه به ۱۴ كيلومتري ماه رسيد، در واقع تلاشي بود براي رقابت با شوروي.
192
در آرايشگاه
193
در آستانه قرن جديد: نظام آموزش و پرورش در قرن پيش رو با چه مسايلي روبرو است؟
194
در استخدام فرهنگ
195
در اشتياق يادگيري بهتر: گزارشي از اولين دوره خلاقيت و رياضي در خانه رياضيات كرمان
196
در اطرافمان چه ميگذرد؟ تنوع زيستي ما
197
در اظهار نظر شتاب نكنيم
198
در اعماق آب هاي قطبي شمال چه ميگذرد؟
199
در امتحان دادن به فرزندتان كمك كنيد
200
در انتخاب رشته از مد روز پرهيز كنيد
201
در انتظار پيوند (ديروز دستگاه كمكي بطن و امروز غلاف رباتيك اميد تازه بيماران نارسايي قلب)
202
در اين مدرسه تجهيزات دكوري نيستند
203
در باب برنامه درسي رياضيات دبيرستان
204
در باب پژوهش رياضي
205
در باب پژوهش رياضي در ايران
206
در باب همراه هاي آماره هاي ترتيبي و كاربرد آنها در تعريف نمونه گيري مجموعه رتبه ار از توزيع لوماكس دو متعيره فارلي- گامبل- مورگنسترن
207
در باغ تجربه ها : قسمت اول، گفتگو با آقاي ميرزا جليلي
208
در باغ تجربه ها : گفتگو با محمدطاهر معيري
209
در باغ تجربه ها : مصاحبه با معلمين شما
210
در باغ تجربه ها قسمت دوم: گفتگو با آقاي ميرزا جليلي
211
در باغ تجربه ها: گفت و گو با زنده ياد عبدالحسين مصحفي
212
در باغ تجربه ها: گفتگو با استاد محمد صفايي يزدي
213
در باغ تجربه ها: مصاحبه با تلاشگري پيروز، يعقوب فرجامي
214
در باغ تجربه ها: نشستي با استاد عبدالحسين مصحفي
215
در باغ تجربه ها، پاي صحبت استاد احمد بيرشك
216
در بحث موضوع پژوهش و مقاله نويسي يا به اصطلاح فارسي «اصالت موضوع داشتن» به چه معناست؟
217
در برنامه هاي ترويج علم، طرز تفكر علمي هم ترويج شود ﴿اهميت و روشهاي ترويج علم در گفت و گو با دكتر رضا منصوري﴾
218
در بهار اتفاق مي افتد!
219
در بوداپست چه گذشت؟
220
در پاييز اتفاق مي افتد
221
در پهنه گسل هاي تهران
222
در پيرامون منظومه شمسي : يك معماي شگفت انگيز ، قسمت اول
223
در پيرامون منظومه شمسي: قسمت سوم
224
در پيرامون منظومه شمسي: يك معماي شگفت انگيز، دنباله مطلب شماره قبل
225
در تابستان همراه با معلم اجتماعي
226
در تابستان همراه با معلم رياضي
227
در تحكيم روابط خانه و مدرسه نقش انجمن اوليا و مربيان
228
در تحول براي صيرورت﴿ شدن آدمي﴾
229
در تدارك تاسيس پژوهشكده فلسفه تحليلي
230
در ترتيب شدت متوسط معكوس
231
در تشخيص و درمان سرطان به جلو مي روند
232
در تعطيلات نوروز، 153 ميليون سفر
233
در تماس باشيم
234
در تمناي يادگيري
235
در تمناي يادگيري: جلوه هايي از زندگي و انديشه هاي تربيتي دكتر سركاراراني
236
در تنور تبعيض نژادي ندميم
237
در جام جهاني چه كرده ايم؟ آمار فوتبال ايران در پنج دوره جام جهاني
238
در جست و جوي آينده: آينده پژوهي چيست؟ و فناوري چه آينده اي را براي انسان ها رقم خواهد زد
239
در جست و جوي حيات مريخي: پس از 15 سال جستجو در مريخ و در خلال مأموريت هاي متفاوت، كشفيات جديد كورياسيتي دريچه تازه اي به جستجوي حيات فرازميني گشوده است
240
در جست و جوي دنياي مولانا
241
در جست و جوي راز پنهان حيات در توالي هاي غيررمزگذار ژنتيكي
242
در جست و جوي زمين دوم: ۱۹ آوريل ۲۰۱۸ تس در جستجوي نشانه هاي حيات به آسمان فرستاده شد تا مأموريت همتاي كهنه كار خود كپلر را تكميل كرده و لوازم اوليه حيات شامل هواي قابل تنفس و آب را در گوشه ديگر كيهان بيابد
243
در جست و جوي ضلع هاي دايره
244
در جست و جوي قاره هاي گمشده: آيا قاره هاي گمشده اي چون آتلانتيس وجود خارجي دارند؟
245
در جست و جوي كمان: چرا با همه پيشرفتهاي علمي هنوز براي تعيين شروع و پايان ماههاي قمري با چالش روبرو هستيم؟
246
در جست و جوي ماده تاريك (بررسي خواص و ويژگي هاي بخش مرموز جهان)
247
در جست و جوي معكوس سياه چاله ها
248
در جست و جوي نشاني درست براي توسعه علمي: مقاله علمي پژوهشي تا چه ميزان شاخصي براي توسعه علمي است؟
249
در جستجوي اشكال: از هندسه هذلولوي تا مجتمع هاي مكعبي و برعكس (بخش دوم و پاياني)
250
در جستجوي اشكال: از هندسه هذلولي تا مجتمع هاي مكعبي و برعكس
251
در جستجوي پادماده مفقوده
252
در جستجوي ديگران: جستجوي حيات فرازميني از نوع ابتدايي و هوشمندش وارد مرحله جديدي شده و برآورد ميشود كه مال آنها را كمتر از دو دهه خواهيم يافت
253
در جستجوي ذرات ماده
254
در جستجوي راهي براي كشف ايده هاي بزرگ باشيم
255
در جستجوي ساتوشي: چرا تا اسم بلاك چين به گوش مان مي رسد ياد بيت كوين مي افتيم؟
256
در جستجوي گروههاي ساده متناهي
257
در جهان بيوتكنولوژي: تشخيص ايدز، واكسن هاي خوراكي، نقشه برداري دي.ان.اي، برچسب مواد غذايي
258
در چنين بحري كه بحر اعظم است عالمي ذره است و ذره عالم است
259
در چهارسوق ايده ها
260
در حاشيه تابع : قسمت ششم
261
در حاشيه تابع و مفهوم تابع : قسمت سوم
262
در حاشيه تابع و مفهوم تابع: قسمت اول، رياضي 3 نظام جديد و حسابان 1
263
در حاشيه تابع و مفهوم تابع: قسمت دوم، رياضي 3نظام جديد و حسابان 1
264
در حاشيه تابع: قسمت پنجم
265
در حاشيه تابع: قسمت چهارم
266
در حاشيه رياضيات
267
در حاشيه سخنراني استاد پرويز شهرياري
268
در حاشيه مثلثات : اتحادهاي مثلثاتي، نامساويهاي مثلثاتي، قسمت سوم
269
در حاشيه مثلثات : دايره مثلثاتي و رابطه بين نسبت هاي مثلثات، قسمت دوم
270
در حاشيه مثلثات : قسمت چهارم، معادله هاي مثلثاتي
271
در حاشيه مثلثات، قسمت اول: زاويه و مقياسهاي اندازه گيري آن
272
در حاشيه مجموعه ها: مورد استفاده دانش آموزان سال اول
273
در حاشيه مسابقه المپياد رياضي
274
در حاشيه مشتق و مشتق پذيري
275
در حاشيه هندسه تحليلي: بازتابندگي مقاطع مخروطي
276
در حاشيه هندسه تحليلي: صفحه نيمساز در فضا
277
در حل مسأله ها اشتباه نكنيم
278
در خانه شما چه كسي رئيس است؟
279
در دانشگاه مجازي چه خبر است؟
280
در دايره گردش ايام
281
در دبستان عماد تجربه هاي تربيتي همسو با برنامه درس ملي
282
در دنياي اوليه ساعت چند بود؟: بررسي سناريويي علمي كه در پي يافتن اولين ساعت هاي كيهاني است
283
در دنياي اينترنت
284
در دنياي سايبر هم به دزدگير احتياج داريم
285
در دنياي سيال چاه ها و اژدها ﴿يك بازي روميزي براي دورهمي هاي طولاني نوروز كه هر كس در آن نقشي را بازي ميكند﴾
286
در دهكده ي جهاني
287
در راه هدف خود كوشا باشيم
288
در رثاي جزوه گويي و جزوه خواني
289
در رياضيات هرگز نگوييد: هرگز
290
در سالگرد دريافت معتبرترين جايزه رياضي جهان: مدال فيلدز در دستان رياضي دان ايراني تبار
291
در سايه بمب هاي هسته اي: نگاهي به تاريخچه و شيوه ساخت نخستين بمب هاي هسته اي جهان به مناسبت سالگرد بمباران هسته اي هيروشيما و ناگازاكي
292
در سايه فوران دماوند
293
در ستايش تغيير
294
در ستايش تمرين مداوم
295
در ستايش شكست
296
در ستايش علامت منفي
297
در ستايش يك معلم
298
در سراسر طيف: از خيلي كوچك تا خيلي بزرگ
299
در سمينار رشد و بقاي كودك: فرداي روشن براي تيره بختان امروز
300
در سوگ "شهريار" رياضيات
301
در سوگ امام
302
در سوگ بتول باقري : موسس خانه رياضيات كرمان و همسر دكتر رجبعلي پور
303
در سوگ درگذشت حسن سالاري در سانحه اتوبوس 19 دي ماه 98: نه مأيوس بود، نه خسته و دلسرد
304
در سوگ دكتر منصور معتمدي
305
در سوگ دوره هاي كارشناسي: فقر كمال گرايي در آموزش عالي
306
در سوگ سه بانوي رياضيدان نامدار
307
در سوگ نشريات رياضي ايران!: مروري بر برآمدن و غروب مجلات رياضي ايران (1)
308
در ضرورت ارتقاي جايگاه اجتماعي معلمان
309
در فضا به چه حرفه هايي نياز است؟ كاري در آن سوي ابرها
310
در فضا چه بر سر بدن انسان مي آيد؟
311
در فضيلتِ بازي
312
در قامت يك دانشمند اصيل (منش و شخصيت علمي مريم ميرزاخاني، اسطوره جهاني رياضي)
313
در قطب چه خبر؟: گفتگو با زهرا نيكويي مدير پژوهش سراي دانش آموزي ملاصدرا و دبير قطب كشوري سلول هاي بنيادي و پزشكي بازساختي
314
در قلمرو قارچ ها (با دنياي مستقل موجوداتي شگفت انگيز آشنا شويد)
315
در كارايي براوردگرهاي بيشينه شبه درستنمايي و بيشينه درستنمايي در مدلهاي ماركوفي مرتبه دوم
316
در كالبد حوادث هوايي: سوانح هوايي چگونه بررسي ميشوند؟
317
در كتابچه آموزشي انجمن بين المللي آموزش و پرورش مربوط به هيجان هاي يادگيري دكتر پكرون ده اصل با عنوان دستورالعمل...
318
در كجا اشتباه كرده ايم ؟!
319
در كشويي
320
در كلاس درس هندسه
321
در كلاس درس هندسه
322
در كلاس درس هندسه
323
در كلاس درس هندسه : مثلثات در خدمت هندسه
324
در كلاس درس: اصول شمارش
325
در كلاس درس: مقسوم عليه هاي عددها
326
در كلاس فلسفه
327
در كلاس قدم نزن، ورق بزن
328
در كلاس من چه مي گذرد؟
329
در كنار سعيده
330
در گذشت ايروين جان گود
331
در گذشت كاي لاي چانگ
332
در گفت و گو با دكتر ميثم هاشم خاني عنوان شد: آموزش با كيفيت را در مدارس جاري كنيم
333
در گفت و گو با گروه سازندگان بازي هارموني: رياضيات هارموني
334
در گفت و گو با محسن ايماني روانشناس و عضو هيئت علمي دانشگاه تربيت مدرس مطرح شد؛ خانواده هاي پر مشغله مانع ارتباط خانه و مدارس
335
در گفت و گو با مديرعامل خانه نوآوري تعليم و تربيت عنوان شد: "مسأله" براي ما مهم است
336
در گفت و گو با معاون پرورشي آموزش و پرورش منطقه 5 تهران به بحث گذاشته شد: نقش خانه و مدرسه پل ارتباطي انجمن اوليا و مربيان
337
در گفت و گوي پيوند با دكتر علي انتظاري به بحث گذاشته شد: ضرورت، جايگاه، ابعاد و چگونگي تربيت اجتماعي
338
در گفتگو با معلمان تهران درباره مديريت كلاس درس گفتار و افكار معلمان ﴿2﴾
339
در گيم نت ها چه مي گذرد؟
340
در لايگو چه گذشت؟: گفت و گوي اختصاصي «دانشمند» با دكتر لاله صادقيان، عضو ايراني تيم پژوهشي رصدخانه امواج گرانشي لايگو، كه وظيفه تحليل داده ها و سيگنالهاي دريافتي را بر عهده دارد
341
در متن وحاشيه ششمين كنفرانس آموزش رياضي كشور چه گذشت؟
342
در محفل ياران: به مناسبت نشست « ربع قرن با مجله ي رشد تكنولوژي آموزشي»
343
در محيط كار با ديگران چگونه رفتار كنيم؟
344
در مدار منفي 162 درجه
345
در مدرسه ي حكيمانه
346
در مراسم اهداي "جايزه دكتر مجتهدي": به زيارت شرف تو آمده ام، دانشگاه شريف
347
در مرز بزرگسالي
348
در مسأله زندگي كنيم: مهارت حل مسأله و طراحي آموزشي
349
در مستطيل، طول كدام است ؟
350
در مستعمره مريخ سيب زميني بكاريم ﴿موشكافي فيلم تازه اكران شده «مريخي» اثر ريدلي اسكات﴾
351
در مسلك ما عدد پي كم از 4 ندارد!: آشنايي با هندسه تاكسي
352
در مسير اكتشاف: پنج روش براي آموزش مهارت سواد رسانه اي به دانش آموزان در كلاس درس
353
در مسير تعالي وظيفه مان چيست ؟
354
در مسير حل مسأله
355
در مسير خلاقيت ﴿گزارشي از برگزاري سمينار شكوفايي استعداد رياضي، بدون يك صندلي خالي﴾
356
در مسير طوفان: بحران اطلاعاتي كه زير پوست همه گيري ويروس كرونا، دنياي ما را درنورديد
357
در مسير قرار گيريم...
358
در مسير نجات: تاريخ پزشكي در قاب ۲۲ تصوير
359
در مسير يك انقلاب: جزاير دورافتاده اركني به پيشگاماني در توليد انرژي تجديد پذير تبديل شده اند. در موفقيت آنها چه درسهايي براي ساير كشورهاي جهان وجود دارد؟
360
در مصرف آنتي بيوتيك احتياط كنيد!
