-
شماره ركورد
456
-
پديد آورنده
همتي علمدارلو، قربان
-
عنوان مقاله
فراگيرسازي معكوس براي دانش آموزان با ناتواني
-
مشخصات ظاهري
4ص.
-
يادداشت - جزئيات
-
چكيده
زمينه: يكي از راه هاي تحصيل در محيط با كمترين محدوديت براي دانش آموزان با ناتواني شركت در طرح آموزش فراگير است و يكي
از انواع رو شهاي فراگيرسازي پار هوقت، روش فراگيرسازي معكوس است. روش فراگيرسازي معكوس به اين صورت است كه دانش آموزان
عادي گاهي اوقات در كنار دانش آموزان با ناتواني قرار مي گيرند تا از طريق تعامل تحصيلي و غيرتحصيلي بين آ نها، به يكديگر در درك وكنار
آمدن با نيازهاي همديگر كمك كنند.
نتيجه گيري: در اين مقاله پس از ارايه مقدمه اي كوتاه، به تعريف و بيان ضرورت و اهميت فراگيرسازي معكوس پرداخته، سپس مزاياي
فراگيرسازي معكوس، رو شها و فنون موثر براي موفقيت فراگيرسازي معكوس و چال شهاي روش فراگيرسازي معكوس ارايه شده و در پايان
نتيجه گيري صورت گرفته است.
-
توصيفگر فارسي
فراگيرسازي معكوس , دانش آموزان , ناتواني
-
توصيفگر لاتين - جزئيات
-
عنوان نشريه
تعليم و تربيت استثنايي
-
وضعيت نشر - جزئيات
-
سال
1395
-
دوره
16
-
جلد
6
-
شماره سريال
143
-
صفحه
71-74
-
ماه
بهمن و اسفند
-
لينک به اين مدرک :