<< مقالات فارسي >>
<< بر اساس عنوان >>
1
تعميم هاي لم بورل- كانتلي
2
تعميم يك الگوي عددي زيبا
3
تعميم يك فرمول در هندسه
4
تعميم يك قضيه حدي
5
تعميم يك مسئله در هندسه
6
تعميمهاي تعويض ناپذير رياضيات
7
تعميمي از آزمون نسبت درستنمايي براي فرض هاي فازي
8
تعميمي از توزيع برن بام- ساندرز بر اساس توزيع نرمال- تي چوله
9
تعميمي از قضيه فيثاغورث
10
تعميمي ساده از انتگرال ريمان
11
تعويض پارامترهاي توزيع فوق هندسي
12
تعيين اعداد ان رقمي مربع كامل بوسيله كامپيوتر
13
تعيين الگوي سرمايه گذاري خانوارهاي استان گيلان در سرمايه انساني طي سال هاي 81 - 1376
14
تعيين اندازه نمونه بيزي با استفاده از توابع سود نمايي مندرج به روش عددي
15
تعيين اندازه نمونه بيزي با كمترين هزينه به روش عددي
16
تعيين اندازه نمونه بيزي براي توزيع نرمال با استفاده از فاصله هاي با كمترين زيان پسين
17
تعيين اندازه نمونه در طرح نيروي كار مركز آمار ايران
18
تعيين اندازه نمونه در مدل هاي چند سطحي با استفاده از رويكرد بيزي
19
تعيين برنده جايزه وصال
20
تعيين بزرگترين قوه عدد اول p در ضريب دو جمله اي n به روي r
21
تعيين پاره خطي كه طول آن عدد طلايي است و روش ساده رسم پنج ضلعي منتظم
22
تعيين تعداد روابط روي يك مجموعه متناهي، تحت شرايطي خاص ، از جمله منعكس بودن ، متقارن بودن، هم ارز بودن رابطه
23
تعيين تعداد روابط هم ارزي روي يك مجموعه ناتهي
24
تعيين تعداد مؤلفه ها در توزيع آميخته با مؤلفه هاي تي- نرمال چوله
25
تعيين توابعي كه در روابط تابعي نظير روابط تابعي سينوس و توابع كسينوس صدق مي كنند
26
تعيين جمله عمومي يك دنباله غيرخطي خاص
27
تعيين حجم نمونه با كمترين هزينه براي دو جامعه به روش بيز با استفاده از توابع زيان متقارن و نامتقارن
28
تعيين حجم نمونه بيزي براي ميانگين نرمال
29
تعيين حجم نمونه در رگرسيون لجستيك
30
تعيين حدود پارامتر در معادلات گنگ
31
تعيين حدود تغييرات نسبت مثلثاتي يك نامساوي
32
تعيين خط فقر با استفاده از سال پايه
33
تعيين دامنه توابع با استفاده از رسم نمودار
34
تعيين دامنه و برد توابع : قسمت دوم، مورد استفاده دانش آموزان سالهاي دوم ، سوم و چهارم
35
تعيين دامنه و برد توابع قسمت اول: مورد استفاده دانش آموزان دوم، سوم و چهارم
36
تعيين دامنه و برد توابع: قسمت سوم
37
تعيين ريشه سوم يك عدد
38
تعيين سرفصل آموزشي براي مقابله با بحران: ضرورت آموزش براي مقابله با بحران هاي طبيعي در گفت و گو با كارشناسان آموزش و پرورش
39
تعيين طبقات در نمونه گيريهاي چندمنظوره يا طبقه بندي شده
40
تعيين طرح نمونه گيري بهينه براي تحليل داده هاي فضايي
41
تعيين علامت ضرايب تابع درجه دوم
42
تعيين علامت عبارت هاي جبري و حل نامعادله ها و دستگاه توام
43
تعيين علامت عبارتهاي جبري و حل نامعادلات و دستگاه توام: مورد استفاده دانش آموزان سال اول و دوم رياضيات 4 نظام جديد
44
تعيين علامت عبارتهاي جبري، حل نامعادله ها
45
تعيين علامت عبارتهاي جبري، حل نامعادله ها: قسمت دوم
46
تعيين علامت و آموزش داستان گونه آن
47
تعيين مدل خوشه بندي احتمالاتي بر اساس معيار اطلاع بيزي
48
تعيين نوع مقطعي مخروطي
49
تعيين وضع نقطه و صفحه نسبت به هم
50
تعيين وضعيت دانش ضمني و تصريحي معلمان دوره راهنمايي از نظريه هاي يادگيري در فرايند تدريس و تاثير عوامل جمعيت شناختي بر آن
51
تعييني كوتاه از رده معيني از توزيع نيم دايره تواني
52
تغذيه پاكيزه عامل حركت تكاملي انسان
53
تغذيه در ماه مبارك رمضان
54
تغذيه كودكان در سنين مدرسه
55
تغذيه و پيشگيري از ايدز
56
تغيير از من آغاز مي شود!
57
تغيير اقليم مرگبار و خطرناك
58
تغيير اقليم؛ دير و زود دارد، سوخت و سوز ندارد
59
تغيير برنامه درسي براي بهسازي آموزش
60
تغيير برنامه هاي درسي: از نظر معلمان دوره ي ابتدايي
61
تغيير بينش فرهنگي به رفاه معلمان: در گفت و گو با مشاور اقتصادي و رفاهي وزير آموزش و پرورش مطرح شد
62
تغيير پارادايم آموزش رياضي در زمينه ي جهاني شدن
63
تغيير جامعه آماري در طرح آمارگيري از كارگاه هاي صنعتي كشور از ديدگاه هزينه - فايده
64
تغيير در آموزش به كمك فناوري
65
تغيير در روش ها، نه در ارزش ها
66
تغيير در شيوه ي تدريس
67
تغيير در فرايند مادري: مثبت يا منفي؟
68
تغيير در كلاس درس رياضي: درس هايي از پاكستان
69
تغيير در مديريت پژوهشكده فيزيك
70
تغيير درك من از رياضيات
71
تغيير زبان زندگي: نكاتي درباره روزهايي كه در خانه هستيم
72
تغيير شكل: راهبردي براي حل مسئله
73
تغيير شكل، راهبردي براي حل مسئله
74
تغيير شكل؛ راهبردي براي حل مسأله
75
تغيير صبر ميخواهد
76
تغيير ضرباهنگ
77
تغيير عادات رفتاري
78
تغيير فصل و اثرهاي زمين شناختي
79
تغيير متغير در انتگرال هاي چندگانه : از اويلر تا كارتان
80
تغيير نقش معلم و دانش آموز: نياز عصر دانايي
81
تغيير نگرش در زندگي اصل مهم در سلامت روان
82
تغيير و تحول در پژوهشكده رياضيات : دو مصاحبه
83
تغيير و تحول در پژوهشكده فيزيك: گفتگو با رئيس جديد
84
تغيير و نوآوري در آموزش و پرورش ايران و چشم انداز آينده
85
تغيير و نوآوري در اجراي برنامه درسي
86
تغيير و نوآوري در يك مدرسه از طريق مشاركت فعال اوليا، معلمان و دانش آموزان
87
تغيير واژگان در زيست شناسي؛ درست يا غلط؟
88
تغيير يا تسليم؟ در اسارت سيستم ها يا ذهن خويش
89
تغييرات اقليمي و لزوم نوآوري در همه چيز
90
تغييرات دريا: چرا سوابق طولاني مدت آب و هواي ساحلي اهميت دارد؟
91
تغييرات ساختار جمعيت و تقاضاي اجتماعي آموزش عالي در ايران
92
تغييرات و انتقال منحني ها
93
تغييرات ونوآوري هاي علمي درس رياضي
94
تغييرات يك ذهن مدرن: تلفن هاي هوشمند طبيعت ما را به صورت بنيادين دگرگون كرده اند
95
تفاوت بين مسأله حل كننده هاي خبره و تازه كار در رياضي
96
تفاوت رياضيات دبيرستاني با رياضيات دانشگاهي
97
تفاوت كمان دايره با زاويه
98
تفاوت كمان دايره با زاويه
99
تفاوت كمان دايره با زاويه
100
تفاوت كمرنگ المپيادي ها با ديگران
101
تفاوت ها را بپذيريم: گفتگو با كيانا تقي خان، مدير مركز خيريه دوست اتيسم
102
تفاوت هاي اجتماعي - اقتصادي سن زنان در ازدواج اول : تحقيقي بر روي ناحيه چوآدانگا، بنگلادش
103
تفاوت هاي جنسيتي در نظام تربيتي اسلام
104
تفاوت هاي فردي در كودكان و نوجوانان
105
تفاوت هاي فردي: حلقه مفقوده يادگيري مؤثر در ايام همزيستي مسالمت آميز با كرونا
106
تفاوت هاي فرهنگي، طبقاتي و زبان گفتگو در مدرسه
107
تفاوت هايي كه معلم خوب ايجاد مي كند
108
تفاوت يادگيري مادام العمر با ساير يادگيري ها
109
تفحصي در چند مفهوم بنيادي
110
تفريح انديشه
111
تفريح انديشه51
112
تفريح با محاسبات شگفت انگيز: نگاهي به تكنيك استفاده از چرتكه در گفت و گو با سيد داود قريشي، فعال آموزشي و زهرا سعيد واحد روان شناس كودك
113
تفسير تصوير شماره 6 اسفندماه شماره 222 دوره بيست و هفتم سال تحصيلي 91-1390
114
تفسير تصوير شماره 7 فروردين ماه شماره 223 دوره بيست و هفتم سال تحصيلي 91-1390
115
تفسير تصوير شماره4 دي ماه دوره بيست و هفتم سال تحصيلي91-1390
116
تفسير و استفاده از مدل جدول هاي عمر سال 1982 سازمان ملل متحد، با اشاره ويژه به كشورهاي رو به رشد
117
تفسيرهاي دانش آموزان از نمادهاي حرفي در جبر
118
تفسيرهاي عربي بر نخستين «فصل» بقراط
119
تفكر اصلي و فرعي ندارد
120
تفكر الگوريتمي، هنر برنامه نويسي
121
تفكر انتقادي: توانمندسازي دانش آموزان
122
تفكر تدريس
123
تفكر خلاق
124
تفكر خلاق
125
تفكر خلاق
126
تفكر در فرايند آموزش
127
تفكر در فناوري
128
تفكر رياضي زندگي رياضي
129
تفكر رياضياتي
130
تفكر سيستمي
131
تفكر فازي درآموزش رياضي
132
تفكر كارساز
133
تفكر كلامي، تفكر رياضياتي
134
تفكر ماهرانه
135
تفكر محاسباتي و آموزش رياضي
136
تفكر مستقل
137
تفكر نقادانه استدلال واثبات درآموزش رياضي: مقاله ارائه شده در هشتمين كنفرانس آموزش رياضي ايران - شهركرد - مرداد 1385
138
تفكر نقادانه چيست؟ به چه كار زندگي مي آيد؟
139
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
140
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
141
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
142
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
143
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
144
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
145
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
146
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
147
تفكر واگرا: چكيده اي از نتايج پژوهش درباره ي تاثير استفاده از انيميشن در رشد خلاقيت دانش آموز
148
تقابل مربعي دريك گروه متناهي
149
تقارن
150
تقارن در چند ضلعي هاي منتظم
151
تقارن در شكل هاي متناهي
152
تقارن در فرش
153
تقارن هواپيما
154
تقارن و طراحي
155
تقارن وخواص آن
156
تقارن، 41
157
تقارنها
158
تقدم خودپروري بر فرزند پروري: نقش خانواده بر انتقال مفاهيم اخلاقي بسيار مهم است
159
تقدير از 3 تن از محققان برجسته پژوهشگاه
160
تقدير از پيشكسوتان رياضي در ايران: مصطفي كامگارپارسي، محمدعلي قيني
161
تقدير از خدمات علمي آقاي دكتر سيد مهدي كرباسي در موسسه آموزش عالي امام جواد ع
162
تقدير از دانشمندان را فراموش كرده ايم
163
تقريب
164
تقريب توزيع صورت درجه دوم نامعين با رويكرد برآورد گشتاوري
165
تقريب ريشه سوم يك عدد
166
تقريب زدن ثابت هاي رياضي
167
تقريب زدن هاي توزيع هاي عبارت هاي درجه دوم تكين و نسبت هاي آنها
168
تقريب عدد پي به كمك احتمال
169
تقريب عنصر متناهي مرتبه بهينه براي يك معادله اينتگرو-ديفرانسيل هذلولوي
170
تقريب قابليت اعتماد با استفاده از توزيع هاي آميخته وايبول
171
تقريب معادلات ديفرانسيل سهموي تصادفي با دو طرح متفاوت تفاضل متناهي
172
تقريب نقاط ثابت نگاش هاي غير انبساطي و حل دستگاه نامساوي هاي تغييراتي
173
تقريب نقاط ثابت نگاشت هاي غيرانبساطي تعميم يافته
174
تقريب و مقدار تقريبي
175
تقريب وتر در مثلث قائم الزاويه
176
تقريبهايي براي تابع توزيع آماره آزمون اندرسون - دارلينگ
177
تقريبهايي براي تابع توزيع نرمال و جدول بسط يافته براي ميانگين دامنه تغييرات متغيرهاي نرمال
178
تقريبي از نرخ آنتروپي زنجيرهاي ماركوف ارگوديك
179
تقريبي از نرخ آنتروپي زنجيرهاي ماركوف ارگوريك
180
تقريبي براي توزيع مانا در فرايندهاي ارگاديگ
181
تقريبي براي محيط بيضي
182
تقريبي ساده براي مساحتهاي زير منحني نرمال استاندارد
183
تقسيم اجناس
184
تقسيم اعشاري
185
تقسيم چند جمله اي بر چند جمله اي
186
تقسيم چند جمله اي ها در كتاب رياضي 1 سال اول دبيرستان
187
تقسيم چند جمله اي ها و بخش پذيري
188
تقسيم دايره به قسمت هاي مساوي و نامساوي
189
تقسيم شكل ها به چند قسمت برابر
190
تقسيم طلائي
191
تقسيم عادلانه
192
تقسيم فضا به وسيله صفحات
193
تقسيم كسرها: آخه چرا اينجوري ؟
194
تقسيم نان
195
تقسيم و تركيب مربع ها :مربوط به الگوهاي هندسي موجود در هنرهاي اسلامي شهر اسلامي
196
تقسيم وتر و دستان بندي ساز از ديدگاه عبدالقادر مراغي
197
تقسيم يك پاره خط به نسبت مفروض
198
تقلب
199
تقلب (نگاه هاي متفاوت معلمان)
200
تقلب پيشگيري و اصلاح
201
تقلب در فضاي سايبر
202
تقلب سياه يا خاكستري؟
203
تقلبي هايي كه ميخوريم: بررسي تقلب هاي رايج در صنايع غذايي ايران
204
تقويت آموخته هاي درسي: درخت حافظه
205
تقويت اعتماد به نفس در كودكان
206
تقويت اعتماد به نفس در كودكان؛ چگونه؟
207
تقويت انگيزه ي يادگيري در دانش آموزان: راهكارهاي عملي
208
تقويت تدريس و يادگيري با فناوري آموزشي
209
تقويت تفكر به هنگام آموزش
210
تقويت حس مسئوليت پذيري در دانش آموزان
211
تقويت حضور زنان با تقدير از برگزيدگان علم و فناوري
212
تقويت خلاقيت هاي جسورانه بچه ها: گزارشي از ششمين نمايشگاه دانش آموزي كنفرانس بين المللي رباتيك و مكاترونيك
213
تقويت رفتارهاي اساسي در فرزندان: «راست كرداري» آب حيات تربيت
214
تقويت روابط انساني با استفاده از تكنيك شش كلاه تفكر دوبونو
215
تقويت روحيه ي پرسشگري در دانش آموزان
216
تقويت عزت نفس دانش آموزان در كلاس
217
تقويت فكر
218
تقويت كننده سيگنال ويديويي
219
تقويت مهارت روان خواني
220
تقويت مهارت شنيداري در درس انشا
221
تقويت نقش اجتماعي فرزندان
222
تقويم (روي خط كربلا، بزرگداشت مولانا، ولادت امام موسي كاظم (ع))
223
تقويم دوست داشتني من: از عدد هفت
224
تقويم دوست داشتني من: باز هم مجموعي ثابت
225
تقويم دوست داشتني من: حذف كن، جمع كن
226
تقويم ذهني سال 1386
227
تقويم ها گفتند و ما باور نكرديم
228
تقويم و تاريخ ديني
229
تك ستاره: كوپه اي هيجان انگيز براي آنهايي كه فكر ميكنند پورشه خز شده است
230
تك فرزندي: آري يا خير؟
231
تك گويي بي ثمر
232
تكاپو در مرزهاي دانش در مسير كسب مر جمعيت علمي
233
تكاليف اصيل: توصيه هايي براي يادگيري مؤثر در دوران كرونا
234
تكاليف اصيل: راهي براي به چالش كشيدن آموخته هاي مجازي
235
تكاليف در هم تنيده: تجربه اي در اجراي گام به گام روشهاي تلفيقي
236
تكاليف درسي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
237
تكاليف درسي و رنج شيرين: دكتر خسرو باقري عضو هيأت علمي دانشكده روانش شناسي و علوم تربيتي دانشگاه تهران در گفتگو با نشريه پيوند
238
تكاليف مكمل هاي يادگيري
239
تكامل سرطان: آيا شناخت نقشه تكامل سرطان كليد درمان اين بيماري است؟
240
تكامل نقش هاي هندسي در فرش ايراني
241
تكثير در اسارت يوز آخرين تير در تركش؟
242
تكرار هنرمندانه
243
تكريم از رهروي از رهروان آموزش و كلياتي در باب مسائل مبتلا به آموزش آمار كشور
244
تكريم شخصيت در آموزه هاي قرآني و ديني
245
تكريم كودكان حدود و حقوق كودكان
246
تكريم هاي چاره ساز
247
تكلمه بر
248
تكليف ابزارهاي هوشمند پس از وداع با كرونا
249
تكليف خوب حق بچه هاست
250
تكليف خودت را سوا كن
251
تكليف در گپ و گفت معلمان
252
تكليف دوسويه: تكاليف معلمان و والدين در مشق شب چيست<
253
تكليف را برعكس بنويسيد
254
تكليف سنجيده و نقش آن در تثبيت يادگيري
255
تكليف ملك شاهي
256
تكمله اي بر پژوهشي در زيج هاي دوره اسلامي
257
تكميل كننده ي خودكار
258
تكنولوژي آموزشي بستر تفهيم برنامه درسي ملي
259
تكنولوژي آموزشي تسهيل كننده آموزش و يادگيري (در گفت و گو با جواد باباخاني و مهدي سروري، دبيران مجرب مدارس تهران مطرح شد)
260
تكنولوژي آموزشي كلاس ورزش را عينيت ميبخشد (گفت و گو با مهدي جليلي كارشناس ارشد فيزيولوژي ورزشي)
261
تكنولوژي آموزشي كليد يادگيري پايدار
262
تكنولوژي آموزشي محيط فراگيري را جذاب ميكند (گفت و گو با مهندس سيد سعيد بديعي، معاون دفتر انتشارات و تكنولوژي آموزشي)
263
تكنولوژي آموزشي و مديريت يادگيري
264
تكنولوژي آموزشي يا تكنولوژي يادگيري
265
تكنولوژي ابزار حمايت از آموزش
266
تكنولوژي اطلاعات و آموزش رياضي: اشتياق ها، امكان ها و واقعيت ها
267
تكنولوژي براي ايجاد تغييرات بنيادين
268
تكنولوژي در آموزش: طرح و بررسي چند پرسش اساسي
269
تكنولوژي ديداري درآموزش ويادگيري رياضي
270
تكنولوژي نمك گير زمين است: درباره دشواري ها و پيامدهاي استخراج مواد معدني
271
تكنولوژي هاي نوين ارتباطي و تاثير آن بر روابط انساني
272
تكنولوژي يادگيري : تعريف، قلمرو، كاربردها و لازمه ها
273
تكنولوژي يادگيري توليد نرون هاي جديد در مغز
274
تكنولوژي يادگيري چارچوب مفهومي تلفيق يادگيري و فناوري
275
تكنولوژي يادگيري: چارچوبي مفهومي برا ي تلفيق يادگيري و فناوري
276
تكنيك تبديل لاپلاس براي محاسبه سريهاي نامتناهي
277
تكنيك هاي اجرايي در يادگيري پژوهش محور
278
تكنيك هاي تربيتي بازي وار سازي
279
تكنيك هايي براي جست و جوي بهتر در گوگل
280
تكنيك هايي براي سنجش در آموزش معكوس
281
تكه اي از دنياي برنامك ها
282
تكه اي از دنياي برنامك ها
283
تكوين و تطور شيوه هاي تفكر در نخستين سده هاي اسلامي
284
تلاش براي ايجاد توازن در مدارس: مسئوليت مشترك اوليا و مربيان
285
تلاش براي ايجاد همگوني به منظور سازگاري
286
تلاش براي تربيت در عصر ديجيتال
287
تلاش براي شناخت سياره هاي فراخورشيدي از زمين و آسمان: گفت و گو با دكتر نادر حقيقي پور رئيس بخش علوم سياره اي و اختر زيست شناسي اتحاديه بين المللي نجوم
288
تلاش براي فراگير كردن رياضيات
289
تلاش شركتهاي بزرگ نفتي براي كتمان حقيقت: وقتي نقاب از چهره بر مي افتد
290
تلاش، بقا و نسل نهم: شركتهاي بزرگ بازي سازي چه استراتژي براي ورود به نسل نهم كنسولهاي بازي دارند؟
291
تلاشي براي يادگيري با هم زندگي كردن
292
تلاشي در جهت تسهيل آموزش مبناها
293
تلخ و شيرين يك پروژه ي آن لاين
294
تلسكوپ cheops گام بعدي از شناخت فراخورشيدي ها
295
تلسكوپ راديويي با ترافيك بيشتر از اينترنت: بررسي اهداف بزرگترين آرايه تلسكوپ راديويي جهان و بزرگترين چالش آينده اختر فيزيكدانان در گفت و گو با پروفسور جوواني بينيامي، رئيس هيأت مديره اين طرح
296
تلسكوپي 6000 ساله بدون عدسي
297
تلفن هاي آلوده: چگونه يك آموزش مجازي بدون دردسر داشته باشيم
298
تلفن همراه بدون سيم كارت
299
تلفن همراه براي نابينايان
300
تلفن همراه من؛ همراهِ من در تدريس
301
تلفن همراه همچون ابزار حمايت كننده ي يادگيرندگان
302
تلفن همراه؛ دوست يا دشمن؟
303
تلفن همراه؛ فرصت ها و تهديدها
304
تلفن هوشمند پيشران صنعت بازي
305
تلفيق ، عامل تحول در نظام برنامه هاي درسي
306
تلفيق آزمودن و تدريس
307
تلفيق برنامه درسي با فناوري هاي جديد يادگيري
308
تلفيق تكنولوژي آموزشي در مدارس: موانع و چالش ها
309
تلفيق روش هاي آموزشي و ارائه راهبردهاي نوين در آموزش رياضي
310
تلفيق روش هاي جبري و هندسي در رياضيات مدرسه اي
311
تلفيق رياضي با ساير دروس
312
تلفيق فاوا در برنامه ي آموزشي مدارس هوشمند مالزي
313
تلفيقِِ فناوري با تدريس در كلاس
314
تلفيق فناوري و برنامه ريزي درسي
315
تلفيق مطالعات اجتماعي، علوم، كار، فناوري و تفكر در يادگيري مسأله محور: پروژه انرژي
316
تلفيق هنر و علم
317
تلمبه آبي بسازيم
318
تلمبه هاي فشاري
319
تلمبه ي آبي و طرز عملكرد آن
320
تله باورهاي فراطبيعي ﴿گرايش به قبول پديده هاي فرا طبيعي از كجا مي آيد؟﴾
321
تله پاتي با ربات: كنترل غيرتهاجمي ربات ها بدون وجود ايمپلنت مغزي....
322
تلوزيون پلي ميان رسانه هاي شناختي و فراشناختي
323
تلويزيون ، كودكان و آگهي هاي تبليغاتي
324
تلويزيون چيز ديگري ميگويد
325
تلويزيون ها از كجا به اينجا رسيدند
326
تلويزيون و تحول فرهنگ ملي
327
تلويزيون و كودك
328
تماشا مبارك است﴿سخنراني درباره دكترعادل يغما﴾
329
تماشاي جهان با عينك فيس بوك
330
تماشاي قد و بالاي نازنين انشا: نخستين همايش ملي انشا و نويسندگي برگزار شد
331
تمام ايران روي خط قرمز است
332
تمام عشق هاي سرزمين تلفن همراه
333
تمايز دانش آموزان منضبط و غير منضبط بر اساس ذهن خواني و هوش هيجاني
334
تمبري سرشار از منطق
335
تمركز بر يادگيري دانش آموز
336
تمركز ذهني كليد يادگيري پايا: برنامه ريزي معلم براي هدايت كار
337
تمركز، مهارتي براي كسب آرامش، آگاهي و پيشرفت
338
تمركززدايي در برنامه ريزي درسي: استانداردسازي برنامه
339
تمرين املانويسي با كودكان
340
تمرين دوستي در كودكان
341
تمرين روي اعداد چند ضلعي
342
تمرين روي اعداد چند ضلعي
343
تمرين نجات زمين
344
تمرين ها و مسائلي از تابع نمايي ﴿با پاسخ﴾
345
تمرين ها و مسائلي از لگاريتم
346
تمرين ها و مسائلي از معادلات درجه دوم
347
تمرين ها و مسائلي از نمودار توابع درجه دوم (رياضيات دهم)
348
تمرين هاي براي حل
349
تمرين هاي براي حل (حسابان، هندسه 1 و هندسه 2)
350
تمرين هاي درسي
351
تمرين هاي درسي (رياضيات 1، هندسه 1، حسابان 1)
352
تمرين هاي درسي: هندسه 2 (پايه يازدهم، رشته رياضي و فيزيك)
353
تمرين هاي متفاوت: جور ديگر بايد ديد
354
تمرين هايي از تابع
355
تمرين هايي از تابع (اين قسمت: دامنه، برد و رسم نمودار تابع
356
تمرين هايي پيرامون اعداد اول و اعداد مركب
357
تمرين هايي پيرامون بزرگترين مقسوم عليه مشترك و كوچكترين مضرب مشترك
358
تمرين هايي پيرامون حدهاي كسري
359
تمرين، كنترل انتظار بالا
360
تمرينهاي درسي (رياضي دهم، هندسه 1، هندسه 2، رياضي 3 رشته تجربي، حسابان 1)
361
تمرينهاي درسي و حل: هندسه 1، هندسه 2، آمار و احتمال، رياضي دهم، رياضي 2 تجربي، حسابا
362
تمرينهايي از توان رساني و ريشه گيري در رياضيات
363
تمرينهايي از چند جمله اي ها واتحادها
364
تمناهاي عاطفي و نقش آن در خانواده
365
تمهاي الگوريتمي
366
تناسب
367
تناسب اندازه در بدن
368
تناسب برنامه ي درسي تلفيقي با دانش آموز راهنمايي تحصيلي
369
تناسب محتوا وروش در برنامه درسي رياضيات مدرسه
370
تناسب محتواي كتاب رياضي اول ابتدايي با معيارهاي گزينش محتوا
371
تناظرهاي يك به يك بين n و توانهاي آن
372
تناقض هاي رياضيات و علوم ﴿ سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
373
تناقض هاي رياضيات وعلوم﴿سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
374
تناقضها در رياضيات و علوم: چرخ گيج كننده
375
تناقضهاي رياضيات وعلوم﴿سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
376
تناوري و تأثير آن در يادگيري
377
تنبلي گوش كودكان
378
تنبيه هم قانون دارد
379
تنبيه يا پيامد
380
تنبيه يعني....
381
تنظيمات مأوس
382
تنها اوست پايدار و ماندگار: به ياد استاد دكتر كريم صديقي
383
تنها سه كشور دنيا تكنولوژي ساخت رآكتور آهن اسفنجي را دارند، ماشين سازي اراك چهارمين سازنده اين نوع از رآكتورهاي عظيم است (ماجراي رآكتور غول پيكر كرمان چيست)
384
تنها ميان ستارگان
385
تنهايي سالمندان، چالش ها و راه كارها
386
تنهايي و ريشه هاي آن
387
تنور تربيت معلم (گفت و گو با صغري ملكي، مدرس پرديس هاي دانشگاه فرهنگيان كرج)
388
تنوع در روش آموزش درس فيزيك
389
تنوع زيستي جانوري ايران از دريچه آمار
390
تنوع زيستي چه ارتباطي به ما دارد؟
391
تنوع زيستي؛ قرباني كشاورزي
392
تنوع سنجش در كلاس هاي معكوس
393
تنوع فرهنگي و آموزش رياضي
394
تنيدگي ريسمان ها ميان فيزيك و سينما (جهان هاي موازي چيست و چرا محبوب سينماگران است)
395
ته ديگ چقدر سيب زميني ميخواهد؟
396
تَهِ مدرسه ي فردا كجاست؟
397
تهاجم از زمين به زمين (حمله گوريل سفيد، جنگ بوئرها)
398
تهاجم به سرطان با سلولهاي T
399
تهديد ته سيگار، فرصتي براي زمين
400
تهديدها و فرصت هاي جهاني شدن براي نظام آموزشي كشور
401
تهديدها و فرصت هاي جهاني شدن براي نظام آموزشي كشور2
402
تهديدها و فرصت هاي فضاي مجازي
403
تهديدي براي مدل استاندارد
404
تهديدي به نام ترامپ (نشست آب و هوايي مراكش زير سايه انتخاب ترامپ و اظهارات بي اساسش درباره گرمايش جهان برگزار شد)
405
تهران از لنز توسعه علمي
406
تهران در قاب آينده
407
تهران سبز، شهروند سالم
408
تهران و برج هايش (تأثير زلزله بالقوه تهران بر سازه هاي پايتخت)
409
تهران، بلندمرتبه ها و خطر زلزله
410
تهران، شهر بي دفاع
411
تهران، ميراث دار آرزوها
412
تهي از انسان، غني از حيات
413
تهيه و تدوين برنامه درسي مهارت هاي زندگي براي دانش آموزان دوره تحصيلي متوسطه
414
تهيه و تدوين برنامه هاي درسي: مدل هاي رويكردي
415
تهيه و توليد برنامه هاي شبيه ساز (نمونه كاربردي: آزمايش علوم)
416
تو توهم هستي
417
تو در علمش چه داني؟ باش تا فردا علم گردد: يك روايت غير رسمي از فلسفه علم- ۷
418
توابع
419
توابع پايه B-اسپلاين و درونيابي
420
توابع پوشا و بررسي خاصيت پوشايي در انواع توابع
421
توابع پيوسته اي كه هيچ جا مشتق ندارند
422
توابع پيوسته روي فضاهاي كاملا منظم
423
توابع چند ربعي معكوس به عنوان اثرات غير خطي در مدل هاي رگرسيون لوژستيكي
424
توابع حسابي
425
توابع زوج و توابع فرد
426
توابع زوج و توابع فرد
427
توابع زيان متعادل
428
توابع زيبا در فرش هاي زيبا!
429
توابع كف و سقف
430
توابع گزاره اي و سورها
431
توابع گزاره اي و سورها2
432
توابع متناوب
433
توابع متناوب و توابع نامتناوب
434
توابع مثلثاتي: درس نامه اي از وبگاه math-prof.com
435
توابع محدب
436
توابع محدب
437
توابع معكوس و انتگرالگيري جزء به جزء
438
توابع معكوس و انتگرالگيري جزء به جزء
439
توابع معكوس و مشتقات آنها
440
توابع مفصل و اندازه هاي ارتباط
441
توابع مولد
442
توابع نگه دارنده خطي gd-مهتري از Mn,m به Mn,k
443
توابع نمايي و لگاريتمي
444
توابع و اعداد گنگ
445
توابع يك به يك، وارون توابع one-to-one functions inverse functions
446
تواضع استاد در ملاقات با دوتازه كار
447
توافق ما و هوش مصنوعي
448
توافق نامه ي اينترنتي
449
توان بخشي شنوايي كودكان كاربر كاشت حلزوني
450
توان عدد اول P در تجزيه n و نتايج حاصل از آن
451
توان عدد اول P در تجزيه n! و نتايج حاصل از آن
452
توان نما: قسمت دوم، سال اول نظام جديد و قديم
453
توان و نظريه حجم نمونه
454
توان و نما
455
توان، نما: قسمت اول، سال اول نظام جديد و قديم
456
توانا سازي دختران
457
تواناسازي دانش آموزان در يادگيري
458
توانايي معيار قضاوت: گفت و گو با سيد داود ميرشفيعي معلم برگزيده استان مازندران
459
توانبخشي مبتني بر جامعه ضرورت ها و روش هاي اجرايي آن در ايران
460
توانمند باش تا پاسخگو باشي
461
توانمندسازي معلمان
462
توانمندسازي معلمان در طراحي آموزشي تعالي مستمر حرفه اي
463
توانمندسازي معلمان ضمن خدمت
464
توانمندسازي معلمان، آغاز تحول: گفت و گو با معاون آموزش ابتدايي استان كردستان
465
توپ عدالت اقتصادي در زمين آموزش و پرورش
466
توپوز چيست
467
توپولوژي
468
توپولوژي
469
توپولوژي اتصال در رياضي
470
توپولوژي الكساندروف روي گراف ها
471
توپولوژي جبري وعملگرهاي بيضوي
472
توپولوژي چيست؟
473
توپولوژي چيست؟
474
توپولوژي وجبر مجرد: دو رهيافت به درك رياضي
475
توپولوژي ومعما
476
توپولوژي ومعما﴿قسمت دوم﴾
477
توپولوژي ومعما﴿قسمت سوم﴾
478
توپولوژي وهندسه سه بعدي
479
توجه به درس قرآن به عنوان درس زندگي
480
توجه به درون
481
توجه به ضرورت آموزش خانواده: پنج اصل برقراري ارتباط با نوجوان
482
توجه به ظرفيت هاي آشكار و نهان و مدرسه: وظيفه مشترك اوليا و مربيان
483
توجه همزمان به قوت ها و ضعف هاي دانش آموزان: چرا و چگونه؟
484
توديع و معارفه در پژوهشكده نجوم
485
تور مجازي
486
توران ايران
487
توران ميرهادي: منادي آموزش بدون رقابت
488
تورم چيست و چگونه مهار ميشود؟
489
تورنمنت رياضي بين المللي شهرها
490
تورنمنت شهرها
491
تورنمنت شهرها دوربهاري،2006
492
توريوم ماده پرتوزا
493
توزيع NH تعميم يافته نمايي شده
494
توزيع t-چوله جايگزين مناسبي براي توزيع نمايي وزني
495
توزيع آماره هاي مرتب براي متغيرهاي تصادفي تعويض پذير
496
توزيع آميخته - مقياس نرمال و كاربرد آنها در برازش مدل رگرسيون پانلي
497
توزيع اعداد اول
498
توزيع بتا- رايلي روي مشبكه اي از اعداد صحيح
499
توزيع بتا گومپر تز هندسي: ويژگي هاي رياضي و كاربردهاي آن
500
توزيع بتا- نرخ شكست خطي و كاربردهاي آن
501
توزيع بتا- وايبول لگاريتمي: برخي خواص و كاربردهاي آن
502
توزيع بتاي اريب اندازه آماسيده
503
توزيع بتاي ماتريس متغير ناتكين دوگانه نامركزي متقارن شده
504
توزيع بيرنبام- ساندرز بر پايه توزيع چوله - لاپلاس
505
توزيع بيرنبام- ساندرز تعميم يافته
506
توزيع پارتو يكنواخت و توزيع پارتو يكنواخت نمايي شده و كاربردهاي آنها در داده هاي درآمد
507
توزيع تابع تواني مشخص سازي شده توسط آماره هاي ترتيبي تعميم يافته دوگان
508
توزيع تواني دو طرفه
509
توزيع توپ ها در جعبه ها
510
توزيع توپ ها در جعبه ها
511
توزيع جديد سري نمايي تواني مكمل
512
توزيع جديد نمايي پواسن تواني براي مدل طول عمر
513
توزيع جديد وايبول انتظار معكوس
514
توزيع چوله- اسلش و كاربرد آن در مباحث رگرسيوني
515
توزيع چوله- لاپلاس موزون دوپارامتري
516
توزيع چوله- نرمال تعميم يافته انعطاف پذير
517
توزيع چوله-نرمال بالاكريشنان دوپارامتره
518
توزيع حدي آماره هاي مرتب
519
توزيع حدي درجات در درخت هاي بازگشتي تصادفي با الصاق متناسب
520
توزيع حدي زمان انتظار در صف دوم صفهاي سري
521
توزيع دقيق مجموع هاي وزني از متغيرهاي گاما
522
توزيع دقيق مجموعه هاي وزني از متغيرهاي گاما
523
توزيع دوجمله اي با پي مساوي با كيو مساوي با يك دوم
524
توزيع دونايي: استفاده از حسابان براي يافتن يك برآورد كننده درستنمايي ماكسيم
525
توزيع رايلي- هندسي دو متغيره و ويژگي هاي آن
526
توزيع طول عمر نمايي تعميم يافته-لگاريتمي جديد
527
توزيع فارلي - گامبل - مرگنسترن دو متغيره با توابع حاشيه اي توان دو متغيره
528
توزيع فرايندهاي نيم لوژستيك دومتغيره
529
توزيع فوق هندسي تعميم يافته دو جمله اي منفي در مدل شفايافته زمان پيشرفت
530
توزيع كسينوس هيپربوليك لگ لوژستيك و براورد پارامترهاي آن با استفاده از روشهاي ماكسيمم درستنمايي، بيزي و خودگردان
531
توزيع گاماي تعميم يافته ي آميزه اي مكان- مقياس: براورد و تشخيص مؤثر
532
توزيع گامبل بتا نمايي شده
533
توزيع لامبداي تعميم يافته و ويژگيهاي آن
534
توزيع لجستيك- نرمال: مشخصات و كاربردها
535
توزيع لگاريتم بر XII تعديل يافته
536
توزيع لوژستيك تعميم يافته توسيع شده متقارن
537
توزيع لوماكس- نمايي: ويژگيها و كاربردها
538
توزيع ليندلي- لگاريتمي: مدل و ويژگي ها
539
توزيع ماكسيمم متغيرهاي تصادفي نرمال استاندارد تاخورده دو متغيره، خواص و كاربرد آن
540
توزيع متغيرهاي تصادفي مركب
541
توزيع مجموع متغيرهاي تصادفي برنولي وابسته در حالت خاص
542
توزيع مقادير كرانگين موزون و ويژگي هاي آن
543
توزيع منفي بينهايت پايدار
544
توزيع نامتقارن يكنواخت- لاپلاس: ويژگي ها و كاربردها
545
توزيع نرمال - يكنواخت
546
توزيع نرمال چوله ي تعميم يافته انعطاف پذير
547
توزيع نسبت متغيرهاي مستقل كاماسوامي و كاربرد آن در مباحث قابليت اعتماد
548
توزيع نمايي خطي تعميم يافته نمايي شده (EGLE)
549
توزيع نمايي دومتغيره با نرخ شكست ثابت
550
توزيع نمايي-يكنواخت: ويژگي ها و مشخص سازي ها
551
توزيع نوع كاتز چند متغيره و كاربرد آن
552
توزيع نيم- نرمال آشفته و كاربرد آن
553
توزيع نيمه لجستيك
554
توزيع نيمه لوژستيك تعميم يافته نوع I
555
توزيع هاي آلفا- تك مدي و آلفا- يكنواي گسسته
556
توزيع هاي آميخته متناهي با مولفه هاي نرمال چوله
557
توزيع هاي احتمال بزرگي هم پوشاني هاي منجر به زمين لرزه
558
توزيع هاي احتمال لاگرانژي
559
توزيع هاي پايدار و مدل سازي داده هاي با دم سنگين
560
توزيع هاي چوله و كاربرد آن در تحليل داده پزشكي كارخانه فولاد مباركه اصفهان
561
توزيع هاي دو جمله اي منفي و پوآسون پارامتر - آماسيده
562
توزيع هاي دو جمله اي و نرمال با پارامترهاي فازي
563
توزيع هاي گسسته تابع متغير تصادفي
564
توزيع هاي لوگ - مقعر و تكنمايي
565
توزيع وايبل گسسته
566
توزيع وايبول اصلاح شده جديد و كاربردهاي آن
567
توزيع وايبول- پواسون نمايي شده و كاربردهاي آن
568
توزيعهاي شبكه اي يك متغيره
569
توزيعي از نوع كاتز- ريس
570
توسعه از مسير انباشت تجربيات ميگذرد
571
توسعه حرفه اي معلمان رياضي: يك ضرورت
572
توسعه حرفه اي معلمان: كليد كيفيت آموزش و پرورش
573
توسعه علمي، رهبري علمي: نقشهاي ممكن يك بازيگري خيالي براي مريم ميرزاخاني
574
توسعه فرهنگ پژوهش: گفت و گو با دكتر علي محبي رئيس پژوهشگاه تعليم و تربيت
575
توسعه فرهنگ رياضي
576
توسعه فرهنگ و آموزش
577
توسعه فهم ودرك رياضي (قسمت اول)
578
توسعه فهم ودرك رياضي (قسمت دوم)
579
توسعه كار گروهي رياضي درمدارس ابتدايي
580
توسعه كاربست الگوي جديد مديريت آموزش در آموزش علوم تجربي
581
توسعه كلاس درس، توسعه حرفه اي معلمان وتوسعه مدرسه: پداگوژي وروش تدريس موضوعي براي معلمان (PFL)
582
توسعه مدلي براي يادگيري حرفه اي معلمان رياضي از يكديگر
583
توسعه مطالعه غير درسي دانش آموزان: نقش معلم
584
توسعه ي رايانه در آموزش
585
توسيع ايده آنتروپي ماكسيمم براي اندازه هاي اطلاع تعميم يافته
586
توسيع توابع پيوسته حقيقي به آر
587
توسيع هاي برند و نيم گروه هاي توپولوژي معكوس به طور توپولوژي دوري اوليه
588
توسيع هايي از مدول هاي بئر و شبه -بئر
589
توسيعي از توزيع ليندلي تعميم يافته و كاربردهاي آن براي داده هاي طول عمر
