شماره رکورد
8674
شماره راهنما
8674م
پديد آورنده
بيان فر، فاطمه
عنوان مقاله
تبيين اثر برنامه درسي پنهان مدارس بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره راهنمايي به منظور ارائه مدل
مشخصات ظاهري
30ص.
عنوان نشريه
نوآوري هاي آموزشي
وضعيت نشر
تهران موسسه پژوهشي برنامه ريزي درسي و نوآوري هاي آموزشي
سال
1390
ماه
بهار
شماره سريال
37
صفحه
71-100
لينک به اين مدرک :
http://math.iranlibs.ir/dL/search/default.aspx?Term=8674&Field=0&DTC=10
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد