<< مقالات فارسي >>
<< بر اساس عنوان >>
1
تعميم هاي لم بورل- كانتلي
2
تعميم يك الگوي عددي زيبا
3
تعميم يك فرمول در هندسه
4
تعميم يك قضيه حدي
5
تعميم يك مسئله در هندسه
6
تعميمهاي تعويض ناپذير رياضيات
7
تعميمي از آزمون نسبت درستنمايي براي فرض هاي فازي
8
تعميمي از توزيع برن بام- ساندرز بر اساس توزيع نرمال- تي چوله
9
تعميمي از قضيه فيثاغورث
10
تعميمي ساده از انتگرال ريمان
11
تعويض پارامترهاي توزيع فوق هندسي
12
تعيين اعداد ان رقمي مربع كامل بوسيله كامپيوتر
13
تعيين الگوي سرمايه گذاري خانوارهاي استان گيلان در سرمايه انساني طي سال هاي 81 - 1376
14
تعيين اندازه نمونه بيزي با استفاده از توابع سود نمايي مندرج به روش عددي
15
تعيين اندازه نمونه بيزي با كمترين هزينه به روش عددي
16
تعيين اندازه نمونه بيزي براي توزيع نرمال با استفاده از فاصله هاي با كمترين زيان پسين
17
تعيين اندازه نمونه در طرح نيروي كار مركز آمار ايران
18
تعيين اندازه نمونه در مدل هاي چند سطحي با استفاده از رويكرد بيزي
19
تعيين برنده جايزه وصال
20
تعيين بزرگترين قوه عدد اول p در ضريب دو جمله اي n به روي r
21
تعيين پاره خطي كه طول آن عدد طلايي است و روش ساده رسم پنج ضلعي منتظم
22
تعيين تعداد روابط روي يك مجموعه متناهي، تحت شرايطي خاص ، از جمله منعكس بودن ، متقارن بودن، هم ارز بودن رابطه
23
تعيين تعداد روابط هم ارزي روي يك مجموعه ناتهي
24
تعيين تعداد مؤلفه ها در توزيع آميخته با مؤلفه هاي تي- نرمال چوله
25
تعيين توابعي كه در روابط تابعي نظير روابط تابعي سينوس و توابع كسينوس صدق مي كنند
26
تعيين جمله عمومي يك دنباله غيرخطي خاص
27
تعيين حجم نمونه با كمترين هزينه براي دو جامعه به روش بيز با استفاده از توابع زيان متقارن و نامتقارن
28
تعيين حجم نمونه بيزي براي ميانگين نرمال
29
تعيين حجم نمونه در رگرسيون لجستيك
30
تعيين حدود پارامتر در معادلات گنگ
31
تعيين حدود تغييرات نسبت مثلثاتي يك نامساوي
32
تعيين خط فقر با استفاده از سال پايه
33
تعيين دامنه توابع با استفاده از رسم نمودار
34
تعيين دامنه و برد توابع : قسمت دوم، مورد استفاده دانش آموزان سالهاي دوم ، سوم و چهارم
35
تعيين دامنه و برد توابع قسمت اول: مورد استفاده دانش آموزان دوم، سوم و چهارم
36
تعيين دامنه و برد توابع: قسمت سوم
37
تعيين ريشه سوم يك عدد
38
تعيين سرفصل آموزشي براي مقابله با بحران: ضرورت آموزش براي مقابله با بحران هاي طبيعي در گفت و گو با كارشناسان آموزش و پرورش
39
تعيين طبقات در نمونه گيريهاي چندمنظوره يا طبقه بندي شده
40
تعيين طرح نمونه گيري بهينه براي تحليل داده هاي فضايي
41
تعيين علامت ضرايب تابع درجه دوم
42
تعيين علامت عبارت هاي جبري و حل نامعادله ها و دستگاه توام
43
تعيين علامت عبارتهاي جبري و حل نامعادلات و دستگاه توام: مورد استفاده دانش آموزان سال اول و دوم رياضيات 4 نظام جديد
44
تعيين علامت عبارتهاي جبري، حل نامعادله ها
45
تعيين علامت عبارتهاي جبري، حل نامعادله ها: قسمت دوم
46
تعيين علامت و آموزش داستان گونه آن
47
تعيين مدل خوشه بندي احتمالاتي بر اساس معيار اطلاع بيزي
48
تعيين نوع مقطعي مخروطي
49
تعيين وضع نقطه و صفحه نسبت به هم
50
تعيين وضعيت دانش ضمني و تصريحي معلمان دوره راهنمايي از نظريه هاي يادگيري در فرايند تدريس و تاثير عوامل جمعيت شناختي بر آن
51
تعييني كوتاه از رده معيني از توزيع نيم دايره تواني
52
تغذيه پاكيزه عامل حركت تكاملي انسان
53
تغذيه در ماه مبارك رمضان
54
تغذيه كودكان در سنين مدرسه
55
تغذيه و پيشگيري از ايدز
56
تغيير از من آغاز مي شود!
57
تغيير اقليم مرگبار و خطرناك
58
تغيير اقليم؛ دير و زود دارد، سوخت و سوز ندارد
59
تغيير برنامه درسي براي بهسازي آموزش
60
تغيير برنامه هاي درسي: از نظر معلمان دوره ي ابتدايي
61
تغيير بينش فرهنگي به رفاه معلمان: در گفت و گو با مشاور اقتصادي و رفاهي وزير آموزش و پرورش مطرح شد
62
تغيير پارادايم آموزش رياضي در زمينه ي جهاني شدن
63
تغيير جامعه آماري در طرح آمارگيري از كارگاه هاي صنعتي كشور از ديدگاه هزينه - فايده
64
تغيير در آموزش به كمك فناوري
65
تغيير در روش ها، نه در ارزش ها
66
تغيير در شيوه ي تدريس
67
تغيير در فرايند مادري: مثبت يا منفي؟
68
تغيير در كلاس درس رياضي: درس هايي از پاكستان
69
تغيير در مديريت پژوهشكده فيزيك
70
تغيير درك من از رياضيات
71
تغيير زبان زندگي: نكاتي درباره روزهايي كه در خانه هستيم
72
تغيير شكل: راهبردي براي حل مسئله
73
تغيير شكل، راهبردي براي حل مسئله
74
تغيير شكل؛ راهبردي براي حل مسأله
75
تغيير صبر ميخواهد
76
تغيير ضرباهنگ
77
تغيير عادات رفتاري
78
تغيير فصل و اثرهاي زمين شناختي
79
تغيير متغير در انتگرال هاي چندگانه : از اويلر تا كارتان
80
تغيير نقش معلم و دانش آموز: نياز عصر دانايي
81
تغيير نگرش در زندگي اصل مهم در سلامت روان
82
تغيير و تحول در پژوهشكده رياضيات : دو مصاحبه
83
تغيير و تحول در پژوهشكده فيزيك: گفتگو با رئيس جديد
84
تغيير و نوآوري در آموزش و پرورش ايران و چشم انداز آينده
85
تغيير و نوآوري در اجراي برنامه درسي
86
تغيير و نوآوري در يك مدرسه از طريق مشاركت فعال اوليا، معلمان و دانش آموزان
87
تغيير واژگان در زيست شناسي؛ درست يا غلط؟
88
تغيير يا تسليم؟ در اسارت سيستم ها يا ذهن خويش
89
تغييرات اقليمي و لزوم نوآوري در همه چيز
90
تغييرات دريا: چرا سوابق طولاني مدت آب و هواي ساحلي اهميت دارد؟
91
تغييرات ساختار جمعيت و تقاضاي اجتماعي آموزش عالي در ايران
92
تغييرات و انتقال منحني ها
93
تغييرات ونوآوري هاي علمي درس رياضي
94
تغييرات يك ذهن مدرن: تلفن هاي هوشمند طبيعت ما را به صورت بنيادين دگرگون كرده اند
95
تفاوت بين مسأله حل كننده هاي خبره و تازه كار در رياضي
96
تفاوت رياضيات دبيرستاني با رياضيات دانشگاهي
97
تفاوت كمان دايره با زاويه
98
تفاوت كمان دايره با زاويه
99
تفاوت كمان دايره با زاويه
100
تفاوت كمرنگ المپيادي ها با ديگران
101
تفاوت ها را بپذيريم: گفتگو با كيانا تقي خان، مدير مركز خيريه دوست اتيسم
102
تفاوت هاي اجتماعي - اقتصادي سن زنان در ازدواج اول : تحقيقي بر روي ناحيه چوآدانگا، بنگلادش
103
تفاوت هاي جنسيتي در نظام تربيتي اسلام
104
تفاوت هاي فردي در كودكان و نوجوانان
105
تفاوت هاي فردي: حلقه مفقوده يادگيري مؤثر در ايام همزيستي مسالمت آميز با كرونا
106
تفاوت هاي فرهنگي، طبقاتي و زبان گفتگو در مدرسه
107
تفاوت هايي كه معلم خوب ايجاد مي كند
108
تفاوت يادگيري مادام العمر با ساير يادگيري ها
109
تفحصي در چند مفهوم بنيادي
110
تفريح انديشه
111
تفريح انديشه51
112
تفريح با محاسبات شگفت انگيز: نگاهي به تكنيك استفاده از چرتكه در گفت و گو با سيد داود قريشي، فعال آموزشي و زهرا سعيد واحد روان شناس كودك
113
تفسير تصوير شماره 6 اسفندماه شماره 222 دوره بيست و هفتم سال تحصيلي 91-1390
114
تفسير تصوير شماره 7 فروردين ماه شماره 223 دوره بيست و هفتم سال تحصيلي 91-1390
115
تفسير تصوير شماره4 دي ماه دوره بيست و هفتم سال تحصيلي91-1390
116
تفسير و استفاده از مدل جدول هاي عمر سال 1982 سازمان ملل متحد، با اشاره ويژه به كشورهاي رو به رشد
117
تفسيرهاي دانش آموزان از نمادهاي حرفي در جبر
118
تفسيرهاي عربي بر نخستين «فصل» بقراط
119
تفكر اصلي و فرعي ندارد
120
تفكر الگوريتمي، هنر برنامه نويسي
121
تفكر انتقادي: توانمندسازي دانش آموزان
122
تفكر تدريس
123
تفكر خلاق
124
تفكر خلاق
125
تفكر خلاق
126
تفكر در فرايند آموزش
127
تفكر در فناوري
128
تفكر رياضي زندگي رياضي
129
تفكر رياضياتي
130
تفكر سيستمي
131
تفكر فازي درآموزش رياضي
132
تفكر كارساز
133
تفكر كلامي، تفكر رياضياتي
134
تفكر ماهرانه
135
تفكر محاسباتي و آموزش رياضي
136
تفكر مستقل
137
تفكر نقادانه استدلال واثبات درآموزش رياضي: مقاله ارائه شده در هشتمين كنفرانس آموزش رياضي ايران - شهركرد - مرداد 1385
138
تفكر نقادانه چيست؟ به چه كار زندگي مي آيد؟
139
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
140
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
141
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
142
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
143
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
144
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
145
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
146
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
147
تفكر واگرا: چكيده اي از نتايج پژوهش درباره ي تاثير استفاده از انيميشن در رشد خلاقيت دانش آموز
148
تقابل مربعي دريك گروه متناهي
149
تقارن
150
تقارن در چند ضلعي هاي منتظم
151
تقارن در شكل هاي متناهي
152
تقارن در فرش
153
تقارن هواپيما
154
تقارن و طراحي
155
تقارن وخواص آن
156
تقارن، 41
157
تقارنها
158
تقدم خودپروري بر فرزند پروري: نقش خانواده بر انتقال مفاهيم اخلاقي بسيار مهم است
159
تقدير از 3 تن از محققان برجسته پژوهشگاه
160
تقدير از پيشكسوتان رياضي در ايران: مصطفي كامگارپارسي، محمدعلي قيني
161
تقدير از خدمات علمي آقاي دكتر سيد مهدي كرباسي در موسسه آموزش عالي امام جواد ع
162
تقدير از دانشمندان را فراموش كرده ايم
163
تقريب
164
تقريب توزيع صورت درجه دوم نامعين با رويكرد برآورد گشتاوري
165
تقريب ريشه سوم يك عدد
166
تقريب زدن ثابت هاي رياضي
167
تقريب زدن هاي توزيع هاي عبارت هاي درجه دوم تكين و نسبت هاي آنها
168
تقريب عدد پي به كمك احتمال
169
تقريب عنصر متناهي مرتبه بهينه براي يك معادله اينتگرو-ديفرانسيل هذلولوي
170
تقريب قابليت اعتماد با استفاده از توزيع هاي آميخته وايبول
171
تقريب معادلات ديفرانسيل سهموي تصادفي با دو طرح متفاوت تفاضل متناهي
172
تقريب نقاط ثابت نگاش هاي غير انبساطي و حل دستگاه نامساوي هاي تغييراتي
173
تقريب نقاط ثابت نگاشت هاي غيرانبساطي تعميم يافته
174
تقريب و مقدار تقريبي
175
تقريب وتر در مثلث قائم الزاويه
176
تقريبهايي براي تابع توزيع آماره آزمون اندرسون - دارلينگ
177
تقريبهايي براي تابع توزيع نرمال و جدول بسط يافته براي ميانگين دامنه تغييرات متغيرهاي نرمال
178
تقريبي از نرخ آنتروپي زنجيرهاي ماركوف ارگوديك
179
تقريبي از نرخ آنتروپي زنجيرهاي ماركوف ارگوريك
180
تقريبي براي توزيع مانا در فرايندهاي ارگاديگ
181
تقريبي براي محيط بيضي
182
تقريبي ساده براي مساحتهاي زير منحني نرمال استاندارد
183
تقسيم اجناس
184
تقسيم اعشاري
185
تقسيم چند جمله اي بر چند جمله اي
186
تقسيم چند جمله اي ها در كتاب رياضي 1 سال اول دبيرستان
187
تقسيم چند جمله اي ها و بخش پذيري
188
تقسيم دايره به قسمت هاي مساوي و نامساوي
189
تقسيم شكل ها به چند قسمت برابر
190
تقسيم طلائي
191
تقسيم عادلانه
192
تقسيم فضا به وسيله صفحات
193
تقسيم كسرها: آخه چرا اينجوري ؟
194
تقسيم نان
195
تقسيم و تركيب مربع ها :مربوط به الگوهاي هندسي موجود در هنرهاي اسلامي شهر اسلامي
196
تقسيم وتر و دستان بندي ساز از ديدگاه عبدالقادر مراغي
197
تقسيم يك پاره خط به نسبت مفروض
198
تقلب
199
تقلب (نگاه هاي متفاوت معلمان)
200
تقلب پيشگيري و اصلاح
201
تقلب در فضاي سايبر
202
تقلب سياه يا خاكستري؟
203
تقلبي هايي كه ميخوريم: بررسي تقلب هاي رايج در صنايع غذايي ايران
204
تقويت آموخته هاي درسي: درخت حافظه
205
تقويت اعتماد به نفس در كودكان
206
تقويت اعتماد به نفس در كودكان؛ چگونه؟
207
تقويت انگيزه ي يادگيري در دانش آموزان: راهكارهاي عملي
208
تقويت تدريس و يادگيري با فناوري آموزشي
209
تقويت تفكر به هنگام آموزش
210
تقويت حس مسئوليت پذيري در دانش آموزان
211
تقويت حضور زنان با تقدير از برگزيدگان علم و فناوري
212
تقويت خلاقيت هاي جسورانه بچه ها: گزارشي از ششمين نمايشگاه دانش آموزي كنفرانس بين المللي رباتيك و مكاترونيك
213
تقويت رفتارهاي اساسي در فرزندان: «راست كرداري» آب حيات تربيت
214
تقويت روابط انساني با استفاده از تكنيك شش كلاه تفكر دوبونو
215
تقويت روحيه ي پرسشگري در دانش آموزان
216
تقويت عزت نفس دانش آموزان در كلاس
217
تقويت فكر
218
تقويت كننده سيگنال ويديويي
219
تقويت مهارت روان خواني
220
تقويت مهارت شنيداري در درس انشا
221
تقويت نقش اجتماعي فرزندان
222
تقويم (روي خط كربلا، بزرگداشت مولانا، ولادت امام موسي كاظم (ع))
223
تقويم دوست داشتني من: از عدد هفت
224
تقويم دوست داشتني من: باز هم مجموعي ثابت
225
تقويم دوست داشتني من: حذف كن، جمع كن
226
تقويم ذهني سال 1386
227
تقويم ها گفتند و ما باور نكرديم
228
تقويم و تاريخ ديني
229
تك ستاره: كوپه اي هيجان انگيز براي آنهايي كه فكر ميكنند پورشه خز شده است
230
تك فرزندي: آري يا خير؟
231
تك گويي بي ثمر
232
تكاپو در مرزهاي دانش در مسير كسب مر جمعيت علمي
233
تكاليف اصيل: توصيه هايي براي يادگيري مؤثر در دوران كرونا
234
تكاليف اصيل: راهي براي به چالش كشيدن آموخته هاي مجازي
235
تكاليف در هم تنيده: تجربه اي در اجراي گام به گام روشهاي تلفيقي
236
تكاليف درسي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
237
تكاليف درسي و رنج شيرين: دكتر خسرو باقري عضو هيأت علمي دانشكده روانش شناسي و علوم تربيتي دانشگاه تهران در گفتگو با نشريه پيوند
238
تكاليف مكمل هاي يادگيري
239
تكامل سرطان: آيا شناخت نقشه تكامل سرطان كليد درمان اين بيماري است؟
240
تكامل نقش هاي هندسي در فرش ايراني
241
تكثير در اسارت يوز آخرين تير در تركش؟
242
تكرار هنرمندانه
243
تكريم از رهروي از رهروان آموزش و كلياتي در باب مسائل مبتلا به آموزش آمار كشور
244
تكريم شخصيت در آموزه هاي قرآني و ديني
245
تكريم كودكان حدود و حقوق كودكان
246
تكريم هاي چاره ساز
247
تكلمه بر
248
تكليف ابزارهاي هوشمند پس از وداع با كرونا
249
تكليف خوب حق بچه هاست
250
تكليف خودت را سوا كن
251
تكليف در گپ و گفت معلمان
252
تكليف دوسويه: تكاليف معلمان و والدين در مشق شب چيست<
253
تكليف را برعكس بنويسيد
254
تكليف سنجيده و نقش آن در تثبيت يادگيري
255
تكليف ملك شاهي
256
تكمله اي بر پژوهشي در زيج هاي دوره اسلامي
257
تكميل كننده ي خودكار
258
تكنولوژي آموزشي بستر تفهيم برنامه درسي ملي
259
تكنولوژي آموزشي تسهيل كننده آموزش و يادگيري (در گفت و گو با جواد باباخاني و مهدي سروري، دبيران مجرب مدارس تهران مطرح شد)
260
تكنولوژي آموزشي كلاس ورزش را عينيت ميبخشد (گفت و گو با مهدي جليلي كارشناس ارشد فيزيولوژي ورزشي)
261
تكنولوژي آموزشي كليد يادگيري پايدار
262
تكنولوژي آموزشي محيط فراگيري را جذاب ميكند (گفت و گو با مهندس سيد سعيد بديعي، معاون دفتر انتشارات و تكنولوژي آموزشي)
263
تكنولوژي آموزشي و مديريت يادگيري
264
تكنولوژي آموزشي يا تكنولوژي يادگيري
265
تكنولوژي ابزار حمايت از آموزش
266
تكنولوژي اطلاعات و آموزش رياضي: اشتياق ها، امكان ها و واقعيت ها
267
تكنولوژي براي ايجاد تغييرات بنيادين
268
تكنولوژي در آموزش: طرح و بررسي چند پرسش اساسي
269
تكنولوژي ديداري درآموزش ويادگيري رياضي
270
تكنولوژي نمك گير زمين است: درباره دشواري ها و پيامدهاي استخراج مواد معدني
271
تكنولوژي هاي نوين ارتباطي و تاثير آن بر روابط انساني
272
تكنولوژي يادگيري : تعريف، قلمرو، كاربردها و لازمه ها
273
تكنولوژي يادگيري توليد نرون هاي جديد در مغز
274
تكنولوژي يادگيري چارچوب مفهومي تلفيق يادگيري و فناوري
275
تكنولوژي يادگيري: چارچوبي مفهومي برا ي تلفيق يادگيري و فناوري
276
تكنيك تبديل لاپلاس براي محاسبه سريهاي نامتناهي
277
تكنيك هاي اجرايي در يادگيري پژوهش محور
278
تكنيك هاي تربيتي بازي وار سازي
279
تكنيك هايي براي جست و جوي بهتر در گوگل
280
تكنيك هايي براي سنجش در آموزش معكوس
281
تكه اي از دنياي برنامك ها
282
تكه اي از دنياي برنامك ها
283
تكوين و تطور شيوه هاي تفكر در نخستين سده هاي اسلامي
284
تلاش براي ايجاد توازن در مدارس: مسئوليت مشترك اوليا و مربيان
285
تلاش براي ايجاد همگوني به منظور سازگاري
286
تلاش براي تربيت در عصر ديجيتال
287
تلاش براي شناخت سياره هاي فراخورشيدي از زمين و آسمان: گفت و گو با دكتر نادر حقيقي پور رئيس بخش علوم سياره اي و اختر زيست شناسي اتحاديه بين المللي نجوم
288
تلاش براي فراگير كردن رياضيات
289
تلاش شركتهاي بزرگ نفتي براي كتمان حقيقت: وقتي نقاب از چهره بر مي افتد
290
تلاش، بقا و نسل نهم: شركتهاي بزرگ بازي سازي چه استراتژي براي ورود به نسل نهم كنسولهاي بازي دارند؟
291
تلاشي براي يادگيري با هم زندگي كردن
292
تلاشي در جهت تسهيل آموزش مبناها
293
تلخ و شيرين يك پروژه ي آن لاين
294
تلسكوپ cheops گام بعدي از شناخت فراخورشيدي ها
295
تلسكوپ راديويي با ترافيك بيشتر از اينترنت: بررسي اهداف بزرگترين آرايه تلسكوپ راديويي جهان و بزرگترين چالش آينده اختر فيزيكدانان در گفت و گو با پروفسور جوواني بينيامي، رئيس هيأت مديره اين طرح
296
تلسكوپي 6000 ساله بدون عدسي
297
تلفن هاي آلوده: چگونه يك آموزش مجازي بدون دردسر داشته باشيم
298
تلفن همراه بدون سيم كارت
299
تلفن همراه براي نابينايان
300
تلفن همراه من؛ همراهِ من در تدريس
301
تلفن همراه همچون ابزار حمايت كننده ي يادگيرندگان
302
تلفن همراه؛ دوست يا دشمن؟
303
تلفن همراه؛ فرصت ها و تهديدها
304
تلفن هوشمند پيشران صنعت بازي
305
تلفيق ، عامل تحول در نظام برنامه هاي درسي
306
تلفيق آزمودن و تدريس
307
تلفيق برنامه درسي با فناوري هاي جديد يادگيري
308
تلفيق تكنولوژي آموزشي در مدارس: موانع و چالش ها
309
تلفيق روش هاي آموزشي و ارائه راهبردهاي نوين در آموزش رياضي
310
تلفيق روش هاي جبري و هندسي در رياضيات مدرسه اي
311
تلفيق رياضي با ساير دروس
312
تلفيق فاوا در برنامه ي آموزشي مدارس هوشمند مالزي
313
تلفيقِِ فناوري با تدريس در كلاس
314
تلفيق فناوري و برنامه ريزي درسي
315
تلفيق مطالعات اجتماعي، علوم، كار، فناوري و تفكر در يادگيري مسأله محور: پروژه انرژي
316
تلفيق هنر و علم
317
تلمبه آبي بسازيم
318
تلمبه هاي فشاري
319
تلمبه ي آبي و طرز عملكرد آن
320
تله باورهاي فراطبيعي ﴿گرايش به قبول پديده هاي فرا طبيعي از كجا مي آيد؟﴾
321
تله پاتي با ربات: كنترل غيرتهاجمي ربات ها بدون وجود ايمپلنت مغزي....
322
تلوزيون پلي ميان رسانه هاي شناختي و فراشناختي
323
تلويزيون ، كودكان و آگهي هاي تبليغاتي
324
تلويزيون چيز ديگري ميگويد
325
تلويزيون ها از كجا به اينجا رسيدند
326
تلويزيون و تحول فرهنگ ملي
327
تلويزيون و كودك
328
تماشا مبارك است﴿سخنراني درباره دكترعادل يغما﴾
329
تماشاي جهان با عينك فيس بوك
330
تماشاي قد و بالاي نازنين انشا: نخستين همايش ملي انشا و نويسندگي برگزار شد
331
تمام ايران روي خط قرمز است
332
تمام عشق هاي سرزمين تلفن همراه
333
تمايز دانش آموزان منضبط و غير منضبط بر اساس ذهن خواني و هوش هيجاني
334
تمبري سرشار از منطق
335
تمركز بر يادگيري دانش آموز
336
تمركز ذهني كليد يادگيري پايا: برنامه ريزي معلم براي هدايت كار
337
تمركز، مهارتي براي كسب آرامش، آگاهي و پيشرفت
338
تمركززدايي در برنامه ريزي درسي: استانداردسازي برنامه
339
تمرين املانويسي با كودكان
340
تمرين دوستي در كودكان
341
تمرين روي اعداد چند ضلعي
342
تمرين روي اعداد چند ضلعي
343
تمرين نجات زمين
344
تمرين ها و مسائلي از تابع نمايي ﴿با پاسخ﴾
345
تمرين ها و مسائلي از لگاريتم
346
تمرين ها و مسائلي از معادلات درجه دوم
347
تمرين ها و مسائلي از نمودار توابع درجه دوم (رياضيات دهم)
348
تمرين هاي براي حل
349
تمرين هاي براي حل (حسابان، هندسه 1 و هندسه 2)
350
تمرين هاي درسي
351
تمرين هاي درسي (رياضيات 1، هندسه 1، حسابان 1)
352
تمرين هاي درسي: هندسه 2 (پايه يازدهم، رشته رياضي و فيزيك)
353
تمرين هاي متفاوت: جور ديگر بايد ديد
354
تمرين هايي از تابع
355
تمرين هايي از تابع (اين قسمت: دامنه، برد و رسم نمودار تابع
356
تمرين هايي پيرامون اعداد اول و اعداد مركب
357
تمرين هايي پيرامون بزرگترين مقسوم عليه مشترك و كوچكترين مضرب مشترك
358
تمرين هايي پيرامون حدهاي كسري
359
تمرين، كنترل انتظار بالا
360
تمرينهاي درسي (رياضي دهم، هندسه 1، هندسه 2، رياضي 3 رشته تجربي، حسابان 1)
361
تمرينهاي درسي و حل: هندسه 1، هندسه 2، آمار و احتمال، رياضي دهم، رياضي 2 تجربي، حسابا
362
تمرينهايي از توان رساني و ريشه گيري در رياضيات
363
تمرينهايي از چند جمله اي ها واتحادها
364
تمناهاي عاطفي و نقش آن در خانواده
365
تمهاي الگوريتمي
366
تناسب
367
تناسب اندازه در بدن
368
تناسب برنامه ي درسي تلفيقي با دانش آموز راهنمايي تحصيلي
369
تناسب محتوا وروش در برنامه درسي رياضيات مدرسه
370
تناسب محتواي كتاب رياضي اول ابتدايي با معيارهاي گزينش محتوا
371
تناظرهاي يك به يك بين n و توانهاي آن
372
تناقض هاي رياضيات و علوم ﴿ سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
373
تناقض هاي رياضيات وعلوم﴿سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
374
تناقضها در رياضيات و علوم: چرخ گيج كننده
375
تناقضهاي رياضيات وعلوم﴿سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
376
تناوري و تأثير آن در يادگيري
377
تنبلي گوش كودكان
378
تنبيه هم قانون دارد
379
تنبيه يا پيامد
380
تنبيه يعني....
381
تنظيمات مأوس
382
تنها اوست پايدار و ماندگار: به ياد استاد دكتر كريم صديقي
383
تنها ميان ستارگان
384
تنهايي سالمندان، چالش ها و راه كارها
385
تنهايي و ريشه هاي آن
386
تنور تربيت معلم (گفت و گو با صغري ملكي، مدرس پرديس هاي دانشگاه فرهنگيان كرج)
387
تنوع در روش آموزش درس فيزيك
388
تنوع زيستي جانوري ايران از دريچه آمار
389
تنوع زيستي چه ارتباطي به ما دارد؟
390
تنوع زيستي؛ قرباني كشاورزي
391
تنوع سنجش در كلاس هاي معكوس
392
تنوع فرهنگي و آموزش رياضي
393
تنيدگي ريسمان ها ميان فيزيك و سينما (جهان هاي موازي چيست و چرا محبوب سينماگران است)
394
ته ديگ چقدر سيب زميني ميخواهد؟
395
تَهِ مدرسه ي فردا كجاست؟
396
تهاجم از زمين به زمين (حمله گوريل سفيد، جنگ بوئرها)
397
تهاجم به سرطان با سلولهاي T
398
تهديد ته سيگار، فرصتي براي زمين
399
تهديدها و فرصت هاي جهاني شدن براي نظام آموزشي كشور
400
تهديدها و فرصت هاي جهاني شدن براي نظام آموزشي كشور2
401
تهديدها و فرصت هاي فضاي مجازي
402
تهديدي براي مدل استاندارد
403
تهديدي به نام ترامپ (نشست آب و هوايي مراكش زير سايه انتخاب ترامپ و اظهارات بي اساسش درباره گرمايش جهان برگزار شد)
404
تهران از لنز توسعه علمي
405
تهران در قاب آينده
406
تهران سبز، شهروند سالم
407
تهران و برج هايش (تأثير زلزله بالقوه تهران بر سازه هاي پايتخت)
408
تهران، بلندمرتبه ها و خطر زلزله
409
تهران، شهر بي دفاع
410
تهران، ميراث دار آرزوها
411
تهي از انسان، غني از حيات
412
تهيه و تدوين برنامه درسي مهارت هاي زندگي براي دانش آموزان دوره تحصيلي متوسطه
413
تهيه و تدوين برنامه هاي درسي: مدل هاي رويكردي
414
تهيه و توليد برنامه هاي شبيه ساز (نمونه كاربردي: آزمايش علوم)
415
تو توهم هستي
416
تو در علمش چه داني؟ باش تا فردا علم گردد: يك روايت غير رسمي از فلسفه علم- ۷
417
توابع
418
توابع پايه B-اسپلاين و درونيابي
419
توابع پوشا و بررسي خاصيت پوشايي در انواع توابع
420
توابع پيوسته اي كه هيچ جا مشتق ندارند
421
توابع پيوسته روي فضاهاي كاملا منظم
422
توابع چند ربعي معكوس به عنوان اثرات غير خطي در مدل هاي رگرسيون لوژستيكي
423
توابع حسابي
424
توابع زوج و توابع فرد
425
توابع زوج و توابع فرد
426
توابع زيان متعادل
427
توابع زيبا در فرش هاي زيبا!
