<< مقالات فارسي >>
<< بر اساس عنوان >>
1
دابليو دابليو دابليو دات...
2
دادگاه گوتينگن
3
داده كاوي دانشي در خدمت سنجش
4
داده كاوي در R با استفاده از بسته rattle
5
داده كاوي و كاربرد آن در آمار رسمي
6
داده كاوي و كاربرد آن در كيفيت داده ها
7
داده كاوي و نظام آموزشي
8
داده نگاري: تطبيق خبرنگاري با اقتضائات دوره اقتصاد توجه و اخبار جعلي
9
داده نگاشت و كاربردهاي آن در يادگيري
10
داده هاي پرت، مفهوم و كاربرد آن
11
دارالفنون ديروز، دارالفنون امروز ﴿چگونه به دارالفنون برسيم؟ چگونه دارالفنون به ما رسيد؟﴾
12
دارندگان مدرك دكتري در آموزش رياضي يك كمبود حاد
13
دارو و درمان در سنت اوستايي
14
داروها را بهتر بشناسيم
15
داروها را بهتر بشناسيم : پروبنسيد
16
داروها را بهتر بشناسيم! روي تلكس خبري داروهاي جديد ﴿ ارديبهشت 1390 ﴾
17
داروها را بهتر بشناسيم: تاموكسيفن
18
داروها را بهتر بشناسيم: تولازاميد
19
داروها را بهتر بشناسيم: زيدووودين
20
داروها را بهتر بشناسيم: سفتي زوكسيم
21
داروها را بهتر بشناسيم: كوآموكسي كلاو، روي تلكس خبري داروهاي جديد
22
داروهاي خوراكي به سبد دارويي بيماران ام اس مي رسند؟
23
داروهايي كه كور ميكنند اما شفا نميدهند: برخي از داروها بيش از آن كه التيام بخش باشند، به بدن ضرر مي رسانند
24
داروي روح
25
داروين هنوز هم مهم است؟
26
دارويي براي علاج ب. م. م.
27
داريم يا نداريم
28
داستان " مرد بين المللي سال " و موسسه IBC
29
داستان اعداد
30
داستان جبر: منافع و دام هاي شي ء انگاري، 2
31
داستان جبر: منافع و دام هاي شيء انگاري، 1
32
داستان جبر: منافع و دام هاي شيء انگاري، 3
33
داستان چرخ در رياضي جديد
34
داستان دو انتگرال
35
داستان رياضي دان حواس پرت و خواهران دوقلو
36
داستان رياضي: ژن هاي ما
37
داستان سلامان و ابسال در نظر خواجه نصير
38
داستان شكل گيري گروههاي تروريستي در خاور ميانه (خط خشونت)
39
داستان شيرين رياضيات
40
داستان شيرين صفر، قسمت اول
41
داستان طرح يك مساله ﴿ قسمت دوم﴾
42
داستان طرح يك مساله﴿ قسمت اول ﴾
43
داستان عقايد: باور و عقيده دوران جواني براي هميشه با ما همراه خواهد بود؟
44
داستان فرايند وينر
45
داستان كشف لگاريتم
46
داستان گويي ديجيتال در برنامه ي درسي معاصر
47
داستان مختصات
48
داستان مدادم
49
داستان مربعي كه سه تا بود
50
داستان ها عمارت مجلل: كسرهاي واحد
51
داستان هاي آقاي فاكتوريل(قسمت دوم)
52
داستان هاي جالب تر را ديرتر باور كن
53
داستان هاي راستان
54
داستان هاي رياضي: استدلال بدون قيافه
55
داستان هاي رياضي: استدلالهاي مشاهده اي
56
داستان هاي رياضي: استدلالهاي نادرست، نتيجه درست!
57
داستان هاي رياضي: فرض در لباس حكم
58
داستان هاي رياضي: همه يا هيچ، منظورت چيست؟
59
داستان هاي مريم (داستان اول: دستگاه)
60
داستان هاي مريم (داستان پنجم: دستگاه جديد)
61
داستان هاي مريم (داستان چهارم: رياضيات در آزمايشگاه)
62
داستان هاي مريم (داستان سوم: كبوترخانه)
63
داستان هاي مريم (داستان هشتم: ديدار با خورشيد)
64
داستان هاي مريم (داستان هفتم: رياضيات در خيابان)
65
داستان يك بيگانه: چرا جنين در بدن مادر به عنوان عامل بيگانه شناسايي و حذف نميشود؟
66
داستان يك خودباوري
67
داستان يك سيمرغ: افكار عمومي در چه صورت از تحقيقات فضايي حمايت ميكند؟
68
داستان يك كيوبيت: بررسي رايانه هاي كوآنتومي و اميد دانشمندان سراسر جهان به نسل آينده دستگاههاي پردازش داده ها
69
داستان يك مرد عادي: مروري بر زندگي مخترع ايميل، ري تاملينسون
70
داستان يك مساله
71
داستانهاي گاهي واقعي
72
داستانهاي مريم (داستان دوم: نوبل يا فيلدز)
73
داشتن چشم انداز: پيش فرض آينده نگري در دنياي رياضي
74
داشتن يا نداشتن دفتر رياضي
75
داشتن يا نداشتن دفتررياضي
76
داشستان شير و موش در هندسه
77
داعش و معماري جديد خشونت (راز جذابيت افراطي گري براي جوانان هزاره سوم در جهان)
78
دافعه ها در ارتباط كلامي
79
دام رقابت: الگوي تشديد رقابت
80
دام هاي اعتيادآور بازي هاي برخط
81
دامپزشكي حيات وحش ضرورت فراموش شده
82
دامنه تغييرات ركورد توزيع يكنواخت
83
دامنه هاي ايده آل اصلي تقريبا اقليدسي هستند
84
دامنه و برد توابع
85
دامنه، برد، دوره تناوب، صفرها و نمودار 6 تابع مثلثاتي
86
دانسته هاي دانشمندان مسلمان درباره بيماري قيصر در حيوانات
87
دانش آموختگان دوره دكتري
88
دانش آموختگي از دوره هاي دكتري: چند پرسش و تامل كوتاه
89
دانش آموز با نياز ويژه
90
دانش آموز پرخاشگر: چند مرحله ساده براي آرام كردن دانش آموزان پرخاشگر
91
دانش آموز جزء يا عضو كلاس درس: گفت و گوي معلمان با دكتر خسرو باقري درباره مديريت كلاس درس
92
دانش آموز ضرورت ها را كشف مي كند
93
دانش آموز ما ايده پردازي مي كند
94
دانش آموز ما تحليلگري و محاسبه را تمرين مي كند
95
دانش آموز مخترع: مصاحبه با خانم نرگس قنبري مخترع كرمانشاهي پرگار بيضي
96
دانش آموز مشكل دار: شيوه هاي رواني-اجتماعي اثربخش
97
دانش آموز معدني گرانبها
98
دانش آموزان امروز، شهروندان فردا
99
دانش آموزان ايراني به دشواري انتخاب رشته ميكنند: علاقه بهتر است يا ثروت؟
100
دانش آموزان ايراني در شصت و چهارمين المپياد جهاني رياضي يازدهم شدند
101
دانش آموزان با نيازهاي ويژه و آموزش فراگير: نقش اوليا و معلمان
102
دانش آموزان برنامه نويس
103
دانش آموزان چه ميگويند؟: نگاهي به پيامدهاي تعطيلي مدارس بر آموزش
104
دانش آموزان ديرآموز: ارزيابي پويا، ويژگي ها، شناسايي، شيوه هاي تدريس و بهبود ظرفيت يادگيري
105
دانش آموزان هر سؤالي مي خواستند مي پرسيدند!
106
دانش آموزان و استفاده ي امن از اينترنت
107
دانش آموزان و اقتصاد مقاومتي
108
دانش آموزان و بحث هاي گروهي
109
دانش آموزان و ساخت پروژه هاي چندرسانه اي
110
دانش آموزان و معضل دست شويي در مدارس
111
دانش بنيان پايدار: با نگاهي بر ديدگاههاي دانشمند زيست بوم گراي ايراني دكتر مرتضي فرهاد
112
دانش خود را بسازيد: طراحي آموزشي مبتني بر ساختن گرايي
113
دانش رياضي در چشم انداز آموزش دو فرهنگي (گزيده اي از يك سخنراني)
114
دانش رياضي مورد نياز براي تدريس در دوره هاي ابتدايي
115
دانش فراشناختي
116
دانش نامه ي نرم افزار
117
دانش نظري و مهارت هاي حرفه اي معلمان دوره ابتدايي از نظريه يادگيري: معلمان دوره اتبدايي شهر همدان
118
دانش و دانشگاه را باور كنيم
119
دانش و مهارت تربيتي والدين: تحصيلات والدين چقدر در مسئوليت پذيري دانش آموزان ابتدايي در دوران بيماري كرونا نقش ايفا كرد؟
120
دانش و نشاط با بازي آموزشي دور
121
دانش؛ نخستين نشريه دانشگاهي ايران (قسمت دوم)
122
دانشجو معلمان كارگردان
123
دانشجو معلميم
124
دانشجوي زني كه گره 50 ساله رياضي را باز كرد!
125
دانشجوي مجازي
126
دانشجويان مركز شرافت: تغيير نگاه به معلم وظيفه آموزش و پرورش است
127
دانشكده ي مجازي اخلاق
128
دانشكده ي مجازي علوم حديث
129
دانشگاه صنعتي اصفهان
130
دانشگاه صنعتي اصفهان
131
دانشگاه فرهنگيان
132
دانشگاه فرهنگيان
133
دانشگاهها به چه نوع فارغ التحصيل آمار نياز دارند
134
دانشگاههاي علوم پزشكي صدرنشين در جهان
135
دانشگاهي براي فرهنگيان: گفتگو با دكتر عباس حق اللهي رئيس دانشگاه شهيد رجايي
136
دانشمند ايراني كه الهام بخش كوپرنيك شد: خواجه نصير الدين طوسي؛ فيلسوف، رياضيدان و منجم
137
دانشمند در 32 سال پيش
138
دانشمند در 32 سال پيش﴿ ارديبهشت 1390 ﴾
139
دانشمند در دهه 1340
140
دانشمند وارد ميشود
141
دانشمند، دانشمند ماند
142
دانشمندان اين ماه : نگاهي گذرا بر تاريخ علم
143
دانشمندان جهان اسلام: ابوبكر محمد بن حسين كرجي ﴿ كرخي ﴾
144
دانشمندان جهان اسلام: امير فخرالسادات سيد ركن الدين حسين بن عالم بن حسن حسيني غوري هروي
145
دانشمندان جهان اسلام: خواجه ابوالفضل محمد بن حسين بيهقي
146
دانشمندان جهان اسلام: ظهيرالدين ابوالحسن علي بن ابوالقاسم زيدين محمد البيهقي
147
دانشمندان جهان اسلام: عميد اجل ابوالعلا عطا بن يعقوب رازي
148
دانشمندان جهان اسلام: غياث الدين خواجه همام الدين محمد بن خواجه جلال الدين محمد بن خواجه برهان الدين محمد حسيني شيرازي هروي
149
دانشمندان جهان اسلام: نظام الدين عبدالعلي بن محمد حسين بيرجندي حنفي
150
دانشمندان سلولهاي مغز انسان را به موش پيوند زدند
151
دانشمندان نقش آفرينان جنگ و صلح (به مناسبت بيستم آبان روز جهاني علم در خدمت صلح و توسعه)
152
دانشمندي با آرزوهاي دوربرد: چند روايت از سه دهه فعاليتهاي موشكي شهيد طهراني مقدم
153
دانشمندي كه بناي باشكوهي از امواج ساخت: جيمز كلارك ماكسول؛ كاشف معادلات ماكسول و بنيانگذار نظريه الكترو مغناطيس
154
دانشمندي كه جهان را از يك فروپاشي فرضي نجات داد
155
دانشمندي كه نيروها و فيزيكدانان را وحدت بخشيد
156
دانشنامگي آمار
157
دانشنامه رشد
158
داوراني كه با فناوري به جنگ اشتباهات ميروند
159
داوينچي ايراني: آشنايي با رياضيدان هنرمند، حميد نادري يگانه
160
داياموز: نرم افزار ارتباطي خانه و مدرسه
161
دايره
162
دايره
163
دايره تبديل و كاربرد آن در ساده كردن عبارت هاي جبري
164
دايره شكل يا مفهوم؟
165
دايره مثلثاتي متحرك
166
دايره مثلثاتي و نسبت هاي مثلثاتي ﴿تعريف 4 نسبت مثلثاتي به روش دايره ي به شعاع﴾
167
دايره نزد فلاسفه و رياضيدانان يونان
168
دايره هاي محاط در بيضي
169
دايره هاي محاطي دروني
170
دايره و زاويه ، 4
171
دايره و مثلث
172
دايناسورها در ايران
173
دايناسورهاي خوش شانس و برگرهاي بدون گوشت
174
دايه گري ديجيتالي و اختلال طيف اتيسم
175
دبير رياضي
176
دبير ستاد كنترل آسيب هاي اجتماعي قوه قضائيه: در مقابل آسيب هاي نوپديد تأخر فرهنگي داريم
177
دبيران و شاگردان متقلب
178
دبيران و فناوري اطلاعات و ارتباطات
179
دبيرستان آينده
180
دبيرستان علوم و فناوري تايلند نمونه اي از يك مدرسه ي فردا
181
دترمينان : قضايا، نتايج ، نكته ها و مساله ها
182
دترمينان در سرزمين رياضيات !
183
دخالت در حيات وحش اجتناب ناپذير است
184
دختر اكسير خانواده ي پايدار
185
دختران سرزمين من
186
دختران فوتسالي، بالاي جدول آماري
187
دخترها در همه شهرها از پسرها درس خوان تر هستند ﴿گفت و گو با رئيس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش﴾
188
در ۱۴ كيلومتري ماه: برنامه آپولو- ۱۰ كه به ۱۴ كيلومتري ماه رسيد، در واقع تلاشي بود براي رقابت با شوروي.
189
در آرايشگاه
190
در آستانه قرن جديد: نظام آموزش و پرورش در قرن پيش رو با چه مسايلي روبرو است؟
191
در استخدام فرهنگ
192
در اشتياق يادگيري بهتر: گزارشي از اولين دوره خلاقيت و رياضي در خانه رياضيات كرمان
193
در اطرافمان چه ميگذرد؟ تنوع زيستي ما
194
در اظهار نظر شتاب نكنيم
195
در اعماق آب هاي قطبي شمال چه ميگذرد؟
196
در امتحان دادن به فرزندتان كمك كنيد
197
در انتخاب رشته از مد روز پرهيز كنيد
198
در انتظار پيوند (ديروز دستگاه كمكي بطن و امروز غلاف رباتيك اميد تازه بيماران نارسايي قلب)
199
در اين مدرسه تجهيزات دكوري نيستند
200
در باب برنامه درسي رياضيات دبيرستان
201
در باب پژوهش رياضي
202
در باب پژوهش رياضي در ايران
203
در باب همراه هاي آماره هاي ترتيبي و كاربرد آنها در تعريف نمونه گيري مجموعه رتبه ار از توزيع لوماكس دو متعيره فارلي- گامبل- مورگنسترن
204
در باغ تجربه ها : قسمت اول، گفتگو با آقاي ميرزا جليلي
205
در باغ تجربه ها : گفتگو با محمدطاهر معيري
206
در باغ تجربه ها : مصاحبه با معلمين شما
207
در باغ تجربه ها قسمت دوم: گفتگو با آقاي ميرزا جليلي
208
در باغ تجربه ها: گفت و گو با زنده ياد عبدالحسين مصحفي
209
در باغ تجربه ها: گفتگو با استاد محمد صفايي يزدي
210
در باغ تجربه ها: مصاحبه با تلاشگري پيروز، يعقوب فرجامي
211
در باغ تجربه ها: نشستي با استاد عبدالحسين مصحفي
212
در باغ تجربه ها، پاي صحبت استاد احمد بيرشك
213
در بحث موضوع پژوهش و مقاله نويسي يا به اصطلاح فارسي «اصالت موضوع داشتن» به چه معناست؟
214
در برنامه هاي ترويج علم، طرز تفكر علمي هم ترويج شود ﴿اهميت و روشهاي ترويج علم در گفت و گو با دكتر رضا منصوري﴾
215
در بهار اتفاق مي افتد!
216
در بوداپست چه گذشت؟
217
در پاييز اتفاق مي افتد
218
در پهنه گسل هاي تهران
219
در پيرامون منظومه شمسي : يك معماي شگفت انگيز ، قسمت اول
220
در پيرامون منظومه شمسي: قسمت سوم
221
در پيرامون منظومه شمسي: يك معماي شگفت انگيز، دنباله مطلب شماره قبل
222
در تابستان همراه با معلم اجتماعي
223
در تابستان همراه با معلم رياضي
224
در تحكيم روابط خانه و مدرسه نقش انجمن اوليا و مربيان
225
در تحول براي صيرورت﴿ شدن آدمي﴾
226
در تدارك تاسيس پژوهشكده فلسفه تحليلي
227
در ترتيب شدت متوسط معكوس
228
در تشخيص و درمان سرطان به جلو مي روند
229
در تعطيلات نوروز، 153 ميليون سفر
230
در تماس باشيم
231
در تمناي يادگيري
232
در تمناي يادگيري: جلوه هايي از زندگي و انديشه هاي تربيتي دكتر سركاراراني
233
در تنور تبعيض نژادي ندميم
234
در جام جهاني چه كرده ايم؟ آمار فوتبال ايران در پنج دوره جام جهاني
235
در جست و جوي آينده: آينده پژوهي چيست؟ و فناوري چه آينده اي را براي انسان ها رقم خواهد زد
236
در جست و جوي حيات مريخي: پس از 15 سال جستجو در مريخ و در خلال مأموريت هاي متفاوت، كشفيات جديد كورياسيتي دريچه تازه اي به جستجوي حيات فرازميني گشوده است
237
در جست و جوي دنياي مولانا
238
در جست و جوي راز پنهان حيات در توالي هاي غيررمزگذار ژنتيكي
239
در جست و جوي زمين دوم: ۱۹ آوريل ۲۰۱۸ تس در جستجوي نشانه هاي حيات به آسمان فرستاده شد تا مأموريت همتاي كهنه كار خود كپلر را تكميل كرده و لوازم اوليه حيات شامل هواي قابل تنفس و آب را در گوشه ديگر كيهان بيابد
240
در جست و جوي ضلع هاي دايره
241
در جست و جوي قاره هاي گمشده: آيا قاره هاي گمشده اي چون آتلانتيس وجود خارجي دارند؟
242
در جست و جوي كمان: چرا با همه پيشرفتهاي علمي هنوز براي تعيين شروع و پايان ماههاي قمري با چالش روبرو هستيم؟
243
در جست و جوي ماده تاريك (بررسي خواص و ويژگي هاي بخش مرموز جهان)
244
در جست و جوي معكوس سياه چاله ها
245
در جست و جوي نشاني درست براي توسعه علمي: مقاله علمي پژوهشي تا چه ميزان شاخصي براي توسعه علمي است؟
246
در جستجوي اشكال: از هندسه هذلولوي تا مجتمع هاي مكعبي و برعكس (بخش دوم و پاياني)
247
در جستجوي اشكال: از هندسه هذلولي تا مجتمع هاي مكعبي و برعكس
248
در جستجوي پادماده مفقوده
249
در جستجوي ديگران: جستجوي حيات فرازميني از نوع ابتدايي و هوشمندش وارد مرحله جديدي شده و برآورد ميشود كه مال آنها را كمتر از دو دهه خواهيم يافت
250
در جستجوي ذرات ماده
251
در جستجوي راهي براي كشف ايده هاي بزرگ باشيم
252
در جستجوي ساتوشي: چرا تا اسم بلاك چين به گوش مان مي رسد ياد بيت كوين مي افتيم؟
253
در جستجوي گروههاي ساده متناهي
254
در جهان بيوتكنولوژي: تشخيص ايدز، واكسن هاي خوراكي، نقشه برداري دي.ان.اي، برچسب مواد غذايي
255
در چنين بحري كه بحر اعظم است عالمي ذره است و ذره عالم است
256
در چهارسوق ايده ها
257
در حاشيه تابع : قسمت ششم
258
در حاشيه تابع و مفهوم تابع : قسمت سوم
259
در حاشيه تابع و مفهوم تابع: قسمت اول، رياضي 3 نظام جديد و حسابان 1
260
در حاشيه تابع و مفهوم تابع: قسمت دوم، رياضي 3نظام جديد و حسابان 1
261
در حاشيه تابع: قسمت پنجم
262
در حاشيه تابع: قسمت چهارم
263
در حاشيه رياضيات
264
در حاشيه سخنراني استاد پرويز شهرياري
265
در حاشيه مثلثات : اتحادهاي مثلثاتي، نامساويهاي مثلثاتي، قسمت سوم
266
در حاشيه مثلثات : دايره مثلثاتي و رابطه بين نسبت هاي مثلثات، قسمت دوم
267
در حاشيه مثلثات : قسمت چهارم، معادله هاي مثلثاتي
268
در حاشيه مثلثات، قسمت اول: زاويه و مقياسهاي اندازه گيري آن
269
در حاشيه مجموعه ها: مورد استفاده دانش آموزان سال اول
270
در حاشيه مسابقه المپياد رياضي
271
در حاشيه مشتق و مشتق پذيري
272
در حاشيه هندسه تحليلي: بازتابندگي مقاطع مخروطي
273
در حاشيه هندسه تحليلي: صفحه نيمساز در فضا
274
در حل مسأله ها اشتباه نكنيم
275
در خانه شما چه كسي رئيس است؟
276
در دانشگاه مجازي چه خبر است؟
277
در دايره گردش ايام
278
در دبستان عماد تجربه هاي تربيتي همسو با برنامه درس ملي
279
در دنياي اوليه ساعت چند بود؟: بررسي سناريويي علمي كه در پي يافتن اولين ساعت هاي كيهاني است
280
در دنياي اينترنت
281
در دنياي سايبر هم به دزدگير احتياج داريم
282
در دنياي سيال چاه ها و اژدها ﴿يك بازي روميزي براي دورهمي هاي طولاني نوروز كه هر كس در آن نقشي را بازي ميكند﴾
283
در دهكده ي جهاني
284
در راه هدف خود كوشا باشيم
285
در رثاي جزوه گويي و جزوه خواني
286
در رياضيات هرگز نگوييد: هرگز
287
در سالگرد دريافت معتبرترين جايزه رياضي جهان: مدال فيلدز در دستان رياضي دان ايراني تبار
288
در سايه بمب هاي هسته اي: نگاهي به تاريخچه و شيوه ساخت نخستين بمب هاي هسته اي جهان به مناسبت سالگرد بمباران هسته اي هيروشيما و ناگازاكي
289
در سايه فوران دماوند
290
در ستايش تغيير
291
در ستايش تمرين مداوم
292
در ستايش شكست
293
در ستايش علامت منفي
294
در ستايش يك معلم
295
در سراسر طيف: از خيلي كوچك تا خيلي بزرگ
296
در سمينار رشد و بقاي كودك: فرداي روشن براي تيره بختان امروز
297
در سوگ "شهريار" رياضيات
298
در سوگ امام
299
در سوگ بتول باقري : موسس خانه رياضيات كرمان و همسر دكتر رجبعلي پور
300
در سوگ درگذشت حسن سالاري در سانحه اتوبوس 19 دي ماه 98: نه مأيوس بود، نه خسته و دلسرد
301
در سوگ دكتر منصور معتمدي
302
در سوگ دوره هاي كارشناسي: فقر كمال گرايي در آموزش عالي
303
در سوگ سه بانوي رياضيدان نامدار
304
در سوگ نشريات رياضي ايران!: مروري بر برآمدن و غروب مجلات رياضي ايران (1)
305
در ضرورت ارتقاي جايگاه اجتماعي معلمان
306
در فضا به چه حرفه هايي نياز است؟ كاري در آن سوي ابرها
307
در فضا چه بر سر بدن انسان مي آيد؟
308
در فضيلتِ بازي
309
در قامت يك دانشمند اصيل (منش و شخصيت علمي مريم ميرزاخاني، اسطوره جهاني رياضي)
310
در قطب چه خبر؟: گفتگو با زهرا نيكويي مدير پژوهش سراي دانش آموزي ملاصدرا و دبير قطب كشوري سلول هاي بنيادي و پزشكي بازساختي
311
در قلمرو قارچ ها (با دنياي مستقل موجوداتي شگفت انگيز آشنا شويد)
312
در كارايي براوردگرهاي بيشينه شبه درستنمايي و بيشينه درستنمايي در مدلهاي ماركوفي مرتبه دوم
313
در كالبد حوادث هوايي: سوانح هوايي چگونه بررسي ميشوند؟
314
در كتابچه آموزشي انجمن بين المللي آموزش و پرورش مربوط به هيجان هاي يادگيري دكتر پكرون ده اصل با عنوان دستورالعمل...
315
در كجا اشتباه كرده ايم ؟!
316
در كشويي
317
در كلاس درس هندسه
318
در كلاس درس هندسه
319
در كلاس درس هندسه
320
در كلاس درس هندسه : مثلثات در خدمت هندسه
321
در كلاس درس: اصول شمارش
322
در كلاس درس: مقسوم عليه هاي عددها
323
در كلاس فلسفه
324
در كلاس قدم نزن، ورق بزن
325
در كلاس من چه مي گذرد؟
326
در كنار سعيده
327
در گذشت ايروين جان گود
328
در گذشت كاي لاي چانگ
329
در گفت و گو با دكتر ميثم هاشم خاني عنوان شد: آموزش با كيفيت را در مدارس جاري كنيم
330
در گفت و گو با گروه سازندگان بازي هارموني: رياضيات هارموني
331
در گفت و گو با محسن ايماني روانشناس و عضو هيئت علمي دانشگاه تربيت مدرس مطرح شد؛ خانواده هاي پر مشغله مانع ارتباط خانه و مدارس
332
در گفت و گو با مديرعامل خانه نوآوري تعليم و تربيت عنوان شد: "مسأله" براي ما مهم است
333
در گفت و گو با معاون پرورشي آموزش و پرورش منطقه 5 تهران به بحث گذاشته شد: نقش خانه و مدرسه پل ارتباطي انجمن اوليا و مربيان
334
در گفت و گوي پيوند با دكتر علي انتظاري به بحث گذاشته شد: ضرورت، جايگاه، ابعاد و چگونگي تربيت اجتماعي
335
در گفتگو با معلمان تهران درباره مديريت كلاس درس گفتار و افكار معلمان ﴿2﴾
336
در گيم نت ها چه مي گذرد؟
337
در لايگو چه گذشت؟: گفت و گوي اختصاصي «دانشمند» با دكتر لاله صادقيان، عضو ايراني تيم پژوهشي رصدخانه امواج گرانشي لايگو، كه وظيفه تحليل داده ها و سيگنالهاي دريافتي را بر عهده دارد
338
در متن وحاشيه ششمين كنفرانس آموزش رياضي كشور چه گذشت؟
339
در محفل ياران: به مناسبت نشست « ربع قرن با مجله ي رشد تكنولوژي آموزشي»
340
در محيط كار با ديگران چگونه رفتار كنيم؟
341
در مدرسه ي حكيمانه
342
در مراسم اهداي "جايزه دكتر مجتهدي": به زيارت شرف تو آمده ام، دانشگاه شريف
343
در مرز بزرگسالي
344
در مسأله زندگي كنيم: مهارت حل مسأله و طراحي آموزشي
345
در مستطيل، طول كدام است ؟
346
در مستعمره مريخ سيب زميني بكاريم ﴿موشكافي فيلم تازه اكران شده «مريخي» اثر ريدلي اسكات﴾
347
در مسلك ما عدد پي كم از 4 ندارد!: آشنايي با هندسه تاكسي
348
در مسير اكتشاف: پنج روش براي آموزش مهارت سواد رسانه اي به دانش آموزان در كلاس درس
349
در مسير تعالي وظيفه مان چيست ؟
350
در مسير حل مسأله
351
در مسير خلاقيت ﴿گزارشي از برگزاري سمينار شكوفايي استعداد رياضي، بدون يك صندلي خالي﴾
352
در مسير طوفان: بحران اطلاعاتي كه زير پوست همه گيري ويروس كرونا، دنياي ما را درنورديد
353
در مسير قرار گيريم...