361
در مغز ما چه ميگذرد؟
362
در مقام دانش آموز
363
در مورد توزيع هلمرت (توزيع توأم X و S به توان 2)
364
در مورد گروه هايي كه با زيرگروهي محض از خود يكريخت اند
365
در ميانه راه: گزارشي از نشست تخصصي شاخص هاي جهاني پايگاه اجتماعي و منزلت معلمان
366
در ميدان خردورزي
367
در ميزگرد نشريه پيوند مطرح شد: تكاليف درسي: محور مشاركتي
368
در ميزگرد نشريه پيوند مطرح شد: هماهنگي عاملان تربيتي بررسي الگوهاي كاربردي براي تربيت خانه و مدرسه
369
در ميزگردي با چند تن از معلمان درباره سايت هاي علمي و آموزشي مطرح شد: تدريس بهتر با بهره گيري از منابع اينترنتي
370
در ميزگردي با حضور اوليا و مربيان يك مدرسه مطرح شد: كارهاي فرمايشي و فرسايشي اثر ندارد
371
در نسل ششم الهام زيستي به سر ميبريم: گفت و گو با دكتر علي اكبر موسوي موحدي، رئيس مركز تحقيقات بيوشيمي و بيوفيزيك دانشگاه تهران، استاد ممتاز دانشگاه تهران و چهره ماندگار سال 1383
372
در نكوداشت حسين دانشفر: ثمره پنجاه سال برنامه ريزي آموزشي علوم تجربي
373
در نگاه به آن چه كه نادرست است، چه چيز درست است؟
374
در هزار توي بردبار خمينه ها و خطوط: از مريم ميرزاخاني چه در خاطر تاريخ علم خواهد ماند؟
375
در و ديوار ياددهنده: نگاهي به نقش معماري مدرسه در يادگيري
376
در يك اقدام خوب و كم سابقه روي داد
377
در يك چشم بر هم زدن: بررسي ويژگي هاي قطارهاي مگلو، ركورددار سرعت و فناوري
378
درآمدي بر اخلاق حرفه اي معلمان
379
درآمدي بر گروههاي تبديلي
380
درآمدي برآنتروپي وقانون دوم ترموديناميك
381
درآمدي به آناليز بينهايت اويلر
382
درآمدي به مباني اسلامي روش تحقيق
383
دراكولاي ترانسيلوانياي كهن: كشف فسيل دايناسوري از خانواده اژدر اسطوره اي ايران
384
درباب آموزش رياضي: انقلاب لاكاتوش
385
درباره "غلامرضا ياسي پور" و چالش "چند بعدي بودن"
386
درباره اتحاد و معادله3: نمادهاي رياضي و اتحادها
387
درباره استاد ايراني رياضيات، فيزيك و علوم فضايي دكتر «ابوالقاسم غفاري» راه دور و دراز ماه
388
درباره اصل تماميت ﴿كمال﴾
389
درباره اصول هندسي
390
درباره اصول هندسي
391
درباره اصول هندسي
392
درباره اصول هندسي
393
درباره اعداد اول
394
درباره اعداد فيبوناتچي و عدد طلايي
395
درباره انتخاب تيم المپياد كامپيوتر آمريكا
396
درباره اندازه زاويه فضايي
397
درباره ايدز بيشتر بدانيم
398
درباره اينترنت(نگاهي فلسفي به اينترنت)، آنچه اينترنت نمي تواند انجام دهد
399
درباره بازنمايي علم و فناوري در سينما و تلويزيون: ابري با احتمال بارش راديواكتيو
400
درباره برآوردگرهاي درستنمايي ماكزيمم براي بعضي توزيع هاي شبه پارتو تعميم يافته
401
درباره بعد كو-نوتري حلقه ها
402
درباره بوي بد: به بهانه بوي بد تهران
403
درباره پداگومتري ﴿ آموزش سنجي ﴾
404
درباره پدر "خط توليد انبوه" چه ميدانيد؟ (اهميت هنري فورد بودن
405
درباره پلي گروه هاي پوچ توان و حل پذير
406
درباره ترجمه اي از مقدمه بر فلسفه رياضي
407
درباره تصاعدهاي حسابي رنگين كماني به طول چهار
408
درباره تفاوت ساختار و كاركرد مغز زنان و مردان: فرمانروايي دوگانه بر تن و احساس
409
درباره توانهاي 2
410
درباره چند مثال از استدلال هاي اشتباه آميز هندسي
411
درباره چهارضلعي هاي محيطي و محاطي بيشتر بدانيم
412
درباره حرفهاي همينگ
413
درباره خانواده نرمال دومدي جديد
414
درباره خوشه بندي، رده بندي، و تحليل تشخيصي مدل پايه
415
درباره درس مثلثات
416
درباره ديدگاه" دوره تحليل و روش تدريس رياضي 2 متوسطه و بازآموي علمي آن"
417
درباره رباتي انسان نما به نام سوفيا
418
درباره رده بندي هاي چند جمله اي تصادفي
419
درباره رفتار مرتبه دوم خودگردان برآوردگرهاي L1-رگرسيون
420
درباره رياضيات دبيرستان : انتخاب روش سهلتر دراثبات وبررسي بعضي مباحث رياضي
421
درباره رياضيات كوچر بيركار
422
درباره رياضيات متوسطه : حل هندسي دو اتحاد مثلثي
423
درباره رياضيات متوسطه : مطالبي چند درباره هذلولي ومجانبهاي آن
424
درباره رياضيات: زنبوران عسل چه نجوا ميكنند؟
425
درباره رياضيات: زنبوران عسل چه نجوا ميكنند؟
426
درباره زنده ياد كرامت اله دهقاني
427
درباره زير گروه هايي با شاخص اول
428
درباره شاهكار تازه كمپاني بوگاتي
429
درباره شبكه: وضعيت شبكه در كره جنوبي
430
درباره شناسايي بيزي دنباله اي نقطه تغيير
431
درباره ضرب اعداد منفي
432
درباره طبيعت ماه لرزه ها
433
درباره عددنويسي هشت انگشتي ها: حساب و كتاب انگشتي
434
درباره فرادرماني و عرفان حلقه دشواري هاي اتصال به شبكه هوشمند كيهاني
435
درباره فرايند ياددهي- يادگيري
436
درباره فعاليت ها در هفته جهاني فضا
437
درباره قابليت اعتماد سيستم هاي پيچيده با سه مؤلفه مستقل به ازاي هر عنصر
438
درباره كتاب درسي رياضيات 1 چاپ 1391
439
درباره كسرهاي مصري
440
درباره كمان دايره و زاويه ، 1
441
درباره كمان دايره و زاويه ، 3
442
درباره مانده هاي رگرسيون گاما
443
درباره مدل بندي آميخته متناهي از طريق توزيع برنبام- ساندرز با ميانگين و واريانس نرمال
444
درباره مدولهاي نيم آرتيني به طور ضعيف هم - نيم ساده
445
درباره مسئله اي در هندسه
446
درباره مساله هاي ساختماني در هندسه فضايي
447
درباره مشخصه هاي رياضي برخي برآوردگرهاي بهبوديافته مولفه هاي ميانگين و واريانس در مدل هاي با خطوط تراز بيضوي
448
درباره معادله ﴿n/m ) = (n+1/m-1 )
449
درباره معادله Xy= Yx
450
درباره معماري گريد
451
درباره معيارهاي انتخاب پراستنادترين رياضيدانان
452
درباره ملاكهاي كارايي در برآورد كردن چگالي
453
درباره مهمترين جايزه علمي ايران در دوران معاصر: ما، "ميرزاخاني" و مدال خوش رنگ او
454
درباره نسبت نامتوازن نوبل زنان به نوبل مردان
455
درباره نمايش اعدادطبيعي به شكل مجموعهايي از مربعها
456
درباره واگرايي سري توافقي
457
درباره ي آزمايشگاه مجازي
458
درباره ي نرم افزار Scratch
459
درباره يك الگوي عددي
460
درباره يك جايزه ترويج علم: آيين «چراغ» خاموشي نيست
461
درباره يك مساله از كتاب هندسه عملي ابوالوفا بوزجاني
462
درباره يكي از نظرهاي هوشمندانه ابوالوفاي بوزجاني در هندسه
463
درپيرامون مساله زيرفضاهاي پايا
464
درج يك تابع گاما-پيوسته
465
درجات در درخت هاي بازگشتي تصادفي k- مينيمال برچسب
466
درجه ي باد: اندازه گيري فشار هوا داخل چرخ خودرو
467
درخت
468
درخت تصميم داده هاي نامطمئن ﴿مطالعه موردي داده هاي نامطمئن طرح اطلاعات اقتصادي خانوار﴾
469
درخت چيست؟
470
درخت حيات: همه جانداران با هم خويشاوندند و برخي خويشاوندتر
471
درخت دانش: هفت مسأله كليدي آموزش و پرورش چيست؟
472
درخت سبز خاطره ها
473
درخت شكوفه درست كنيد: تلفيقي از درس هاي علوم و هنر
474
درخت كُشي را جايگزين درخت كاري كرده ايم
475
درخت ها : گياهاني براي تمام فصول رياضي !
476
درخت هاي تجزيه چه ميگويند؟ (نمودارهاي متفاوت، تجزيه هاي مشابه)
477
درختاني كه با آتش سازگار شده اند
478
درختهاي بازه اي يكه طرفه
479
درختهاي پسوند فشرده شبيه تراي هاي patricia هستند : توزيع حدي ژرفا
480
درخشش ابدي يك ذهن مشهور
481
درخشش ايراني ها در فهرست دانشمندان 2 درصدي
482
درخشش دانشجويان "شريف" در مسابقات بين المللي طراحي هواپيما": سكوي اول و سوم "ايراني" شد
483
درخشش مايروسافت در E3: غول ردموند از ساخت نسل بعد ايكس باكس در نمايشگاه لس آنجلس خبر داد
484
درخواست مقاله
485
درد چيست و چطور كار ميكند؟
486
درد دل
487
درد دل هاي يك معلم رياضي
488
درد دلهاي صميمي بچه ها درباره معلم هايشان: جلوي دوربين مخفي بچه ها
489
دردانه هاي سازمان انتقال خون
490
درددل هاي خواندني
491
دردفاع از المپياد
492
دردنياي اينترنت (2)
493
دردنياي اينترنت (3)
494
دررابطه با رياضي مدرسه اي ، دردنيا چه مي گذرد؟﴿خلاصه مقاله﴾
495
درس آزاد در كتابهاي فارسي
496
درس اپ: تحول در كسب و كار ياددهي يادگيري
497
درس افزار حسابان: قسمت دوم
498
درس افزار سپاهان
499
درس افزارهاي معلم ساخته: تجربه آموزشي درس علوم با روش معكوس
500
درس اول: پيراستن جان
501
درس پژوهي چه چيز نيست؟
502
درس پژوهي شيوه اي نو در طراحي اجرايي برنامه هاي درسي
503
درس پژوهي معجزه ميكند
504
درس پژوهي: راهكارها و راهبردهاي ترويج
505
درس پژوهي: ره آورد ژاپن، ايران يا عقل سليم معلمي؟!
506
درس رياضي دخترم
507
درس شيرين رياضي
508
درس شيرين رياضي
509
درس صداقت
510
درس گفت و گو و جاي خالي آن در مدرسه ها
511
درس معلم ار بود...
512
درس ميدهم ياد ميگيرم
513
درس نامه الكترونيكي دين و زندگي
514
درس نامه اي براي آمارومدل سازي
515
درس نامه جامع انگليسيِِ زبان سال اول متوسطه
516
درس نامه هاي استاد زنده ياد پرويز شهرياري: معادله هاي با توان مجهول و معادله هاي لگاريتمي
517
درس نامه: احتمال شرطي (قسمت اول)
518
درس هائي از تربيت در نهج البلاغه : ديدگاه ها و نقطه نظرها
519
درس هائي از نهج البلاغه : روش هاي تربيت فرزندان در خانواده
520
درس هائي از نهج البلاغه در تربيت انسان ها
521
درس هايي از استاد
522
درس هايي از بيماري همه گير و اهميت محيط زيست جهاني براي بقاء انسان
523
درس هايي از عمليات جبري با راديكال
524
درس هايي از نهج البلاغه اهداف و مقاصد تربيت
525
درس هايي از نهج البلاغه: تربيت در خانواده
526
درس هايي از نهج البلاغه: مراحل تربيت فرزندان در خانواده
527
درس هنر و استفاده ي بهينه از دور ريختني ها
528
درس يا زنگ تفريح؟: نگاهي تحليلي به آموزش كار و فناوري
529
درست نوشتم، چرا نمره كامل نگرفتم؟
530
درست و غلط سرطان
531
درست يا نادرست سنجش، آزمون، اندازه گيري و ارزشيابي
532
درسنامه آمار استنباطي
533
درسنامه اكسترمم نسبي
534
درسنامه: احتمال شرطي (قسمت دوم)
535
درسهايي از آناليز رياضي: چند قضيه درباره توابع پيوسته 1
536
درسهايي از آناليز رياضي: چند قضيه درباره توابع پيوسته 2
537
درسهايي از آناليز عددي ﴿1﴾ خطاها
538
درسهايي از احتمالات و آناليز تركيبي ﴿1﴾
539
درسهايي از احتمالات و آناليز تركيبي ﴿2﴾
540
درسهايي از احتمالات و آناليز تركيبي ﴿3﴾
541
درسهايي از هندسه
542
درسهايي از هندسه ﴿2﴾
543
درسهايي از هندسه ﴿3﴾
544
درسهايي از هندسه ﴿5﴾: قطب و قطبي نسبت به منحني هاي درجه دوم
545
درسهايي از هندسه ﴿6﴾: قطب و قطبي در مقاطع مخروطي
546
درسهايي از هندسه تحليلي2: قرينه يابي در فضا
547
درسهايي از هندسه نااقليدسي ﴿2﴾
548
درسهايي از هندسه نااقليدسي ﴿3﴾
549
درسهايي از هندسه هاي نااقليدسي
550
درسي براي همه فصل ها: دو تجربه براي ايجاد رابطه بين درس انشا با درس هاي ديگر
551
درسي در ﴿بد درس دادن﴾
552
درسي كه آموخته شد
553
درسي كه از آموزش رياضي آموختم!
554
درصدهاي فوتبالي
555
درك بني از قواعد و پاسخ ها در رياضيات مبتني بر "آموزش تجويزي فردي"
556
درك دانش آموزان از مفهوم اصلي تابع
557
درك دانش آموزان پايه اول متوسطه ﴿ نهم ﴾ از مفهوم تساوي در حل معادلات درجه اول
558
درك دانش آموزان پايه اول متوسطه: از مفهوم متغير وپارامتر
559
درك دنياي اطراف با آمار
560
درك شهودي
561
درك مسأله، اولين گام حل مسأله است: غذا هست، اما نه براي همه
562
درك معناي عشق
563
درك مفهوم فشار سيالات با استفاده از فشارسنج بوردون
564
درك موقعيت دانش آموز: با طراحي آموزشي براي درك موقعيت
565
درك نحوي، حافظه فعال و درك متن
566
درك و اشتباهات مفهومي دانش آموزان از مفهوم متغير در جبر مقدماتي
567
درگذشت اريك لي من
568
درگذشت استاد رياضي دانشگاه تهران: علي نقي زند
569
درگذشت پروفسور جواد بهبوديان
570
درگذشت پروفسور عبدالسلام: به ياد عبدالسلام
571
درگذشت محمدحسين پرتوي
572
درگذشت يك رياضيدان برجسته: ژان كريستوف يوكوز (2016- 1957)
573
درماتيت ﴿التهاب پوست﴾
574
درمان باكتري با ويروس
575
درمان به سبك عصر جادوگري: جادوپزشكي، از شمنيسم تا عرفان حلقه
576
درمان بيماريهاي رواني در پيچ و خم روده
577
درمان سرطان بين المللي
578
درمان گوشه گيري دانش آموزان (راهكارهايي براي والدين)
579
درمان نجات بخش از پسماندهاي زايماني: قدرت شفابخش جفت و بند ناف
580
درمان هاي بدتر از درد: الگوي راه حل هاي مشكل آفرين
581
درمان هاي هوشمند: آينده براي پزشكي چه خوابي ديده است
582
درمانگاه رياضي
583
درمانگاه رياضي
584
درمانگاه رياضي
585
درمانگاه رياضي
586
درمانگاه رياضي
587
درمانگاه رياضي
588
درمانگاه رياضي
589
درمانگاه رياضي: آيسل و مجذورات كامل
590
درمانگاه رياضي: ارسلان اسير قضيه ها
591
درمانگاه رياضي: پسري كه سنش منفي شد
592
درمانگاه رياضي: داروي استدلال
593
درمانگاه رياضي: دارويي براي شمارش
594
درمانگاه رياضي: درمان با داروي قائم الزاويه
595
درمانگاه رياضي: كتابهاي درسي داروهاي شفابخش آموزش رياضي
596
درمانگاه رياضي: منطق ستودني
597
درمانگاه رياضي: نتيجه به شرط ترسيم
598
درنگاهش نااميدي هيچ معنايي نداشت
599
دره سيليكون، در افقي از نگاه ما
600
درهم تنيدگي آموزش و توانبخشي
601
دروازه باني خبر
602
دروازه مخفي دنياي وب: هر چيزي كه بايد از وب تاريك و پشت پرده دنياي اينترنت بدانيد
603
دروس سرويسي آمار براي دانشجويان غيرآماري: چالش ها و راهكارها
604
دروغ سيزده
605
دروغ!!! نه
606
درون برون: مصاحبه با عباس خليلي عضو گروه آمار دانشگاه مك گيل
607
درونمايي، اصول و كاربرد آن
608
درونيابي دو بعدي مقدار مياني روي دواير با شعاع يكسان
609
درونيابي فضايي براي مدل بندي ناگاوسي داده هاي بارندگي با استفاده از توابع مفصل
610
درونيابي هموگرافيك
611
دريا به دريا (گزارشي از اهداي جايزه دكتر علي محمد كاردان به استاد احمد صافي)
612
دريا تا كي خانه ماهي ها باقي خواهد ماند؟
613
درياچه اروميه: اين نگين فيروزه اي تا ابد در شمال غرب ايران مي درخشد؟
614
درياره مقاله : كتاب تازه تاليف رياضي 1 از منظر مدرسان آن
615
درياي سياه نگهبان تاريخ
616
دريچه اي به پژوه، 84
617
دريچه اي به پژوهش
618
دريچه اي به پژوهش
619
دريچه اي به پژوهش
620
دريچه اي به حلقه هاي تقسيم
621
دريچه اي به روايت هاي گوناگون يادگيري
622
دزدان دريايي و تقسيم نارگيل ها
623
دست آن شيخ ببوسم كه تكفيرم كرد﴿يادداشتي درباره دكترعادل يغما﴾
624
دست آوردهاي نخستين كنفرانس آموزش رياضي ايران
625
دست به رنگ شويد: درباره قضيه چهار رنگ در هندسه
626
دست به كاران (آشنايي با رشته صنايع دستي)
627
دست در دست دانشگاه: موسسه دانشمند طرح موفقي براي همكاري صنعت و دانشگاه به اجرا گذاشته است.
628
دست در دست هم دهيم به مهر، ميهن خويش را كنيم آباد
629
دست در دست هم، براي زندگي: در دوران اين اپيدمي چه فناوري هايي به كمك انسان آمده اند؟
630
دست را بگيريم نه مچ را
631
دست سازه ها
632
دست سازه ها و يادگيري
633
دست سازه ها: انگبيني براي يادگيري رياضي
634
دست سازه هاي رياضي (راز اين چهل تكه چيست؟)
635
دست سازه هاي رياضي از جنس رياضي چراغ خوابي (آشنايي با دوازده وجهي منتظم)
636
دست سازه هاي رياضي: چند وجهي هاي پايدار
637
دست سازه هاي مشكل گشا: گفت و گو با جميله زجاجيان معلم، مؤلف، طراح مسابقه ها و داور جشنواره هاي الگوهاي برتر تدريس
638
دست سازه هايي براي كلاس رياضي
639
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت اول)
640
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت چهارم)
641
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت سوم)
642
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت ششم)
643
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت هشتم)
644
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت هفتم)
645
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت پنجم)
646
دست نوشته هاي يك مدير مدرسه، جغرافياي لذت بخش
647
دست هاي من و تو
648
دست هايي كه ميبينند و ميشنوند
649
دستان توانا انگشتان بينا: گفت و گو با ريحانه بابرشمس و هستي زارعي از مجتمع نابينايان دخترانه نرجس
650
دستان كرونا بر گلوي صنعت گردشگري: مروري بر وضعيت گردشگري جهان، در مواجهه با بحران همه گيري بيماري كرونا
651
دستاورد ايران در المپياد رياضي ۲۰۱۷ (پنجاه و هشتمين المپياد بين المللي رياضي ۱۲-۲۳ جولاي يا ۲۱ تير تا ۱ مرداد ۱۳۹۶ ريو دو ژانيرو- برزيل)
652
دستاورد بررسي هاي روش محاسبات تقويم رصد نيمروزي و جدول خيامي
653
دستاورد تحصيلي از راه كيفيت آموزشي، درگيري تحصيلي، يادگيري به كمك همسالان و انگيزش تحصيلي ﴿يك مطالعه دو سطحي﴾
654
دستاورد نيوتن
655
دستاوردهاي ابن سينا در حوزه علم و خدمات او به فلسفه آن
656
دستاوردهاي استفاده از مجلات رشد در بسته هاي آموزشي
657
دستاوردهاي برنامه ريزي آموزشي در جمهوري اسلامي ايران
658
دستاوردهاي پژوهشهاي اخير در رياضيات
659
دستاوردهاي پژوهشهاي اخير در رياضيات ﴿ 2 ﴾
660
دستاوردهاي حوزه ويرايش ژنتيك، اخبار زيست شناسي سال گذشته را تحت تأثير قرار داد: سال ويرايش ژنوم
