<< مقالات فارسي >>
<< بر اساس عنوان >>
1
تعميم مسأله اي از مسابقات رياضي دانش آموزي كشور
2
تعميم مساله هفده شتر و حل كاراي رده اي از مسائل برنامه ريزي صحيح
3
تعميم هاي توزيع هاي گسسته و ويژگي هاي آنها براي اندازه اطلاعد
4
تعميم هاي لم بورل- كانتلي
5
تعميم يك الگوي عددي زيبا
6
تعميم يك فرمول در هندسه
7
تعميم يك قضيه حدي
8
تعميم يك مسئله در هندسه
9
تعميمهاي تعويض ناپذير رياضيات
10
تعميمي از آزمون نسبت درستنمايي براي فرض هاي فازي
11
تعميمي از توزيع برن بام- ساندرز بر اساس توزيع نرمال- تي چوله
12
تعميمي از قضيه فيثاغورث
13
تعميمي ساده از انتگرال ريمان
14
تعويض پارامترهاي توزيع فوق هندسي
15
تعيين اعداد ان رقمي مربع كامل بوسيله كامپيوتر
16
تعيين الگوي سرمايه گذاري خانوارهاي استان گيلان در سرمايه انساني طي سال هاي 81 - 1376
17
تعيين اندازه نمونه بيزي با استفاده از توابع سود نمايي مندرج به روش عددي
18
تعيين اندازه نمونه بيزي با كمترين هزينه به روش عددي
19
تعيين اندازه نمونه بيزي براي توزيع نرمال با استفاده از فاصله هاي با كمترين زيان پسين
20
تعيين اندازه نمونه در طرح نيروي كار مركز آمار ايران
21
تعيين اندازه نمونه در مدل هاي چند سطحي با استفاده از رويكرد بيزي
22
تعيين برنده جايزه وصال
23
تعيين بزرگترين قوه عدد اول p در ضريب دو جمله اي n به روي r
24
تعيين پاره خطي كه طول آن عدد طلايي است و روش ساده رسم پنج ضلعي منتظم
25
تعيين تعداد روابط روي يك مجموعه متناهي، تحت شرايطي خاص ، از جمله منعكس بودن ، متقارن بودن، هم ارز بودن رابطه
26
تعيين تعداد روابط هم ارزي روي يك مجموعه ناتهي
27
تعيين تعداد مؤلفه ها در توزيع آميخته با مؤلفه هاي تي- نرمال چوله
28
تعيين توابعي كه در روابط تابعي نظير روابط تابعي سينوس و توابع كسينوس صدق مي كنند
29
تعيين جمله عمومي يك دنباله غيرخطي خاص
30
تعيين حجم نمونه با كمترين هزينه براي دو جامعه به روش بيز با استفاده از توابع زيان متقارن و نامتقارن
31
تعيين حجم نمونه بيزي براي ميانگين نرمال
32
تعيين حجم نمونه در رگرسيون لجستيك
33
تعيين حدود پارامتر در معادلات گنگ
34
تعيين حدود تغييرات نسبت مثلثاتي يك نامساوي
35
تعيين خط فقر با استفاده از سال پايه
36
تعيين دامنه توابع با استفاده از رسم نمودار
37
تعيين دامنه و برد توابع : قسمت دوم، مورد استفاده دانش آموزان سالهاي دوم ، سوم و چهارم
38
تعيين دامنه و برد توابع قسمت اول: مورد استفاده دانش آموزان دوم، سوم و چهارم
39
تعيين دامنه و برد توابع: قسمت سوم
40
تعيين ريشه سوم يك عدد
41
تعيين سرفصل آموزشي براي مقابله با بحران: ضرورت آموزش براي مقابله با بحران هاي طبيعي در گفت و گو با كارشناسان آموزش و پرورش
42
تعيين طبقات در نمونه گيريهاي چندمنظوره يا طبقه بندي شده
43
تعيين طرح نمونه گيري بهينه براي تحليل داده هاي فضايي
44
تعيين علامت ضرايب تابع درجه دوم
45
تعيين علامت عبارت هاي جبري و حل نامعادله ها و دستگاه توام
46
تعيين علامت عبارتهاي جبري و حل نامعادلات و دستگاه توام: مورد استفاده دانش آموزان سال اول و دوم رياضيات 4 نظام جديد
47
تعيين علامت عبارتهاي جبري، حل نامعادله ها
48
تعيين علامت عبارتهاي جبري، حل نامعادله ها: قسمت دوم
49
تعيين علامت و آموزش داستان گونه آن
50
تعيين مدل خوشه بندي احتمالاتي بر اساس معيار اطلاع بيزي
51
تعيين نوع مقطعي مخروطي
52
تعيين وضع نقطه و صفحه نسبت به هم
53
تعيين وضعيت دانش ضمني و تصريحي معلمان دوره راهنمايي از نظريه هاي يادگيري در فرايند تدريس و تاثير عوامل جمعيت شناختي بر آن
54
تعييني كوتاه از رده معيني از توزيع نيم دايره تواني
55
تغذيه پاكيزه عامل حركت تكاملي انسان
56
تغذيه در ماه مبارك رمضان
57
تغذيه كودكان در سنين مدرسه
58
تغذيه و پيشگيري از ايدز
59
تغيير از من آغاز مي شود!
60
تغيير اقليم مرگبار و خطرناك
61
تغيير اقليم؛ دير و زود دارد، سوخت و سوز ندارد
62
تغيير برنامه درسي براي بهسازي آموزش
63
تغيير برنامه هاي درسي: از نظر معلمان دوره ي ابتدايي
64
تغيير بينش فرهنگي به رفاه معلمان: در گفت و گو با مشاور اقتصادي و رفاهي وزير آموزش و پرورش مطرح شد
65
تغيير پارادايم آموزش رياضي در زمينه ي جهاني شدن
66
تغيير جامعه آماري در طرح آمارگيري از كارگاه هاي صنعتي كشور از ديدگاه هزينه - فايده
67
تغيير در آموزش به كمك فناوري
68
تغيير در روش ها، نه در ارزش ها
69
تغيير در شيوه ي تدريس
70
تغيير در فرايند مادري: مثبت يا منفي؟
71
تغيير در كلاس درس رياضي: درس هايي از پاكستان
72
تغيير در مديريت پژوهشكده فيزيك
73
تغيير درك من از رياضيات
74
تغيير زبان زندگي: نكاتي درباره روزهايي كه در خانه هستيم
75
تغيير شكل: راهبردي براي حل مسئله
76
تغيير شكل، راهبردي براي حل مسئله
77
تغيير شكل؛ راهبردي براي حل مسأله
78
تغيير صبر ميخواهد
79
تغيير ضرباهنگ
80
تغيير عادات رفتاري
81
تغيير فصل و اثرهاي زمين شناختي
82
تغيير متغير در انتگرال هاي چندگانه : از اويلر تا كارتان
83
تغيير نقش معلم و دانش آموز: نياز عصر دانايي
84
تغيير نگرش در زندگي اصل مهم در سلامت روان
85
تغيير و تحول در پژوهشكده رياضيات : دو مصاحبه
86
تغيير و تحول در پژوهشكده فيزيك: گفتگو با رئيس جديد
87
تغيير و نوآوري در آموزش و پرورش ايران و چشم انداز آينده
88
تغيير و نوآوري در اجراي برنامه درسي
89
تغيير و نوآوري در يك مدرسه از طريق مشاركت فعال اوليا، معلمان و دانش آموزان
90
تغيير واژگان در زيست شناسي؛ درست يا غلط؟
91
تغيير يا تسليم؟ در اسارت سيستم ها يا ذهن خويش
92
تغييرات اقليمي و لزوم نوآوري در همه چيز
93
تغييرات دريا: چرا سوابق طولاني مدت آب و هواي ساحلي اهميت دارد؟
94
تغييرات ساختار جمعيت و تقاضاي اجتماعي آموزش عالي در ايران
95
تغييرات و انتقال منحني ها
96
تغييرات ونوآوري هاي علمي درس رياضي
97
تغييرات يك ذهن مدرن: تلفن هاي هوشمند طبيعت ما را به صورت بنيادين دگرگون كرده اند
98
تفاوت بين مسأله حل كننده هاي خبره و تازه كار در رياضي
99
تفاوت رياضيات دبيرستاني با رياضيات دانشگاهي
100
تفاوت كمان دايره با زاويه
101
تفاوت كمان دايره با زاويه
102
تفاوت كمان دايره با زاويه
103
تفاوت كمرنگ المپيادي ها با ديگران
104
تفاوت ها را بپذيريم: گفتگو با كيانا تقي خان، مدير مركز خيريه دوست اتيسم
105
تفاوت هاي اجتماعي - اقتصادي سن زنان در ازدواج اول : تحقيقي بر روي ناحيه چوآدانگا، بنگلادش
106
تفاوت هاي جنسيتي در نظام تربيتي اسلام
107
تفاوت هاي فردي در كودكان و نوجوانان
108
تفاوت هاي فردي: حلقه مفقوده يادگيري مؤثر در ايام همزيستي مسالمت آميز با كرونا
109
تفاوت هاي فرهنگي، طبقاتي و زبان گفتگو در مدرسه
110
تفاوت هايي كه معلم خوب ايجاد مي كند
111
تفاوت يادگيري مادام العمر با ساير يادگيري ها
112
تفحصي در چند مفهوم بنيادي
113
تفريح انديشه
114
تفريح انديشه51
115
تفريح با محاسبات شگفت انگيز: نگاهي به تكنيك استفاده از چرتكه در گفت و گو با سيد داود قريشي، فعال آموزشي و زهرا سعيد واحد روان شناس كودك
116
تفسير تصوير شماره 6 اسفندماه شماره 222 دوره بيست و هفتم سال تحصيلي 91-1390
117
تفسير تصوير شماره 7 فروردين ماه شماره 223 دوره بيست و هفتم سال تحصيلي 91-1390
118
تفسير تصوير شماره4 دي ماه دوره بيست و هفتم سال تحصيلي91-1390
119
تفسير و استفاده از مدل جدول هاي عمر سال 1982 سازمان ملل متحد، با اشاره ويژه به كشورهاي رو به رشد
120
تفسيرهاي دانش آموزان از نمادهاي حرفي در جبر
121
تفسيرهاي عربي بر نخستين «فصل» بقراط
122
تفكر اصلي و فرعي ندارد
123
تفكر الگوريتمي، هنر برنامه نويسي
124
تفكر انتقادي: توانمندسازي دانش آموزان
125
تفكر تدريس
126
تفكر خلاق
127
تفكر خلاق
128
تفكر خلاق
129
تفكر در فرايند آموزش
130
تفكر در فناوري
131
تفكر رياضي زندگي رياضي
132
تفكر رياضياتي
133
تفكر سيستمي
134
تفكر فازي درآموزش رياضي
135
تفكر كارساز
136
تفكر كلامي، تفكر رياضياتي
137
تفكر ماهرانه
138
تفكر محاسباتي و آموزش رياضي
139
تفكر مستقل
140
تفكر نقادانه استدلال واثبات درآموزش رياضي: مقاله ارائه شده در هشتمين كنفرانس آموزش رياضي ايران - شهركرد - مرداد 1385
141
تفكر نقادانه چيست؟ به چه كار زندگي مي آيد؟
142
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
143
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
144
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
145
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
146
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
147
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
148
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
149
تفكر هندسي و مفهوم هاي هندسي
150
تفكر واگرا: چكيده اي از نتايج پژوهش درباره ي تاثير استفاده از انيميشن در رشد خلاقيت دانش آموز
151
تقابل مربعي دريك گروه متناهي
152
تقارن
153
تقارن در چند ضلعي هاي منتظم
154
تقارن در شكل هاي متناهي
155
تقارن در فرش
156
تقارن هواپيما
157
تقارن و طراحي
158
تقارن وخواص آن
159
تقارن، 41
160
تقارنها
161
تقدم خودپروري بر فرزند پروري: نقش خانواده بر انتقال مفاهيم اخلاقي بسيار مهم است
162
تقدير از 3 تن از محققان برجسته پژوهشگاه
163
تقدير از پيشكسوتان رياضي در ايران: مصطفي كامگارپارسي، محمدعلي قيني
164
تقدير از خدمات علمي آقاي دكتر سيد مهدي كرباسي در موسسه آموزش عالي امام جواد ع
165
تقدير از دانشمندان را فراموش كرده ايم
166
تقريب
167
تقريب توزيع صورت درجه دوم نامعين با رويكرد برآورد گشتاوري
168
تقريب ريشه سوم يك عدد
169
تقريب زدن ثابت هاي رياضي
170
تقريب زدن هاي توزيع هاي عبارت هاي درجه دوم تكين و نسبت هاي آنها
171
تقريب عدد پي به كمك احتمال
172
تقريب عنصر متناهي مرتبه بهينه براي يك معادله اينتگرو-ديفرانسيل هذلولوي
173
تقريب قابليت اعتماد با استفاده از توزيع هاي آميخته وايبول
174
تقريب معادلات ديفرانسيل سهموي تصادفي با دو طرح متفاوت تفاضل متناهي
175
تقريب نقاط ثابت نگاش هاي غير انبساطي و حل دستگاه نامساوي هاي تغييراتي
176
تقريب نقاط ثابت نگاشت هاي غيرانبساطي تعميم يافته
177
تقريب و مقدار تقريبي
178
تقريب وتر در مثلث قائم الزاويه
179
تقريبهايي براي تابع توزيع آماره آزمون اندرسون - دارلينگ
180
تقريبهايي براي تابع توزيع نرمال و جدول بسط يافته براي ميانگين دامنه تغييرات متغيرهاي نرمال
181
تقريبي از نرخ آنتروپي زنجيرهاي ماركوف ارگوديك
182
تقريبي از نرخ آنتروپي زنجيرهاي ماركوف ارگوريك
183
تقريبي براي توزيع مانا در فرايندهاي ارگاديگ
184
تقريبي براي محيط بيضي
185
تقريبي ساده براي مساحتهاي زير منحني نرمال استاندارد
186
تقسيم اجناس
187
تقسيم اعشاري
188
تقسيم چند جمله اي بر چند جمله اي
189
تقسيم چند جمله اي ها در كتاب رياضي 1 سال اول دبيرستان
190
تقسيم چند جمله اي ها و بخش پذيري
191
تقسيم دايره به قسمت هاي مساوي و نامساوي
192
تقسيم شكل ها به چند قسمت برابر
193
تقسيم طلائي
194
تقسيم عادلانه
195
تقسيم فضا به وسيله صفحات
196
تقسيم كسرها: آخه چرا اينجوري ؟
197
تقسيم نان
198
تقسيم و تركيب مربع ها :مربوط به الگوهاي هندسي موجود در هنرهاي اسلامي شهر اسلامي
199
تقسيم وتر و دستان بندي ساز از ديدگاه عبدالقادر مراغي
200
تقسيم يك پاره خط به نسبت مفروض
201
تقلب
202
تقلب (نگاه هاي متفاوت معلمان)
203
تقلب پيشگيري و اصلاح
204
تقلب در فضاي سايبر
205
تقلب سياه يا خاكستري؟
206
تقلبي هايي كه ميخوريم: بررسي تقلب هاي رايج در صنايع غذايي ايران
207
تقويت آموخته هاي درسي: درخت حافظه
208
تقويت اعتماد به نفس در كودكان
209
تقويت اعتماد به نفس در كودكان؛ چگونه؟
210
تقويت انگيزه ي يادگيري در دانش آموزان: راهكارهاي عملي
211
تقويت تدريس و يادگيري با فناوري آموزشي
212
تقويت تفكر به هنگام آموزش
213
تقويت حس مسئوليت پذيري در دانش آموزان
214
تقويت حضور زنان با تقدير از برگزيدگان علم و فناوري
215
تقويت خلاقيت هاي جسورانه بچه ها: گزارشي از ششمين نمايشگاه دانش آموزي كنفرانس بين المللي رباتيك و مكاترونيك
216
تقويت رفتارهاي اساسي در فرزندان: «راست كرداري» آب حيات تربيت
217
تقويت روابط انساني با استفاده از تكنيك شش كلاه تفكر دوبونو
218
تقويت روحيه ي پرسشگري در دانش آموزان
219
تقويت عزت نفس دانش آموزان در كلاس
220
تقويت فكر
221
تقويت كننده سيگنال ويديويي
222
تقويت مهارت روان خواني
223
تقويت مهارت شنيداري در درس انشا
224
تقويت نقش اجتماعي فرزندان
225
تقويم (روي خط كربلا، بزرگداشت مولانا، ولادت امام موسي كاظم (ع))
226
تقويم دوست داشتني من: از عدد هفت
227
تقويم دوست داشتني من: باز هم مجموعي ثابت
228
تقويم دوست داشتني من: حذف كن، جمع كن
229
تقويم ذهني سال 1386
230
تقويم ها گفتند و ما باور نكرديم
231
تقويم و تاريخ ديني
232
تك ستاره: كوپه اي هيجان انگيز براي آنهايي كه فكر ميكنند پورشه خز شده است
233
تك فرزندي: آري يا خير؟
234
تك گويي بي ثمر
235
تكاپو در مرزهاي دانش در مسير كسب مر جمعيت علمي
236
تكاليف اصيل: توصيه هايي براي يادگيري مؤثر در دوران كرونا
237
تكاليف اصيل: راهي براي به چالش كشيدن آموخته هاي مجازي
238
تكاليف در هم تنيده: تجربه اي در اجراي گام به گام روشهاي تلفيقي
239
تكاليف درسي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
240
تكاليف درسي و رنج شيرين: دكتر خسرو باقري عضو هيأت علمي دانشكده روانش شناسي و علوم تربيتي دانشگاه تهران در گفتگو با نشريه پيوند
241
تكاليف مكمل هاي يادگيري
242
تكامل سرطان: آيا شناخت نقشه تكامل سرطان كليد درمان اين بيماري است؟
243
تكامل نقش هاي هندسي در فرش ايراني
244
تكثير در اسارت يوز آخرين تير در تركش؟
245
تكرار هنرمندانه
246
تكريم از رهروي از رهروان آموزش و كلياتي در باب مسائل مبتلا به آموزش آمار كشور
247
تكريم شخصيت در آموزه هاي قرآني و ديني
248
تكريم كودكان حدود و حقوق كودكان
249
تكريم هاي چاره ساز
250
تكلمه بر
251
تكليف ابزارهاي هوشمند پس از وداع با كرونا
252
تكليف خوب حق بچه هاست
253
تكليف خودت را سوا كن
254
تكليف در گپ و گفت معلمان
255
تكليف دوسويه: تكاليف معلمان و والدين در مشق شب چيست<
256
تكليف را برعكس بنويسيد
257
تكليف سنجيده و نقش آن در تثبيت يادگيري
258
تكليف ملك شاهي
259
تكمله اي بر پژوهشي در زيج هاي دوره اسلامي
260
تكميل كننده ي خودكار
261
تكنولوژي آموزشي بستر تفهيم برنامه درسي ملي
262
تكنولوژي آموزشي تسهيل كننده آموزش و يادگيري (در گفت و گو با جواد باباخاني و مهدي سروري، دبيران مجرب مدارس تهران مطرح شد)
263
تكنولوژي آموزشي كلاس ورزش را عينيت ميبخشد (گفت و گو با مهدي جليلي كارشناس ارشد فيزيولوژي ورزشي)
264
تكنولوژي آموزشي كليد يادگيري پايدار
265
تكنولوژي آموزشي محيط فراگيري را جذاب ميكند (گفت و گو با مهندس سيد سعيد بديعي، معاون دفتر انتشارات و تكنولوژي آموزشي)
266
تكنولوژي آموزشي و مديريت يادگيري
267
تكنولوژي آموزشي يا تكنولوژي يادگيري
268
تكنولوژي ابزار حمايت از آموزش
269
تكنولوژي اطلاعات و آموزش رياضي: اشتياق ها، امكان ها و واقعيت ها
270
تكنولوژي براي ايجاد تغييرات بنيادين
271
تكنولوژي در آموزش: طرح و بررسي چند پرسش اساسي
272
تكنولوژي ديداري درآموزش ويادگيري رياضي
273
تكنولوژي نمك گير زمين است: درباره دشواري ها و پيامدهاي استخراج مواد معدني
274
تكنولوژي هاي نوين ارتباطي و تاثير آن بر روابط انساني
275
تكنولوژي يادگيري : تعريف، قلمرو، كاربردها و لازمه ها
276
تكنولوژي يادگيري توليد نرون هاي جديد در مغز
277
تكنولوژي يادگيري چارچوب مفهومي تلفيق يادگيري و فناوري
278
تكنولوژي يادگيري: چارچوبي مفهومي برا ي تلفيق يادگيري و فناوري
279
تكنيك تبديل لاپلاس براي محاسبه سريهاي نامتناهي
280
تكنيك هاي اجرايي در يادگيري پژوهش محور
281
تكنيك هاي تربيتي بازي وار سازي
282
تكنيك هايي براي جست و جوي بهتر در گوگل
283
تكنيك هايي براي سنجش در آموزش معكوس
284
تكه اي از دنياي برنامك ها
285
تكه اي از دنياي برنامك ها
286
تكوين و تطور شيوه هاي تفكر در نخستين سده هاي اسلامي
287
تلاش براي ايجاد توازن در مدارس: مسئوليت مشترك اوليا و مربيان
288
تلاش براي ايجاد همگوني به منظور سازگاري
289
تلاش براي تربيت در عصر ديجيتال
290
تلاش براي شناخت سياره هاي فراخورشيدي از زمين و آسمان: گفت و گو با دكتر نادر حقيقي پور رئيس بخش علوم سياره اي و اختر زيست شناسي اتحاديه بين المللي نجوم
291
تلاش براي فراگير كردن رياضيات
292
تلاش براي«سلول درماني» و «ژن درماني نوين» با بالاترين استاندارد
293
تلاش شركتهاي بزرگ نفتي براي كتمان حقيقت: وقتي نقاب از چهره بر مي افتد
294
تلاش، بقا و نسل نهم: شركتهاي بزرگ بازي سازي چه استراتژي براي ورود به نسل نهم كنسولهاي بازي دارند؟
295
تلاشي براي يادگيري با هم زندگي كردن
296
تلاشي در جهت تسهيل آموزش مبناها
297
تلخ و شيرين يك پروژه ي آن لاين
298
تلسكوپ cheops گام بعدي از شناخت فراخورشيدي ها
299
تلسكوپ راديويي با ترافيك بيشتر از اينترنت: بررسي اهداف بزرگترين آرايه تلسكوپ راديويي جهان و بزرگترين چالش آينده اختر فيزيكدانان در گفت و گو با پروفسور جوواني بينيامي، رئيس هيأت مديره اين طرح
300
تلسكوپي 6000 ساله بدون عدسي
301
تلفن هاي آلوده: چگونه يك آموزش مجازي بدون دردسر داشته باشيم
302
تلفن همراه بدون سيم كارت
303
تلفن همراه براي نابينايان
304
تلفن همراه من؛ همراهِ من در تدريس
305
تلفن همراه همچون ابزار حمايت كننده ي يادگيرندگان
306
تلفن همراه؛ دوست يا دشمن؟
307
تلفن همراه؛ فرصت ها و تهديدها
308
تلفن هوشمند پيشران صنعت بازي
309
تلفيق ، عامل تحول در نظام برنامه هاي درسي
310
تلفيق آزمودن و تدريس
311
تلفيق برنامه درسي با فناوري هاي جديد يادگيري
312
تلفيق تكنولوژي آموزشي در مدارس: موانع و چالش ها
313
تلفيق روش هاي آموزشي و ارائه راهبردهاي نوين در آموزش رياضي
314
تلفيق روش هاي جبري و هندسي در رياضيات مدرسه اي
315
تلفيق رياضي با ساير دروس
316
تلفيق فاوا در برنامه ي آموزشي مدارس هوشمند مالزي
317
تلفيقِِ فناوري با تدريس در كلاس
318
تلفيق فناوري و برنامه ريزي درسي
319
تلفيق مطالعات اجتماعي، علوم، كار، فناوري و تفكر در يادگيري مسأله محور: پروژه انرژي
320
تلفيق هنر و علم
321
تلمبه آبي بسازيم
322
تلمبه هاي فشاري
323
تلمبه ي آبي و طرز عملكرد آن
324
تله باورهاي فراطبيعي ﴿گرايش به قبول پديده هاي فرا طبيعي از كجا مي آيد؟﴾
325
تله پاتي با ربات: كنترل غيرتهاجمي ربات ها بدون وجود ايمپلنت مغزي....