354
در مسير نجات: تاريخ پزشكي در قاب ۲۲ تصوير
355
در مسير يك انقلاب: جزاير دورافتاده اركني به پيشگاماني در توليد انرژي تجديد پذير تبديل شده اند. در موفقيت آنها چه درسهايي براي ساير كشورهاي جهان وجود دارد؟
356
در مصرف آنتي بيوتيك احتياط كنيد!
357
در مغز ما چه ميگذرد؟
358
در مقام دانش آموز
359
در مورد توزيع هلمرت (توزيع توأم X و S به توان 2)
360
در مورد گروه هايي كه با زيرگروهي محض از خود يكريخت اند
361
در ميانه راه: گزارشي از نشست تخصصي شاخص هاي جهاني پايگاه اجتماعي و منزلت معلمان
362
در ميدان خردورزي
363
در ميزگرد نشريه پيوند مطرح شد: تكاليف درسي: محور مشاركتي
364
در ميزگرد نشريه پيوند مطرح شد: هماهنگي عاملان تربيتي بررسي الگوهاي كاربردي براي تربيت خانه و مدرسه
365
در ميزگردي با چند تن از معلمان درباره سايت هاي علمي و آموزشي مطرح شد: تدريس بهتر با بهره گيري از منابع اينترنتي
366
در ميزگردي با حضور اوليا و مربيان يك مدرسه مطرح شد: كارهاي فرمايشي و فرسايشي اثر ندارد
367
در نسل ششم الهام زيستي به سر ميبريم: گفت و گو با دكتر علي اكبر موسوي موحدي، رئيس مركز تحقيقات بيوشيمي و بيوفيزيك دانشگاه تهران، استاد ممتاز دانشگاه تهران و چهره ماندگار سال 1383
368
در نكوداشت حسين دانشفر: ثمره پنجاه سال برنامه ريزي آموزشي علوم تجربي
369
در نگاه به آن چه كه نادرست است، چه چيز درست است؟
370
در هزار توي بردبار خمينه ها و خطوط: از مريم ميرزاخاني چه در خاطر تاريخ علم خواهد ماند؟
371
در و ديوار ياددهنده: نگاهي به نقش معماري مدرسه در يادگيري
372
در يك اقدام خوب و كم سابقه روي داد
373
در يك چشم بر هم زدن: بررسي ويژگي هاي قطارهاي مگلو، ركورددار سرعت و فناوري
374
درآمدي بر اخلاق حرفه اي معلمان
375
درآمدي بر گروههاي تبديلي
376
درآمدي برآنتروپي وقانون دوم ترموديناميك
377
درآمدي به آناليز بينهايت اويلر
378
درآمدي به مباني اسلامي روش تحقيق
379
دراكولاي ترانسيلوانياي كهن: كشف فسيل دايناسوري از خانواده اژدر اسطوره اي ايران
380
درباب آموزش رياضي: انقلاب لاكاتوش
381
درباره "غلامرضا ياسي پور" و چالش "چند بعدي بودن"
382
درباره اتحاد و معادله3: نمادهاي رياضي و اتحادها
383
درباره استاد ايراني رياضيات، فيزيك و علوم فضايي دكتر «ابوالقاسم غفاري» راه دور و دراز ماه
384
درباره اصل تماميت ﴿كمال﴾
385
درباره اصول هندسي
386
درباره اصول هندسي
387
درباره اصول هندسي
388
درباره اصول هندسي
389
درباره اعداد اول
390
درباره اعداد فيبوناتچي و عدد طلايي
391
درباره انتخاب تيم المپياد كامپيوتر آمريكا
392
درباره اندازه زاويه فضايي
393
درباره ايدز بيشتر بدانيم
394
درباره اينترنت(نگاهي فلسفي به اينترنت)، آنچه اينترنت نمي تواند انجام دهد
395
درباره بازنمايي علم و فناوري در سينما و تلويزيون: ابري با احتمال بارش راديواكتيو
396
درباره برآوردگرهاي درستنمايي ماكزيمم براي بعضي توزيع هاي شبه پارتو تعميم يافته
397
درباره بعد كو-نوتري حلقه ها
398
درباره بوي بد: به بهانه بوي بد تهران
399
درباره پداگومتري ﴿ آموزش سنجي ﴾
400
درباره پدر "خط توليد انبوه" چه ميدانيد؟ (اهميت هنري فورد بودن
401
درباره پلي گروه هاي پوچ توان و حل پذير
402
درباره ترجمه اي از مقدمه بر فلسفه رياضي
403
درباره تصاعدهاي حسابي رنگين كماني به طول چهار
404
درباره تفاوت ساختار و كاركرد مغز زنان و مردان: فرمانروايي دوگانه بر تن و احساس
405
درباره توانهاي 2
406
درباره چند مثال از استدلال هاي اشتباه آميز هندسي
407
درباره چهارضلعي هاي محيطي و محاطي بيشتر بدانيم
408
درباره حرفهاي همينگ
409
درباره خانواده نرمال دومدي جديد
410
درباره خوشه بندي، رده بندي، و تحليل تشخيصي مدل پايه
411
درباره درس مثلثات
412
درباره ديدگاه" دوره تحليل و روش تدريس رياضي 2 متوسطه و بازآموي علمي آن"
413
درباره رباتي انسان نما به نام سوفيا
414
درباره رده بندي هاي چند جمله اي تصادفي
415
درباره رفتار مرتبه دوم خودگردان برآوردگرهاي L1-رگرسيون
416
درباره رياضيات دبيرستان : انتخاب روش سهلتر دراثبات وبررسي بعضي مباحث رياضي
417
درباره رياضيات كوچر بيركار
418
درباره رياضيات متوسطه : حل هندسي دو اتحاد مثلثي
419
درباره رياضيات متوسطه : مطالبي چند درباره هذلولي ومجانبهاي آن
420
درباره رياضيات: زنبوران عسل چه نجوا ميكنند؟
421
درباره رياضيات: زنبوران عسل چه نجوا ميكنند؟
422
درباره زنده ياد كرامت اله دهقاني
423
درباره زير گروه هايي با شاخص اول
424
درباره شاهكار تازه كمپاني بوگاتي
425
درباره شبكه: وضعيت شبكه در كره جنوبي
426
درباره شناسايي بيزي دنباله اي نقطه تغيير
427
درباره ضرب اعداد منفي
428
درباره طبيعت ماه لرزه ها
429
درباره عددنويسي هشت انگشتي ها: حساب و كتاب انگشتي
430
درباره فرادرماني و عرفان حلقه دشواري هاي اتصال به شبكه هوشمند كيهاني
431
درباره فرايند ياددهي- يادگيري
432
درباره فعاليت ها در هفته جهاني فضا
433
درباره قابليت اعتماد سيستم هاي پيچيده با سه مؤلفه مستقل به ازاي هر عنصر
434
درباره كتاب درسي رياضيات 1 چاپ 1391
435
درباره كسرهاي مصري
436
درباره كمان دايره و زاويه ، 1
437
درباره كمان دايره و زاويه ، 3
438
درباره مانده هاي رگرسيون گاما
439
درباره مدل بندي آميخته متناهي از طريق توزيع برنبام- ساندرز با ميانگين و واريانس نرمال
440
درباره مدولهاي نيم آرتيني به طور ضعيف هم - نيم ساده
441
درباره مسئله اي در هندسه
442
درباره مساله هاي ساختماني در هندسه فضايي
443
درباره مشخصه هاي رياضي برخي برآوردگرهاي بهبوديافته مولفه هاي ميانگين و واريانس در مدل هاي با خطوط تراز بيضوي
444
درباره معادله ﴿n/m ) = (n+1/m-1 )
445
درباره معادله Xy= Yx
446
درباره معماري گريد
447
درباره معيارهاي انتخاب پراستنادترين رياضيدانان
448
درباره ملاكهاي كارايي در برآورد كردن چگالي
449
درباره مهمترين جايزه علمي ايران در دوران معاصر: ما، "ميرزاخاني" و مدال خوش رنگ او
450
درباره نسبت نامتوازن نوبل زنان به نوبل مردان
451
درباره نمايش اعدادطبيعي به شكل مجموعهايي از مربعها
452
درباره واگرايي سري توافقي
453
درباره ي آزمايشگاه مجازي
454
درباره ي نرم افزار Scratch
455
درباره يك الگوي عددي
456
درباره يك جايزه ترويج علم: آيين «چراغ» خاموشي نيست
457
درباره يك مساله از كتاب هندسه عملي ابوالوفا بوزجاني
458
درباره يكي از نظرهاي هوشمندانه ابوالوفاي بوزجاني در هندسه
459
درپيرامون مساله زيرفضاهاي پايا
460
درج يك تابع گاما-پيوسته
461
درجات در درخت هاي بازگشتي تصادفي k- مينيمال برچسب
462
درجه ي باد: اندازه گيري فشار هوا داخل چرخ خودرو
463
درخت
464
درخت تصميم داده هاي نامطمئن ﴿مطالعه موردي داده هاي نامطمئن طرح اطلاعات اقتصادي خانوار﴾
465
درخت چيست؟
466
درخت حيات: همه جانداران با هم خويشاوندند و برخي خويشاوندتر
467
درخت دانش: هفت مسأله كليدي آموزش و پرورش چيست؟
468
درخت سبز خاطره ها
469
درخت شكوفه درست كنيد: تلفيقي از درس هاي علوم و هنر
470
درخت كُشي را جايگزين درخت كاري كرده ايم
471
درخت ها : گياهاني براي تمام فصول رياضي !