661
دستاوردهاي درس پژوهي
662
دستاوردهاي رياضي مريم ميرزاخاني
663
دستاوردهاي علمي و فناوري ايران در گام اول انقلاب و ضرورت قوي شدن در گام دوم
664
دستاوردهاي فرهنگي انقلاب اسلامي ايران
665
دستبندهاي هوشمند سنگ صبور انسان مدرن
666
دستكاري حافظه
667
دستكاري ژن ها براي درمان ما
668
دستگاه ايران ساخت كاشت نشا به ايجاد 15 هزار فرصت شغلي كمك كرد
669
دستگاه تنفس انسان چگونه كار مي كند؟
670
دستگاه حشره كش
671
دستگاه دودويي محاسبه و لايب نيتس
672
دستگاه سنجش چگالي مايعات
673
دستگاه شنود، تگ شناسايي درختان و آموزش عمومي
674
دستگاه محورهاي مختصات
675
دستگاه مختصات
676
دستگاه معادلات خطي
677
دستگاه هاي شمار
678
دستگاه هفتم: 10 نما از ساخت توربين گازي در ايران
679
دستگاه، محورهاي مختصات
680
دستگاههاي ديناميكي : ورود به قرن بيست ويكم
681
دستگاههاي ديناميكي گسسته جانشيني براي حساب ديفرانسيل وانتگرال؟
682
دستگاههاي كاشت پذير براي كودكان ناشنوا
683
دستگاههاي معادلات خطي
684
دستگاهي كه حرف اركيده را ميفهمد: گجت هايي كه پرورش گياه و باغباني را آسان ميكنند
685
دستگيري كنيم، نه مچ گيري (دكتر محي الدين بهرام محمديان در همايش ارتباط خانواده با فرزندان تأكيد كرد)
686
دستم بگرفت پابه پا برد ﴿يادداشتي درباره دكترعادل يغما﴾
687
دسته بندي ابر دورهاي صدف وار سلسله وار كوهن-مكالي و كوهن -مكالي
688
دسته بندي داده هاي پيوسته در آمار توصيفي ﴿ درس آمار و مدل سازي دوره دوم متوسطه ﴾
689
دسته بندي مسأله هاي هندسه
690
دسته خط
691
دسته كليد سنجش نوين در آموزشهاي مجازي
692
دسته كليد مديريت كلاسهاي مجازي
693
دستور پخت ستارگان: ستارگان از چه موادي تشكيل شده اند؟ اين سوالي است كه با نگاه كردن به طيف نور ستارگان پاسخي براي آن مي يابيم
694
دستور ثابت قره براي پيدا كردن عددهاي متحاب
695
دستور ساخت ماشين فلوت زن از آپولونيوس
696
دستور سرآشپز براي حل مسئله جدول
697
دستور هرون : محاسبه مساحت مثلث
698
دستورالعمل فرار از سرطان: سبك زندگي چگونه و تا چه حد بر سلامت انسان اثر ميگذارد؟
699
دستوري براي محاسبه مساحت مثلث
700
دستيار معلم
701
دستياران مجازي سلامت
702
دشوارترين معماي منطقي همه دوران ها
703
دشواري نهادسازي علمي با دستهاي خالي (گفت و گوي "دانشمند" دكتر يوسف ثبوتي چهره ماندگار فيزيك)
704
دشواري هاي ساخت ماشين حل مسأله نهايي: روياي محاسبات سريع تر با كامپيوترهاي كوآنتومي كي تعبير ميشود؟
705
دغدغه آبي
706
دغدغه انجمن اوليا و مربيان مدارس
707
دغدغه بزرگ: چگونه دانش آموزان را به درس خواندن ترغيب كنيم؟: اولياي خانه و مدرسه، اصلي ترين متوليان ايجاد انگيزه تحصيلي
708
دغدغه جهاني: تربيت فرزندان در عصر رسانه ها با كمك يك دستيار رسانه اي
709
دغدغه هاي آبي
710
دغدغه هاي تحول در آموزش و پرورش: گفت و گو با منوچهر فضلي خاني، مدير كل دوره ي راهنمايي تحصيلي
711
دغدغه هاي جهاني
712
دغدغه هاي عصر حاضر: مصاحبه با ملندي لووت
713
دغدغه ي خاطر معلمان مبتكر و نوآور
714
دغدغه يادگيري
715
دفاعيه يك رياضي دان
716
دفاعيه يك رياضيدان
717
دفاعيه يك رياضيدان (قسمت 1)
718
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 10
719
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 11
720
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 12
721
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 13
722
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 14
723
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 15
724
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 16
725
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 17
726
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 18
727
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 19
728
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 2
729
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 20
730
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 21
731
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 22
732
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 23
733
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 24
734
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 3
735
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 4
736
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 6
737
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 7
738
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 8
739
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 9
740
دفتر كار مجازي
741
دفتر مشق مچاله
742
دفترچه ايده ها ﴿كشف گنجينه ها﴾
743
دفترچه سلامت "دانشمند": گفت و گو با دكتر مرتضي ايزدي، رئيس مركز بين المللي طب مسافرتي ايران﴾
744
دفتردار خود باشيد
745
دقت اندازه گيري در علم پزشكي
746
دقت براورد نسبتي در نمونه گيري از مجموعه رتبه دار
747
دكتر بهبوديان؛ معلمي توانا، دوستي مهربان
748
دكتر بهرام ميشر در گفت و گو با دانشمند: ارمغان جيمز وب براي دانش بشري
749
دكتر پاشا در مقام معلم
750
دكتر چوپاني مدير مركز مشاوره پيوند شهر نقده مطرح كرد: بازگشت مشاوره به جايگاه اصلي
751
دكتر حيدر رجوي
752
دكتر حيدر رجوي
753
دكتر خسرو باقري در نشست با معلمان مطرح كرد: تربيت از درون يا بيرون
754
دكتر ديجيتال (از راه دور ويزيت شويد و كابوس معطلي هاي زياد در مطب را فراموش كنيد)
755
دكتر رجالي برنده شايسته جايزه پال اردوش 2006
756
دكتر سياوش شهشهاني، چهره ماندگار علوم رياضيات كشور و از افراد تأثيرگذار در راه اندازي اينترنت در ايران
757
دكتر سيد جعفر شهيدي
758
دكتر شكوهي «يك تجربه زيسته»
759
دكتر عبادلله محموديان فوق تخصص رنگ آميزي گراف از زنجان
760
دكتر علي شريعتمداري
761
دكتر علي شريعتي و تعليم و تربيت اسلامي
762
دكتر عليرضا مدقالچي يار ديرين وهميشگي مجله ي رشد آموزش رياضي
763
دكتر عليرضا مدقالچي: آناليزكار رياضي به شكل هماهنگ (هارمونيك)
764
دكتر كرم زاده: رياضي دان و عاشق رياضيات مدرسه اي
765
دكتر محسن هشترودي : بنيانگذار نگرش فلسفي به علم
766
دكتر محمدعلي پور عبدالله نژاد
767
دكتر محمود مهرمحمدي در گفت و گو با نشريه پيوند از ابعاد تربيت غير رسمي ميگويد: مطالبه گري در عصر جديد
768
دكتر مسعود فرزان معلمي علاقه مند، متواضع و خدمتگزار
769
دكتر مهدي بهزاد: پدر گراف ايران
770
دكتر مهدي رجبعلي پور: رياضي دان و دانشمندي چند بعدي
771
دكتر هادي خانيكي در گفت و گو با پيوند: نقش آفريني در كنار هم؛ نه در برابر هم
772
دكتري آموزش رياضي در دانشگاه هاي آمريكا
773
دگرگوني مفهوم هندسه در نيمه دوم قرن نوزدهم
774
دل شكايت هاي يك دانش آموز
775
دل گرم ،نگاه صميمي و زبان صادق
776
دل نگراني لذت بخش والدين: رشد و موفقيت فرزندان
777
دل نوشته اي در فراق يار زنده ياد خليل شكوريان
778
دل نوشته: روزهاي خوب تدريس
779
دل هايي كه به يغما رفت
780
دلالتهاي تربيتي ديدگاه پست مدرنيستي ليوتار و نقد آن
781
دلايل افت رياضيات در ايران چيست؟
782
دلايل رمزگرداني زباني معلمان در كلاس هاي ابتدايي مناطق دوزبانه تركي آذري - فارسي
783
دلايل زردي و مرگ چنارهاي تهران
784
دلايل وجود افت رياضي و برگزاري سمينار علوم رياضي و چالش ها
785
دلتنگي رايانه اي
786
دلم براي چالش هاي شگفت انگيز مي تپد: گفت و گو با اميرحسين اشتري، طراح و داور مسابقه هاي رياضي مدرسه در اليگودرز
787
دليل اين محاسبات چيست ؟
788
دليل محسوس در كنار برهان
789
دم خروس عدالت آموزشي
790
دماسنج خود باشيد
791
دماسنج ساده بسازيم
792
دمانس صرفاً فراموشي نيست
793
دن كيشوت هاي سرزمين علم: يك روايت غيررسمي از فلسفه علم- 9
794
دنباله
795
دنباله : قسمت دوم
796
دنباله ، حد دنباله ها 2
797
دنباله اعداد فيبوناتچي
798
دنباله اعداد فيبوناتچي و نسبت طلايي
799
دنباله تقريبات اعشاري
800
دنباله حسابي
801
دنباله حسابي در كنكور سراسري ﴿پرسش هاي چهار گزينه اي﴾
802
دنباله حسابي در كنكورهاي سراسري
803
دنباله دايره ها
804
دنباله فيبوناتچي
805
دنباله فيبوناتچي و عدد پي
806
دنباله فيبوناتچي وتابع معكوس تانژانت
807
دنباله فيبوناتچي ودنباله هاي ديگر
808
دنباله گرافيك و الگوريتم هاول- حكيمي
809
دنباله مطلب نرم افزارهاي آماري
810
دنباله ها
811
دنباله ها : دنباله هاي حسابي و هندسي
812
دنباله ها ﴿رشته ها﴾
813
دنباله ها: دنباله هاي حسابي و هندسي، 2
814
دنباله هاي اعداد بر اساس رابطه هاي بازگشتي
815
دنباله هاي اعداد بر اساس رابطه هاي بازگشتي
816
دنباله هاي اعداد بر اساس رابطه هاي بازگشتي (قابل استفاده دانش آاموزان سال دهم)
817
دنباله هاي تفاضلي : روشي براي محاسبه جمله عمومي دنباله هاي ساده
818
دنباله هاي عددي
819
دنباله هاي عددي 1
820
دنباله هاي عددي 2
821
دنباله هاي كران دار و دنباله هاي بي كران
822
دنباله هندسي در كنكورها ﴿همراه با كليد تست ها﴾
823
دنباله هندسي، حد مجموع
824
دنباله و تصاعدهاي عددي و هندسي
825
دنباله ي فيبوناتچي
826
دنباله: قسمت اول، براي دانش آموزان دوره پيش دانشگاهي، رياضي و تجربي
827
دنباله، 1
828
دندانپزشكان كوچك: ايفاي نقش، روشي براي آموزش بهتر
829
دنيا آبستن است و به زودي خواهد زاد: تأملاتي تكاملي پيرامون ويروس هاي همه گير
830
دنيا از نگاه ﴿ ذهني زيبا ﴾
831
دنيا را تقلب برداشته است!
832
دنيا كه آخر نشده است ﴿پاي صحبت دانش آموزان داوطلب ورد به دانشگاهها﴾ كنكوري ها
833
دنياي آجرها
834
دنياي اسرار آميز هيولاها
835
دنياي اطراف ما
836
دنياي اطراف ما : يخ ، مرمرها، فلور ميكروبي طبيعي انسان
837
دنياي اطراف ما: چرا خورشيد گرفتگي و ماه گرفتگي به ندرت اتفاق مي افتد؟، كف پاي مسطح ، سد خوني-مغزي
838
دنياي اطراف ما: چگونه علفهاي هرز گسترش پيدا مي كنند، تغذيه و ايمني، انگل شناسي
839
دنياي اطراف ما: فيزيولوژي گياهي، عينك، لنز يا جراحي ليزر؟ ، بيماري خواب
840
دنياي اطراف ما: نمك، ماده اي با ارزش فراوان، معجزه اي به نام درخت نارگيل، ادويه ها، بچه هاي درشت باهوشترند
841
دنياي بازي (بازي آموزشي رايانه اي: تعريف، اهميت، كاربرد و قابليت ها)
842
دنياي بازي و رياضي
843
دنياي بدون خونريزي محقق ميشود؟: توليد گوشت بدون حيوانات
844
دنياي بينهايت
845
دنياي پست مدرن و تعليم و تربيت
846
دنياي پيشرفت هاي كوآنتومي: مهمترين پيشرفتهاي فيزيك در سالي كه گذشت
847
دنياي خالي مرگبار (فرزند سياه چاله، موش هاي آندرومدا)
848
دنياي دروني تدريس
849
دنياي ديوانه ديوانه ديوانه
850
دنياي شگفت انگيز عددها: دلفين هايي كه با GPS رصد ميشوند
851
دنياي عددها: ماشين متفكر
852
دنياي فاصله ها
853
دنياي كودكان و كاربرد آموزشي و تربيتي از فن آوري هاي ارتباطي جديد
854
دنياي مجازي از منظر فلسفه
855
دنياي مجازي جوانان (پاي صحبت دكتر سيما فردوسي درباره جوان و رسانه)
856
دنياي مجازي در كلاس واقعي
857
دنياي نهفته در عكس: آشنايي با تكنولوژي آموزشي واقعيت افزوده در گفت و گو با مهندس پژمان شيرازي
858
دنيايي از رمز و راز اعداد: مربع هاي جادويي
859
دنيايي ديگر: تأملي بر مهارت مديريت فضاي مجازي در خانواده
860
دنيايي كه بايد غذا توليد كند
861
دنيايي كه هست اما نيست: شبيه سازها و بهره گيري از آنها در آموزش
862
ده اصل كلي تفكر ساختن گرايي
863
ده انتظار از رهبر آموزشي
864
ده ايده مهم رياضي
865
ده توصيه به معلمان دانش آموزان با نيازهاي ويژه
866
ده راهكار عالي براي بهبود بخشي حافظه
867
ده رقيب تازه در برابر رابطه زيباي فيثاغورس
868
ده روش كارآمد براي درس خواندن
869
ده قدم براي كمك به بهداشت رواني شما: قدر خود را بدانيد
870
ده كوئيكي از كلامكين
871
ده مسأله مربوط به ترسيم اشكال در هندسه
872
ده نظريه عجيب از جهان هستي
873
ده نقش براي معلمان راهنما
874
دهمين دوره المپياد رياضي آزمون مرحله نهايي
875
دهمين كنفرانس آمار ايران
876
دهمين كنفرانس آموزش رياضي ايران
877
دهمين كنفرانس سيستم هاي فازي ايران
878
دهمين كنفرانس نظريه گراف و تركيبيات جبري
879
دهمين كنفرانس نظريه گروه ها
880
دهه بصيرت و ولايت
881
دهه رياضيات
882
دهه رياضيات : دهه رياضيات نزديك است! آماده شويم!
883
دهه رياضيات در دانشگاه شهيد باهنر كرمان
884
دهه رياضيات در دانشگاه هرمزگان
885
دهه رياضيات وهفته علم در تهران
886
دهيار رياضي دان
887
دو اثبات براي يك نابرابري
888
دو اثبات ديگر براي اتحاد sin(a+b)
889
دو بار بشمار، دو جور بشمار
890
دو پرونده: كوچر بيركار، ميثم نصيري (برندگان جايزه فيلدز در سال 2018: ايران باز هم جهان را مبهوت كرد! اثر بخشي فرهنگ آموزشي دس كاري نشده در ايران)
891
دو پژوهشكده و سه رئيس جديد
892
دو تجربه از كار گروهي در كلاس درس رياضي
893
دو تختي بودن رده خاصي از جبرهاي نيم گروهي
894
دو جايزه جديد انجمن رياضي آمريكا
895
دو جشنواره و دو همايش در دانشگاه فرهنگيان
896
دو چهر بيدار
897
دو حركت نوساني
898
دو خاصيت مهم در انتگرال معين
899
دو خاطره
900
دو خاطره از رياضي دانان بزرگ
901
دو خبر از خانه رياضيات تهران
902
دو خبر از دفتر آموزش هاي نظري و پيش دانشگاهي
903
دو ديدگاه: هندسه ناجابجايي براي شاعران، هندسه ناجابجايي از منظر يك فيزيكدانان
904
دو روايت از تجاربي تأمل برانگيز
905
دو روش در ترسيم نيمساز يك زاويه
906
دو روي سكه تراريخته ها (نگراني درباره سلامت يا زيان بار بودن تراريخته ها همچنان ادامه دارد)
907
دو رياضي دان در چهره هاي ماندگار سال 1389
908
دو زبانگي و رابطه آن با مهارت هاي تفكر انتقادي
909
دو سخنراني پيرامون نظريه اعداد، در گذشته و حال
910
دو قدم جلوتر از دنياي واقعي ﴿فيلم هايي كه عمل جراحي صورت را پيش از ورود آن پيش بيني كرده بودند﴾
911
دو قضيه مشهور در حساب عالي
912
دو قضيه مفيد در مورد مساحتها
913
دو قلب در يك بدن: راهكارهاي تقويت آزمايشگاه و كتاب خانه مدرسه
914
دو قلوها را به هم برسان: با دور ريختني ها معما بسازيد
915
دو گوش و يك دهان! ﴿با ناتواني نوجوانان در برقراري ارتباط با مربيان مدرسه و اوليا چگونه برخورد كنيم﴾
916
دو گونه شمردن
917
دو ماه حياتي: پايان جهان به روايت ويدئو گيم
918
دو مثال از حدهاي صفرصفرم و يافتن پارامتر مجهول
919
دو مسئله
920
دو مسئله از تابع: رياضي 2/ يازدهم تجربي
921
دو مسأله از چهلمين دوره المپياد رياضي ايران- 1401
922
دو مسئله از حساب ديفرانسيل و انتگرال جديد
923
دو مسأله از كاربرد مشتق
924
دو مسأله از نظريه اعداد
925
دو مسأله المپيادي: برگرفته از مرحله دوم سي و هشتمين دوره المپياد رياضي، 1399
926
دو مسأله با راه حل هايي ويژه
927
دو مسأله براي حل
928
دو مسأله برگزيده از هندسه
929
دو مسئله جالب
930
دو مسئله جالب ، 58
931
دو مسأله در نظريه اعداد
932
دو مساله ابتكاري از هندسه
933
دو مساله الگوريتمي
934
دو مساله پيرامون ضرب خارجي بردارها
935
دو مساله نردبان
936
دو معماي منطقي، 55
937
دو مفهوم كليدي رياضي دوره آموزش ابتدايي
938
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
939
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
940
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
941
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي الگوريتم وسنجش براي يادگيري
942
دو نامه از يك معلم رياضي به وزير آموزش و پرورش ﴿ دكتر حاج بابايي ﴾
943
دو نگاه متفاوت به دوجمله اي خيام- پاسكال
944
دو هدف ارزشيابي معلم
945
دو همواري و دو تصويري بودن حاصل ضرب لائوي جبرهاي باناخ
946
دوئل آرام: هر چيزي كه بايد از صنعت بازي در سال 1396 بدانيم
947
دوئل كننده وهيولا
948
دوئل مرگبار ربات ها
949
دوازده مرد خشمگين و خطاهاي نوع اول و دوم
950
دوازدهمين كنگره بين المللي آموزش رياضي
951
دوازدهمين كنگره بين المللي آموزش رياضي( 18 تا 25 تير ماه 1391)
952
دوب، آناليزدان تمام عيار
953
دوباره راه رفتن ديگر يك رويا نيست: معرفي و بررسي جديدترين فناوري ها در عرصه راه رفتن دوباره براي ياري رساني به افراد كم توان يا ناتوان حركتي
954
دوباره نگري به برنامه جبر دبيرستاني
955
دوبازي فكري
956
دوپامين حياتي (چه عواملي به بروز پاركينسون منجر ميشوند؟)
957
دوتذكر به برنامه ريزان آموزش وپرورش
958
دوتعميم مقدماتي از حلقه هاي بولي
959
دود برقي كه به چشم درختان مي رود
960
دور از خانه
961
دور دنيا در كمتر از هشتاد روز
962
دور زدن كرونا: تنظيم روابط خانوادگي در دوران كرونا
963
دور هم دور از هم
964
دور هم يا دور از هم؟ بررسي تأثير فضاي مجازي بر سبك زندگي خانواده ها و لزوم سواد رسانه اي
965
دور همي رياضي (4): افزار مجموعه و تعداد توابع پوشا
966
دور همي رياضي: پيشامدهاي مستقل
967
دور و خيلي دور (تلسكوپ هاي فضايي در آينده نزديك چه خواهند بود و چه ميبينند؟)
968
دوران
969
دوران اعداد اول
970
دوران با اعداد چهار برگي
971
دوران پسا آنتي بيوتيك: مقاومت باكتريايي چيست و آمارها از وضعيت مصرف آنتي بيوتيك در ايران چه ميگويند؟
972
دوران در هندسه تحليلي: مورد استفاده دانش آموزان سوم و چهارم رياضي -فيزيك
973
دوران زندگي و خلاقيت خجندي
974
دوران طلايي آناليز عددي هنوز آغاز نشده است
975
دوران كودكي دوران يادگيري است
976
دوران نوجواني، ويژگي ها و راهكارها: نوجواني و نقش آفريني والدين
977
دوراهي معيشت و سلامت: بلايي كه كرونا ويروس بر سر جوامع آورد
978
دوراهي هاي معلم
979
دوربين بدون حافظه كوچكترين اشتباه ناسا: فراموش كردن كارت حافظه دوربين گوپروي ناسا هر چند اشتباه خنده داري بود، اما ناسا اشتباهات مرگبارتر و بزرگتري هم داشته است
980
دوربين خوب، عكس خوب نميگيرد
981
دوربين ديجيتال
982
دوربين ديجيتال...وبلاگ...تخته ي هوشمند!
983
دوربين گوشي هوشمندتان را ميكروسكوپ كنيد
984
دوربين ها درس مي دهند: نكته هايي براي فيلم سازي در كلاس درس
985
دوربين هاي ديجيتالي ويندوز xp
986
دوربيني با درشتنمايي بي نهايت
987
دوركاري و افراد داراي معلوليت
988
دورگه ماقبل تاريخ
989
دورنماي DVD هاي قابل دوباره نويسي آشكار مي شود
990
دورنماي تلفن همراه آينده
991
دوره بازآموزي رياضي پايه هفتم
992
دوره پيش دبستاني: بستري براي بنا كردن شخصيت كودك
993
دوره تحليل و روش تدريس رياضي 2 متوسطه و بازآموزي علمي آن ، مرداد 1388 تهران، مركز احمد آرام
994
دوره تغييرات طول ماه هلالي حقيقي
995
دوره تناوب
996
دوره تناوب- تابع متناوب
997
دوره تناوب و نمودار توابع مثلثاتي: حسابان دوازدهم رياضي
998
دوره هندسه علمي و عملي
999
دوره ي ضمن خدمت مجازي در خدمت كيست؟
1000
دورهاي تحليلي روي خمينه هاي مختلط