<< مقالات فارسي >>
<< بر اساس عنوان >>
1
تعميم مساله هفده شتر و حل كاراي رده اي از مسائل برنامه ريزي صحيح
2
تعميم هاي توزيع هاي گسسته و ويژگي هاي آنها براي اندازه اطلاعد
3
تعميم هاي لم بورل- كانتلي
4
تعميم يك الگوي عددي زيبا
5
تعميم يك فرمول در هندسه
6
تعميم يك قضيه حدي
7
تعميم يك مسئله در هندسه
8
تعميمهاي تعويض ناپذير رياضيات
9
تعميمي از آزمون نسبت درستنمايي براي فرض هاي فازي
10
تعميمي از توزيع برن بام- ساندرز بر اساس توزيع نرمال- تي چوله
11
تعميمي از قضيه فيثاغورث
12
تعميمي ساده از انتگرال ريمان
13
تعويض پارامترهاي توزيع فوق هندسي
14
تعيين اعداد ان رقمي مربع كامل بوسيله كامپيوتر
15
تعيين الگوي سرمايه گذاري خانوارهاي استان گيلان در سرمايه انساني طي سال هاي 81 - 1376
16
تعيين اندازه نمونه بيزي با استفاده از توابع سود نمايي مندرج به روش عددي
17
تعيين اندازه نمونه بيزي با كمترين هزينه به روش عددي
18
تعيين اندازه نمونه بيزي براي توزيع نرمال با استفاده از فاصله هاي با كمترين زيان پسين
19
تعيين اندازه نمونه در طرح نيروي كار مركز آمار ايران
20
تعيين اندازه نمونه در مدل هاي چند سطحي با استفاده از رويكرد بيزي
21
تعيين برنده جايزه وصال
22
تعيين بزرگترين قوه عدد اول p در ضريب دو جمله اي n به روي r
23
تعيين پاره خطي كه طول آن عدد طلايي است و روش ساده رسم پنج ضلعي منتظم
24
تعيين تعداد روابط روي يك مجموعه متناهي، تحت شرايطي خاص ، از جمله منعكس بودن ، متقارن بودن، هم ارز بودن رابطه
25
تعيين تعداد روابط هم ارزي روي يك مجموعه ناتهي
26
تعيين تعداد مؤلفه ها در توزيع آميخته با مؤلفه هاي تي- نرمال چوله
27
تعيين توابعي كه در روابط تابعي نظير روابط تابعي سينوس و توابع كسينوس صدق مي كنند
28
تعيين جمله عمومي يك دنباله غيرخطي خاص
29
تعيين حجم نمونه با كمترين هزينه براي دو جامعه به روش بيز با استفاده از توابع زيان متقارن و نامتقارن
30
تعيين حجم نمونه بيزي براي ميانگين نرمال
31
تعيين حجم نمونه در رگرسيون لجستيك
32
تعيين حدود پارامتر در معادلات گنگ
33
تعيين حدود تغييرات نسبت مثلثاتي يك نامساوي
34
تعيين خط فقر با استفاده از سال پايه
35
تعيين دامنه توابع با استفاده از رسم نمودار
36
تعيين دامنه و برد توابع : قسمت دوم، مورد استفاده دانش آموزان سالهاي دوم ، سوم و چهارم
37
تعيين دامنه و برد توابع قسمت اول: مورد استفاده دانش آموزان دوم، سوم و چهارم
38
تعيين دامنه و برد توابع: قسمت سوم
39
تعيين ريشه سوم يك عدد
40
تعيين سرفصل آموزشي براي مقابله با بحران: ضرورت آموزش براي مقابله با بحران هاي طبيعي در گفت و گو با كارشناسان آموزش و پرورش
41
تعيين طبقات در نمونه گيريهاي چندمنظوره يا طبقه بندي شده
42
تعيين طرح نمونه گيري بهينه براي تحليل داده هاي فضايي
43
تعيين علامت ضرايب تابع درجه دوم
44
تعيين علامت عبارت هاي جبري و حل نامعادله ها و دستگاه توام
45
تعيين علامت عبارتهاي جبري و حل نامعادلات و دستگاه توام: مورد استفاده دانش آموزان سال اول و دوم رياضيات 4 نظام جديد
46
تعيين علامت عبارتهاي جبري، حل نامعادله ها
47
تعيين علامت عبارتهاي جبري، حل نامعادله ها: قسمت دوم
48
تعيين علامت و آموزش داستان گونه آن
49
تعيين مدل خوشه بندي احتمالاتي بر اساس معيار اطلاع بيزي
50
تعيين نوع مقطعي مخروطي
51
تعيين وضع نقطه و صفحه نسبت به هم
52
تعيين وضعيت دانش ضمني و تصريحي معلمان دوره راهنمايي از نظريه هاي يادگيري در فرايند تدريس و تاثير عوامل جمعيت شناختي بر آن
53
تعييني كوتاه از رده معيني از توزيع نيم دايره تواني
54
تغذيه پاكيزه عامل حركت تكاملي انسان
55
تغذيه در ماه مبارك رمضان
56
تغذيه كودكان در سنين مدرسه
57
تغذيه و پيشگيري از ايدز
58
تغيير از من آغاز مي شود!
59
تغيير اقليم مرگبار و خطرناك
60
تغيير اقليم؛ دير و زود دارد، سوخت و سوز ندارد
61
تغيير برنامه درسي براي بهسازي آموزش
62
تغيير برنامه هاي درسي: از نظر معلمان دوره ي ابتدايي
63
تغيير بينش فرهنگي به رفاه معلمان: در گفت و گو با مشاور اقتصادي و رفاهي وزير آموزش و پرورش مطرح شد
64
تغيير پارادايم آموزش رياضي در زمينه ي جهاني شدن
65
تغيير جامعه آماري در طرح آمارگيري از كارگاه هاي صنعتي كشور از ديدگاه هزينه - فايده
66
تغيير در آموزش به كمك فناوري
67
تغيير در روش ها، نه در ارزش ها
68
تغيير در شيوه ي تدريس
69
تغيير در فرايند مادري: مثبت يا منفي؟
70
تغيير در كلاس درس رياضي: درس هايي از پاكستان
71
تغيير در مديريت پژوهشكده فيزيك
72
تغيير درك من از رياضيات
73
تغيير زبان زندگي: نكاتي درباره روزهايي كه در خانه هستيم
74
تغيير شكل: راهبردي براي حل مسئله
75
تغيير شكل، راهبردي براي حل مسئله
76
تغيير شكل؛ راهبردي براي حل مسأله
77
تغيير صبر ميخواهد
78
تغيير ضرباهنگ
79
تغيير عادات رفتاري
80
تغيير فصل و اثرهاي زمين شناختي
81
تغيير متغير در انتگرال هاي چندگانه : از اويلر تا كارتان
82
تغيير نقش معلم و دانش آموز: نياز عصر دانايي
83
تغيير نگرش در زندگي اصل مهم در سلامت روان
84
تغيير و تحول در پژوهشكده رياضيات : دو مصاحبه
85
تغيير و تحول در پژوهشكده فيزيك: گفتگو با رئيس جديد
86
تغيير و نوآوري در آموزش و پرورش ايران و چشم انداز آينده
87
تغيير و نوآوري در اجراي برنامه درسي
88
تغيير و نوآوري در يك مدرسه از طريق مشاركت فعال اوليا، معلمان و دانش آموزان
89
تغيير واژگان در زيست شناسي؛ درست يا غلط؟
90
تغيير يا تسليم؟ در اسارت سيستم ها يا ذهن خويش
91
تغييرات اقليمي و لزوم نوآوري در همه چيز
92
تغييرات دريا: چرا سوابق طولاني مدت آب و هواي ساحلي اهميت دارد؟
93
تغييرات ساختار جمعيت و تقاضاي اجتماعي آموزش عالي در ايران
94
تغييرات و انتقال منحني ها
95
تغييرات ونوآوري هاي علمي درس رياضي
96
تغييرات يك ذهن مدرن: تلفن هاي هوشمند طبيعت ما را به صورت بنيادين دگرگون كرده اند
97
تفاوت بين مسأله حل كننده هاي خبره و تازه كار در رياضي
98
تفاوت رياضيات دبيرستاني با رياضيات دانشگاهي
99
تفاوت كمان دايره با زاويه
100
تفاوت كمان دايره با زاويه
101
تفاوت كمان دايره با زاويه
102
تفاوت كمرنگ المپيادي ها با ديگران
103
تفاوت ها را بپذيريم: گفتگو با كيانا تقي خان، مدير مركز خيريه دوست اتيسم
104
تفاوت هاي اجتماعي - اقتصادي سن زنان در ازدواج اول : تحقيقي بر روي ناحيه چوآدانگا، بنگلادش
105
تفاوت هاي جنسيتي در نظام تربيتي اسلام
106
تفاوت هاي فردي در كودكان و نوجوانان
107
تفاوت هاي فردي: حلقه مفقوده يادگيري مؤثر در ايام همزيستي مسالمت آميز با كرونا
108
تفاوت هاي فرهنگي، طبقاتي و زبان گفتگو در مدرسه
109
تفاوت هايي كه معلم خوب ايجاد مي كند
110
تفاوت يادگيري مادام العمر با ساير يادگيري ها
111
تفحصي در چند مفهوم بنيادي
112
تفريح انديشه
113
تفريح انديشه51
114
تفريح با محاسبات شگفت انگيز: نگاهي به تكنيك استفاده از چرتكه در گفت و گو با سيد داود قريشي، فعال آموزشي و زهرا سعيد واحد روان شناس كودك
115
تفسير تصوير شماره 6 اسفندماه شماره 222 دوره بيست و هفتم سال تحصيلي 91-1390
116
تفسير تصوير شماره 7 فروردين ماه شماره 223 دوره بيست و هفتم سال تحصيلي 91-1390
117
تفسير تصوير شماره4 دي ماه دوره بيست و هفتم سال تحصيلي91-1390
118
تفسير و استفاده از مدل جدول هاي عمر سال 1982 سازمان ملل متحد، با اشاره ويژه به كشورهاي رو به رشد
119
تفسيرهاي دانش آموزان از نمادهاي حرفي در جبر
120
تفسيرهاي عربي بر نخستين «فصل» بقراط
121
تفكر اصلي و فرعي ندارد
122
تفكر الگوريتمي، هنر برنامه نويسي
123
تفكر انتقادي: توانمندسازي دانش آموزان
124
تفكر تدريس
125
تفكر خلاق
126
تفكر خلاق
127
تفكر خلاق
128
تفكر در فرايند آموزش
129
تفكر در فناوري
130
تفكر رياضي زندگي رياضي
131
تفكر رياضياتي
132
تفكر سيستمي
133
تفكر فازي درآموزش رياضي
134
تفكر كارساز
135
تفكر كلامي، تفكر رياضياتي
136
تفكر ماهرانه
137
تفكر محاسباتي و آموزش رياضي
138
تفكر مستقل
139
تفكر نقادانه استدلال واثبات درآموزش رياضي: مقاله ارائه شده در هشتمين كنفرانس آموزش رياضي ايران - شهركرد - مرداد 1385
140
تفكر نقادانه چيست؟ به چه كار زندگي مي آيد؟
141
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
142
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
143
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
144
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
145
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
146
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
147
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
148
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
149
تفكر واگرا: چكيده اي از نتايج پژوهش درباره ي تاثير استفاده از انيميشن در رشد خلاقيت دانش آموز
150
تقابل مربعي دريك گروه متناهي
151
تقارن
152
تقارن در چند ضلعي هاي منتظم
153
تقارن در شكل هاي متناهي
154
تقارن در فرش
155
تقارن هواپيما
156
تقارن و طراحي
157
تقارن وخواص آن
158
تقارن، 41
159
تقارنها
160
تقدم خودپروري بر فرزند پروري: نقش خانواده بر انتقال مفاهيم اخلاقي بسيار مهم است
161
تقدير از 3 تن از محققان برجسته پژوهشگاه
162
تقدير از پيشكسوتان رياضي در ايران: مصطفي كامگارپارسي، محمدعلي قيني
163
تقدير از خدمات علمي آقاي دكتر سيد مهدي كرباسي در موسسه آموزش عالي امام جواد ع
164
تقدير از دانشمندان را فراموش كرده ايم
165
تقريب
166
تقريب توزيع صورت درجه دوم نامعين با رويكرد برآورد گشتاوري
167
تقريب ريشه سوم يك عدد
168
تقريب زدن ثابت هاي رياضي
169
تقريب زدن هاي توزيع هاي عبارت هاي درجه دوم تكين و نسبت هاي آنها
170
تقريب عدد پي به كمك احتمال
171
تقريب عنصر متناهي مرتبه بهينه براي يك معادله اينتگرو-ديفرانسيل هذلولوي
172
تقريب قابليت اعتماد با استفاده از توزيع هاي آميخته وايبول
173
تقريب معادلات ديفرانسيل سهموي تصادفي با دو طرح متفاوت تفاضل متناهي
174
تقريب نقاط ثابت نگاش هاي غير انبساطي و حل دستگاه نامساوي هاي تغييراتي
175
تقريب نقاط ثابت نگاشت هاي غيرانبساطي تعميم يافته
176
تقريب و مقدار تقريبي
177
تقريب وتر در مثلث قائم الزاويه
178
تقريبهايي براي تابع توزيع آماره آزمون اندرسون - دارلينگ
179
تقريبهايي براي تابع توزيع نرمال و جدول بسط يافته براي ميانگين دامنه تغييرات متغيرهاي نرمال
180
تقريبي از نرخ آنتروپي زنجيرهاي ماركوف ارگوديك
181
تقريبي از نرخ آنتروپي زنجيرهاي ماركوف ارگوريك
182
تقريبي براي توزيع مانا در فرايندهاي ارگاديگ
183
تقريبي براي محيط بيضي
184
تقريبي ساده براي مساحتهاي زير منحني نرمال استاندارد
185
تقسيم اجناس
186
تقسيم اعشاري
187
تقسيم چند جمله اي بر چند جمله اي
188
تقسيم چند جمله اي ها در كتاب رياضي 1 سال اول دبيرستان
189
تقسيم چند جمله اي ها و بخش پذيري
190
تقسيم دايره به قسمت هاي مساوي و نامساوي
191
تقسيم شكل ها به چند قسمت برابر
192
تقسيم طلائي
193
تقسيم عادلانه
194
تقسيم فضا به وسيله صفحات
195
تقسيم كسرها: آخه چرا اينجوري ؟
196
تقسيم نان
197
تقسيم و تركيب مربع ها :مربوط به الگوهاي هندسي موجود در هنرهاي اسلامي شهر اسلامي
198
تقسيم وتر و دستان بندي ساز از ديدگاه عبدالقادر مراغي
199
تقسيم يك پاره خط به نسبت مفروض
200
تقلب
201
تقلب (نگاه هاي متفاوت معلمان)
202
تقلب پيشگيري و اصلاح
203
تقلب در فضاي سايبر
204
تقلب سياه يا خاكستري؟
205
تقلبي هايي كه ميخوريم: بررسي تقلب هاي رايج در صنايع غذايي ايران
206
تقويت آموخته هاي درسي: درخت حافظه
207
تقويت اعتماد به نفس در كودكان
208
تقويت اعتماد به نفس در كودكان؛ چگونه؟
209
تقويت انگيزه ي يادگيري در دانش آموزان: راهكارهاي عملي
210
تقويت تدريس و يادگيري با فناوري آموزشي
211
تقويت تفكر به هنگام آموزش
212
تقويت حس مسئوليت پذيري در دانش آموزان
213
تقويت حضور زنان با تقدير از برگزيدگان علم و فناوري
214
تقويت خلاقيت هاي جسورانه بچه ها: گزارشي از ششمين نمايشگاه دانش آموزي كنفرانس بين المللي رباتيك و مكاترونيك
215
تقويت رفتارهاي اساسي در فرزندان: «راست كرداري» آب حيات تربيت
216
تقويت روابط انساني با استفاده از تكنيك شش كلاه تفكر دوبونو
217
تقويت روحيه ي پرسشگري در دانش آموزان
218
تقويت عزت نفس دانش آموزان در كلاس
219
تقويت فكر
220
تقويت كننده سيگنال ويديويي
221
تقويت مهارت روان خواني
222
تقويت مهارت شنيداري در درس انشا
223
تقويت نقش اجتماعي فرزندان
224
تقويم (روي خط كربلا، بزرگداشت مولانا، ولادت امام موسي كاظم (ع))
225
تقويم دوست داشتني من: از عدد هفت
226
تقويم دوست داشتني من: باز هم مجموعي ثابت
227
تقويم دوست داشتني من: حذف كن، جمع كن
228
تقويم ذهني سال 1386
229
تقويم ها گفتند و ما باور نكرديم
230
تقويم و تاريخ ديني
231
تك ستاره: كوپه اي هيجان انگيز براي آنهايي كه فكر ميكنند پورشه خز شده است
232
تك فرزندي: آري يا خير؟
233
تك گويي بي ثمر
234
تكاپو در مرزهاي دانش در مسير كسب مر جمعيت علمي
235
تكاليف اصيل: توصيه هايي براي يادگيري مؤثر در دوران كرونا
236
تكاليف اصيل: راهي براي به چالش كشيدن آموخته هاي مجازي
237
تكاليف در هم تنيده: تجربه اي در اجراي گام به گام روشهاي تلفيقي
238
تكاليف درسي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
239
تكاليف درسي و رنج شيرين: دكتر خسرو باقري عضو هيأت علمي دانشكده روانش شناسي و علوم تربيتي دانشگاه تهران در گفتگو با نشريه پيوند
240
تكاليف مكمل هاي يادگيري
241
تكامل سرطان: آيا شناخت نقشه تكامل سرطان كليد درمان اين بيماري است؟
242
تكامل نقش هاي هندسي در فرش ايراني
243
تكثير در اسارت يوز آخرين تير در تركش؟
244
تكرار هنرمندانه
245
تكريم از رهروي از رهروان آموزش و كلياتي در باب مسائل مبتلا به آموزش آمار كشور
246
تكريم شخصيت در آموزه هاي قرآني و ديني
247
تكريم كودكان حدود و حقوق كودكان
248
تكريم هاي چاره ساز
249
تكلمه بر
250
تكليف ابزارهاي هوشمند پس از وداع با كرونا
251
تكليف خوب حق بچه هاست
252
تكليف خودت را سوا كن
253
تكليف در گپ و گفت معلمان
254
تكليف دوسويه: تكاليف معلمان و والدين در مشق شب چيست<
255
تكليف را برعكس بنويسيد
256
تكليف سنجيده و نقش آن در تثبيت يادگيري
257
تكليف ملك شاهي
258
تكمله اي بر پژوهشي در زيج هاي دوره اسلامي
259
تكميل كننده ي خودكار
260
تكنولوژي آموزشي بستر تفهيم برنامه درسي ملي
261
تكنولوژي آموزشي تسهيل كننده آموزش و يادگيري (در گفت و گو با جواد باباخاني و مهدي سروري، دبيران مجرب مدارس تهران مطرح شد)
262
تكنولوژي آموزشي كلاس ورزش را عينيت ميبخشد (گفت و گو با مهدي جليلي كارشناس ارشد فيزيولوژي ورزشي)
263
تكنولوژي آموزشي كليد يادگيري پايدار
264
تكنولوژي آموزشي محيط فراگيري را جذاب ميكند (گفت و گو با مهندس سيد سعيد بديعي، معاون دفتر انتشارات و تكنولوژي آموزشي)
265
تكنولوژي آموزشي و مديريت يادگيري
266
تكنولوژي آموزشي يا تكنولوژي يادگيري
267
تكنولوژي ابزار حمايت از آموزش
268
تكنولوژي اطلاعات و آموزش رياضي: اشتياق ها، امكان ها و واقعيت ها
269
تكنولوژي براي ايجاد تغييرات بنيادين
270
تكنولوژي در آموزش: طرح و بررسي چند پرسش اساسي
271
تكنولوژي ديداري درآموزش ويادگيري رياضي
272
تكنولوژي نمك گير زمين است: درباره دشواري ها و پيامدهاي استخراج مواد معدني
273
تكنولوژي هاي نوين ارتباطي و تاثير آن بر روابط انساني
274
تكنولوژي يادگيري : تعريف، قلمرو، كاربردها و لازمه ها
275
تكنولوژي يادگيري توليد نرون هاي جديد در مغز
276
تكنولوژي يادگيري چارچوب مفهومي تلفيق يادگيري و فناوري
277
تكنولوژي يادگيري: چارچوبي مفهومي برا ي تلفيق يادگيري و فناوري
278
تكنيك تبديل لاپلاس براي محاسبه سريهاي نامتناهي
279
تكنيك هاي اجرايي در يادگيري پژوهش محور
280
تكنيك هاي تربيتي بازي وار سازي
281
تكنيك هايي براي جست و جوي بهتر در گوگل
282
تكنيك هايي براي سنجش در آموزش معكوس
283
تكه اي از دنياي برنامك ها
284
تكه اي از دنياي برنامك ها
285
تكوين و تطور شيوه هاي تفكر در نخستين سده هاي اسلامي
286
تلاش براي ايجاد توازن در مدارس: مسئوليت مشترك اوليا و مربيان
287
تلاش براي ايجاد همگوني به منظور سازگاري
288
تلاش براي تربيت در عصر ديجيتال
289
تلاش براي شناخت سياره هاي فراخورشيدي از زمين و آسمان: گفت و گو با دكتر نادر حقيقي پور رئيس بخش علوم سياره اي و اختر زيست شناسي اتحاديه بين المللي نجوم
290
تلاش براي فراگير كردن رياضيات
291
تلاش براي«سلول درماني» و «ژن درماني نوين» با بالاترين استاندارد
292
تلاش شركتهاي بزرگ نفتي براي كتمان حقيقت: وقتي نقاب از چهره بر مي افتد
293
تلاش، بقا و نسل نهم: شركتهاي بزرگ بازي سازي چه استراتژي براي ورود به نسل نهم كنسولهاي بازي دارند؟
294
تلاشي براي يادگيري با هم زندگي كردن
295
تلاشي در جهت تسهيل آموزش مبناها
296
تلخ و شيرين يك پروژه ي آن لاين
297
تلسكوپ cheops گام بعدي از شناخت فراخورشيدي ها
298
تلسكوپ راديويي با ترافيك بيشتر از اينترنت: بررسي اهداف بزرگترين آرايه تلسكوپ راديويي جهان و بزرگترين چالش آينده اختر فيزيكدانان در گفت و گو با پروفسور جوواني بينيامي، رئيس هيأت مديره اين طرح
299
تلسكوپي 6000 ساله بدون عدسي
300
تلفن هاي آلوده: چگونه يك آموزش مجازي بدون دردسر داشته باشيم
301
تلفن همراه بدون سيم كارت
302
تلفن همراه براي نابينايان
303
تلفن همراه من؛ همراهِ من در تدريس
304
تلفن همراه همچون ابزار حمايت كننده ي يادگيرندگان
305
تلفن همراه؛ دوست يا دشمن؟
306
تلفن همراه؛ فرصت ها و تهديدها
307
تلفن هوشمند پيشران صنعت بازي
308
تلفيق ، عامل تحول در نظام برنامه هاي درسي
309
تلفيق آزمودن و تدريس
310
تلفيق برنامه درسي با فناوري هاي جديد يادگيري
311
تلفيق تكنولوژي آموزشي در مدارس: موانع و چالش ها
312
تلفيق روش هاي آموزشي و ارائه راهبردهاي نوين در آموزش رياضي
313
تلفيق روش هاي جبري و هندسي در رياضيات مدرسه اي
314
تلفيق رياضي با ساير دروس
315
تلفيق فاوا در برنامه ي آموزشي مدارس هوشمند مالزي
316
تلفيقِِ فناوري با تدريس در كلاس
317
تلفيق فناوري و برنامه ريزي درسي
318
تلفيق مطالعات اجتماعي، علوم، كار، فناوري و تفكر در يادگيري مسأله محور: پروژه انرژي
319
تلفيق هنر و علم
320
تلمبه آبي بسازيم
321
تلمبه هاي فشاري
322
تلمبه ي آبي و طرز عملكرد آن
323
تله باورهاي فراطبيعي ﴿گرايش به قبول پديده هاي فرا طبيعي از كجا مي آيد؟﴾
324
تله پاتي با ربات: كنترل غيرتهاجمي ربات ها بدون وجود ايمپلنت مغزي....
325
تلوزيون پلي ميان رسانه هاي شناختي و فراشناختي
326
تلويزيون ، كودكان و آگهي هاي تبليغاتي
327
تلويزيون چيز ديگري ميگويد
328
تلويزيون ها از كجا به اينجا رسيدند
329
تلويزيون و تحول فرهنگ ملي
330
تلويزيون و كودك
331
تماشا مبارك است﴿سخنراني درباره دكترعادل يغما﴾
332
تماشاي جهان با عينك فيس بوك
333
تماشاي قد و بالاي نازنين انشا: نخستين همايش ملي انشا و نويسندگي برگزار شد
334
تمام ايران روي خط قرمز است
335
تمام عشق هاي سرزمين تلفن همراه
336
تمايز دانش آموزان منضبط و غير منضبط بر اساس ذهن خواني و هوش هيجاني
337
تمبري سرشار از منطق
338
تمركز بر يادگيري دانش آموز
339
تمركز ذهني كليد يادگيري پايا: برنامه ريزي معلم براي هدايت كار
340
تمركز، مهارتي براي كسب آرامش، آگاهي و پيشرفت
341
تمركززدايي در برنامه ريزي درسي: استانداردسازي برنامه
342
تمرين املانويسي با كودكان
343
تمرين دوستي در كودكان
344
تمرين روي اعداد چند ضلعي
345
تمرين روي اعداد چند ضلعي
346
تمرين نجات زمين
347
تمرين ها و مسائلي از تابع نمايي ﴿با پاسخ﴾
348
تمرين ها و مسائلي از لگاريتم
349
تمرين ها و مسائلي از معادلات درجه دوم
350
تمرين ها و مسائلي از نمودار توابع درجه دوم (رياضيات دهم)
351
تمرين هاي براي حل
352
تمرين هاي براي حل (حسابان، هندسه 1 و هندسه 2)
353
تمرين هاي درسي
354
تمرين هاي درسي (رياضيات 1، هندسه 1، حسابان 1)
355
تمرين هاي درسي: هندسه 2 (پايه يازدهم، رشته رياضي و فيزيك)
356
تمرين هاي متفاوت: جور ديگر بايد ديد
357
تمرين هايي از تابع
358
تمرين هايي از تابع (اين قسمت: دامنه، برد و رسم نمودار تابع
359
تمرين هايي پيرامون اعداد اول و اعداد مركب
360
تمرين هايي پيرامون بزرگترين مقسوم عليه مشترك و كوچكترين مضرب مشترك
361
تمرين هايي پيرامون حدهاي كسري
362
تمرين، كنترل انتظار بالا
363
تمرينهاي درسي (رياضي دهم، هندسه 1، هندسه 2، رياضي 3 رشته تجربي، حسابان 1)
364
تمرينهاي درسي و حل: هندسه 1، هندسه 2، آمار و احتمال، رياضي دهم، رياضي 2 تجربي، حسابا
365
تمرينهايي از توان رساني و ريشه گيري در رياضيات
366
تمرينهايي از چند جمله اي ها واتحادها
367
تمناهاي عاطفي و نقش آن در خانواده
368
تمهاي الگوريتمي
369
تناسب
370
تناسب اندازه در بدن
371
تناسب برنامه ي درسي تلفيقي با دانش آموز راهنمايي تحصيلي
372
تناسب محتوا وروش در برنامه درسي رياضيات مدرسه
373
تناسب محتواي كتاب رياضي اول ابتدايي با معيارهاي گزينش محتوا
374
تناظرهاي يك به يك بين n و توانهاي آن
375
تناقض هاي رياضيات و علوم ﴿ سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
376
تناقض هاي رياضيات وعلوم﴿سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
377
تناقضها در رياضيات و علوم: چرخ گيج كننده
378
تناقضهاي رياضيات وعلوم﴿سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
379
تناوري و تأثير آن در يادگيري
380
تنبلي گوش كودكان
381
تنبيه هم قانون دارد
382
تنبيه يا پيامد
383
تنبيه يعني....
384
تنظيمات مأوس
385
تنها اوست پايدار و ماندگار: به ياد استاد دكتر كريم صديقي
386
تنها سه كشور دنيا تكنولوژي ساخت رآكتور آهن اسفنجي را دارند، ماشين سازي اراك چهارمين سازنده اين نوع از رآكتورهاي عظيم است (ماجراي رآكتور غول پيكر كرمان چيست)
387
تنها ميان ستارگان
388
تنهايي سالمندان، چالش ها و راه كارها
389
تنهايي و ريشه هاي آن
390
تنور تربيت معلم (گفت و گو با صغري ملكي، مدرس پرديس هاي دانشگاه فرهنگيان كرج)
391
تنوع در روش آموزش درس فيزيك
392
تنوع زيستي جانوري ايران از دريچه آمار
393
تنوع زيستي چه ارتباطي به ما دارد؟
394
تنوع زيستي؛ قرباني كشاورزي
395
تنوع سنجش در كلاس هاي معكوس
396
تنوع فرهنگي و آموزش رياضي
397
تنيدگي ريسمان ها ميان فيزيك و سينما (جهان هاي موازي چيست و چرا محبوب سينماگران است)
398
ته ديگ چقدر سيب زميني ميخواهد؟
399
تَهِ مدرسه ي فردا كجاست؟
400
تهاجم از زمين به زمين (حمله گوريل سفيد، جنگ بوئرها)
401
تهاجم به سرطان با سلولهاي T
402
تهديد ته سيگار، فرصتي براي زمين
403
تهديدها و فرصت هاي جهاني شدن براي نظام آموزشي كشور
404
تهديدها و فرصت هاي جهاني شدن براي نظام آموزشي كشور2
405
تهديدها و فرصت هاي فضاي مجازي
406
تهديدي براي مدل استاندارد
407
تهديدي به نام ترامپ (نشست آب و هوايي مراكش زير سايه انتخاب ترامپ و اظهارات بي اساسش درباره گرمايش جهان برگزار شد)
408
تهران از لنز توسعه علمي
409
تهران در قاب آينده
410
تهران سبز، شهروند سالم
411
تهران و برج هايش (تأثير زلزله بالقوه تهران بر سازه هاي پايتخت)
412
تهران، بلندمرتبه ها و خطر زلزله
413
تهران، شهر بي دفاع
414
تهران، ميراث دار آرزوها
415
تهي از انسان، غني از حيات
416
تهيه و تدوين برنامه درسي مهارت هاي زندگي براي دانش آموزان دوره تحصيلي متوسطه
417
تهيه و تدوين برنامه هاي درسي: مدل هاي رويكردي
418
تهيه و توليد برنامه هاي شبيه ساز (نمونه كاربردي: آزمايش علوم)
419
تو توهم هستي
420
تو در علمش چه داني؟ باش تا فردا علم گردد: يك روايت غير رسمي از فلسفه علم- ۷
421
توابع
422
توابع پايه B-اسپلاين و درونيابي
423
توابع پوشا و بررسي خاصيت پوشايي در انواع توابع
424
توابع پيوسته اي كه هيچ جا مشتق ندارند
425
توابع پيوسته روي فضاهاي كاملا منظم
426
توابع چند ربعي معكوس به عنوان اثرات غير خطي در مدل هاي رگرسيون لوژستيكي
427
توابع حسابي
428
توابع زوج و توابع فرد
429
توابع زوج و توابع فرد
430
توابع زيان متعادل
431
توابع زيبا در فرش هاي زيبا!
432
توابع كف و سقف
433
توابع گزاره اي و سورها
434
توابع گزاره اي و سورها2
435
توابع متناوب
436
توابع متناوب و توابع نامتناوب
437
توابع مثلثاتي: درس نامه اي از وبگاه math-prof.com
438
توابع محدب
439
توابع محدب
440
توابع معكوس و انتگرالگيري جزء به جزء
441
توابع معكوس و انتگرالگيري جزء به جزء
442
توابع معكوس و مشتقات آنها
443
توابع مفصل و اندازه هاي ارتباط
444
توابع مولد
445
توابع نگه دارنده خطي gd-مهتري از Mn,m به Mn,k
446
توابع نمايي و لگاريتمي
447
توابع و اعداد گنگ
448
توابع يك به يك، وارون توابع one-to-one functions inverse functions
449
تواضع استاد در ملاقات با دوتازه كار
450
توافق ما و هوش مصنوعي
451
توافق نامه ي اينترنتي
452
توان بخشي شنوايي كودكان كاربر كاشت حلزوني
453
توان عدد اول P در تجزيه n و نتايج حاصل از آن
454
توان عدد اول P در تجزيه n! و نتايج حاصل از آن
455
توان نما: قسمت دوم، سال اول نظام جديد و قديم
456
توان و نظريه حجم نمونه
457
توان و نما
458
توان، نما: قسمت اول، سال اول نظام جديد و قديم
459
توانا سازي دختران
460
تواناسازي دانش آموزان در يادگيري
461
توانايي معيار قضاوت: گفت و گو با سيد داود ميرشفيعي معلم برگزيده استان مازندران
462
توانبخشي مبتني بر جامعه ضرورت ها و روش هاي اجرايي آن در ايران
463
توانمند باش تا پاسخگو باشي
464
توانمندسازي معلمان
465
توانمندسازي معلمان در طراحي آموزشي تعالي مستمر حرفه اي
466
توانمندسازي معلمان ضمن خدمت
467
توانمندسازي معلمان، آغاز تحول: گفت و گو با معاون آموزش ابتدايي استان كردستان
468
توپ عدالت اقتصادي در زمين آموزش و پرورش
469
توپوز چيست
470
توپولوژي
471
توپولوژي
472
توپولوژي اتصال در رياضي
473
توپولوژي الكساندروف روي گراف ها
474
توپولوژي جبري وعملگرهاي بيضوي
475
توپولوژي چيست؟
476
توپولوژي چيست؟
477
توپولوژي وجبر مجرد: دو رهيافت به درك رياضي
478
توپولوژي ومعما
479
توپولوژي ومعما﴿قسمت دوم﴾
480
توپولوژي ومعما﴿قسمت سوم﴾
481
توپولوژي وهندسه سه بعدي
482
توجه به درس قرآن به عنوان درس زندگي
483
توجه به درون
484
توجه به ضرورت آموزش خانواده: پنج اصل برقراري ارتباط با نوجوان
485
توجه به ظرفيت هاي آشكار و نهان و مدرسه: وظيفه مشترك اوليا و مربيان
486
توجه همزمان به قوت ها و ضعف هاي دانش آموزان: چرا و چگونه؟
487
توديع و معارفه در پژوهشكده نجوم
488
تور مجازي
489
توران ايران
490
توران ميرهادي: منادي آموزش بدون رقابت
491
تورم چيست و چگونه مهار ميشود؟
492
تورنمنت رياضي بين المللي شهرها
493
تورنمنت شهرها
494
تورنمنت شهرها دوربهاري،2006
495
توريوم ماده پرتوزا
496
توزيع NH تعميم يافته نمايي شده
497
توزيع t-چوله جايگزين مناسبي براي توزيع نمايي وزني
498
توزيع آماره هاي مرتب براي متغيرهاي تصادفي تعويض پذير
499
توزيع آميخته - مقياس نرمال و كاربرد آنها در برازش مدل رگرسيون پانلي
500
توزيع اعداد اول
501
توزيع بتا- رايلي روي مشبكه اي از اعداد صحيح
502
توزيع بتا گومپر تز هندسي: ويژگي هاي رياضي و كاربردهاي آن
503
توزيع بتا- نرخ شكست خطي و كاربردهاي آن
504
توزيع بتا- وايبول لگاريتمي: برخي خواص و كاربردهاي آن
505
توزيع بتاي اريب اندازه آماسيده
506
توزيع بتاي ماتريس متغير ناتكين دوگانه نامركزي متقارن شده
507
توزيع بيرنبام- ساندرز بر پايه توزيع چوله - لاپلاس
508
توزيع بيرنبام- ساندرز تعميم يافته
509
توزيع پارتو يكنواخت و توزيع پارتو يكنواخت نمايي شده و كاربردهاي آنها در داده هاي درآمد
510
توزيع تابع تواني مشخص سازي شده توسط آماره هاي ترتيبي تعميم يافته دوگان
511
توزيع تواني دو طرفه
512
توزيع توپ ها در جعبه ها
513
توزيع توپ ها در جعبه ها
514
توزيع جديد سري نمايي تواني مكمل
515
توزيع جديد نمايي پواسن تواني براي مدل طول عمر
516
توزيع جديد وايبول انتظار معكوس
517
توزيع چوله- اسلش و كاربرد آن در مباحث رگرسيوني
518
توزيع چوله- لاپلاس موزون دوپارامتري
519
توزيع چوله- نرمال تعميم يافته انعطاف پذير
520
توزيع چوله-نرمال بالاكريشنان دوپارامتره
521
توزيع حدي آماره هاي مرتب
522
توزيع حدي درجات در درخت هاي بازگشتي تصادفي با الصاق متناسب
523
توزيع حدي زمان انتظار در صف دوم صفهاي سري
524
توزيع دقيق مجموع هاي وزني از متغيرهاي گاما
525
توزيع دقيق مجموعه هاي وزني از متغيرهاي گاما
526
توزيع دوجمله اي با پي مساوي با كيو مساوي با يك دوم
527
توزيع دونايي: استفاده از حسابان براي يافتن يك برآورد كننده درستنمايي ماكسيم
528
توزيع رايلي- هندسي دو متغيره و ويژگي هاي آن
529
توزيع طول عمر نمايي تعميم يافته-لگاريتمي جديد
530
توزيع فارلي - گامبل - مرگنسترن دو متغيره با توابع حاشيه اي توان دو متغيره
531
توزيع فرايندهاي نيم لوژستيك دومتغيره
532
توزيع فوق هندسي تعميم يافته دو جمله اي منفي در مدل شفايافته زمان پيشرفت
533
توزيع كسينوس هيپربوليك لگ لوژستيك و براورد پارامترهاي آن با استفاده از روشهاي ماكسيمم درستنمايي، بيزي و خودگردان
534
توزيع گاماي تعميم يافته ي آميزه اي مكان- مقياس: براورد و تشخيص مؤثر
535
توزيع گامبل بتا نمايي شده
536
توزيع لامبداي تعميم يافته و ويژگيهاي آن
537
توزيع لجستيك- نرمال: مشخصات و كاربردها
538
توزيع لگاريتم بر XII تعديل يافته
539
توزيع لوژستيك تعميم يافته توسيع شده متقارن
540
توزيع لوماكس- نمايي: ويژگيها و كاربردها
541
توزيع ليندلي- لگاريتمي: مدل و ويژگي ها
542
توزيع ماكسيمم متغيرهاي تصادفي نرمال استاندارد تاخورده دو متغيره، خواص و كاربرد آن
543
توزيع متغيرهاي تصادفي مركب
544
توزيع مجموع متغيرهاي تصادفي برنولي وابسته در حالت خاص
545
توزيع مقادير كرانگين موزون و ويژگي هاي آن
546
توزيع منفي بينهايت پايدار
547
توزيع نامتقارن يكنواخت- لاپلاس: ويژگي ها و كاربردها
548
توزيع نرمال - يكنواخت
549
توزيع نرمال چوله ي تعميم يافته انعطاف پذير
550
توزيع نسبت متغيرهاي مستقل كاماسوامي و كاربرد آن در مباحث قابليت اعتماد
551
توزيع نمايي خطي تعميم يافته نمايي شده (EGLE)
552
توزيع نمايي دومتغيره با نرخ شكست ثابت
553
توزيع نمايي-يكنواخت: ويژگي ها و مشخص سازي ها
554
توزيع نوع كاتز چند متغيره و كاربرد آن
555
توزيع نيم- نرمال آشفته و كاربرد آن
556
توزيع نيمه لجستيك
557
توزيع نيمه لوژستيك تعميم يافته نوع I
558
توزيع هاي آلفا- تك مدي و آلفا- يكنواي گسسته
559
توزيع هاي آميخته متناهي با مولفه هاي نرمال چوله
560
توزيع هاي احتمال بزرگي هم پوشاني هاي منجر به زمين لرزه
561
توزيع هاي احتمال لاگرانژي
562
توزيع هاي پايدار و مدل سازي داده هاي با دم سنگين
563
توزيع هاي چوله و كاربرد آن در تحليل داده پزشكي كارخانه فولاد مباركه اصفهان
564
توزيع هاي دو جمله اي منفي و پوآسون پارامتر - آماسيده
565
توزيع هاي دو جمله اي و نرمال با پارامترهاي فازي
566
توزيع هاي گسسته تابع متغير تصادفي
567
توزيع هاي لوگ - مقعر و تكنمايي
568
توزيع وايبل گسسته
569
توزيع وايبول اصلاح شده جديد و كاربردهاي آن
570
توزيع وايبول- پواسون نمايي شده و كاربردهاي آن
571
توزيعهاي شبكه اي يك متغيره
572
توزيعي از نوع كاتز- ريس
573
توسعه از مسير انباشت تجربيات ميگذرد
574
توسعه حرفه اي معلمان رياضي: يك ضرورت
575
توسعه حرفه اي معلمان: كليد كيفيت آموزش و پرورش
576
توسعه علمي، رهبري علمي: نقشهاي ممكن يك بازيگري خيالي براي مريم ميرزاخاني
577
توسعه فرهنگ پژوهش: گفت و گو با دكتر علي محبي رئيس پژوهشگاه تعليم و تربيت
578
توسعه فرهنگ رياضي
579
توسعه فرهنگ و آموزش
580
توسعه فهم ودرك رياضي (قسمت اول)
581
توسعه فهم ودرك رياضي (قسمت دوم)
582
توسعه كار گروهي رياضي درمدارس ابتدايي
583
توسعه كاربست الگوي جديد مديريت آموزش در آموزش علوم تجربي
584
توسعه كلاس درس، توسعه حرفه اي معلمان وتوسعه مدرسه: پداگوژي وروش تدريس موضوعي براي معلمان (PFL)
585
توسعه مدلي براي يادگيري حرفه اي معلمان رياضي از يكديگر
586
توسعه مطالعه غير درسي دانش آموزان: نقش معلم
587
توسعه ي رايانه در آموزش
588
توسيع ايده آنتروپي ماكسيمم براي اندازه هاي اطلاع تعميم يافته
589
توسيع توابع پيوسته حقيقي به آر
590
توسيع هاي برند و نيم گروه هاي توپولوژي معكوس به طور توپولوژي دوري اوليه
591
توسيع هايي از مدول هاي بئر و شبه -بئر
592
توسيعي از توزيع ليندلي تعميم يافته و كاربردهاي آن براي داده هاي طول عمر
593
توصيف تصويري يك مسأله با استفاده از يك شكل يا نمودار
594
توصيف توابع تواني با دوران ابرحجمي
595
توصيف مقدماتي نظريه هاي صبح كاذب در نجوم دوره اسلامي
596
توصيف نتايح ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
597
توصيه به مديران براي غلبه بر استرس
598
توصيه جرج پوليا به معلمان رياضي
599
توصيه نامه فون نويمان براي تورينگ
600
توصيه هاي امتحاني يك معلم
601
توصيه هاي ايمني براي در امان ماندن از ويروس ها
602
توصيه هاي پزشكي هنگام پرفشاري خون
603
توصيه هاي پژوهشي براي معلمان تازه كار رياضي
604
توصيه هاي تربيتي در مورد رشد و تكامل ذهني
605
توصيه هاي نوروزي براي گردش و تماشاي ديدني هايي كه زمين برايمان فراهم كرده
606
توضيح الاخلاق خليفه سلطان تحريري از اخلاق ناصري خواجه نصيرالدين طوسي
607
توضيح شايد نالازم چند نكته
608
توضيحي درباره مقاله هر مثلثي متساوي الساقين است
609
توفيق اجباري: فرصت ها و تهديدهاي آموزش هاي مجازي در دوران قرنطينه
610
توقف بهينه در زنجير ماركوف
611
توقف ممنوع: حيات يك مخترع به توقف ناپذيري اوست
612
توقف موقت مرگ: سازمان پروژه هاي تحقيقات پيشرفته وزارت دفاع آمريكا (دارپا) مشغول كار روي طرحي است كه با توقف و كند كردن ساعت بيولوژيك سربازان زخمي جان آنها را نجات دهد
613
تولد آقاي شبده چي
614
تولد رشدآموزش رياضي
615
تولد روزنامه نگاري علمي: از كنجكاوي تا تحقيق، روزهاي اوليه روزنامه نگاري علمي ...
616
تولد شبي: شعبده هاي رياضي آقاي شبده چي
617
تولد فيزيك جديد در زير يخ ها: انتشار ذرات عجيب و غريبي از قطب جنوب كه ممكن است...
618
تولد مكتب رياضيات لهستان
619
تولد يك پروانه: سفري به دنياي جذاب ترين آفريده هاي جهان هستي پرواز با شكوه پروانه ها در آسمان طبيعت
620
تولد يك روياي شيري
621
تولد يك قضيه. سدريك ويلاني. ترجمه يوسف امير ارجمند. پژوهشگاه دانش هاي بنيادي.
622
تولد يك مجله : قسمت اول
623
توليد اسپرم از پوست اميد تازه درمان ناباروري مردان
624
توليد اعداد تصادفي نما
625
توليد بار اول: گفتگو با دكتر سيده حمزه حسني؛ مسئول دبيرخانه توليد بار اول در معاونت عليم و فناوري رياست جمهوري
626
توليد برق از طلاي كثيف
627
توليد ضد كف و كف زدايهاي ايراني گامي براي خودكفايي
628
توليد علم و مقالات علمي - پژوهشي علوم انساني در ايران
629
توليد علم و نوآوري در آموزش و پرورش
630
توليد علم: مفهومي ابداع ايرانيان
631
توليد فركتالها توسط كامپيوتر
632
توليد كارت دانش آموزي توسط Microsoft Office Access
633
توليد كتاب الكترونيكي
634
توليد كيت هاي ايراني ژنتيك، ايده دو جوان نخبه گيلاني: جزو 5 كشور توليد كننده هستيم
635
توليد مثل ژنتيكي
636
توليد محتوا
637
توليد محتوا توسط دانش آموزان، فرايند ياددهي- يادگيري را جذاب ميكند (گفتگو با فرزانه شاه حسيني و محمدرضا گمار، مدير و معاون دبستان پسرانه البرز تهران)
638
توليد محتواي الكترونيكي
639
توليد محتواي الكترونيكي: گفت و گو با اعظم ملايي نژاد نويسنده كتاب « چگونه محتواي الكترونيكي توليد كنيم؟»
640
توليد محتواي تعاملي با استفاده از واقعيت مجازي: بررسي يكي از قابليت هاي كپتيويت باري ساخت واقعيت مجازي تعاملي
641
توليد نسبي علم رياضيدانان ايران در شاخه هاي رياضي 2005 - 1982
642
توليد نمونه تصادفي از توزيع گاما با استفاده از توزيع نمايي تعميم يافته
643
توليد و انتشار خطا
644
توليدات دانش بنيان در سواحل مكران: 10 پيشنهاد براي خلق ثروت از درياهاي ايران
645
تونل سياه: راهكارهاي تغذيه اي براي ارتقاي سلامت فرزندان در آلودگي هوا
646
تويوتا گازو و سلطان آلونسو: نگاهي به سخت ترين مسابقه اتوموبيل راني جهان و قهرمانش
647
تيپ هاي انگيزش يادگيري دانش آموزان دبيرستاني شهر تبريز: تحليل مبتني بر شخص
648
تيغ بران براي كه و چه؟
649
تيغ دو لبه: راهكارهاي خودمراقبتي در برابر تهديدات سايبري در ايام كرونا
650
تيغ لرزان
651
تيك چيست؟
652
تيم باشيم (رابطه فعاليت هاي گروهي و نشاط)
653
تيم سازي در ويروس ها
654
تيم ملي به روايت آمار
655
تيمز چيست؟
656
تيمز و پرلز مطالعه هستند نه مسابقه ﴿گفت و گو با دكتر عبدالعظيم كريمي مدير ملي پروژه هاي بين المللي تيمز و پرلز﴾
657
تيمز: بايدها و شايدها
658
تيمز، آيينه عملكرد
659
تيمز؛ آينه اي براي ديدن خود (مروري كوتاه بر عملكرد رياضي دانش آموزان پايه چهارم ايراندر تيمز ۲۰۱۵)