شماره رکورد
8723
شماره راهنما
8723م
پديد آورنده
استوار، نگار
عنوان مقاله
تاثيرگذاري آموزش به روش تقسيم بندي دانش آموزان به گروه هاي پيشرفت ﴿ STAD ﴾ بر شاخص هاي شناختي، فراشناختي و عاطفي ، در يادگيري درس رياضي
مشخصات ظاهري
22ص.
عنوان نشريه
نوآوري هاي آموزشي
وضعيت نشر
تهران موسسه پژوهشي برنامه ريزي درسي و نوآوري هاي آموزشي
سال
1391
ماه
بهار
شماره سريال
41
صفحه
29-50
لينک به اين مدرک :
http://math.iranlibs.ir/dL/search/default.aspx?Term=8723&Field=0&DTC=10
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد