- 
            
شماره رکورد
13824
         
        - 
            
شماره راهنما
13824م
         
        - 
            
پديد آورنده
علي پور، عليرضا
         
        - 
            
عنوان مقاله
نوآوري در آموزش: نگاهي به روش همياري در يادگيري و نقش معلم
         
        - 
            
مشخصات ظاهري
3ص.
         
        - 
            
چکيده
يادگيري از طريق همياري يك چارچوب آموزشي است كه در آن معلم گروههاي دانش آموزي ناهمگني را شكل ميدهد تا به فعاليت بپردازند....
         
        - 
            
توصيفگر فارسي
يادگيري از طريق همياري , نقش معلم , ارزشيابي , تشكيل و تركيب گروهها
         
        - 
            
عنوان نشريه
رشد تكنولوژي آموزشي
         
        - 
            
شاپا
16069099
         
        - 
            
وضعيت نشر
تهران وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي، دفتر انتشارات كمك آموزشي 1394
         
        - 
            
سال
1395
         
        - 
            
ماه
دي
         
        - 
            
دوره
32
         
        - 
            
جلد
4
         
        - 
            
شماره سريال
260
         
        - 
            
صفحه
9-11
         
        - 
            
لينک به اين مدرک :