472
درخت هاي تجزيه چه ميگويند؟ (نمودارهاي متفاوت، تجزيه هاي مشابه)
473
درختاني كه با آتش سازگار شده اند
474
درختهاي بازه اي يكه طرفه
475
درختهاي پسوند فشرده شبيه تراي هاي patricia هستند : توزيع حدي ژرفا
476
درخشش ابدي يك ذهن مشهور
477
درخشش ايراني ها در فهرست دانشمندان 2 درصدي
478
درخشش دانشجويان "شريف" در مسابقات بين المللي طراحي هواپيما": سكوي اول و سوم "ايراني" شد
479
درخشش مايروسافت در E3: غول ردموند از ساخت نسل بعد ايكس باكس در نمايشگاه لس آنجلس خبر داد
480
درخواست مقاله
481
درد چيست و چطور كار ميكند؟
482
درد دل
483
درد دل هاي يك معلم رياضي
484
درد دلهاي صميمي بچه ها درباره معلم هايشان: جلوي دوربين مخفي بچه ها
485
دردانه هاي سازمان انتقال خون
486
درددل هاي خواندني
487
دردفاع از المپياد
488
دردنياي اينترنت (2)
489
دردنياي اينترنت (3)
490
دررابطه با رياضي مدرسه اي ، دردنيا چه مي گذرد؟﴿خلاصه مقاله﴾
491
درس آزاد در كتابهاي فارسي
492
درس اپ: تحول در كسب و كار ياددهي يادگيري
493
درس افزار حسابان: قسمت دوم
494
درس افزار سپاهان
495
درس افزارهاي معلم ساخته: تجربه آموزشي درس علوم با روش معكوس
496
درس اول: پيراستن جان
497
درس پژوهي چه چيز نيست؟
498
درس پژوهي شيوه اي نو در طراحي اجرايي برنامه هاي درسي
499
درس پژوهي معجزه ميكند
500
درس پژوهي: راهكارها و راهبردهاي ترويج
501
درس پژوهي: ره آورد ژاپن، ايران يا عقل سليم معلمي؟!
502
درس رياضي دخترم
503
درس شيرين رياضي
504
درس شيرين رياضي
505
درس صداقت
506
درس گفت و گو و جاي خالي آن در مدرسه ها
507
درس معلم ار بود...
508
درس ميدهم ياد ميگيرم
509
درس نامه الكترونيكي دين و زندگي
510
درس نامه اي براي آمارومدل سازي
511
درس نامه جامع انگليسيِِ زبان سال اول متوسطه
512
درس نامه هاي استاد زنده ياد پرويز شهرياري: معادله هاي با توان مجهول و معادله هاي لگاريتمي
513
درس نامه: احتمال شرطي (قسمت اول)
514
درس هائي از تربيت در نهج البلاغه : ديدگاه ها و نقطه نظرها
515
درس هائي از نهج البلاغه : روش هاي تربيت فرزندان در خانواده
516
درس هائي از نهج البلاغه در تربيت انسان ها
517
درس هايي از استاد
518
درس هايي از بيماري همه گير و اهميت محيط زيست جهاني براي بقاء انسان
519
درس هايي از عمليات جبري با راديكال
520
درس هايي از نهج البلاغه اهداف و مقاصد تربيت
521
درس هايي از نهج البلاغه: تربيت در خانواده
522
درس هايي از نهج البلاغه: مراحل تربيت فرزندان در خانواده
523
درس هنر و استفاده ي بهينه از دور ريختني ها
524
درس يا زنگ تفريح؟: نگاهي تحليلي به آموزش كار و فناوري
525
درست نوشتم، چرا نمره كامل نگرفتم؟
526
درست و غلط سرطان
527
درست يا نادرست سنجش، آزمون، اندازه گيري و ارزشيابي
528
درسنامه آمار استنباطي
529
درسنامه اكسترمم نسبي
530
درسنامه: احتمال شرطي (قسمت دوم)
531
درسهايي از آناليز رياضي: چند قضيه درباره توابع پيوسته 1
532
درسهايي از آناليز رياضي: چند قضيه درباره توابع پيوسته 2
533
درسهايي از آناليز عددي ﴿1﴾ خطاها
534
درسهايي از احتمالات و آناليز تركيبي ﴿1﴾
535
درسهايي از احتمالات و آناليز تركيبي ﴿2﴾
536
درسهايي از احتمالات و آناليز تركيبي ﴿3﴾
537
درسهايي از هندسه
538
درسهايي از هندسه ﴿2﴾
539
درسهايي از هندسه ﴿3﴾
540
درسهايي از هندسه ﴿5﴾: قطب و قطبي نسبت به منحني هاي درجه دوم
541
درسهايي از هندسه ﴿6﴾: قطب و قطبي در مقاطع مخروطي
542
درسهايي از هندسه تحليلي2: قرينه يابي در فضا
543
درسهايي از هندسه نااقليدسي ﴿2﴾
544
درسهايي از هندسه نااقليدسي ﴿3﴾
545
درسهايي از هندسه هاي نااقليدسي
546
درسي براي همه فصل ها: دو تجربه براي ايجاد رابطه بين درس انشا با درس هاي ديگر
547
درسي در ﴿بد درس دادن﴾
548
درسي كه آموخته شد
549
درسي كه از آموزش رياضي آموختم!
550
درصدهاي فوتبالي
551
درك بني از قواعد و پاسخ ها در رياضيات مبتني بر "آموزش تجويزي فردي"
552
درك دانش آموزان از مفهوم اصلي تابع
553
درك دانش آموزان پايه اول متوسطه ﴿ نهم ﴾ از مفهوم تساوي در حل معادلات درجه اول
554
درك دانش آموزان پايه اول متوسطه: از مفهوم متغير وپارامتر
555
درك دنياي اطراف با آمار
556
درك شهودي
557
درك مسأله، اولين گام حل مسأله است: غذا هست، اما نه براي همه
558
درك معناي عشق
559
درك مفهوم فشار سيالات با استفاده از فشارسنج بوردون
560
درك موقعيت دانش آموز: با طراحي آموزشي براي درك موقعيت
561
درك نحوي، حافظه فعال و درك متن
562
درك و اشتباهات مفهومي دانش آموزان از مفهوم متغير در جبر مقدماتي
563
درگذشت اريك لي من
564
درگذشت استاد رياضي دانشگاه تهران: علي نقي زند
565
درگذشت پروفسور جواد بهبوديان
566
درگذشت پروفسور عبدالسلام: به ياد عبدالسلام
567
درگذشت محمدحسين پرتوي
568
درگذشت يك رياضيدان برجسته: ژان كريستوف يوكوز (2016- 1957)
569
درماتيت ﴿التهاب پوست﴾
570
درمان باكتري با ويروس
571
درمان به سبك عصر جادوگري: جادوپزشكي، از شمنيسم تا عرفان حلقه
572
درمان بيماريهاي رواني در پيچ و خم روده
573
درمان سرطان بين المللي
574
درمان گوشه گيري دانش آموزان (راهكارهايي براي والدين)
575
درمان هاي بدتر از درد: الگوي راه حل هاي مشكل آفرين
576
درمان هاي هوشمند: آينده براي پزشكي چه خوابي ديده است
577
درمانگاه رياضي
578
درمانگاه رياضي
579
درمانگاه رياضي
580
درمانگاه رياضي
581
درمانگاه رياضي
582
درمانگاه رياضي
583
درمانگاه رياضي
584
درمانگاه رياضي: آيسل و مجذورات كامل
585
درمانگاه رياضي: ارسلان اسير قضيه ها
586
درمانگاه رياضي: پسري كه سنش منفي شد
587
درمانگاه رياضي: داروي استدلال
588
درمانگاه رياضي: دارويي براي شمارش
589
درمانگاه رياضي: درمان با داروي قائم الزاويه
590
درمانگاه رياضي: كتابهاي درسي داروهاي شفابخش آموزش رياضي
591
درمانگاه رياضي: منطق ستودني
592
درمانگاه رياضي: نتيجه به شرط ترسيم
593
درنگاهش نااميدي هيچ معنايي نداشت
594
دره سيليكون، در افقي از نگاه ما
595
درهم تنيدگي آموزش و توانبخشي
596
دروازه باني خبر
597
دروازه مخفي دنياي وب: هر چيزي كه بايد از وب تاريك و پشت پرده دنياي اينترنت بدانيد
598
دروس سرويسي آمار براي دانشجويان غيرآماري: چالش ها و راهكارها
599
دروغ سيزده
600
دروغ!!! نه
601
درون برون: مصاحبه با عباس خليلي عضو گروه آمار دانشگاه مك گيل
602
درونمايي، اصول و كاربرد آن
603
درونيابي دو بعدي مقدار مياني روي دواير با شعاع يكسان
604
درونيابي فضايي براي مدل بندي ناگاوسي داده هاي بارندگي با استفاده از توابع مفصل
605
درونيابي هموگرافيك
606
دريا به دريا (گزارشي از اهداي جايزه دكتر علي محمد كاردان به استاد احمد صافي)
607
دريا تا كي خانه ماهي ها باقي خواهد ماند؟
608
درياچه اروميه: اين نگين فيروزه اي تا ابد در شمال غرب ايران مي درخشد؟
609
درياره مقاله : كتاب تازه تاليف رياضي 1 از منظر مدرسان آن
610
درياي سياه نگهبان تاريخ
611
دريچه اي به پژوه، 84
612
دريچه اي به پژوهش
613
دريچه اي به پژوهش
614
دريچه اي به پژوهش
615
دريچه اي به حلقه هاي تقسيم
616
دريچه اي به روايت هاي گوناگون يادگيري
617
دزدان دريايي و تقسيم نارگيل ها
618
دست آن شيخ ببوسم كه تكفيرم كرد﴿يادداشتي درباره دكترعادل يغما﴾
619
دست آوردهاي نخستين كنفرانس آموزش رياضي ايران
620
دست به رنگ شويد: درباره قضيه چهار رنگ در هندسه
621
دست به كاران (آشنايي با رشته صنايع دستي)
622
دست در دست هم دهيم به مهر، ميهن خويش را كنيم آباد
623
دست در دست هم، براي زندگي: در دوران اين اپيدمي چه فناوري هايي به كمك انسان آمده اند؟
624
دست را بگيريم نه مچ را
625
دست سازه ها
626
دست سازه ها و يادگيري
627
دست سازه ها: انگبيني براي يادگيري رياضي
628
دست سازه هاي رياضي (راز اين چهل تكه چيست؟)
629
دست سازه هاي رياضي از جنس رياضي چراغ خوابي (آشنايي با دوازده وجهي منتظم)
630
دست سازه هاي رياضي: چند وجهي هاي پايدار
631
دست سازه هاي مشكل گشا: گفت و گو با جميله زجاجيان معلم، مؤلف، طراح مسابقه ها و داور جشنواره هاي الگوهاي برتر تدريس
632
دست سازه هايي براي كلاس رياضي
633
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت اول)
634
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت چهارم)
635
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت سوم)
636
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت ششم)
637
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت هشتم)
638
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس (قسمت هفتم)
639
دست سازه هايي براي كلاس رياضي: بساز ببر كلاس‌ (قسمت پنجم)
640
دست نوشته هاي يك مدير مدرسه، جغرافياي لذت بخش
641
دست هاي من و تو
642
دست هايي كه ميبينند و ميشنوند
643
دستان توانا انگشتان بينا: گفت و گو با ريحانه بابرشمس و هستي زارعي از مجتمع نابينايان دخترانه نرجس
644
دستان كرونا بر گلوي صنعت گردشگري: مروري بر وضعيت گردشگري جهان، در مواجهه با بحران همه گيري بيماري كرونا
645
دستاورد ايران در المپياد رياضي ۲۰۱۷ (پنجاه و هشتمين المپياد بين المللي رياضي ۱۲-۲۳ جولاي يا ۲۱ تير تا ۱ مرداد ۱۳۹۶ ريو دو ژانيرو- برزيل)
646
دستاورد بررسي هاي روش محاسبات تقويم رصد نيمروزي و جدول خيامي
647
دستاورد تحصيلي از راه كيفيت آموزشي، درگيري تحصيلي، يادگيري به كمك همسالان و انگيزش تحصيلي ﴿يك مطالعه دو سطحي﴾
648
دستاورد نيوتن
649
دستاوردهاي ابن سينا در حوزه علم و خدمات او به فلسفه آن
650
دستاوردهاي استفاده از مجلات رشد در بسته هاي آموزشي
651
دستاوردهاي برنامه ريزي آموزشي در جمهوري اسلامي ايران
652
دستاوردهاي پژوهشهاي اخير در رياضيات
653
دستاوردهاي پژوهشهاي اخير در رياضيات ﴿ 2 ﴾
654
دستاوردهاي حوزه ويرايش ژنتيك، اخبار زيست شناسي سال گذشته را تحت تأثير قرار داد: سال ويرايش ژنوم
655
دستاوردهاي درس پژوهي
656
دستاوردهاي رياضي مريم ميرزاخاني
657
دستاوردهاي علمي و فناوري ايران در گام اول انقلاب و ضرورت قوي شدن در گام دوم
658
دستاوردهاي فرهنگي انقلاب اسلامي ايران
659
دستبندهاي هوشمند سنگ صبور انسان مدرن
660
دستكاري حافظه
661
دستكاري ژن ها براي درمان ما
662
دستگاه ايران ساخت كاشت نشا به ايجاد 15 هزار فرصت شغلي كمك كرد
663
دستگاه تنفس انسان چگونه كار مي كند؟
664
دستگاه حشره كش
665
دستگاه دودويي محاسبه و لايب نيتس
666
دستگاه سنجش چگالي مايعات
667
دستگاه شنود، تگ شناسايي درختان و آموزش عمومي
668
دستگاه محورهاي مختصات
669
دستگاه مختصات
670
دستگاه معادلات خطي
671
دستگاه هاي شمار
672
دستگاه هفتم: 10 نما از ساخت توربين گازي در ايران
673
دستگاه، محورهاي مختصات
674
دستگاههاي ديناميكي : ورود به قرن بيست ويكم
675
دستگاههاي ديناميكي گسسته جانشيني براي حساب ديفرانسيل وانتگرال؟
676
دستگاههاي كاشت پذير براي كودكان ناشنوا
677
دستگاههاي معادلات خطي
678
دستگاهي كه حرف اركيده را ميفهمد: گجت هايي كه پرورش گياه و باغباني را آسان ميكنند
679
دستگيري كنيم، نه مچ گيري (دكتر محي الدين بهرام محمديان در همايش ارتباط خانواده با فرزندان تأكيد كرد)
680
دستم بگرفت پابه پا برد ﴿يادداشتي درباره دكترعادل يغما﴾
681
دسته بندي ابر دورهاي صدف وار سلسله وار كوهن-مكالي و كوهن -مكالي
682
دسته بندي داده هاي پيوسته در آمار توصيفي ﴿ درس آمار و مدل سازي دوره دوم متوسطه ﴾
683
دسته بندي مسأله هاي هندسه
684
دسته خط
685
دسته كليد سنجش نوين در آموزشهاي مجازي
686
دسته كليد مديريت كلاسهاي مجازي
687
دستور پخت ستارگان: ستارگان از چه موادي تشكيل شده اند؟ اين سوالي است كه با نگاه كردن به طيف نور ستارگان پاسخي براي آن مي يابيم
688
دستور ثابت قره براي پيدا كردن عددهاي متحاب
689
دستور ساخت ماشين فلوت زن از آپولونيوس
690
دستور سرآشپز براي حل مسئله جدول
691
دستور هرون : محاسبه مساحت مثلث
692
دستورالعمل فرار از سرطان: سبك زندگي چگونه و تا چه حد بر سلامت انسان اثر ميگذارد؟
693
دستوري براي محاسبه مساحت مثلث
694
دستيار معلم
695
دستياران مجازي سلامت
696
دشوارترين معماي منطقي همه دوران ها
697
دشواري نهادسازي علمي با دستهاي خالي (گفت و گوي "دانشمند" دكتر يوسف ثبوتي چهره ماندگار فيزيك)
698
دشواري هاي ساخت ماشين حل مسأله نهايي: روياي محاسبات سريع تر با كامپيوترهاي كوآنتومي كي تعبير ميشود؟
699
دغدغه آبي
700
دغدغه انجمن اوليا و مربيان مدارس
701
دغدغه بزرگ: چگونه دانش آموزان را به درس خواندن ترغيب كنيم؟: اولياي خانه و مدرسه، اصلي ترين متوليان ايجاد انگيزه تحصيلي
702
دغدغه جهاني: تربيت فرزندان در عصر رسانه ها با كمك يك دستيار رسانه اي
703
دغدغه هاي آبي
704
دغدغه هاي تحول در آموزش و پرورش: گفت و گو با منوچهر فضلي خاني، مدير كل دوره ي راهنمايي تحصيلي
705
دغدغه هاي جهاني
706
دغدغه هاي عصر حاضر: مصاحبه با ملندي لووت
707
دغدغه ي خاطر معلمان مبتكر و نوآور
708
دغدغه يادگيري
709
دفاعيه يك رياضي دان
710
دفاعيه يك رياضيدان
711
دفاعيه يك رياضيدان (قسمت 1)
712
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 10
713
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 11
714
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 12
715
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 13
716
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 14
717
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 15
718
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 16
719
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 17
720
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 18
721
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 19
722
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 2
723
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 20
724
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 21
725
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 22
726
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 23
727
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 24
728
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 3
729
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 4
730
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 6
731
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 7
732
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 8
733
دفاعيه يك رياضيدان: قسمت 9
734
دفتر كار مجازي
735
دفتر مشق مچاله
736
دفترچه ايده ها ﴿كشف گنجينه ها﴾
737
دفترچه سلامت "دانشمند": گفت و گو با دكتر مرتضي ايزدي، رئيس مركز بين المللي طب مسافرتي ايران﴾