428
توابع كف و سقف
429
توابع گزاره اي و سورها
430
توابع گزاره اي و سورها2
431
توابع متناوب
432
توابع متناوب و توابع نامتناوب
433
توابع مثلثاتي: درس نامه اي از وبگاه math-prof.com
434
توابع محدب
435
توابع محدب
436
توابع معكوس و انتگرالگيري جزء به جزء
437
توابع معكوس و انتگرالگيري جزء به جزء
438
توابع معكوس و مشتقات آنها
439
توابع مفصل و اندازه هاي ارتباط
440
توابع مولد
441
توابع نگه دارنده خطي gd-مهتري از Mn,m به Mn,k
442
توابع نمايي و لگاريتمي
443
توابع و اعداد گنگ
444
توابع يك به يك، وارون توابع one-to-one functions inverse functions
445
تواضع استاد در ملاقات با دوتازه كار
446
توافق ما و هوش مصنوعي
447
توافق نامه ي اينترنتي
448
توان بخشي شنوايي كودكان كاربر كاشت حلزوني
449
توان عدد اول P در تجزيه n و نتايج حاصل از آن
450
توان عدد اول P در تجزيه n! و نتايج حاصل از آن
451
توان نما: قسمت دوم، سال اول نظام جديد و قديم
452
توان و نظريه حجم نمونه
453
توان و نما
454
توان، نما: قسمت اول، سال اول نظام جديد و قديم
455
توانا سازي دختران
456
تواناسازي دانش آموزان در يادگيري
457
توانايي معيار قضاوت: گفت و گو با سيد داود ميرشفيعي معلم برگزيده استان مازندران
458
توانبخشي مبتني بر جامعه ضرورت ها و روش هاي اجرايي آن در ايران
459
توانمند باش تا پاسخگو باشي
460
توانمندسازي معلمان
461
توانمندسازي معلمان در طراحي آموزشي تعالي مستمر حرفه اي
462
توانمندسازي معلمان ضمن خدمت
463
توانمندسازي معلمان، آغاز تحول: گفت و گو با معاون آموزش ابتدايي استان كردستان
464
توپ عدالت اقتصادي در زمين آموزش و پرورش
465
توپوز چيست
466
توپولوژي
467
توپولوژي
468
توپولوژي اتصال در رياضي
469
توپولوژي الكساندروف روي گراف ها
470
توپولوژي جبري وعملگرهاي بيضوي
471
توپولوژي چيست؟
472
توپولوژي چيست؟
473
توپولوژي وجبر مجرد: دو رهيافت به درك رياضي
474
توپولوژي ومعما
475
توپولوژي ومعما﴿قسمت دوم﴾
476
توپولوژي ومعما﴿قسمت سوم﴾
477
توپولوژي وهندسه سه بعدي
478
توجه به درس قرآن به عنوان درس زندگي
479
توجه به درون
480
توجه به ضرورت آموزش خانواده: پنج اصل برقراري ارتباط با نوجوان
481
توجه به ظرفيت هاي آشكار و نهان و مدرسه: وظيفه مشترك اوليا و مربيان
482
توجه همزمان به قوت ها و ضعف هاي دانش آموزان: چرا و چگونه؟
483
توديع و معارفه در پژوهشكده نجوم
484
تور مجازي
485
توران ايران
486
توران ميرهادي: منادي آموزش بدون رقابت
487
تورم چيست و چگونه مهار ميشود؟
488
تورنمنت رياضي بين المللي شهرها
489
تورنمنت شهرها
490
تورنمنت شهرها دوربهاري،2006
491
توريوم ماده پرتوزا
492
توزيع NH تعميم يافته نمايي شده
493
توزيع t-چوله جايگزين مناسبي براي توزيع نمايي وزني
494
توزيع آماره هاي مرتب براي متغيرهاي تصادفي تعويض پذير
495
توزيع آميخته - مقياس نرمال و كاربرد آنها در برازش مدل رگرسيون پانلي
496
توزيع اعداد اول
497
توزيع بتا- رايلي روي مشبكه اي از اعداد صحيح
498
توزيع بتا گومپر تز هندسي: ويژگي هاي رياضي و كاربردهاي آن
499
توزيع بتا- نرخ شكست خطي و كاربردهاي آن
500
توزيع بتا- وايبول لگاريتمي: برخي خواص و كاربردهاي آن
501
توزيع بتاي اريب اندازه آماسيده
502
توزيع بتاي ماتريس متغير ناتكين دوگانه نامركزي متقارن شده
503
توزيع بيرنبام- ساندرز بر پايه توزيع چوله - لاپلاس
504
توزيع بيرنبام- ساندرز تعميم يافته
505
توزيع پارتو يكنواخت و توزيع پارتو يكنواخت نمايي شده و كاربردهاي آنها در داده هاي درآمد
506
توزيع تابع تواني مشخص سازي شده توسط آماره هاي ترتيبي تعميم يافته دوگان
507
توزيع تواني دو طرفه
508
توزيع توپ ها در جعبه ها
509
توزيع توپ ها در جعبه ها
510
توزيع جديد سري نمايي تواني مكمل
511
توزيع جديد نمايي پواسن تواني براي مدل طول عمر
512
توزيع جديد وايبول انتظار معكوس
513
توزيع چوله- اسلش و كاربرد آن در مباحث رگرسيوني
514
توزيع چوله- لاپلاس موزون دوپارامتري
515
توزيع چوله- نرمال تعميم يافته انعطاف پذير
516
توزيع چوله-نرمال بالاكريشنان دوپارامتره
517
توزيع حدي آماره هاي مرتب
518
توزيع حدي درجات در درخت هاي بازگشتي تصادفي با الصاق متناسب