326
تلوزيون پلي ميان رسانه هاي شناختي و فراشناختي
327
تلويزيون ، كودكان و آگهي هاي تبليغاتي
328
تلويزيون چيز ديگري ميگويد
329
تلويزيون ها از كجا به اينجا رسيدند
330
تلويزيون و تحول فرهنگ ملي
331
تلويزيون و كودك
332
تماشا مبارك است﴿سخنراني درباره دكترعادل يغما﴾
333
تماشاي جهان با عينك فيس بوك
334
تماشاي قد و بالاي نازنين انشا: نخستين همايش ملي انشا و نويسندگي برگزار شد
335
تمام ايران روي خط قرمز است
336
تمام عشق هاي سرزمين تلفن همراه
337
تمايز دانش آموزان منضبط و غير منضبط بر اساس ذهن خواني و هوش هيجاني
338
تمبري سرشار از منطق
339
تمركز بر يادگيري دانش آموز
340
تمركز ذهني كليد يادگيري پايا: برنامه ريزي معلم براي هدايت كار
341
تمركز، مهارتي براي كسب آرامش، آگاهي و پيشرفت
342
تمركززدايي در برنامه ريزي درسي: استانداردسازي برنامه
343
تمرين املانويسي با كودكان
344
تمرين دوستي در كودكان
345
تمرين روي اعداد چند ضلعي
346
تمرين روي اعداد چند ضلعي
347
تمرين نجات زمين
348
تمرين ها و مسائلي از تابع نمايي ﴿با پاسخ﴾
349
تمرين ها و مسائلي از لگاريتم
350
تمرين ها و مسائلي از معادلات درجه دوم
351
تمرين ها و مسائلي از نمودار توابع درجه دوم (رياضيات دهم)
352
تمرين هاي براي حل
353
تمرين هاي براي حل (حسابان، هندسه 1 و هندسه 2)
354
تمرين هاي درسي
355
تمرين هاي درسي (رياضيات 1، هندسه 1، حسابان 1)
356
تمرين هاي درسي: هندسه 2 (پايه يازدهم، رشته رياضي و فيزيك)
357
تمرين هاي متفاوت: جور ديگر بايد ديد
358
تمرين هايي از تابع
359
تمرين هايي از تابع (اين قسمت: دامنه، برد و رسم نمودار تابع
360
تمرين هايي پيرامون اعداد اول و اعداد مركب
361
تمرين هايي پيرامون بزرگترين مقسوم عليه مشترك و كوچكترين مضرب مشترك
362
تمرين هايي پيرامون حدهاي كسري
363
تمرين، كنترل انتظار بالا
364
تمرينهاي درسي (رياضي دهم، هندسه 1، هندسه 2، رياضي 3 رشته تجربي، حسابان 1)
365
تمرينهاي درسي و حل: هندسه 1، هندسه 2، آمار و احتمال، رياضي دهم، رياضي 2 تجربي، حسابا
366
تمرينهايي از توان رساني و ريشه گيري در رياضيات
367
تمرينهايي از چند جمله اي ها واتحادها
368
تمناهاي عاطفي و نقش آن در خانواده
369
تمهاي الگوريتمي
370
تناسب
371
تناسب اندازه در بدن
372
تناسب برنامه ي درسي تلفيقي با دانش آموز راهنمايي تحصيلي
373
تناسب محتوا وروش در برنامه درسي رياضيات مدرسه
374
تناسب محتواي كتاب رياضي اول ابتدايي با معيارهاي گزينش محتوا
375
تناظرهاي يك به يك بين n و توانهاي آن
376
تناقض هاي رياضيات و علوم ﴿ سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
377
تناقض هاي رياضيات وعلوم﴿سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
378
تناقضها در رياضيات و علوم: چرخ گيج كننده
379
تناقضهاي رياضيات وعلوم﴿سرگرمي براي انديشه ورزي﴾
380
تناوري و تأثير آن در يادگيري
381
تنبلي گوش كودكان
382
تنبيه هم قانون دارد
383
تنبيه يا پيامد
384
تنبيه يعني....
385
تنظيمات مأوس
386
تنها اوست پايدار و ماندگار: به ياد استاد دكتر كريم صديقي
387
تنها سه كشور دنيا تكنولوژي ساخت رآكتور آهن اسفنجي را دارند، ماشين سازي اراك چهارمين سازنده اين نوع از رآكتورهاي عظيم است (ماجراي رآكتور غول پيكر كرمان چيست)
388
تنها ميان ستارگان
389
تنهايي سالمندان، چالش ها و راه كارها
390
تنهايي و ريشه هاي آن
391
تنور تربيت معلم (گفت و گو با صغري ملكي، مدرس پرديس هاي دانشگاه فرهنگيان كرج)
392
تنوع در روش آموزش درس فيزيك
393
تنوع زيستي جانوري ايران از دريچه آمار
394
تنوع زيستي چه ارتباطي به ما دارد؟
395
تنوع زيستي؛ قرباني كشاورزي
396
تنوع سنجش در كلاس هاي معكوس
397
تنوع فرهنگي و آموزش رياضي
398
تنيدگي ريسمان ها ميان فيزيك و سينما (جهان هاي موازي چيست و چرا محبوب سينماگران است)
399
ته ديگ چقدر سيب زميني ميخواهد؟
400
تَهِ مدرسه ي فردا كجاست؟
401
تهاجم از زمين به زمين (حمله گوريل سفيد، جنگ بوئرها)
402
تهاجم به سرطان با سلولهاي T
403
تهديد ته سيگار، فرصتي براي زمين
404
تهديدها و فرصت هاي جهاني شدن براي نظام آموزشي كشور
405
تهديدها و فرصت هاي جهاني شدن براي نظام آموزشي كشور2
406
تهديدها و فرصت هاي فضاي مجازي
407
تهديدي براي مدل استاندارد
408
تهديدي به نام ترامپ (نشست آب و هوايي مراكش زير سايه انتخاب ترامپ و اظهارات بي اساسش درباره گرمايش جهان برگزار شد)
409
تهران از لنز توسعه علمي
410
تهران در قاب آينده
411
تهران سبز، شهروند سالم
412
تهران و برج هايش (تأثير زلزله بالقوه تهران بر سازه هاي پايتخت)
413
تهران، بلندمرتبه ها و خطر زلزله
414
تهران، شهر بي دفاع
415
تهران، ميراث دار آرزوها
416
تهي از انسان، غني از حيات
417
تهيه و تدوين برنامه درسي مهارت هاي زندگي براي دانش آموزان دوره تحصيلي متوسطه
418
تهيه و تدوين برنامه هاي درسي: مدل هاي رويكردي
419
تهيه و توليد برنامه هاي شبيه ساز (نمونه كاربردي: آزمايش علوم)
420
تو توهم هستي
421
تو در علمش چه داني؟ باش تا فردا علم گردد: يك روايت غير رسمي از فلسفه علم- ۷
422
توابع
423
توابع پايه B-اسپلاين و درونيابي
424
توابع پوشا و بررسي خاصيت پوشايي در انواع توابع
425
توابع پيوسته اي كه هيچ جا مشتق ندارند
426
توابع پيوسته روي فضاهاي كاملا منظم
427
توابع چند ربعي معكوس به عنوان اثرات غير خطي در مدل هاي رگرسيون لوژستيكي
428
توابع حسابي
429
توابع زوج و توابع فرد
430
توابع زوج و توابع فرد
431
توابع زيان متعادل
432
توابع زيبا در فرش هاي زيبا!
433
توابع كف و سقف
434
توابع گزاره اي و سورها
435
توابع گزاره اي و سورها2
436
توابع متناوب
437
توابع متناوب و توابع نامتناوب
438
توابع مثلثاتي: درس نامه اي از وبگاه math-prof.com
439
توابع محدب
440
توابع محدب
441
توابع معكوس و انتگرالگيري جزء به جزء
442
توابع معكوس و انتگرالگيري جزء به جزء
443
توابع معكوس و مشتقات آنها
444
توابع مفصل و اندازه هاي ارتباط
445
توابع مولد
446
توابع نگه دارنده خطي gd-مهتري از Mn,m به Mn,k
447
توابع نمايي و لگاريتمي
448
توابع و اعداد گنگ
449
توابع يك به يك، وارون توابع one-to-one functions inverse functions
450
تواضع استاد در ملاقات با دوتازه كار
451
توافق ما و هوش مصنوعي
452
توافق نامه ي اينترنتي
453
توان بخشي شنوايي كودكان كاربر كاشت حلزوني
454
توان عدد اول P در تجزيه n و نتايج حاصل از آن
455
توان عدد اول P در تجزيه n! و نتايج حاصل از آن
456
توان نما: قسمت دوم، سال اول نظام جديد و قديم
457
توان و نظريه حجم نمونه
458
توان و نما
459
توان، نما: قسمت اول، سال اول نظام جديد و قديم
460
توانا سازي دختران
461
تواناسازي دانش آموزان در يادگيري
462
توانايي معيار قضاوت: گفت و گو با سيد داود ميرشفيعي معلم برگزيده استان مازندران
463
توانبخشي مبتني بر جامعه ضرورت ها و روش هاي اجرايي آن در ايران
464
توانمند باش تا پاسخگو باشي
465
توانمندسازي معلمان
466
توانمندسازي معلمان در طراحي آموزشي تعالي مستمر حرفه اي
467
توانمندسازي معلمان ضمن خدمت
468
توانمندسازي معلمان، آغاز تحول: گفت و گو با معاون آموزش ابتدايي استان كردستان
469
توپ عدالت اقتصادي در زمين آموزش و پرورش
470
توپوز چيست
471
توپولوژي
472
توپولوژي
473
توپولوژي اتصال در رياضي
474
توپولوژي الكساندروف روي گراف ها
475
توپولوژي جبري وعملگرهاي بيضوي
476
توپولوژي چيست؟
477
توپولوژي چيست؟
478
توپولوژي وجبر مجرد: دو رهيافت به درك رياضي
479
توپولوژي ومعما
480
توپولوژي ومعما﴿قسمت دوم﴾
481
توپولوژي ومعما﴿قسمت سوم﴾
482
توپولوژي وهندسه سه بعدي
483
توجه به درس قرآن به عنوان درس زندگي
484
توجه به درون
485
توجه به ضرورت آموزش خانواده: پنج اصل برقراري ارتباط با نوجوان
486
توجه به ظرفيت هاي آشكار و نهان و مدرسه: وظيفه مشترك اوليا و مربيان
487
توجه همزمان به قوت ها و ضعف هاي دانش آموزان: چرا و چگونه؟
488
توديع و معارفه در پژوهشكده نجوم
489
تور مجازي
490
توران ايران
491
توران ميرهادي: منادي آموزش بدون رقابت
492
تورم چيست و چگونه مهار ميشود؟
493
تورنمنت رياضي بين المللي شهرها
494
تورنمنت شهرها
495
تورنمنت شهرها دوربهاري،2006
496
توريوم ماده پرتوزا
497
توزيع NH تعميم يافته نمايي شده
498
توزيع t-چوله جايگزين مناسبي براي توزيع نمايي وزني
499
توزيع آماره هاي مرتب براي متغيرهاي تصادفي تعويض پذير
500
توزيع آميخته - مقياس نرمال و كاربرد آنها در برازش مدل رگرسيون پانلي
501
توزيع اعداد اول
502
توزيع بتا- رايلي روي مشبكه اي از اعداد صحيح
503
توزيع بتا گومپر تز هندسي: ويژگي هاي رياضي و كاربردهاي آن
504
توزيع بتا- نرخ شكست خطي و كاربردهاي آن
505
توزيع بتا- وايبول لگاريتمي: برخي خواص و كاربردهاي آن
506
توزيع بتاي اريب اندازه آماسيده
507
توزيع بتاي ماتريس متغير ناتكين دوگانه نامركزي متقارن شده
508
توزيع بيرنبام- ساندرز بر پايه توزيع چوله - لاپلاس
509
توزيع بيرنبام- ساندرز تعميم يافته
510
توزيع پارتو يكنواخت و توزيع پارتو يكنواخت نمايي شده و كاربردهاي آنها در داده هاي درآمد
511
توزيع تابع تواني مشخص سازي شده توسط آماره هاي ترتيبي تعميم يافته دوگان
512
توزيع تواني دو طرفه
513
توزيع توپ ها در جعبه ها
514
توزيع توپ ها در جعبه ها
515
توزيع جديد سري نمايي تواني مكمل
516
توزيع جديد نمايي پواسن تواني براي مدل طول عمر
517
توزيع جديد وايبول انتظار معكوس
518
توزيع چوله- اسلش و كاربرد آن در مباحث رگرسيوني
519
توزيع چوله- لاپلاس موزون دوپارامتري
520
توزيع چوله- نرمال تعميم يافته انعطاف پذير
521
توزيع چوله-نرمال بالاكريشنان دوپارامتره
522
توزيع حدي آماره هاي مرتب
523
توزيع حدي درجات در درخت هاي بازگشتي تصادفي با الصاق متناسب
524
توزيع حدي زمان انتظار در صف دوم صفهاي سري
525
توزيع دقيق مجموع هاي وزني از متغيرهاي گاما
526
توزيع دقيق مجموعه هاي وزني از متغيرهاي گاما
527
توزيع دوجمله اي با پي مساوي با كيو مساوي با يك دوم
528
توزيع دونايي: استفاده از حسابان براي يافتن يك برآورد كننده درستنمايي ماكسيم
529
توزيع رايلي- هندسي دو متغيره و ويژگي هاي آن
530
توزيع طول عمر نمايي تعميم يافته-لگاريتمي جديد
531
توزيع فارلي - گامبل - مرگنسترن دو متغيره با توابع حاشيه اي توان دو متغيره
532
توزيع فرايندهاي نيم لوژستيك دومتغيره
533
توزيع فوق هندسي تعميم يافته دو جمله اي منفي در مدل شفايافته زمان پيشرفت
534
توزيع كسينوس هيپربوليك لگ لوژستيك و براورد پارامترهاي آن با استفاده از روشهاي ماكسيمم درستنمايي، بيزي و خودگردان
535
توزيع گاماي تعميم يافته ي آميزه اي مكان- مقياس: براورد و تشخيص مؤثر
536
توزيع گامبل بتا نمايي شده
537
توزيع لامبداي تعميم يافته و ويژگيهاي آن
538
توزيع لجستيك- نرمال: مشخصات و كاربردها
539
توزيع لگاريتم بر XII تعديل يافته
540
توزيع لوژستيك تعميم يافته توسيع شده متقارن
541
توزيع لوماكس- نمايي: ويژگيها و كاربردها
542
توزيع ليندلي- لگاريتمي: مدل و ويژگي ها
543
توزيع ماكسيمم متغيرهاي تصادفي نرمال استاندارد تاخورده دو متغيره، خواص و كاربرد آن
544
توزيع متغيرهاي تصادفي مركب
545
توزيع مجموع متغيرهاي تصادفي برنولي وابسته در حالت خاص
546
توزيع مقادير كرانگين موزون و ويژگي هاي آن
547
توزيع منفي بينهايت پايدار
548
توزيع نامتقارن يكنواخت- لاپلاس: ويژگي ها و كاربردها
549
توزيع نرمال - يكنواخت
550
توزيع نرمال چوله ي تعميم يافته انعطاف پذير
551
توزيع نسبت متغيرهاي مستقل كاماسوامي و كاربرد آن در مباحث قابليت اعتماد
552
توزيع نمايي خطي تعميم يافته نمايي شده (EGLE)
553
توزيع نمايي دومتغيره با نرخ شكست ثابت
554
توزيع نمايي-يكنواخت: ويژگي ها و مشخص سازي ها
555
توزيع نوع كاتز چند متغيره و كاربرد آن
556
توزيع نيم- نرمال آشفته و كاربرد آن
557
توزيع نيمه لجستيك
558
توزيع نيمه لوژستيك تعميم يافته نوع I
559
توزيع هاي آلفا- تك مدي و آلفا- يكنواي گسسته
560
توزيع هاي آميخته متناهي با مولفه هاي نرمال چوله
561
توزيع هاي احتمال بزرگي هم پوشاني هاي منجر به زمين لرزه
562
توزيع هاي احتمال لاگرانژي
563
توزيع هاي پايدار و مدل سازي داده هاي با دم سنگين
564
توزيع هاي چوله و كاربرد آن در تحليل داده پزشكي كارخانه فولاد مباركه اصفهان
565
توزيع هاي دو جمله اي منفي و پوآسون پارامتر - آماسيده
566
توزيع هاي دو جمله اي و نرمال با پارامترهاي فازي
567
توزيع هاي گسسته تابع متغير تصادفي
568
توزيع هاي لوگ - مقعر و تكنمايي
569
توزيع وايبل گسسته
570
توزيع وايبول اصلاح شده جديد و كاربردهاي آن
571
توزيع وايبول- پواسون نمايي شده و كاربردهاي آن
572
توزيعهاي شبكه اي يك متغيره
573
توزيعي از نوع كاتز- ريس
574
توسعه از مسير انباشت تجربيات ميگذرد
575
توسعه حرفه اي معلمان رياضي: يك ضرورت
576
توسعه حرفه اي معلمان: كليد كيفيت آموزش و پرورش
577
توسعه علمي، رهبري علمي: نقشهاي ممكن يك بازيگري خيالي براي مريم ميرزاخاني
578
توسعه فرهنگ پژوهش: گفت و گو با دكتر علي محبي رئيس پژوهشگاه تعليم و تربيت
579
توسعه فرهنگ رياضي
580
توسعه فرهنگ و آموزش
581
توسعه فهم ودرك رياضي (قسمت اول)
582
توسعه فهم ودرك رياضي (قسمت دوم)
583
توسعه كار گروهي رياضي درمدارس ابتدايي
584
توسعه كاربست الگوي جديد مديريت آموزش در آموزش علوم تجربي
585
توسعه كلاس درس، توسعه حرفه اي معلمان وتوسعه مدرسه: پداگوژي وروش تدريس موضوعي براي معلمان (PFL)
586
توسعه مدلي براي يادگيري حرفه اي معلمان رياضي از يكديگر
587
توسعه مطالعه غير درسي دانش آموزان: نقش معلم
588
توسعه ي رايانه در آموزش
589
توسيع ايده آنتروپي ماكسيمم براي اندازه هاي اطلاع تعميم يافته
590
توسيع توابع پيوسته حقيقي به آر
591
توسيع هاي برند و نيم گروه هاي توپولوژي معكوس به طور توپولوژي دوري اوليه
592
توسيع هايي از مدول هاي بئر و شبه -بئر
593
توسيعي از توزيع ليندلي تعميم يافته و كاربردهاي آن براي داده هاي طول عمر
594
توصيف تصويري يك مسأله با استفاده از يك شكل يا نمودار
595
توصيف توابع تواني با دوران ابرحجمي
596
توصيف مقدماتي نظريه هاي صبح كاذب در نجوم دوره اسلامي
597
توصيف نتايح ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
598
توصيه به مديران براي غلبه بر استرس
599
توصيه جرج پوليا به معلمان رياضي
600
توصيه نامه فون نويمان براي تورينگ
601
توصيه هاي امتحاني يك معلم
602
توصيه هاي ايمني براي در امان ماندن از ويروس ها
603
توصيه هاي پزشكي هنگام پرفشاري خون
604
توصيه هاي پژوهشي براي معلمان تازه كار رياضي
605
توصيه هاي تربيتي در مورد رشد و تكامل ذهني
606
توصيه هاي نوروزي براي گردش و تماشاي ديدني هايي كه زمين برايمان فراهم كرده
607
توضيح الاخلاق خليفه سلطان تحريري از اخلاق ناصري خواجه نصيرالدين طوسي
608
توضيح شايد نالازم چند نكته
609
توضيحي درباره مقاله هر مثلثي متساوي الساقين است
610
توفيق اجباري: فرصت ها و تهديدهاي آموزش هاي مجازي در دوران قرنطينه
611
توقف بهينه در زنجير ماركوف
612
توقف ممنوع: حيات يك مخترع به توقف ناپذيري اوست
613
توقف موقت مرگ: سازمان پروژه هاي تحقيقات پيشرفته وزارت دفاع آمريكا (دارپا) مشغول كار روي طرحي است كه با توقف و كند كردن ساعت بيولوژيك سربازان زخمي جان آنها را نجات دهد
614
تولد آقاي شبده چي
615
تولد رشدآموزش رياضي
616
تولد روزنامه نگاري علمي: از كنجكاوي تا تحقيق، روزهاي اوليه روزنامه نگاري علمي ...
617
تولد شبي: شعبده هاي رياضي آقاي شبده چي
618
تولد فيزيك جديد در زير يخ ها: انتشار ذرات عجيب و غريبي از قطب جنوب كه ممكن است...
619
تولد مكتب رياضيات لهستان
620
تولد يك پروانه: سفري به دنياي جذاب ترين آفريده هاي جهان هستي پرواز با شكوه پروانه ها در آسمان طبيعت
621
تولد يك روياي شيري
622
تولد يك قضيه. سدريك ويلاني. ترجمه يوسف امير ارجمند. پژوهشگاه دانش هاي بنيادي.
623
تولد يك مجله : قسمت اول
624
توليد اسپرم از پوست اميد تازه درمان ناباروري مردان
625
توليد اعداد تصادفي نما
626
توليد بار اول: گفتگو با دكتر سيده حمزه حسني؛ مسئول دبيرخانه توليد بار اول در معاونت عليم و فناوري رياست جمهوري
627
توليد برق از طلاي كثيف
628
توليد ضد كف و كف زدايهاي ايراني گامي براي خودكفايي
629
توليد علم و مقالات علمي - پژوهشي علوم انساني در ايران
630
توليد علم و نوآوري در آموزش و پرورش
631
توليد علم: مفهومي ابداع ايرانيان
632
توليد فركتالها توسط كامپيوتر
633
توليد كارت دانش آموزي توسط Microsoft Office Access
634
توليد كتاب الكترونيكي
635
توليد كيت هاي ايراني ژنتيك، ايده دو جوان نخبه گيلاني: جزو 5 كشور توليد كننده هستيم
636
توليد مثل ژنتيكي
637
توليد محتوا
638
توليد محتوا توسط دانش آموزان، فرايند ياددهي- يادگيري را جذاب ميكند (گفتگو با فرزانه شاه حسيني و محمدرضا گمار، مدير و معاون دبستان پسرانه البرز تهران)
639
توليد محتواي الكترونيكي
640
توليد محتواي الكترونيكي: گفت و گو با اعظم ملايي نژاد نويسنده كتاب « چگونه محتواي الكترونيكي توليد كنيم؟»
641
توليد محتواي تعاملي با استفاده از واقعيت مجازي: بررسي يكي از قابليت هاي كپتيويت باري ساخت واقعيت مجازي تعاملي
642
توليد نسبي علم رياضيدانان ايران در شاخه هاي رياضي 2005 - 1982
643
توليد نمونه تصادفي از توزيع گاما با استفاده از توزيع نمايي تعميم يافته
644
توليد و انتشار خطا
645
توليدات دانش بنيان در سواحل مكران: 10 پيشنهاد براي خلق ثروت از درياهاي ايران
646
تونل سياه: راهكارهاي تغذيه اي براي ارتقاي سلامت فرزندان در آلودگي هوا
647
تويوتا گازو و سلطان آلونسو: نگاهي به سخت ترين مسابقه اتوموبيل راني جهان و قهرمانش
648
تيپ هاي انگيزش يادگيري دانش آموزان دبيرستاني شهر تبريز: تحليل مبتني بر شخص
649
تيغ بران براي كه و چه؟
650
تيغ دو لبه: راهكارهاي خودمراقبتي در برابر تهديدات سايبري در ايام كرونا
651
تيغ لرزان
652
تيك چيست؟
653
تيم باشيم (رابطه فعاليت هاي گروهي و نشاط)
654
تيم سازي در ويروس ها
655
تيم ملي به روايت آمار
656
تيمز چيست؟
657
تيمز و پرلز مطالعه هستند نه مسابقه ﴿گفت و گو با دكتر عبدالعظيم كريمي مدير ملي پروژه هاي بين المللي تيمز و پرلز﴾
658
تيمز: بايدها و شايدها
659
تيمز، آيينه عملكرد
660
تيمز؛ آينه اي براي ديدن خود (مروري كوتاه بر عملكرد رياضي دانش آموزان پايه چهارم ايراندر تيمز ۲۰۱۵)