738
دفتردار خود باشيد
739
دقت اندازه گيري در علم پزشكي
740
دقت براورد نسبتي در نمونه گيري از مجموعه رتبه دار
741
دكتر بهبوديان؛ معلمي توانا، دوستي مهربان
742
دكتر بهرام ميشر در گفت و گو با دانشمند: ارمغان جيمز وب براي دانش بشري
743
دكتر پاشا در مقام معلم
744
دكتر چوپاني مدير مركز مشاوره پيوند شهر نقده مطرح كرد: بازگشت مشاوره به جايگاه اصلي
745
دكتر حيدر رجوي
746
دكتر حيدر رجوي
747
دكتر خسرو باقري در نشست با معلمان مطرح كرد: تربيت از درون يا بيرون
748
دكتر ديجيتال (از راه دور ويزيت شويد و كابوس معطلي هاي زياد در مطب را فراموش كنيد)
749
دكتر رجالي برنده شايسته جايزه پال اردوش 2006
750
دكتر سياوش شهشهاني، چهره ماندگار علوم رياضيات كشور و از افراد تأثيرگذار در راه اندازي اينترنت در ايران
751
دكتر سيد جعفر شهيدي
752
دكتر شكوهي «يك تجربه زيسته»
753
دكتر عبادلله محموديان فوق تخصص رنگ آميزي گراف از زنجان
754
دكتر علي شريعتمداري
755
دكتر علي شريعتي و تعليم و تربيت اسلامي
756
دكتر عليرضا مدقالچي يار ديرين وهميشگي مجله ي رشد آموزش رياضي
757
دكتر عليرضا مدقالچي: آناليزكار رياضي به شكل هماهنگ (هارمونيك)
758
دكتر كرم زاده: رياضي دان و عاشق رياضيات مدرسه اي
759
دكتر محسن هشترودي : بنيانگذار نگرش فلسفي به علم
760
دكتر محمدعلي پور عبدالله نژاد
761
دكتر محمود مهرمحمدي در گفت و گو با نشريه پيوند از ابعاد تربيت غير رسمي ميگويد: مطالبه گري در عصر جديد
762
دكتر مسعود فرزان معلمي علاقه مند، متواضع و خدمتگزار
763
دكتر مهدي بهزاد: پدر گراف ايران
764
دكتر مهدي رجبعلي پور: رياضي دان و دانشمندي چند بعدي
765
دكتر هادي خانيكي در گفت و گو با پيوند: نقش آفريني در كنار هم؛ نه در برابر هم
766
دكتري آموزش رياضي در دانشگاه هاي آمريكا
767
دگرگوني مفهوم هندسه در نيمه دوم قرن نوزدهم
768
دل شكايت هاي يك دانش آموز
769
دل گرم ،نگاه صميمي و زبان صادق
770
دل نگراني لذت بخش والدين: رشد و موفقيت فرزندان
771
دل نوشته اي در فراق يار زنده ياد خليل شكوريان
772
دل نوشته: روزهاي خوب تدريس
773
دل هايي كه به يغما رفت
774
دلالتهاي تربيتي ديدگاه پست مدرنيستي ليوتار و نقد آن
775
دلايل افت رياضيات در ايران چيست؟
776
دلايل رمزگرداني زباني معلمان در كلاس هاي ابتدايي مناطق دوزبانه تركي آذري - فارسي
777
دلايل زردي و مرگ چنارهاي تهران
778
دلايل وجود افت رياضي و برگزاري سمينار علوم رياضي و چالش ها
779
دلتنگي رايانه اي
780
دلم براي چالش هاي شگفت انگيز مي تپد: گفت و گو با اميرحسين اشتري، طراح و داور مسابقه هاي رياضي مدرسه در اليگودرز
781
دليل اين محاسبات چيست ؟
782
دليل محسوس در كنار برهان
783
دم خروس عدالت آموزشي
784
دماسنج خود باشيد
785
دماسنج ساده بسازيم
786
دمانس صرفاً فراموشي نيست
787
دن كيشوت هاي سرزمين علم: يك روايت غيررسمي از فلسفه علم- 9
788
دنباله
789
دنباله : قسمت دوم
790
دنباله ، حد دنباله ها 2
791
دنباله اعداد فيبوناتچي
792
دنباله اعداد فيبوناتچي و نسبت طلايي
793
دنباله تقريبات اعشاري
794
دنباله حسابي
795
دنباله حسابي در كنكور سراسري ﴿پرسش هاي چهار گزينه اي﴾
796
دنباله حسابي در كنكورهاي سراسري
797
دنباله دايره ها
798
دنباله فيبوناتچي
799
دنباله فيبوناتچي و عدد پي
800
دنباله فيبوناتچي وتابع معكوس تانژانت
801
دنباله فيبوناتچي ودنباله هاي ديگر
802
دنباله گرافيك و الگوريتم هاول- حكيمي
803
دنباله مطلب نرم افزارهاي آماري
804
دنباله ها
805
دنباله ها : دنباله هاي حسابي و هندسي
806
دنباله ها ﴿رشته ها﴾
807
دنباله ها: دنباله هاي حسابي و هندسي، 2
808
دنباله هاي اعداد بر اساس رابطه هاي بازگشتي
809
دنباله هاي اعداد بر اساس رابطه هاي بازگشتي
810
دنباله هاي اعداد بر اساس رابطه هاي بازگشتي (قابل استفاده دانش آاموزان سال دهم)
811
دنباله هاي تفاضلي : روشي براي محاسبه جمله عمومي دنباله هاي ساده
812
دنباله هاي عددي
813
دنباله هاي عددي 1
814
دنباله هاي عددي 2
815
دنباله هاي كران دار و دنباله هاي بي كران
816
دنباله هندسي در كنكورها ﴿همراه با كليد تست ها﴾
817
دنباله هندسي، حد مجموع
818
دنباله و تصاعدهاي عددي و هندسي
819
دنباله ي فيبوناتچي
820
دنباله: قسمت اول، براي دانش آموزان دوره پيش دانشگاهي، رياضي و تجربي
821
دنباله، 1
822
دندانپزشكان كوچك: ايفاي نقش، روشي براي آموزش بهتر
823
دنيا آبستن است و به زودي خواهد زاد: تأملاتي تكاملي پيرامون ويروس هاي همه گير
824
دنيا از نگاه ﴿ ذهني زيبا ﴾
825
دنيا را تقلب برداشته است!
826
دنيا كه آخر نشده است ﴿پاي صحبت دانش آموزان داوطلب ورد به دانشگاهها﴾ كنكوري ها
827
دنياي آجرها
828
دنياي اسرار آميز هيولاها
829
دنياي اطراف ما
830
دنياي اطراف ما : يخ ، مرمرها، فلور ميكروبي طبيعي انسان
831
دنياي اطراف ما: چرا خورشيد گرفتگي و ماه گرفتگي به ندرت اتفاق مي افتد؟، كف پاي مسطح ، سد خوني-مغزي
832
دنياي اطراف ما: چگونه علفهاي هرز گسترش پيدا مي كنند، تغذيه و ايمني، انگل شناسي
833
دنياي اطراف ما: فيزيولوژي گياهي، عينك، لنز يا جراحي ليزر؟ ، بيماري خواب
834
دنياي اطراف ما: نمك، ماده اي با ارزش فراوان، معجزه اي به نام درخت نارگيل، ادويه ها، بچه هاي درشت باهوشترند
835
دنياي بازي (بازي آموزشي رايانه اي: تعريف، اهميت، كاربرد و قابليت ها)
836
دنياي بازي و رياضي
837
دنياي بدون خونريزي محقق ميشود؟: توليد گوشت بدون حيوانات
838
دنياي بينهايت
839
دنياي پست مدرن و تعليم و تربيت
840
دنياي پيشرفت هاي كوآنتومي: مهمترين پيشرفتهاي فيزيك در سالي كه گذشت
841
دنياي خالي مرگبار (فرزند سياه چاله، موش هاي آندرومدا)
842
دنياي دروني تدريس
843
دنياي ديوانه ديوانه ديوانه
844
دنياي شگفت انگيز عددها: دلفين هايي كه با GPS رصد ميشوند
845
دنياي عددها: ماشين متفكر
846
دنياي فاصله ها
847
دنياي كودكان و كاربرد آموزشي و تربيتي از فن آوري هاي ارتباطي جديد
848
دنياي مجازي از منظر فلسفه
849
دنياي مجازي جوانان (پاي صحبت دكتر سيما فردوسي درباره جوان و رسانه)
850
دنياي مجازي در كلاس واقعي
851
دنياي نهفته در عكس: آشنايي با تكنولوژي آموزشي واقعيت افزوده در گفت و گو با مهندس پژمان شيرازي
852
دنيايي از رمز و راز اعداد: مربع هاي جادويي
853
دنيايي ديگر: تأملي بر مهارت مديريت فضاي مجازي در خانواده
854
دنيايي كه بايد غذا توليد كند
855
دنيايي كه هست اما نيست: شبيه سازها و بهره گيري از آنها در آموزش
856
ده اصل كلي تفكر ساختن گرايي
857
ده انتظار از رهبر آموزشي
858
ده ايده مهم رياضي
859
ده توصيه به معلمان دانش آموزان با نيازهاي ويژه
860
ده راهكار عالي براي بهبود بخشي حافظه
861
ده رقيب تازه در برابر رابطه زيباي فيثاغورس
862
ده روش كارآمد براي درس خواندن
863
ده قدم براي كمك به بهداشت رواني شما: قدر خود را بدانيد
864
ده كوئيكي از كلامكين
865
ده مسأله مربوط به ترسيم اشكال در هندسه
866
ده نظريه عجيب از جهان هستي
867
ده نقش براي معلمان راهنما
868
دهمين دوره المپياد رياضي آزمون مرحله نهايي
869
دهمين كنفرانس آمار ايران
870
دهمين كنفرانس آموزش رياضي ايران
871
دهمين كنفرانس سيستم هاي فازي ايران
872
دهمين كنفرانس نظريه گراف و تركيبيات جبري
873
دهمين كنفرانس نظريه گروه ها
874
دهه بصيرت و ولايت
875
دهه رياضيات
876
دهه رياضيات : دهه رياضيات نزديك است! آماده شويم!
877
دهه رياضيات در دانشگاه شهيد باهنر كرمان
878
دهه رياضيات در دانشگاه هرمزگان
879
دهه رياضيات وهفته علم در تهران
880
دهيار رياضي دان
881
دو اثبات براي يك نابرابري
882
دو اثبات ديگر براي اتحاد sin(a+b)
883
دو بار بشمار، دو جور بشمار
884
دو پرونده: كوچر بيركار، ميثم نصيري (برندگان جايزه فيلدز در سال 2018: ايران باز هم جهان را مبهوت كرد! اثر بخشي فرهنگ آموزشي دس كاري نشده در ايران)
885
دو پژوهشكده و سه رئيس جديد
886
دو تجربه از كار گروهي در كلاس درس رياضي
887
دو تختي بودن رده خاصي از جبرهاي نيم گروهي
888
دو جايزه جديد انجمن رياضي آمريكا
889
دو جشنواره و دو همايش در دانشگاه فرهنگيان
890
دو چهر بيدار
891
دو حركت نوساني
892
دو خاصيت مهم در انتگرال معين
893
دو خاطره
894
دو خاطره از رياضي دانان بزرگ
895
دو خبر از خانه رياضيات تهران
896
دو خبر از دفتر آموزش هاي نظري و پيش دانشگاهي
897
دو ديدگاه: هندسه ناجابجايي براي شاعران، هندسه ناجابجايي از منظر يك فيزيكدانان
898
دو روايت از تجاربي تأمل برانگيز
899
دو روش در ترسيم نيمساز يك زاويه
900
دو روي سكه تراريخته ها (نگراني درباره سلامت يا زيان بار بودن تراريخته ها همچنان ادامه دارد)
901
دو رياضي دان در چهره هاي ماندگار سال 1389
902
دو زبانگي و رابطه آن با مهارت هاي تفكر انتقادي
903
دو سخنراني پيرامون نظريه اعداد، در گذشته و حال
904
دو قدم جلوتر از دنياي واقعي ﴿فيلم هايي كه عمل جراحي صورت را پيش از ورود آن پيش بيني كرده بودند﴾
905
دو قضيه مشهور در حساب عالي
906
دو قضيه مفيد در مورد مساحتها
907
دو قلب در يك بدن: راهكارهاي تقويت آزمايشگاه و كتاب خانه مدرسه
908
دو قلوها را به هم برسان: با دور ريختني ها معما بسازيد
909
دو گوش و يك دهان! ﴿با ناتواني نوجوانان در برقراري ارتباط با مربيان مدرسه و اوليا چگونه برخورد كنيم﴾
910
دو گونه شمردن
911
دو ماه حياتي: پايان جهان به روايت ويدئو گيم
912
دو مثال از حدهاي صفرصفرم و يافتن پارامتر مجهول
913
دو مسئله
914
دو مسئله از تابع: رياضي 2/ يازدهم تجربي
915
دو مسأله از چهلمين دوره المپياد رياضي ايران- 1401
916
دو مسئله از حساب ديفرانسيل و انتگرال جديد
917
دو مسأله از كاربرد مشتق
918
دو مسأله از نظريه اعداد
919
دو مسأله المپيادي: برگرفته از مرحله دوم سي و هشتمين دوره المپياد رياضي، 1399
920
دو مسأله با راه حل هايي ويژه
921
دو مسأله براي حل
922
دو مسأله برگزيده از هندسه
923
دو مسئله جالب
924
دو مسئله جالب ، 58
925
دو مسأله در نظريه اعداد
926
دو مساله ابتكاري از هندسه
927
دو مساله الگوريتمي
928
دو مساله پيرامون ضرب خارجي بردارها
929
دو مساله نردبان
930
دو معماي منطقي، 55
931
دو مفهوم كليدي رياضي دوره آموزش ابتدايي
932
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
933
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
934
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي
935
دو مفهوم كليدي رياضي دوره ابتدايي الگوريتم وسنجش براي يادگيري
936
دو نامه از يك معلم رياضي به وزير آموزش و پرورش ﴿ دكتر حاج بابايي ﴾
937
دو نگاه متفاوت به دوجمله اي خيام- پاسكال
938
دو هدف ارزشيابي معلم
939
دو همواري و دو تصويري بودن حاصل ضرب لائوي جبرهاي باناخ
940
دوئل آرام: هر چيزي كه بايد از صنعت بازي در سال 1396 بدانيم
941
دوئل كننده وهيولا
942
دوئل مرگبار ربات ها
943
دوازده مرد خشمگين و خطاهاي نوع اول و دوم
944
دوازدهمين كنگره بين المللي آموزش رياضي
945
دوازدهمين كنگره بين المللي آموزش رياضي( 18 تا 25 تير ماه 1391)
946
دوب، آناليزدان تمام عيار
947
دوباره راه رفتن ديگر يك رويا نيست: معرفي و بررسي جديدترين فناوري ها در عرصه راه رفتن دوباره براي ياري رساني به افراد كم توان يا ناتوان حركتي
948
دوباره نگري به برنامه جبر دبيرستاني
949
دوبازي فكري
950
دوپامين حياتي (چه عواملي به بروز پاركينسون منجر ميشوند؟)
951
دوتذكر به برنامه ريزان آموزش وپرورش
952
دوتعميم مقدماتي از حلقه هاي بولي
953
دود برقي كه به چشم درختان مي رود
954
دور از خانه
955
دور دنيا در كمتر از هشتاد روز
956
دور زدن كرونا: تنظيم روابط خانوادگي در دوران كرونا
957
دور هم دور از هم
958
دور هم يا دور از هم؟ بررسي تأثير فضاي مجازي بر سبك زندگي خانواده ها و لزوم سواد رسانه اي
959
دور همي رياضي (4): افزار مجموعه و تعداد توابع پوشا
960
دور همي رياضي: پيشامدهاي مستقل
961
دور و خيلي دور (تلسكوپ هاي فضايي در آينده نزديك چه خواهند بود و چه ميبينند؟)
962
دوران
963
دوران اعداد اول
964
دوران با اعداد چهار برگي
965
دوران پسا آنتي بيوتيك: مقاومت باكتريايي چيست و آمارها از وضعيت مصرف آنتي بيوتيك در ايران چه ميگويند؟
966
دوران در هندسه تحليلي: مورد استفاده دانش آموزان سوم و چهارم رياضي -فيزيك
967
دوران زندگي و خلاقيت خجندي
968
دوران طلايي آناليز عددي هنوز آغاز نشده است
969
دوران كودكي دوران يادگيري است
970
دوران نوجواني، ويژگي ها و راهكارها: نوجواني و نقش آفريني والدين
971
دوراهي معيشت و سلامت: بلايي كه كرونا ويروس بر سر جوامع آورد
972
دوراهي هاي معلم
973
دوربين بدون حافظه كوچكترين اشتباه ناسا: فراموش كردن كارت حافظه دوربين گوپروي ناسا هر چند اشتباه خنده داري بود، اما ناسا اشتباهات مرگبارتر و بزرگتري هم داشته است
974
دوربين خوب، عكس خوب نميگيرد
975
دوربين ديجيتال
976
دوربين ديجيتال...وبلاگ...تخته ي هوشمند!
977
دوربين گوشي هوشمندتان را ميكروسكوپ كنيد
978
دوربين ها درس مي دهند: نكته هايي براي فيلم سازي در كلاس درس
979
دوربين هاي ديجيتالي ويندوز xp
980
دوربيني با درشتنمايي بي نهايت
981
دوركاري و افراد داراي معلوليت
982
دورگه ماقبل تاريخ
983
دورنماي DVD هاي قابل دوباره نويسي آشكار مي شود
984
دورنماي تلفن همراه آينده
985
دوره بازآموزي رياضي پايه هفتم
986
دوره پيش دبستاني: بستري براي بنا كردن شخصيت كودك
987
دوره تحليل و روش تدريس رياضي 2 متوسطه و بازآموزي علمي آن ، مرداد 1388 تهران، مركز احمد آرام
988
دوره تغييرات طول ماه هلالي حقيقي
989
دوره تناوب
990
دوره تناوب- تابع متناوب
991
دوره تناوب و نمودار توابع مثلثاتي: حسابان دوازدهم رياضي
992
دوره هندسه علمي و عملي
993
دوره ي ضمن خدمت مجازي در خدمت كيست؟
994
دورهاي تحليلي روي خمينه هاي مختلط
995
دورهمي رياضي: استدلالهاي معتبر و نامعتبر
996
دوري از ده اشتباه معلمان در تدريس
997
دوريها و متريكهاي ناوردا در آناليز مختلط
998
دوز اعداد صحيح
999
دوز سه بعدي
1000
دوزبانگي وحل مسائل كلامي رياضي
بازگشت