519
توزيع حدي زمان انتظار در صف دوم صفهاي سري
520
توزيع دقيق مجموع هاي وزني از متغيرهاي گاما
521
توزيع دقيق مجموعه هاي وزني از متغيرهاي گاما
522
توزيع دوجمله اي با پي مساوي با كيو مساوي با يك دوم
523
توزيع دونايي: استفاده از حسابان براي يافتن يك برآورد كننده درستنمايي ماكسيم
524
توزيع رايلي- هندسي دو متغيره و ويژگي هاي آن
525
توزيع طول عمر نمايي تعميم يافته-لگاريتمي جديد
526
توزيع فارلي - گامبل - مرگنسترن دو متغيره با توابع حاشيه اي توان دو متغيره
527
توزيع فرايندهاي نيم لوژستيك دومتغيره
528
توزيع فوق هندسي تعميم يافته دو جمله اي منفي در مدل شفايافته زمان پيشرفت
529
توزيع كسينوس هيپربوليك لگ لوژستيك و براورد پارامترهاي آن با استفاده از روشهاي ماكسيمم درستنمايي، بيزي و خودگردان
530
توزيع گاماي تعميم يافته ي آميزه اي مكان- مقياس: براورد و تشخيص مؤثر
531
توزيع گامبل بتا نمايي شده
532
توزيع لامبداي تعميم يافته و ويژگيهاي آن
533
توزيع لجستيك- نرمال: مشخصات و كاربردها
534
توزيع لگاريتم بر XII تعديل يافته
535
توزيع لوژستيك تعميم يافته توسيع شده متقارن
536
توزيع لوماكس- نمايي: ويژگيها و كاربردها
537
توزيع ليندلي- لگاريتمي: مدل و ويژگي ها
538
توزيع ماكسيمم متغيرهاي تصادفي نرمال استاندارد تاخورده دو متغيره، خواص و كاربرد آن
539
توزيع متغيرهاي تصادفي مركب
540
توزيع مجموع متغيرهاي تصادفي برنولي وابسته در حالت خاص
541
توزيع مقادير كرانگين موزون و ويژگي هاي آن
542
توزيع منفي بينهايت پايدار
543
توزيع نامتقارن يكنواخت- لاپلاس: ويژگي ها و كاربردها
544
توزيع نرمال - يكنواخت
545
توزيع نرمال چوله ي تعميم يافته انعطاف پذير
546
توزيع نسبت متغيرهاي مستقل كاماسوامي و كاربرد آن در مباحث قابليت اعتماد
547
توزيع نمايي خطي تعميم يافته نمايي شده (EGLE)
548
توزيع نمايي دومتغيره با نرخ شكست ثابت
549
توزيع نمايي-يكنواخت: ويژگي ها و مشخص سازي ها
550
توزيع نوع كاتز چند متغيره و كاربرد آن
551
توزيع نيم- نرمال آشفته و كاربرد آن
552
توزيع نيمه لجستيك
553
توزيع نيمه لوژستيك تعميم يافته نوع I
554
توزيع هاي آلفا- تك مدي و آلفا- يكنواي گسسته
555
توزيع هاي آميخته متناهي با مولفه هاي نرمال چوله
556
توزيع هاي احتمال بزرگي هم پوشاني هاي منجر به زمين لرزه
557
توزيع هاي احتمال لاگرانژي
558
توزيع هاي پايدار و مدل سازي داده هاي با دم سنگين
559
توزيع هاي چوله و كاربرد آن در تحليل داده پزشكي كارخانه فولاد مباركه اصفهان
560
توزيع هاي دو جمله اي منفي و پوآسون پارامتر - آماسيده
561
توزيع هاي دو جمله اي و نرمال با پارامترهاي فازي
562
توزيع هاي گسسته تابع متغير تصادفي
563
توزيع هاي لوگ - مقعر و تكنمايي
564
توزيع وايبل گسسته
565
توزيع وايبول اصلاح شده جديد و كاربردهاي آن
566
توزيع وايبول- پواسون نمايي شده و كاربردهاي آن
567
توزيعهاي شبكه اي يك متغيره
568
توزيعي از نوع كاتز- ريس
569
توسعه از مسير انباشت تجربيات ميگذرد
570
توسعه حرفه اي معلمان رياضي: يك ضرورت
571
توسعه حرفه اي معلمان: كليد كيفيت آموزش و پرورش
572
توسعه علمي، رهبري علمي: نقشهاي ممكن يك بازيگري خيالي براي مريم ميرزاخاني
573
توسعه فرهنگ پژوهش: گفت و گو با دكتر علي محبي رئيس پژوهشگاه تعليم و تربيت
574
توسعه فرهنگ رياضي
575
توسعه فرهنگ و آموزش
576
توسعه فهم ودرك رياضي (قسمت اول)
577
توسعه فهم ودرك رياضي (قسمت دوم)
578
توسعه كار گروهي رياضي درمدارس ابتدايي
579
توسعه كاربست الگوي جديد مديريت آموزش در آموزش علوم تجربي
580
توسعه كلاس درس، توسعه حرفه اي معلمان وتوسعه مدرسه: پداگوژي وروش تدريس موضوعي براي معلمان (PFL)
581
توسعه مدلي براي يادگيري حرفه اي معلمان رياضي از يكديگر
582
توسعه مطالعه غير درسي دانش آموزان: نقش معلم
583
توسعه ي رايانه در آموزش
584
توسيع ايده آنتروپي ماكسيمم براي اندازه هاي اطلاع تعميم يافته
585
توسيع توابع پيوسته حقيقي به آر
586
توسيع هاي برند و نيم گروه هاي توپولوژي معكوس به طور توپولوژي دوري اوليه
587
توسيع هايي از مدول هاي بئر و شبه -بئر
588
توسيعي از توزيع ليندلي تعميم يافته و كاربردهاي آن براي داده هاي طول عمر