590
توصيف تصويري يك مسأله با استفاده از يك شكل يا نمودار
591
توصيف توابع تواني با دوران ابرحجمي
592
توصيف مقدماتي نظريه هاي صبح كاذب در نجوم دوره اسلامي
593
توصيف نتايح ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
594
توصيه به مديران براي غلبه بر استرس
595
توصيه جرج پوليا به معلمان رياضي
596
توصيه نامه فون نويمان براي تورينگ
597
توصيه هاي امتحاني يك معلم
598
توصيه هاي ايمني براي در امان ماندن از ويروس ها
599
توصيه هاي پزشكي هنگام پرفشاري خون
600
توصيه هاي پژوهشي براي معلمان تازه كار رياضي
601
توصيه هاي تربيتي در مورد رشد و تكامل ذهني
602
توصيه هاي نوروزي براي گردش و تماشاي ديدني هايي كه زمين برايمان فراهم كرده
603
توضيح الاخلاق خليفه سلطان تحريري از اخلاق ناصري خواجه نصيرالدين طوسي
604
توضيح شايد نالازم چند نكته
605
توضيحي درباره مقاله هر مثلثي متساوي الساقين است
606
توفيق اجباري: فرصت ها و تهديدهاي آموزش هاي مجازي در دوران قرنطينه
607
توقف بهينه در زنجير ماركوف
608
توقف ممنوع: حيات يك مخترع به توقف ناپذيري اوست
609
توقف موقت مرگ: سازمان پروژه هاي تحقيقات پيشرفته وزارت دفاع آمريكا (دارپا) مشغول كار روي طرحي است كه با توقف و كند كردن ساعت بيولوژيك سربازان زخمي جان آنها را نجات دهد
610
تولد آقاي شبده چي
611
تولد رشدآموزش رياضي
612
تولد روزنامه نگاري علمي: از كنجكاوي تا تحقيق، روزهاي اوليه روزنامه نگاري علمي ...
613
تولد شبي: شعبده هاي رياضي آقاي شبده چي
614
تولد فيزيك جديد در زير يخ ها: انتشار ذرات عجيب و غريبي از قطب جنوب كه ممكن است...
615
تولد مكتب رياضيات لهستان
616
تولد يك پروانه: سفري به دنياي جذاب ترين آفريده هاي جهان هستي پرواز با شكوه پروانه ها در آسمان طبيعت
617
تولد يك قضيه. سدريك ويلاني. ترجمه يوسف امير ارجمند. پژوهشگاه دانش هاي بنيادي.
618
تولد يك مجله : قسمت اول
619
توليد اسپرم از پوست اميد تازه درمان ناباروري مردان
620
توليد اعداد تصادفي نما
621
توليد بار اول: گفتگو با دكتر سيده حمزه حسني؛ مسئول دبيرخانه توليد بار اول در معاونت عليم و فناوري رياست جمهوري
622
توليد برق از طلاي كثيف
623
توليد ضد كف و كف زدايهاي ايراني گامي براي خودكفايي
624
توليد علم و مقالات علمي - پژوهشي علوم انساني در ايران
625
توليد علم و نوآوري در آموزش و پرورش
626
توليد علم: مفهومي ابداع ايرانيان
627
توليد فركتالها توسط كامپيوتر
628
توليد كارت دانش آموزي توسط Microsoft Office Access
629
توليد كتاب الكترونيكي
630
توليد مثل ژنتيكي
631
توليد محتوا
632
توليد محتوا توسط دانش آموزان، فرايند ياددهي- يادگيري را جذاب ميكند (گفتگو با فرزانه شاه حسيني و محمدرضا گمار، مدير و معاون دبستان پسرانه البرز تهران)
633
توليد محتواي الكترونيكي
634
توليد محتواي الكترونيكي: گفت و گو با اعظم ملايي نژاد نويسنده كتاب « چگونه محتواي الكترونيكي توليد كنيم؟»
635
توليد محتواي تعاملي با استفاده از واقعيت مجازي: بررسي يكي از قابليت هاي كپتيويت باري ساخت واقعيت مجازي تعاملي
636
توليد نسبي علم رياضيدانان ايران در شاخه هاي رياضي 2005 - 1982
637
توليد نمونه تصادفي از توزيع گاما با استفاده از توزيع نمايي تعميم يافته
638
توليد و انتشار خطا
639
تونل سياه: راهكارهاي تغذيه اي براي ارتقاي سلامت فرزندان در آلودگي هوا
640
تويوتا گازو و سلطان آلونسو: نگاهي به سخت ترين مسابقه اتوموبيل راني جهان و قهرمانش
641
تيپ هاي انگيزش يادگيري دانش آموزان دبيرستاني شهر تبريز: تحليل مبتني بر شخص
642
تيغ بران براي كه و چه؟
643
تيغ دو لبه: راهكارهاي خودمراقبتي در برابر تهديدات سايبري در ايام كرونا
644
تيغ لرزان
645
تيك چيست؟
646
تيم باشيم (رابطه فعاليت هاي گروهي و نشاط)
647
تيم سازي در ويروس ها
648
تيم ملي به روايت آمار
649
تيمز چيست؟
650
تيمز و پرلز مطالعه هستند نه مسابقه ﴿گفت و گو با دكتر عبدالعظيم كريمي مدير ملي پروژه هاي بين المللي تيمز و پرلز﴾
651
تيمز: بايدها و شايدها
652
تيمز، آيينه عملكرد
653
تيمز؛ آينه اي براي ديدن خود (مروري كوتاه بر عملكرد رياضي دانش آموزان پايه چهارم ايراندر تيمز ۲۰۱۵)
بازگشت