589
توصيف تصويري يك مسأله با استفاده از يك شكل يا نمودار
590
توصيف توابع تواني با دوران ابرحجمي
591
توصيف مقدماتي نظريه هاي صبح كاذب در نجوم دوره اسلامي
592
توصيف نتايح ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
593
توصيه به مديران براي غلبه بر استرس
594
توصيه جرج پوليا به معلمان رياضي
595
توصيه نامه فون نويمان براي تورينگ
596
توصيه هاي امتحاني يك معلم
597
توصيه هاي ايمني براي در امان ماندن از ويروس ها
598
توصيه هاي پزشكي هنگام پرفشاري خون
599
توصيه هاي پژوهشي براي معلمان تازه كار رياضي
600
توصيه هاي تربيتي در مورد رشد و تكامل ذهني
601
توصيه هاي نوروزي براي گردش و تماشاي ديدني هايي كه زمين برايمان فراهم كرده
602
توضيح الاخلاق خليفه سلطان تحريري از اخلاق ناصري خواجه نصيرالدين طوسي
603
توضيح شايد نالازم چند نكته
604
توضيحي درباره مقاله هر مثلثي متساوي الساقين است
605
توفيق اجباري: فرصت ها و تهديدهاي آموزش هاي مجازي در دوران قرنطينه
606
توقف بهينه در زنجير ماركوف
607
توقف ممنوع: حيات يك مخترع به توقف ناپذيري اوست
608
توقف موقت مرگ: سازمان پروژه هاي تحقيقات پيشرفته وزارت دفاع آمريكا (دارپا) مشغول كار روي طرحي است كه با توقف و كند كردن ساعت بيولوژيك سربازان زخمي جان آنها را نجات دهد
609
تولد آقاي شبده چي
610
تولد رشدآموزش رياضي
611
تولد روزنامه نگاري علمي: از كنجكاوي تا تحقيق، روزهاي اوليه روزنامه نگاري علمي ...
612
تولد شبي: شعبده هاي رياضي آقاي شبده چي
613
تولد فيزيك جديد در زير يخ ها: انتشار ذرات عجيب و غريبي از قطب جنوب كه ممكن است...
614
تولد مكتب رياضيات لهستان
615
تولد يك پروانه: سفري به دنياي جذاب ترين آفريده هاي جهان هستي پرواز با شكوه پروانه ها در آسمان طبيعت
616
تولد يك قضيه. سدريك ويلاني. ترجمه يوسف امير ارجمند. پژوهشگاه دانش هاي بنيادي.
617
تولد يك مجله : قسمت اول
618
توليد اسپرم از پوست اميد تازه درمان ناباروري مردان
619
توليد اعداد تصادفي نما
620
توليد بار اول: گفتگو با دكتر سيده حمزه حسني؛ مسئول دبيرخانه توليد بار اول در معاونت عليم و فناوري رياست جمهوري
621
توليد برق از طلاي كثيف
622
توليد ضد كف و كف زدايهاي ايراني گامي براي خودكفايي
623
توليد علم و مقالات علمي - پژوهشي علوم انساني در ايران
624
توليد علم و نوآوري در آموزش و پرورش
625
توليد علم: مفهومي ابداع ايرانيان
626
توليد فركتالها توسط كامپيوتر
627
توليد كارت دانش آموزي توسط Microsoft Office Access
628
توليد كتاب الكترونيكي
629
توليد مثل ژنتيكي
630
توليد محتوا
631
توليد محتوا توسط دانش آموزان، فرايند ياددهي- يادگيري را جذاب ميكند (گفتگو با فرزانه شاه حسيني و محمدرضا گمار، مدير و معاون دبستان پسرانه البرز تهران)
632
توليد محتواي الكترونيكي
633
توليد محتواي الكترونيكي: گفت و گو با اعظم ملايي نژاد نويسنده كتاب « چگونه محتواي الكترونيكي توليد كنيم؟»
634
توليد محتواي تعاملي با استفاده از واقعيت مجازي: بررسي يكي از قابليت هاي كپتيويت باري ساخت واقعيت مجازي تعاملي
635
توليد نسبي علم رياضيدانان ايران در شاخه هاي رياضي 2005 - 1982
636
توليد نمونه تصادفي از توزيع گاما با استفاده از توزيع نمايي تعميم يافته
637
توليد و انتشار خطا
638
تونل سياه: راهكارهاي تغذيه اي براي ارتقاي سلامت فرزندان در آلودگي هوا
639
تويوتا گازو و سلطان آلونسو: نگاهي به سخت ترين مسابقه اتوموبيل راني جهان و قهرمانش
640
تيپ هاي انگيزش يادگيري دانش آموزان دبيرستاني شهر تبريز: تحليل مبتني بر شخص
641
تيغ بران براي كه و چه؟
642
تيغ دو لبه: راهكارهاي خودمراقبتي در برابر تهديدات سايبري در ايام كرونا
643
تيغ لرزان
644
تيك چيست؟
645
تيم باشيم (رابطه فعاليت هاي گروهي و نشاط)
646
تيم سازي در ويروس ها
647
تيم ملي به روايت آمار
648
تيمز چيست؟
649
تيمز و پرلز مطالعه هستند نه مسابقه ﴿گفت و گو با دكتر عبدالعظيم كريمي مدير ملي پروژه هاي بين المللي تيمز و پرلز﴾
650
تيمز: بايدها و شايدها
651
تيمز، آيينه عملكرد
652
تيمز؛ آينه اي براي ديدن خود (مروري كوتاه بر عملكرد رياضي دانش آموزان پايه چهارم ايراندر تيمز ۲۰۱۵)
بازگشت